Pētījuma mērķis ir noskaidrot pašreizējo situāciju Latvijas uzņēmumos labdarības jomā.
ANOTĀCIJA
Pētījuma trijos posmos tika (1) veiktas intervijas ar 26 uzņēmumu pārstāvjiem, kas Latvijā ir vadošie labdarības jomā; (2) aptaujāti 153 vidēji lielu uzņēmumu pārstāvji un (3) izpētīta statistiskā informācija, lai noskaidrotu gan sabiedrisko organizāciju aktivitāti ziedojumu piesaistīšanā gan uzņēmumu ieinteresētību peļņas nodokļa atvieglojumos.
Pētījumam ir šādas sadaļas:
Situācija labdarības jomā;
Iesaistīšanās labdarībā;
Ziedojumu veidi un apjomi;
Uzņēmumu politika labdarībā;
Valsts politikas vērtējums;
Nevalstisko organizāciju atbalstīšana;
NVO Centra darbības vērtējums.
Projekts Korporatīvā filantropija
(1. posma atskaite. Dziļās intervijaspdf)