Par nobeļiem, "normālām" ģimenēm un vēlētājiem -- pārdomas brīvdienās 62

Labrīt, lasītāji!

Šorīt šis tas iz medijiem, iz tā, kas mūsu pasaulē darās. Piemēram, Nobela miera prēmijas piešķiršana cilvēkam, kas sēž cietumā un droši vien turpat arī vēl kādu laiku paliks. Pašam, protams viņa valsts braukt pakaļ prēmijai un naudas balvai neļaus, ziņots, ka sieva ir lūgusi atļauju turp braukt viņa vietā. Droši vien arī viņai neļaus. Runa, protams, ir par ķīniešu disidentu Liu Sjaobo, kurš cietumā sēž tāpēc, ka acīmredzot muļķīgā kārtā ir nolēmis, ka Ķīnas konstitūcijā un likumos sarakstītie apgalvojumi par to, cik ļoti minētajā valstī tiek ievērotas cilvēka tiesības, varētu nozīmēt, ka minētajā valstī tiek ievērotas cilvēka tiesības. Vai dieniņ, kāds jefiņš!

Iesaki citiem:

Tāds pats jefiņš kā, teiksim, Gunārs Astra, kuram arī likās, ka tas, ka viņa valsts konstitūcijā un likumos sarakstītie apgalvojumi par to, cik ļoti viņa valstī tiek ievērotas cilvēka tiesības, varētu nozīmēt, ka tā tas arī ir. Vienīgā atšķirība starp Astru un Sjaobo ir tāda, ka pirmajam gadījās atrasties valstī, kura drīz vien pati aiz savas nekompetences un pamatu pamatos muļķīgās ideoloģijās izkurtēja un sabruka, kamēr otrajam ir "palaimējies" dzīvot valstī, kurā "komunisti" nolēma, ka kapitālisms ir viena riktīgi superīga būšana, un bagāts ķīnietis par tādiem muļķīgiem jēdzieniem, kā "cilvēka tiesības," vairs nedomās.

Protams, pati Ķīna par Sjaobo piešķirto prēmiju ir dikti satraukusies, jo oficiālās Ķīnas acīs cilvēks nav nekas cits, kā prasts noziedznieks. Šim korītim ir pievienojusies arī Pakistāna, kuras Ārlietu ministrija par piešķirto balvu sakās esam "pārsteigta un dziļi satraukta." Nu, paldies par to pašu. Arī pati Nobela komiteja zināja, ka balva nebūs bez diskusijām. Trīs stundas pirms tās paziņošanas, Nobela komitejas vadītājs kādas komerctelevīzijas pārstāvjiem teica, ka lēmums noteikti būšot strīdīgs un, jautāts, vai tikpat strīdīgs, ka pērnais lēmums, balvu stipri vien avansā piešķirt ASV prezidentam Obamam, atbildēja "Jā, noteikti." Taču man personīgi gribas balvas piešķīrējiem pateikt paldies. Tas tomēr ir visnotaļ skarbi, ka mūsdienu "globalizētajā" un "modernā" pasaulē joprojām ir miljardiem cilvēku, kuri dzīvo lielāka vai mazāka līmeņa nebrīvē. Ķīna šajā ziņā tomēr ir viena no lielākajām grēciniecēm. Jā, ļaudis tur var pelnīt naudu, bet pīkstēt nedrīkst. Jā, no ārpuses ļaudis tur var braukt. Laikrakstā Diena jau vairāku nedēļu garumā par savu interesanto dzīvi Pekinā raksta kāda meitene, kura šorīt rakstīja, ka par jaunības trakumu viņa sākšot domāt, kad būs "uzfilmējusi piecas filmas, iztulkojusi Konfūciju, vēl izveidojusi savu modes salonu un atkritumu biznesu." Nezinu, vai viņa kādreiz iedomājas par Liu Sjaobo. Nezinu, cik ļoti par Liu Sjaobo nākamnedēļ iedomāsies mūsu Valsts prezidents, kad tiksies ar Ķīnas viceprezidentu Sji Dziņ Pinu. Droši vien, ka neko neteiks, tāpat, kā neko neteica par tibetiešiem tad, kad apmeklēja Olimpiskās spēles. Laikam tas skaitās "pieklājīgi." Protams, Nobela miera prēmija kādreiz ir piešķirta arī tādam cilvēkam (Henrijs Kisindžers), kuru patiesībā vajadzēja tiesāt par kara noziegumiem. Bet tomēr ... vai miers tomēr nesaistās arī ar to, ka cilvēkam ir tiesības mierīgi dzīvot savu dzīvi un savu pārliecību paust publiski bez tā, ka viņš uz desmit gadiem tiek ietupināts par "valsts graušanu?"

***

Vēl šodien tajā pašā laikrakstā ir plašs materiāls par jauncepto Saeimas deputātu Imantu Parādnieku no Visu Latvijai!, kurā viņš stāsta divas lietas, kuras ir vērts ņemt vērā. Pirmkārt, jautāts, ko VL! ļaudis darīs nākamā gada 16. martā, viņš atbild, ka to pašu ko vienmēr, un tas kā pie reizes tomēr ir kaut kas tāds, ko vajadzētu ņemt vērā tiem, kuri patlaban stiķē kopā Latvijas valdību. Jo, kā vakar Latvijas Avīzē rakstīja politologs Jānis Peniķis, "jaunajiem deputātiem būs ļoti ātri jāiemācās, ka viņi vairs nav protesta grupa, bet suverēnas tautas priekšstāvji." Acīmredzot vismaz pagaidām I. Parādnieks to nav "ļoti ātri iemācījies."

