Pētījums izvērtē iespējamo PVN dažādu likmju iespaidu uz atsevišķiem produktiem, lai veicinātu atbalstu videi. Nosakot mazāku PVN likmi videi draudzīgākiem produktiem un standarta likmi videi mazāk draudzīgiem produktiem, varētu veicināt pieprasījumu pēc “zaļākiem” produktiem.
Galvenais pētījuma uzdevums ir noskaidrot, kā ražotāji, izplatītāji un patērētāji izmanītu savu uzvedību, reaģējot uz mazāku PVN likmi “zaļākiem” produktiem un “ne-zaļo” produktu likmes palielināšanu. Autori ir veikuši literatūras apskatu šajā jautājumā, izpētījuši iepriekšējo pieredzi, kā arī veikuši aptaujas. Pētījumā ir arī piecu gadījumu analīzes.
The use of differential VAT rates to promote changes in consumption and innovation
Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv