Pētījums

Latvijas progress uzņēmējdarbības izglītības attīstībā pēc iestājas Eiropas Savienībā


Gads:
2009
Organizācija:
Eiropas Komisijas pārstāvniecība Latvijā


Autori

Providus


Pētījuma mērķis bija noskaidrot izmaiņas uzņēmējdarbības izglītības attīstībā Latvijā pēc iestājas Eiropas Savienībā atbilstoši Eiropas Padomes, Eiropas Komisijas un Latvijas valsts politikas plānošanas dokumentu pamatnostādnēm, atklāt problēmas un piedāvāt iespējamos risinājumus, pamatojoties uz starptautiskās pieredzes izpēti.

Pētījuma rezultātā atklātas galvenās problēmas uzņēmējdarbības izglītības attīstībā Latvijā:

  • Lielākais šķērslis uzņēmējdarbības izglītības ieviešanai visos izglītības sistēmas līmeņos ir tas, ka šis darbs nav sistēmisks un netiek īstenots valstiskā līmenī, nav izveidota efektīva darba koordinācija starp ministrijām.
  • Uzņēmējdarbības izglītības politika tiek īstenota ar atsevišķiem fragmentāriem pasākumiem, kas nenodrošina pilnīgu problēmas atrisinājumu.
  • Nav redzama progresa valstiskas pieejas īstenošanā sadarbības veicināšanā ar uzņēmējiem, lai iesaistītu viņus darbā ar jauniešiem, palīdzot viņiem apgūt praktiskās iemaņas uzņēmējdarbībā, kā arī pašu uzņēmēju profesionālās kompetences paaugstināšanā.
  • ES struktūrfondu līdzekļi Latvijā tiek izlietoti neefektīvi.

(Latvijas progress uzņēmējdarbības izglītības attīstībā pēc iestājas Eiropas Savienībāpdf)

Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!