Otra lieta ir par to, ka I. Parādnieks ir precēts cilvēks ar bērniem, kuram "ir izveidojusies situācija, ka vienlaikus rūpējos par divām ģimenēm -- tas tiešām tā ir." Te nu ir pareizais brīdis sarosīties visiem tiem "normālo ģimeņu" aizstāvjiem, kādi mūsu valstī mēdz parādīties tad, kad tiek runāts par to, ka pastāv arī cita veida ģimenes. Ļoti gribu cerēt, ka pensionētais garīdznieks Pujāts un lielie Rīgas domes seksa speciālisti tādi, kā Jānis Šmits, tagad sāks pilnīgi katrā intervijā runāt par to, ka nē, atbilstoši bībeliskajiem principiem, tas tomēr nav pareizi, ka cilvēks apprecas, rada bērnus un pēc tam laiž pa kresi ar citu sievieti un rada vēl vienu bērnu. Jo Bībelē tomēr par laulības pārkāpšanu ir teikts pat ļoti, ļoti daudz. Cita starpā par to, atšķirībā no tā, par ko tādi, kā Pujāts un Šmits runā atkal un atkal un atkal un atkal, ir vesels bauslis. Tas būtum septītais no desmit baušļiem, un tur stāv rakstīts lūk, kā: "Tev nebūs laulību pārkāpt." Nezinu, vai Imants Parādnieks sevi uzskata par kristīgu cilvēku, viņa pārstāvētās partijas garajā programmā par kristietību vispār nav ne pušplēsta vārda. Tiesa, pirms vēlēšanām ne mazāks visa kristīgā un tikumīgā korifejs, kā Ēriks Jēkabsons paziņoja, ka Visu Latvijai! esot "vienīgais spēks, kas atbalsta nacionālkonservatīvas un kristīgas vērtības." Laikam I. Parādnieks bija ļoti nacionālkonservatīvs un kristīgs, kad citu sabiedrības grupu Latvijā nosauca par "deģenerātiem" un "lopiem." Savukārt laulības pārkāpšana acīmredzot "normālam" cilvēkam ir kaut kas tāds, par ko stāstīt žurnālā. Lūk, vēl viena ilustrācija par to, kas mūsu politiskajā iekārtā daudz izbazūnētajā jautājumā par "ģimenes vērtībām" skaitās "normāli."

***

Un, pēdīgi, viena no galvenajām aksiomām, kāda sabiedriski politiskajā apritē izvērsusies kopš nesenajām Saeimas vēlēšanām ir tāda, ka "Saskaņas centra" vēlētāji esot naski svītrojuši laukā visus kandidātus, kuriem ir latvisks uzvārds. Vakar portālā Politika.lv politikas pētnieks Viktors Makarovs rakstīja, ka "'Etniskā svītrošana' kā izskaidrojums gandrīz monoetniskajiem kandidātu sarakstiem un ievēlēto sastāviem ir mīts," jo svarīgāka esot atpazīstamība un tāpēc plusiņu skaits. Nudien, lielākais svītrojumu skaits "Saskaņas centram" Rīgas apgabalā bija Sergejam Dolgopolovam, Sergejam Mirskim un Artūram Rubikam (pēdējais, tiesa, ir latvietis, bet ne jau latviska tautiskuma dēļ viņš ir "Saskaņas centra" kandidāts). Tāpat Rīgas apgabalā ļoti pārliecinoši tika ievēlēts latvietis Jānis Urbanovičs. Toties tādi kandidāti ar "latviskiem uzvārdiem," kā Anita Jākobsone, Ingars Burlaks, Armands Strazds un Ludmila Lūse, palika kandidātos.

Manuprāt, šis ir drusku muļķīgs jautājums, jo, ja reiz uzmanība tiek pievērsta tam, ka "Saskaņas centra" vēlētāji it kā svītroja "latviskus" uzvārdus, tad būtu arī jāaplūko tas, vai citu partiju vēlētāji svītroja "krieviskus" uzvārdus. Un kas, ja kas, ir "krievisks" uzvārds? Vienotībai Zemgalē kandidēja kāda Dace Lebeda. Uzvārds "Lebeds" šķiet kaut kur dzirdēts, tas it kā saistīts ar kaimiņzemi un nebūt ne labā nozīmē. Vai no tā izriet, ka kārtīgam latvietim D. Lebeda būtu jāsvītro laukā bez jebkādām pārdomām? Un ko teikt par Hosamu Abu Meri? Libānietis, ārsts, latviešu valodu ļoti labā līmenī iemācījies, vispār malacis. Bet "Abu Meri" acīmredzot nav uzskatāms gluži par "Bērziņu" vai "Kalniņu" latvisko uzvārdu kategorijā, un viņu, lūk, vēlēšanās izsvītroja par 1600 cilvēkiem vairāk nekā viņam pielika plusiņu. Vai šiem svītrotājiem kaut kas bija iebilstams pret H. Abu Meri darbu ārsta jomā? Nepatīk tas, ka cilvēks latviešu valodu prot? Vai arī varbūt vienkārši "Abu Meri" likās dikti eksotisks uzvārds esam, un tāpēc drošības pēc svītrosim vien, neriskēsim, un par kandidāta cilvēciskajām kvalitātēm nedomāsim? Vienu vārdu sakot, šī "etniskā svītrošana" darbojas ne jau "Saskaņas centrā" vien, un droši vien ir vērts padomāt, kāpēc tajās "latviskajās" partijās ir tik maz cilvēku ar "krievu uzvārdiem" (Visu Latvijai! ķeksīša krievs Dmitrijs Mironovs Rīgas apgabalā palika sestais no 32, piedevām ar lielāku plusiņu nekā svītrojumu skaitu). Tomēr galu galā SC vēlētāji uz Saeimu ir nolēmuši sūtīt vien pāris cilvēku ar "latviskiem uzvārdiem," taču drusciņ lielāku skaitu cilvēku, kuri latviešu valodu prot ar Dievu uz pusēm vai vispār nemaz. Tas varbūt krietni labāk demonstrē "Saskaņas" atbalstītāju attieksmi nekā tas, ka viņi izsvītroja politikā pilnīgi nepazīstamu personu, kas saucas Burlaks.

Un, starp citu, nu beidzot ir saņemti vēlēšanu dati arī no Bostonas, par to es rakstīju vakar un pabrīnījos, cik lēns no Bostonas līdz Rīgai ir "kurjerpasts." Cik daudz ļaužu balsoja Bostonā, ka tik ilgi bija jāskaita? Simtu četrdesmit astoņi. Lielākoties par Vienotību.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (62) secība: augoša / dilstoša

Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

aradhana 19.10.2010 21:24
Kārli, vai esi ievērojis, kas notiek, kad vēlamies lekni zaļojošai pļavai uzklāt asfaltu? Ik rudeni atkal un atkal to klājam, ik pavasari - zāles asni atkal un atkal spraucas asfaltam cauri... Bet tur, kur iesējam zāli, tā saaug ar Dieva sēto, un mauriņš gadu no gada kļūst aizvien biezāks!
Necīnies pret Imantu, Kārli! Viņa pusē ir Diava un Dabas likumi, viņa pusē ir viņa tuvāko līdzgaitnieku un sekotāju beznosacījuma Mīlestība, viņa pusē ir aizvien pieaugošs tautas atbalsts. tavā - tikai naudas vara, atsevišķu cilvēku egoisms, atsevišķu cilvēku bailes, atsevišķu cilvēku prasme vīt intrigas...
Cīņa būs pārāk nevienlīdzīga, tāpēc labāk uzsmaidīsim viens otram, un Tu mums pastāstīsi, kas jauns tavā Eirovīzijas lauciņā! Sarunāts? ;)
Lai Tev laba diena! :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 19.10.2010 21:05
Par rupjībām Streipa kgam sanāk kā populārajā anekdotē: maķmaķmaķ, nelamājieties!
========
Piekrītu. Streips cīnās pret to geju tēlu, ka geji esot inteliģenti kultūras cilvēki.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Nepatīkami 19.10.2010 13:41
Dubultmorāles piekopējs sevi iecēlis par guvernati, "tikumības jostu" un ekspertu audzinātības jomā, tai pašā laikā ne mirkli nekautrējoties cilvēkus saukt par kazām, resniem tušņiem, kretīniem un nez kā vēl..
Tipisks homofobs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Mahris 19.10.2010 13:39
Vajadzētu rūpīgāk palasīt CVK protokolus. Tīri latviskajiem Rimantam Ziedonim, Guntim Stirnam, Jurim Zvirbulim un bariņam citu tai apgabalā rādītāji krietni sliktāki kā Hosamam Abu Meri. Kopā zem HAM palikuši 12 kandidāti. Laikam tomēr balsotāji vērtējuši cilvēku, ne uzvārdu.
Streipa kgs vēlas ačgārnu rasismu. Bērziņu strīpot drīkst, tas ir viedoklis. Hasanu nekādā ziņā, tas ir rasisms.

Par rupjībām Streipa kgam sanāk kā populārajā anekdotē: maķmaķmaķ, nelamājieties! Varējāt vismaz teikt atklāti kā Ekebijas majoriene: Trejdeviņi pērkoni, nelādies! Šajā mājā lādēties drīkstu vienīgi es.
Tik tiešām neredzu, kāpēc kretīns būtu labāks par citiem šeit lietotajiem vārdiņiem.

Būtu interesanti uzzināt pilnu Jūsu izpratnē nepieklājīgo vārdu sarakstu.
Jau zināju, ka rupeklis ir katrs, kas citē LR Kriminālkodeksu, jo tajā atrodams vārds "pederastija".
Šodien uzzināju vēl vienu, "sodomīts". Starp citu, citējat neprecīzi, komentāra autors runā par "sodomiskām attiecībām".
Nu, tās attiecības, kā apgalvo Bībele, pastāvēja Sodomas pilsētā. Bībele tādas attiecības uzskata par grēku, mūsdienās populārāks cits viedoklis. Bet kas vainas Bībelē sakņotam terminam?
Varbūt rupjība ir arī onānists? Tāpat no Bībeles Onāna, kuru Dievs par viņa rīcību sodīja līdzīgi sodomiešiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 19.10.2010 13:24
Neticu, ka Jūsu māmiņa Jūs audzināja par sodomītu.
=========
Ko tu! Jautrais Kārlis teiks, ka viņu neaudzināja par sodomītu, viņš tāds piedzima! Tikai vārds ir nepareizs, viņš nav no Sodomas, viņš ir Čikāgietis (vai no kurienes). Un saukt viņu vajag par geju (angliski - košs, jautrs) un nevis par sodomītu, viņš Tuvajos Austrumos nekad nav pat bijis! Lūk tā!
Jāsūta LZA jaunvārdu komisijai aizvietot vārdu "gejs" ar "jautrītis".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 19.10.2010 13:16
Un kā Jūs īsti skaidrojat vārdu "sodomīts," ja ne kā rupjību?
=============
Sodomīts ir gandrīz tas pats, kas Rīdzinieks, Rēzeknietis, Berlīnietis.
Vienīgi tā pilsēta tika iznīcināta dēļ praida.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Grietis 19.10.2010 12:45
Sodomīts nekad nav bijis lamu vārds un nav lamu vārds.
Fakta konstatācija nav lamāšanās.
Neticu, ka Jūsu māmiņa Jūs audzināja par sodomītu.
Neticu, ka Jūsu māmiņa Jūs mācīja ķengāties, kā Jūs to darāt savos komentāros.
No kurienes Jums šī sliktā audzināšana?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Grietim 19.10.2010 09:48
Jūs to varat uzskatīt par "interneta" valodu, ja Jūsu, kā pats teicāt, necilajai personai tā liekas labāk esam, bet es turpināšu to uzskatīt par nepieklājīgu valodu, kas saistāma ar sliktu audzināšanu. Neticu, ka māmiņa Jūs tā audzināja. Un kā Jūs īsti skaidrojat vārdu "sodomīts," ja ne kā rupjību? Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ieva 19.10.2010 00:36
Bet par to Dolgopolovu- nu pinās viņš ar interfrontistiem, tāpēc daudzi neredz, la pirmkārt viņš ir labs (konstruktīvi domājošs) saimnieks, otrkārt māk uzvesties un, atšķirībā no daudziem patriotiem (?) utt., zina, ko politiķis var atļauties un ko ne. Kaut vai tā pati Kalniete pirms vēlēšanām- kā krievi saka: "vecums nav nekāda izprieca!"....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva 19.10.2010 00:33
Par tām normālajām ģimenēm: protams, it kā ir slikti dzīvot kopā zobus sakodušiem bērnu dēļ (psiholgi arī uzsver, ka bērniem tas par labu nenāk), tikai varbūt nekaitētu ļaut šķirties, ja otrs, pie kura bērni nepaliek, ir sagādājis bērniem vismaz naudu jebkurai augstskolai (OK, ja labi mācīsies, varbūt tiks iekšā tāpat), taču bērnus audzinot var rasties citi iemesli....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ieva to jumors 19.10.2010 00:30
Par ārstu abu Meri-kas tur dabisks? Izņemot varbūt vēlētāju idiotismu, kas uzskata, ka ja jau izcelsme meklējama tuvajos austrumos, tātad terorists (tāpat kā, ja jau krievs, tad sapņo par PSRS atjaunošanu)....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

83-Evita 18.10.2010 17:21
Neko nebiju dzirdējis par krāpjošo vīru/sievu parādiem. Tādi notiek?
Kad beidzas privātā dzīve un sākas propaganda, ir tikai dabiski, ka veidojas pretreakcija.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Evita - bikai 18.10.2010 17:01
Tieši tā, tāpēc aicinu arī Imantu Parādnieku nebāzt degunu geju darīšanās.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

bika 18.10.2010 16:21
Ja vien VL parstavis neapgalvo, ka ir kristietis, tad parmest vinjam to, ka laulibas parkapsanu vins neatzist par greeku, ir nekorekti :) - tapec vien, ka K.S., Grietas vai jebkuras citas personas religjiskaa piederiba apgalvo, ka kaut kaa dariishana vai nedarishana ir greks, tas nenozimee, ka arii citiem cilvekiem automatiski ir japienjem shii parlieciba un jadzivo pec tas likumiem.
Personigi mans viedoklis - krapt sievu / viiru, kamer esi ar to laulibaa un kuru sledzot, esi zverejis uzticibu un nelaist pa kreisi, ir egoistiski un kretiniski, vai tapec es kadu taisos nosodiit - nee. Taa nav mana darishana, bet gan konkreto cilveku. Butu ta kaa laiks iemaciities nebazt savus degunus citu cilveku darishanas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


o gol to KS 18.10.2010 15:58
Juusu rakstinji labi paeeduso liekulju-marasmaatikju aviizee ,,LAIKS,, ir tendenciozi-eksalteeti dumji! Protams,attieciigai publikai domaati...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Grietis 18.10.2010 15:23
Jēziņ, kāds te muļķu bars savācies! Neviens geju (Grieti, Jūs esat kretīns, ja lietojat rupjības)
=====================================
Kārli Streip (atļaušos uzrunāt "interneta valodā" uz tu), Kārli streip, kretīns es nekādi nevaru būt, savādāk es pat autovadītāja apliecību nevarētu dabūt.
Mani ne vismazākajā veidā neaizskar tavas lamas attiecībā uz manu necilo personu, apzinos, ka no tava deformētā pasaules uzskata esmu to pelnījis.
Ja mani kas dzivē kaitina, tad tā ir cilvēku muļķība, šajā gadījumā tavā izpildījumā.
Man nav skaidrs, es esmu kretīns, ja lietoju rupjības, vai esmu kretīns, jo lietoju rupjības?
Kā saprotu, tava doma (diemžēl kārtējo reizi pierāda tavu, kā žurnālista neprofesionalitāti) ir par to, ka esmu kretīns, jo konkrētā komentā rakstu rupjības?
Kādas lūdzu? Ļoti vēlētos saņemt konkrētu atbildi, ne kārtējo nemotivēto ķengāšanos...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 18.10.2010 14:27
Jēziņ, kāds te muļķu bars savācies! Neviens geju (Grieti, Jūs esat kretīns, ja lietojat rupjības) attiecības necenšas pasniegt kā "normu," runa ir par divu vienlīdzīgu grupu līdzāspastāvēšanu. Turklāt, acīmredzot Jūs neesat izlasījis interviju ar Parādieku, kurā viņš nebūt neatzīst, ka šī laulības pārkāpšana ir grēks. Viņš ir atzinis, ka "tā ir gadījies." Tādā gadījumā arī par zagšanu var teikt, ka "tā gadījās." Ahmed, Jūs esat gluži jocīgs, ja uzskatāt, ka cilvēks par geju "kļūst." Pašam Jums ir sačakarētas smadzenes. Jo, ja es "kļuvu" par geju, tad Jūs "kļuvāt" par naturāli, nevis par tādu piedzimāt. Atradies grēka sapratējs!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 18.10.2010 14:06
ja jau mūsu karojošajiem kristiešiem tik ļoti nepatīk geji, tad lai paskaidro - ar ko laulības pārkāpēji ir labāki?
--------------
Lai cik liels noziegums, tas tomēr ir dabisks grēks, kuru var saprast. Liels noziegums, bet vājīga, kuru var ielikt normāla cilvēka dabā. Par geju bez sačakarētām smadzenēm nekļūt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


grietis - grietai 18.10.2010 12:06
Visu tu labi saproti, tomēr turpini demagoģiju.
Praktiski jebkurš laulibas pārkāpējs savus nodarījumus apzinās kā grēku, kur pretī homoseksuālisti savas sodomiskās attiecības cenšās pasniegt par normu un šādi tās pasniedzot, cenšās apkrāpt arī sevi un apklusināt savu sirdapziņu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


turpinājums... 18.10.2010 10:41
bet visā pasaulē to tāpat nesapratīs nekad un tur būs tikai un vienīgi nosodījums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

grieta - Jānim Kļaviņam 18.10.2010 10:41
nedaudz gribu aizstāvēt Streipu - pa viņa privāto dzīvi ne viens vien sūdainiem zābakiem ir pastaigājis. un te nu es varu tikai piekrist - ja jau mūsu karojošajiem kristiešiem tik ļoti nepatīk geji, tad lai paskaidro - ar ko laulības pārkāpēji ir labāki? laulību pārkāpt ir patiesi liels grēks. un tad nu - gribas jau tā kā no Parādnieka kungu publisku un reālu nōžēlu arī sagaidīt. nu nevar būt tā, ka viens no tautas pārstāvjiem dzīvo divlaulībā un praktiski ar to lepojas.
arī ar to 16.martu - nu ir tie veči cīnījušies vācu armijā, kas bija fašistiska. nu tas ir fakts un beidziet te klaigāt par vēl kkādiem izciliem mērķiem. katrs jau mēs vēlamies būt balts un pūkains un savai sūdainajai rīcībai labprāt piekarinām klāt zelta spārnus. tu vari skaidrot tai pasaulei visādas nianses - bet - visā pasaul

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


cukurbietis 18.10.2010 10:31
Komentāros nacionāli pasmird.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis Vīksne 18.10.2010 10:24
Nu jā, bet fakti tomēr paliek fakti. Ja kāds uzrakstītu, ka Kārlis Streips slavina nacismu, bet pēc tam atvainotos sakot - patiesībā to teica tas un tas, droši vien arī sajūtas nebūtu tās patīkamākās :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 18.10.2010 09:20
Kārlis Streips 18.10.2010 09:01 ...bet par reakciju, kāda varētu veidoties Latvijas "morāles" aizstāvjos...
--------------------
Ar halucinācijām pie daktera!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips 18.10.2010 09:01
Pareizi. Atvainojos Parādniekam, minētos vārdus tik tiešām ir teicis Iesalnieks, bet tas lietas būtību tomēr nemaina, jo joprojām raksts ir nevis par teikto, bet par reakciju, kāda varētu veidoties Latvijas "morāles" aizstāvjos.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Cits Jānis Kļaviņš 18.10.2010 08:24
Ne visi tā sauktie "Jāņi Kļaviņi" ir ar tiem pašiem uzskatiem kādi tie parādās mana vārda brāļa teiktajā. Itsevišķi par Leģionāriem, 16. martu un cilvēku privāto dzīvi. Esmu, starp tiem kuriem ir tāds uzkats, ka Hitlera "Latviešu Leģions" bija pēc starptautiskiem likumiem, nelegāli uzstādīta militāra vienība... kas tika izveidota ar pašlabumu un kolaborantu palīdzību. Tas, ka Legions ir cīnijies par Latvijas brīvību ir entuziastiski kopts mīts ... netikvien lai kara laikā vervētu negribīgos latviešu zēnus Hitlera latviskajā nāves slazdā, bet pēc kara, itsevišķi trimdā, (ieskaitot 16. marta dibinātāju starpā) lidz pat šai baltai dienai, šis mīts tiek daudzināts, lai dotu trimdas vadībai kādu "patriotisku" aizbildinājumu un jēgu savai sadarbībai ar vācu okupantiem un saviem smagiem, latviešu dzīvā zelta zaudējumiem. Un tā arī ar 16. martu, kuru Raivis Dzintars ar saviem VL draugiem izmanto kā platformu savai sabiedriskai redzamībai, labi zinādams, ka viņa rīcība nes neslavu un pulgojumus Latvijas tēlam. Leģions un 16. marts ir bēdīga traģēdija, kura ir izcēlusies no tā, ka paši nepūlamies uzzināt savu vēsturi un ļaujam lai oportunisti izmanto šo nezināšanu. Ja kāds vēlas mazliet izglītoties šajā laukā.. varu ieteikt paskatīties ko raksta Bļāķis, Memenis, Unāms, Biezais par šīm tik daudziem nepopulārām lietām. Nāk prātā kāds gadijums kādā "trimdas" pilsētā kur sarīkojumā uzstājās A. Ezergailis- daļa no publikas sāka viņu izsvilpt un skāļi apvārdot kā komunistu... un tad pēc laika ... šī pati sabiedrība lūdza lai viņš nāk atpakaļ, palīgā ar saviem pētijumu atradumiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 18.10.2010 00:38
Jānis Vīksne
Streipu taču nevajag uztvert nopietni. Atkarībā no garastāvokļa (kas 86% ir slikts), viņš sagrābstās kaut kādas lietas (lielākoties, diemžēl ne pārbaudītus faktus vai ziņas), savirpina kopā un rada "brīnumu" - savu viedokli. To viņš iemācījies savā nepabeigtajā ASV koledžā. Tā nu Streips te cīnās.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis Vīksne 17.10.2010 18:30
Vispār jau es Parādnieka vietā Kārli Streipu iesūdzētu tiesā, jo visos tos nesmukos vārdus, kuri tiek piedēvēti viņam, lietoja Jānis Iesalnieks.
Faktus tomēr vajag precizēt pirms tiražē.
Bet tā tāda liriska atkāpe

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Dacei 17.10.2010 17:52
Esmu vienmēr gatavs runāt par to, ka esmu gejs. Nekad ne par to, kāda man ir seksuālā dzīve. Jauku Jums vakaru!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Dace Liepiņa > K.Streipam 17.10.2010 14:35
Parasti cilvēki ļoti nelabprāt publiski un ar svešiem cilvēkiem apspriež savu seksuālo dzīvi. Tā tomēr ir intīma lieta. Protams ir arī izņēmumi. Piemēram ekshibicionisti. Spriežot pēc jūsu komentāriem, jums patīk par šādām lietām runāt publiski ar pilnīgi svešiem cilvēkiem...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > jumoram 17.10.2010 14:02
Kā pats vēlaties, cienītais. Pareizi gan raksta adieu, bet ...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Aivars Vagalis 17.10.2010 10:32
Iesaku pievērst uzmanību apstākļiem,ka pret




Vēršu debatētāju uzmanību uz to,ka pret Irānu nesen ir noticis neliels kiberkarš,kura rezultāt styhnet tārps ir izsitis no ierindas valsts kodolrūpniecību.Vakar arī Newsru.co.il ziņoja,ka noticis diversijas tipa uzbrukums pazemes tuneļos novietotām ballistiskajām raķetēm,pie tam veiksmīgs uzbrukums.Tātad Izraēla un ASV pagaidām izvēlējusies kiberkara taktiku un tā saucamo zemas intensitātes karadarbības paveidu,kad tikai reizi nedēļā vai mēnesī kaut kas eksplodē.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


jumors 17.10.2010 10:27
Kārlis pārliecināja- nelasīšu vairs. .Žurnālista tituls tomēr neļauj būt tik paštaisnam. Bet ja tā gribas, tad - adieau!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 16.10.2010 23:17
cionistu teroristam un genocīda rīkotājam Arielam Šarona
-------------
Sorī, šis ir tikai Buša vārdiem "Man of Peace".
Nobeli saņēma citi teroristi: Šimons Peress un Ichāks Rabīns.
Un arī terorists Menahems Begins (kopā ar nodevēju Sadatu Anvaru).

Minu, ka Obama būtu saņēmis Nobeli arī, ja nebūtu kļuvis par prezidentu. Iepriekšējais "demokrātu" kandidāts Als Gors saņēma par melīgu apgalvojumu cauraustu "dokumentālu" ekofilmiņu. Obama būtu saņēmis par nopelniem muldēšanā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 16.10.2010 23:06
Ā, un vēl kara noziedzniekam Vinstonam Čērčilam gribēja iedot. Bet viņš pats par to gānījās un izsmēja.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 16.10.2010 23:05
Obamam, var vel gadities gadsimtiem tiks pieminets kaa komisks fakts
==========
Līdztekus:
imperiālisma kara noziedzniekam Kisindžeram;
komunistu teroristam Jāsiram Arafatam;
cionistu teroristam un genocīda rīkotājam Arielam Šaronam.


Mees ari iesedinajam keksitim Jordanu.
-------------
Varēja piešķirt Nobeļa veicināšanas balvu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 16.10.2010 22:57
heh 16.10.2010 20:18
Par Paradnieku. Nav runa par sievas krapshanu. Krapshanu var nozhelot. Runa ir par daudzsievibu. Un tas tiesham ir pagalam ekstravaganti prieksh "tradicionalo vertibu aizstavja".
===========
Bībele neaizliedz daudzsievību. Pat neierobežo skaitu. Jēzus laikā starp ebrejiem bija izplatīta daudzsievība, bet viņš nekādi to nekritizēja. Monogāmija kā vienīgā atļautā nāk no grieķu kultūras un romiešu likumiem. Tā neaizliedz prostitūciju vai mīļākās. Droši cik vien vēlies mīļākās, tikai nekādā gadījumā neapreciet un neuzņematies atbildību!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 16.10.2010 22:53
Osis:
5) Islāms ir gan reliģija, gan ideoloģija – tāpat kā savulaik kristietība. Šobrīd kristietībai sekularizācijas procesa rezultātā ideoloģijas loma ir zudusi, ko nevar teikt par islamu.

6) Nekad neesmu apgalvojis, ka Meri vēlas iznīcināt citas kultūras, tomēr viņš netieši atbalsta ideoloģiju, kas to vēlas.
=========
Vari neuztraukties par to arābiņu šajā sakarā. Biju uz viņa Arābu kultrūras centra atklāšanu. Viņam un viņa biedriņiem rūp tikai Libāna vīna un krievu vēderdejotāju prezentācijas kā savstarpējās sapratnes un integrācijas tilts.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 16.10.2010 22:39
Nobela miera prēmijas piešķiršana ir noteiktas ļaužu grupas politisko viedokļu paušana. Gluži tāpat kā Kārlim Streipam ir šis viņa blogs, kurā viņš pauž, kas viņam šodien ir paticis un kas ir nepaticis. Tāpat arī Nobela miera prēmijas komisija (nez kurš izvēlas domubiedrus?) pauž savus uzskatus par to, kas viņiem šogad ir paticis un kas nepaticis. Piemēram, nepatīk Džordžs Bušs un viņa kovbojiskums, iedosim prēmiju melītim un balamutei Obamam. Lai taču pilda savus solījumus!
(Piekāsa viņus! Iedomāsimies, ka tiktu izmainīta ASV konstitūcija un Džordžs Bušs būtu ievēlēts trešo reizi. Vai Irākā vai Afganistānā būtu kas atšķirīgs? Nē, mēs dzīvojam trešo Džordža Buša termiņu. Obama ir prasts muldētājs. Un nemaz nejūtas neērti par savu miera prēmiju.)
Nepatīk, ka kamēr citu ekonomika nīkuļo, Ķīna turpina skriet un nu jau pat jaukties Eiropā ar savu piķi. Nu nepatīk Ķīnas spēks, nu parādīsim viņiem mēli un pieminēsim kādu pilnīgi nesvarīgu rakstītāju cietumā.
Kārli, tev tavs ikdienas blogs, viņiem viņu ikgadējais blogs, kuru apmaksā pirms 100 gadiem miruša izgudrotāja mantojums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

belle 16.10.2010 21:48
visi te izrunaajas par visvisaadaam minoritaateem, bet mani paarssteidz tas, ka saeimas lielajaa SC frakcijaa laikam ir tikai 1 sieviete! tas ir paarsteidzoss viiriskaa sovinisma triumfs 21 g.s. Taapeec vien es, sieviete, nespeeju taadiem uzticeeties, nesaprotu arii vinu elektoraatu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Gulbe 16.10.2010 20:25
Kā nav kauna apsaukāties. Lebed un bled ,ja nesaprot,tad nevajag muldēt,jo,kā sakāmvārds-pēc muldēšaņas seko miršana, pārgudrelis jau sāk krievu valodu ķidāt,

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

heh 16.10.2010 20:18
Par Paradnieku. Nav runa par sievas krapshanu. Krapshanu var nozhelot. Runa ir par daudzsievibu. Un tas tiesham ir pagalam ekstravaganti prieksh "tradicionalo vertibu aizstavja".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

heh 16.10.2010 20:16
Par kjinieshu varoni gan es sajusmas dziesmas nedziedatu. ASV un Rietumvalstis kopumaa izmanto kulturu un vinju kontorlee esoshas balvas, lai shkeltu citas valstis. Atceraties, cik populars kadreiz bija krievu kino vai balets? Jaa, tas bija 80ajos, pirms-persetroikas laikmetaa. Pec tam pazuda uz neatgrieshanos. Bet tad balvas festivalos saka raust iranju kino. :) Neatceros gan, ka kads butu skatijies tas filmas, bet bija ljoti augstas raudzes. Tur gan laikam nekas nesanaca. Balva Obamam, var vel gadities gadsimtiem tiks pieminets kaa komisks fakts (ne jau vinja vainas delj, bet tads laikmets). Taja pasha laika, Eiropaa cilveku skaits, kas sezh cietumos par to, ka kaut ko ne taa ir pateikushi ir tukstoshos. Mees ari iesedinajam keksitim Jordanu. Protams, saka vinji sliktas lietas, kas var novest pie vardarbibas, tachu kur iisti atskiriba? Vai asinjaina revolucija Kiinaa ir laba lieta?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


