Raksts

Pilsētu kampaņas


Datums:
24. augusts, 2011


Autori

Providus


Līdzīgi kā 2010.gadā, arī šogad ir novērojama masīva Ventspils pašreklāmas kampaņa. Laikā no 1.jūnija līdz 31.augustam Ventspils Dome un Ventspils Attīstības aģentūra ir izvietojušas aptuveni 3 stundu reklāmu kopapjomu nacionālā mēroga televīzijās.

Kampaņas kopējās izmaksas varētu būt jau pārsniegušas 150 000 latus, turklāt uz tām netiek attiecināti īpašie politisko reklāmu izcenojumi. Kopā reklāmas tiek izvietotas 19 dažādos plašsaziņas līdzekļos. 2010.gada vēlēšanu periodā Ventspils institūciju pašreklamēšanās intensitāte pieauga tuvojoties vēlēšanu datumam. Tas liecināja par to, ka pašvaldības institūciju budžets tiek tērēts ar nolūku netieši aģitēt par ZZS, partiju apvienību, kuras premjerministra amata kandidāts bija Venstpils mērs, Aivars Lembergs.

Informācija par lielo pilsētu izvietotajām reklāmām (no 1.jūnija līdz 31.augustam):

Tehniskā informācija


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!