Pētījums

Jaunās Audiovizuālo plašsaziņas līdzekļu pakalpojumu direktīvas reklāmas noteikumi un to ietekme


Gads:
2009
Organizācija:
Eiropas Parlaments


Autori

Providus


Šis pētījums, ko veica „KEA Eiropas lietas”, sniedz pārskatu par vairākiem jautājumiem, kas saistīti ar jaunu reklāmas un it īpaši produktu izvietošanas regulējumu. Tajā ir novērtēts patreizējais AVMS direktīvas transponēšanas statuss dalībvalstīs saistībā ar noteikumiem, kas ir saistīti ar produktu izvietošanu, un tas sniedz ieskatu iespējamajā Eiropas produktu izvietošanas tirgus attīstībā.

Pētījumā arī tiek apskatīta reklāmas ietekme uz bērniem, un tajā ir novērtēta iespējamā pašregulācijas pasākumu (rīcības kodeksi) efektivitāte attiecībā uz bērniem domātu reklāmu.

Advertising Rules and Their Effects under the New Audiovisual Media Services Directive

Pētījuma kopsavilkums: Jaunās Audiovizuālo plašsaziņas līdzekļu pakalpojumu direktīvas reklāmas noteikumi un to ietekme


Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!