Informētība un attieksme pret NVO. Latvijas iedzīvotāju aptauja

  • Autors:Socioloģisko pētījumu kompānijas Market Lab
  • Organizācija:Pasūtītājs: Baltijas – Amerikas partnerattiecību programma
  • Gads:2004
  • Valoda:latviešu


2004. gada februārī un decembrī veiktās divas sabiedriskās domas aptaujas ļauj konstatēt iedzīvotāju attieksmi un zināšanas par nevalstisko sektoru, kā arī izdarīt secinājumus par sabiedriskās domas dinamiku pētāmajos jautājumos.

Iesaki citiem:

ANOTĀCIJA

Pētījums liecina, ka pērnā gada 10 mēnešos sabiedrības informētības līmenis par NVO sektoru divkāršojies – no 38% februārī audzis, decembrī sasniedzot 77%. Pieaugusi arī konkrētu sabiedrisko organizāciju atpazīstamība, visbūtiskāk tādām organizācijām kā “Delna”, Pasaules Dabas fonds, NVO centrs. NVO darbība joprojām tiek vērtēta kā nepieciešama Latvijas sabiedrībai un 10 mēnešu laikā samazinājies to cilvēku skaits, kuri uzskata, ka NVO iespējas darboties ir ierobežotas.


Informētība un attieksme pret NVO. Latvijas iedzīvotāju aptauja

(latviski, PDF, 738 KBpdf)

Iesaki citiem:

Citi autora darbi