Tirdzniecības veicināšana vairāk nekā 50 gadu garumā ir bijusi Eiropas Savienības tirdzniecības politikas pamatelements. ES ir viens no nozīmīgākajiem spēlētājiem starptautiskajā tirdzniecībā. 2010.gada novembrī ir uzsākta jauna tirdzniecības politika, kuras mērķis ir starptautiskās tirdzniecības attīstība nodrošinot darbavietu radīšanu ES.
Pētījums ir veikts ar mērķi noskaidrot ES pilsoņu viedokli šādos jautājumos – starptautiskās tirdzniecības ietekme uz ES patērētāju dzīvi, ES lomas nozīmi starptautiskajā tirdzniecībā, kā arī novērtēt ES tirdzniecības politikas izaicinājumus nākotnē. Pētījumā tiek secināts, ka lielākā daļa respondentu pievērš uzmanību produkta izcelsmei, liela daļa respondentu atbalsta ES noteikumu piemērošanu starptautiskai tirdzniecībai kopumā, visvairāk respondentus ES tirdzniecības politikas kontekstā interesē nodarbinātība un zemāka preču cena.
International Trade (kospavilkums)
Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv