Teaching Reading in Europe: Contexts, Policies and Practices

  • Autors:Education, Audiovisual and Culture Executive Agency
  • Organizācija:Eiropas Komisija
  • Gads:2011
  • Valoda:Angļu

Piektā daļa piecpadsmitgadnieku un daudzi pieaugušie Eiropā ir neprasmīgi lasītāji.

Iesaki citiem:

Eiropas Komisijas pētījums atklāj, kā rīkojas valstis, lai uzlabotu lasītprasmi, un kur to centieni ir nepietiekami. Pētījums, kurā aplūkota situācija 31 valstī (ES dalībvalstīs, Islandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā un Turcijā), atklāj, ka, lai gan vairumā valstu rakstpratības pilnveides politika ir progresējusi, bieži uzmanība netiek veltīta lielāka riska grupām. Pētījums, ko Komisijas uzdevumā veidojis Eurydice tīkls, apskata četrus pamattematus: mācīšanas metodes, lasīšanas grūtību novēršana, pedagogu izglītība un lasīšanas veicināšana ārpus skolas.

Teaching Reading in Europe: Contexts, Policies and Practices

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

Discrimination of Migrant Workers at the Workplace 2 Autors:Jacque Mallender, Mirja Gutheil, Aurélie Heetman, Daniel Griffiths, Malin Carlberg, Rachel Marangozov

Migration in the 21st century – an opportunity or a threat 1 Autors:Providus.lv

Between Apathy and Anger: Challenges to the Union from the 2014 Elections to the EP Autors:red. Sonia Piedrafita, Anne Lauenroth

Eiropas politiskie izaicinājumi EP vēlēšanu un Latvijas prezidentūras kontekstā Autors:Providus.lv

Latvija pēc 10 gadiem Eiropas Savienībā – cita Latvija? 1 Autors:Providus.lv

Latvijas intereses Eiropas Savienībā 2014/1 5 Autors:Redaktori: Daunis Auers, Andris Gobiņš, Mindaugas Jurkynas, Anna Marija Legloaneka, Žaneta Ozoliņa, Fabricio Tasinari, Bens Tonra

Citi autora darbi