Šis pētījums, ko veica „KEA Eiropas lietas”, sniedz pārskatu par vairākiem jautājumiem, kas saistīti ar jaunu reklāmas un it īpaši produktu izvietošanas regulējumu. Tajā ir novērtēts patreizējais AVMS direktīvas transponēšanas statuss dalībvalstīs saistībā ar noteikumiem, kas ir saistīti ar produktu izvietošanu, un tas sniedz ieskatu iespējamajā Eiropas produktu izvietošanas tirgus attīstībā.
Pētījumā arī tiek apskatīta reklāmas ietekme uz bērniem, un tajā ir novērtēta iespējamā pašregulācijas pasākumu (rīcības kodeksi) efektivitāte attiecībā uz bērniem domātu reklāmu.
Advertising Rules and Their Effects under the New Audiovisual Media Services Directive
Pētījuma kopsavilkums: Jaunās Audiovizuālo plašsaziņas līdzekļu pakalpojumu direktīvas reklāmas noteikumi un to ietekme
Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv