Atslēgvārdi:

2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācija un slēptā reklāma

  • Autors:Anda Rožukalne, Tatjana Hanova, Marks Jermaks, red.Lolita Čigāne
  • Organizācija:Sabiedriskās politikas centrs Providus
  • Gads:2007
  • Valoda:latviešu

Ziņojums "2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācija un slēptā reklāma" analizē mediju saturu pirms 2006.gada vēlēšanām.

Iesaki citiem:

Ziņojumā secināts, ka pirms 2006.gada vēlēšanām samazinājās tādas negatīvi vērtējamas parādības kā slēptā reklāma un tās nozīme un ievērojami pieauga mediju satura nozīme. Ziņojumā secināts, ka mediju saturs priekšvēlēšanu periodā bija izteikti politisko partiju sabiedrisko attiecību stratēģiju noteikts, vēlētājiem un sabiedriskajām organizācijām atvēlot tikai skatītāja lomu.

(2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācijapdf)

(2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: iespējamā slēptā reklāmapdf)

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

PĒTĪJUMS: Kā mediji atspoguļoja krīzi? Autors:Vita Dreijere

Pētījums: Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos 12 Autors:Jānis Buholcs

Ziņas sabiedriskajā televīzijā: paaudžu un etnisko grupu mediju izvēles Latvijā 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Mapping Digital Media: Latvia 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member States - Towards a Risk-Based Approach 1 Autors:Eiropas Komisija Izpildītājs: Katholieke Universiteit Leuven – ICRI, Central European University – CMCS and Jönköping International Business School – MMTC, together with a consultancy firm, Ernst & Young Belgium.

Slēptā reklāma Latvijas mediju saturā: cēloņi, redakciju stratēģijas un reklāmdevēju prakse 12 Autors:Anda Rožukalne

Citi autora darbi
Amerikam

Amerika vilnis 6 Autors:Anda Rožukalne

5094543120 a0e90ca6e6

Maģiskā formula 10 Autors:Anda Rožukalne

5946598820 6033176481

Miglas zonā 10 Autors:Anda Rožukalne

2632802003 9f40405723

Vecums kā šķērslis 12 Autors:Anda Rožukalne