Pētījums veikts kā atskaite par progresu, kas panākts attiecībā uz ES nospraustajiem mērķiem izglītībā un apmācībā 2010.gadam, atzīmējot, ka no 2010.gadam izvirzītajiem pieciem mērķiem sasniegts tikai vienu - ES ir veiksmīgi palielinājusi to absolventu skaitu, kas ieguvuši augstāko izglītību matemātikā, zinātnē un tehnoloģijās.
ES progresa ziņojumā par vispārējo un profesionālo izglītību konstatēts, ka ES valstis pēdējā desmitgadē uzlabojušas izglītības sistēmas galvenajās jomās. Analizējot 27 ES dalībvalstu, 3 kandidātvalstu un 3 asociēto valstu sniegumu izglītībā, pētījums sniedz padomus par stratēģisko sadarbību politikas veidošanas procesā ES līmenī, izceļot labas prakses piemērus un atzīmējot aspektus, kuriem nepieciešama attīstība. Pētījuma ietvaros apskatīta arī Stratēģija „Eiropa 2020” un aprakstīts progress ceļā uz tās sasniegšanu.
Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv