Šonedēļ projekta Atklāti par 8.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm ietvaros sāksies priekšvēlēšanu analīze par «iespējamo slēpto reklāmu» 17 nacionālos laikrakstos, 41 reģionālā laikrakstā, 8 radio un 5 TV kanālos.
Neviens nevar noliegt, ka slēptā reklāma — raksti un sižeti, par kuriem partijas maksā, bet kuri maskējas kā ikdienišķi redakcijas materiāli — Latvijā ir reāla problēma, taču vienpusīgi un nekritiski glaimojoši raksti var būt arī slinkuma vai neprofesionalitātes rezultāts. Tāpēc, sadarbojoties ar dažādu mediju pārstāvjiem, projekta grupa ir izveidojusi kritēriju kopumu, pēc kura var identificēt aizdomīgus materiālus. Šādā veidā identificētie materiāli tiks apkopoti un nodoti apspriešanai.