PĀRSKATA ANOTĀCIJAPētījums analizē četru nacionālo laikrakstu - Diena, Latvijas avīze, Telegraf un Vesti Segodņa - saturu no 2003.gada maija - oktobrim no (ne)iecietību veicinošiem aspektiem. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā plašsaziņas līdzekļu radītā vai veidotā sabiedriskā doma veicina vai kavē neiecietības problēmu risināšanu sabiedrībā, noskaidrot, kuras diskriminācijai un neiecietībai pakļautās sabiedrības grupas nonāk vai nenonāk mediju dienas kārtībā, kādos apstākļos informācija par šīm grupām aktualizējas, kas tiek rakstīts par dažādām ar neiecietību saistītajām grupām, kādi neiecietības veicināšanas/ mazināšanas mehānismi parādās laikrakstos.
Mediju kontentanalīze: neiecietības veicināšanas/ mazināšanas aspekti