Vairākas politiskās partijas/politiķi izvietoja politisko reklāmu pirms 5.jūnija, kad sākās oficiālais priekšvēlēšanu kampaņas periods. PROVIDUS monitoringā novēroti vairāki šādi gadījumi:
Providus monitorings
Veidojusi Iveta Kažoka
Interesantākais novērojums

Tautas kustība Par labu Latviju līdz 5.jūnijam izvietotais televīzijas reklāmu apjoms ir ievērojami lielāks nekā 2009.gada vēlēšanu kampaņā izvietoja jebkura no politiskajām partijām (pat neskaitot kustības par 30 000 latiem apmaksāto raidlaiku LNT)
12.jūnijā tika dibināta partiju ar teju identisku nosaukumu, kas, kā šobrīd izskatās, izmantos kustības simboliku. Abām organizācijām daļēji pārklāsies biedru/amatpersonu loks. Tādēļ ir satraucoši tas, ka publiski nav zināms, kas ir finansējis Par labu Latviju apjomīgo reklāmas kampaņu maijā un jūnija sākumā.
Nav zināmi arī ar SC politiķiem saistītās organizācijas “Mums pa ceļam!” reklāmas kampaņas Pirmajā Baltijas kanālā finansiālie atbalstītāji (līdzīga problēma bija 2009.gada kampaņas ietvaros – diemžēl Lursoft attiecīgās biedrības gada pārskats joprojām nav pieejams)