Uzskati par politisko partiju priekšvēlēšanu kampaņām, to finansējumu 0

  • Autors:SKDS
  • Organizācija:Sorosa fonds - Latvija, projekts "Atklāti par 8. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm"
  • Gads:2003, februāris
  • Valoda:latviešu

ANOTĀCIJA

Iesaki citiem:

Septiņdesmit procenti Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka likumdošanā nepieciešams noteikt ierobežojumus politisko partiju priekšvēlēšanu kampaņas izdevumiem, savukārt tikai 15% iedzīvotāju domā, ka politiskā reklāma kopumā rada pareizu priekšstatu par reklamēto partiju.

To pēc projekta "Atklāti par 8. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm" pasūtījuma noskaidrojis tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS.

Visvairāk likumdošanas ierobežojumus partiju izdevumiem atbalsta iedzīvotāji, kas februārī balsotu par Jauno laiku (81.7%), bet vismazāk to, kas balsotu par Tautas partiju (69.8%). Otrais lielākais ierobežojumu atbalstītāju skaits ir Zaļo un Zemnieku savienības vēlētāju vidū, trešais - TB/LNNK atbalstītāju lokā.

Atbildot uz jautājumu, par to, kā ierobežot politisko partiju priekšvēlēšanu kampaņas izdevumus, 34,5% aptaujāto uzskata, ka nepieciešams noteikt naudas daudzumu, ko partijas drīkst iztērēt, 23% aptaujāto atbalsta reklāmas apjoma (minūtes TV un radio, cm2 presē) ierobežojumu noteikšanu, savukārt 19% uzskata, ka politisko reklāmu nepieciešams aizliegt vispār.

Izvērtējot politisko reklāmu saturu, tikai 14.6% iedzīvotāju uzskata, ka politiskās reklāmas rada pareizu priekšstatu par reklamēto partiju, savukārt 71.3% iedzīvotāju uzskata, ka reklāmu radītais priekšstats ir nepareizs.



Uzskati par politisko partiju priekšvēlēšanu kampaņām, to finansējumu

(latviski, PDF, 407 KBpdf)

Iesaki citiem:

Komentāri (0) secība: augoša / dilstoša

Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
Saistītie raksti
Citi autora darbi