Foto: politika.lv
Pirms 9. Saeimas vēlēšanām Providus veic kārtējo partiju atspoguļojuma medijos analīzi. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, Providus veiks ne tikai iespējamo slēptās reklāmas gadījumu analīzi, bet arī centīsies noskaidrot, kā partijas tiek atspoguļotas dažādos medijos – to atspoguļojuma biežums un veids. Vienlaicīgi, analīzes ietvaros tiks noskaidrots konkrētā mediju materiāla sagatavošanas iemesls – partiju sabiedrisko aktivitāšu izraisīts vai medija dienas kārtības noteikts. Dokuments detalizēti skaidro, kā pirms 9. Saeimas vēlēšanām tiks veikta mediju materiālu analīze.
Saņemtie mediju pārstāvju komentāri un ieteikumi par slēptās reklāmas metodoloģiju
Projekta metodoloģija elektroniski izsūtīta visiem monitoringā iesaistītajiem medijiem ar aicinājumu izteikt komentārus, kritiku un ieteikumus metodoloģijas pilnveidošanai. Pavisam apziņoti 127 mediji un saņemtas sešas atbildes. Piedāvājam aplūkot šos komentārus.