Atslēgvārdi:

Creative Thinking Through Visual Literacy

  • Autors:Siu-Kay Pun
  • Organizācija:Nanyang Technological University
  • Gads:2009
  • Valoda:angļu

Sacensībā acīmredzamas priekšrocības būs tiem, kas ir efektīvi vizuālajā saziņā un kuriem ir spēja mārketingā un biznesā strādāt ar dizainu, secina pētnieks.

Iesaki citiem:

Pasaulē arvien straujāk aug globalizācija un konkurence, tāpēc uzņēmumiem jo dienas jo vairāk nepieciešami radoši prāti. Šajā rakstā apskatīta spēja saprast vizuālo informāciju un tās loma radošas domāšanas pilnveidē. Autors apraksta Nanjangas Tehnoloģiskajā Universitātē notikušo mācību kursu, kura ietvaros apskatītas radošu domāšanu veicinošas mācīšanas metodes, un kā kursa laikā iegūtā informācija ietekmējusi biznesu studējošos.

(Creative Thinking Through Visual Literacy (1.77 MB)pdf)

Iesaki citiem:

Saistītie raksti

SSRN ssrn.com

Citi autora darbi