Pētījums

Progress towards the common European objectives in education and training


Gads:
2011
Organizācija:
European Commission


Autori

Providus


Pētījums veikts kā atskaite par progresu, kas panākts attiecībā uz ES nospraustajiem mērķiem izglītībā un apmācībā 2010.gadam, atzīmējot, ka no 2010.gadam izvirzītajiem pieciem mērķiem sasniegts tikai vienu - ES ir veiksmīgi palielinājusi to absolventu skaitu, kas ieguvuši augstāko izglītību matemātikā, zinātnē un tehnoloģijās.

ES progresa ziņojumā par vispārējo un profesionālo izglītību konstatēts, ka ES valstis pēdējā desmitgadē uzlabojušas izglītības sistēmas galvenajās jomās. Analizējot 27 ES dalībvalstu, 3 kandidātvalstu un 3 asociēto valstu sniegumu izglītībā, pētījums sniedz padomus par stratēģisko sadarbību politikas veidošanas procesā ES līmenī, izceļot labas prakses piemērus un atzīmējot aspektus, kuriem nepieciešama attīstība. Pētījuma ietvaros apskatīta arī Stratēģija „Eiropa 2020” un aprakstīts progress ceļā uz tās sasniegšanu.

Progress towards the common European objectives in education and training (2010/2011) – Indicators and benchmarks


Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!