Foto: CSR news
PROVIDUS pētnieku blogā “Re:Imagining Democracy” turpinām analizēt dažādus e-demokrātijas rīkus un iniciatīvas, šonedēļ - rīku, kas strādā kā megafons kampaņām sociālajos tīklos.
PROVIDUS pētnieku blogā “Re:Imagining Democracy,” kurš veltīts dažādu e-demokrātijas rīku un iniciatīvu aprakstīšanai, šonedēļ publicējām jaunu ierakstu no mūsu jaunākās praktikantes Aličes Vianello.
Ieraksts veltīts kolektīvās publicēšanas rīkam “Thunderclap” (termins aizņemts no “kolektīvās finansēšanas”, angliski sauktas par “crowdfunding”). “Thunderclap” ir sociālo mediju rīks, kas palīdz publicēt ziņu par kādu kampaņu vai labdarības projektu no daudziem sociālo mediju kontiem vienlaicīgi.
Līdz šim iniciatīva ir pārsvarā lietota pilsoniskās līdzdalības mērķiem vai labdarībai, taču tādas kompānijas kā “Discovery Channel”, “Durex” un “Levi” ir to lietojuši arī sociāli atbildīgām reklāmas kampaņām, piemēram, par atsevišķu haizivju sugu izmiršanas draudiem vai HIV izplatību. Interesanti, ka savām kampaņām “Thunderclap” ir lietojusi britu leiboristu partija un Apvienoto Nāciju Organizācija.
Šādam e-rīkam ir liels potenciāls plaši izplatīt ziņas sociālajos tīklos, taču paliek atvērts jautājums, kā kampaņu veidotājiem panākt to, lai ziņas saņēmējs kļūst par pārmaiņu veicēju realitātē. Vairāk par to, kā vērtēt “Thunderclap” kampaņu efektivitāti un pielietojumu, lasiet PROVIDUS praktikantes Aličes Vianello blogā.