Pētījums

The Single Market in need of a strategic relaunch


Gads:
2011
Organizācija:
Egmont – The Royal Institute for International Relations


Autori

Providus


2010.gada 27.oktobrī Eiropas Komisija publicēja ilgi gaidīto Komunikāciju par Vienotā tirgus aktu.

Nav šaubu, ka vienotajam tirgum tiešām vajag būtiskus
pārveidojumus. No vienas puses „acquis” ir jābūt stingrākam pret protekcionisma mēģinājumiem, lai vairotu iedzīvotāju uzticību un mazinātu integrācijas letarģiju kopumā. No otras puses, šajā jomā ir būtisks izaugsmes potenciāls. Pētījumā tiek argumentēts, ka Komisijas “Draft Single Market Act” nesatur stratēģiskus elementus, lai atbildētu uz šiem izaicinājumiem.

The Single Market in need of a strategic relaunch


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!