Šodienas ierakstā par dažiem ceturtdienu gadījumiem, kas mums šķituši šaubīgi.
1) За кого проголосуем? /Актуально (Динабург Вести), 12.08
Četri no kopumā pieciem aptaujātajiem cilvēkiem norādījuši, ka plāno balsot par SC. No vienas puses šāda veida publikācijai pastāv iespējas būt viedokļos līdzīgai, ko ietekmē vietas faktors, cilvēku vēlme sniegt atbildi u.tml. No otras puses – ņemot vērā publikācijas specifiku, to var izmantot arī kā slēpto reklāmu. Tā kā žurnālista uzdevums ir atspoguļot viedokļu daudzveidību, tad šī publikācija rada aizdomas par tās iespējamo piederību slēpto reklāmu saimei.
2) C корзинкой за газетой/ Новости (Вести Сегодня), 09.09
Principā šī materiāla uzdevums būtu izstāstīt to, cik Вести Сегодня ir laba avīze, kas atspoguļots ar lasītāju atsauksmju palīdzību. Tas darīts ar mērķi, lai aicinātu cilvēkus avīzi abonēt. Tomēr, kā jau katra kampaņa, arī šī nav iztikusi bez „āķa”, proti, gan zem virsraksta, gan arī publikācijas noslēgumā norādīts, ka Saeimas deputāts N.Kabanovs (SC) būs sastopams avīzes stendā lielveikalā, kur dalīs savu publikāciju. Tātad – tikai un vienīgi avīzes reklāmraksts vai tomēr kas vairāk?
3) Labrīt, Latvija!: Intervija ar Saeimas Budžeta un finanšu komisijas priekšsēdētāju Gunti Bērziņu/ Labrīt Latvija! (LTV1), 23.09
Saruna ar JL pārstāvi. No vienas puses – G.Bērziņš 10.Saeimas vēlēšanās nekandidēja, turklāt uz sarunu aicināts kā Saeimas Budžeta un finanšu komisijas priekšsēdētājs. No otras puses jautājums ir par to, cik liela aktualitāte ir intervijā apspriestajam tematam un cik tā būtu jāvērtē kā iespēja konkrētas partijas pārstāvim vienkārši iegūt publicitāti.