Ziņojumā apskatīta likumā noteikto kampaņas izdevumu ierobežojumu ietekme uz 9. Saeimas vēlēšanām, politiskā reklāma un 2006. gada Saeimas vēlēšanas, ietverta deklarāciju analīze un galvenie secinājumi, sniegtas rekomendācijas.
Pētījuma autore secina: Divu politisko partiju – Tautas partijas (TP) un Latvijas Pirmās partijas un partijas “Latvijas Ceļš” vēlēšanu apvienības (LPP/LC) lēmums 2006. gada Saeimas priekšvēlēšanu kampaņā savas reklāmas izvietošanai izmantot to kampaņas rīkotāju dibinātas nevalstiskas organizācijas, ir sagrāvis 2004. gada februārī iedibināto partiju finansēšanas kārtību.
(9. Saeimas vēlēšanu izdevumi: partiju un citu personu priekšvēlēšanu kampaņas izdevumi (412.81 KB)pdf)