Raksts

2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācija un iespējamā slēptā reklāma. Metodoloģijas apraksts


Datums:
04. jūlijs, 2006


Foto: politika.lv

Pirms 9. Saeimas vēlēšanām Providus veic kārtējo partiju atspoguļojuma medijos analīzi. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, Providus veiks ne tikai iespējamo slēptās reklāmas gadījumu analīzi, bet arī centīsies noskaidrot, kā partijas tiek atspoguļotas dažādos medijos – to atspoguļojuma biežums un veids. Vienlaicīgi, analīzes ietvaros tiks noskaidrots konkrētā mediju materiāla sagatavošanas iemesls – partiju sabiedrisko aktivitāšu izraisīts vai medija dienas kārtības noteikts. Dokuments detalizēti skaidro, kā pirms 9. Saeimas vēlēšanām tiks veikta mediju materiālu analīze.

doc 9. Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācija un iespējamā slēptā reklāma. Metodoloģijas apraksts (211.00 KB)

doc Выборы 2006 года в средствах массовой информации: репрезентация партий и возможные случаи скрытой рекламы. Описание методологии (125.00 KB)

Saņemtie mediju pārstāvju komentāri un ieteikumi par slēptās reklāmas metodoloģiju

Projekta metodoloģija elektroniski izsūtīta visiem monitoringā iesaistītajiem medijiem ar aicinājumu izteikt komentārus, kritiku un ieteikumus metodoloģijas pilnveidošanai. Pavisam apziņoti 127 mediji un saņemtas sešas atbildes. Piedāvājam aplūkot šos komentārus.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!