anglosaxis 16.10.2010 19:12
Viss jau ir pareizi - krāpt sievu ir slikti. Tomēr, pēc Streipa kunga intonācijas, liekas, ka sievas krāpj tikai heteroseksuāli vīrieši. Tāpēc jautājums Streipa kungam - Vai homoseksuāli cilvēki nekad nekrāpj savas otras pusītes? Ja tomēr krāpj, tad uzbrauciens "normālajām ģimenēm" ir nevietā un vajadzēja piesaukt visus krāpējus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Osis 16.10.2010 18:53
Piekrītu Jānim - mēs ES un NATO esam pilntiesīgi biedri, nevis pakalpiņi. Savukārt, ja Jums, Streipa kungs, ir zināmi kaut kādi apstākļi vai fakti, kas pierāda pretēju, tad aicinājums - likt tos galdā. Es pats balsoju par iestāšanos ES un atbalstu NATO dalību Irākas un Afganistānas okupācijā (man tikai nepatīk, ka to sauc par "miera uzturēšanu"), bet, ja izrādītos, ka mūsu valsts netiek uzskatīta par līdztiesīgu biedru, tad mums no šīm organizācijām vajadzētu izstāties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis Kļaviņš > Kārlim Streipam 16.10.2010 18:24
Skumji ka jums ir absolūti vienalga, ko par 16.martu domā leģionāri un daudzi latvieši. Vēl jo vairāk tāpēc, ka šī diena tiek atzīmēta jau vairāk nekā 50 gadus. Tā ir latviešu lielākā problēma, ka ir ļoti daudz cilvēku, kuri uzskata, ka svarīgāk ir ko domā citas valstis, nevis ko domā paši latvieši.
2.pasaules kara vēsture dažādāš valstīs tiek dažādi interpretēta. Protams Krievijā un arī Francijā tiek uzksatīts, ka Hitlers bija galvenais ļaunums. Bet Austrumeiropā tomēr uzskata, ka Hitlers un Staļins bija vienlīdz ļauni. Līdz ar to ja negribat, lai tiktu atgādināts, ka latvieši cīnijās Vācijas pusē, tad varbūt nevajag arī atgādināt par Krievijas uzvarām. Kautkā neesmu manījis, ka jūs tikpat dedzīgi un konsekventi būtu iebildis pret 13.oktobri un 9.maiju. Pie tam šie datumi vistiešākā veidā daudziem asociējas ar Latvijas okupāciju, bet 16.marts nē.

Kāpēc jūs uzskatat, ka kādam nav vajadzīgs NATO vai ES? Jūsu problēma ir tā, ka jūs uzskatat, ja jau Latvija ir iestājusies šajās organizācijās, tad tagad mums būtu jādejo pēc viņu stabulītes. Bet nacionālisti uzskata, ka arī Latvijai ir balstiesības šajās organizācijās un mums nav jāpiekrīt pilnīgi visam ko saka onkuļi no šīm organizācijām. Latvijas iestāšanās ES un NATO nebija Latvijas mērķis, bet gan tikai viens no instrumentiem, kā sasniegt mērķi. Nevajag rietumus idealizēt. Viņi ir mūsu draugi, bet nevis noteikumu diktētāji.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jaņdžs 16.10.2010 18:19
Tiešām kaut kas liekās pretīgs par divģimeņu tēva zākāšanu. Ja ziņas būtu kaut kas parādījies, lai tādu faktu pieminētu, tad saprotu, var gadīties mētāt cilvēka vārdu kā lupatu, bet Kārlis to pats ieganstu atrada savā pašpārliecinātās skaidrības dziļumos. Tomēr, iedomāsimies pasauli daudz varavīksnaināku kā ķieģeļos un betonā ieslēgtiem ļaudīm tas atļauts iedomāties.

Ienāca prātā: What if Elizabeth Taylor were to be for ever young and came Christmas, she invited all her ten husbands to spend until New Year in bed with her? If you were one of the husbands would you join? Or would you...what?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 16.10.2010 17:54
Ļaujiet, lūdzu, visiem pateikt vienu lietu pavisam un pilnībā skaidri. Man nav un nekad nav bijis kauns par to, ka esmu gejs, tieši tāpat, kā Jānim un Osim nav kauns par to, ka viņi ir naturāļi (ja vien viņi tādi ir). Man nav un nekad nav bijuši iebildumi, par to atbildēt visus jautājumus pēc kārtas, tajā skaitā arī pietiekami daudzās intervijās, visnesenāk žurnālā Ievas Stāsti. "Divdomīgus komentārus" šajā blogā atstāj pietiekami daudz cilvēku pilnīgi neatkarīgi no tā, ko es rakstu vai nerakstu.

Un specifiski. Osi, Dmitrijs Mironovs Visu Latvijai! sarakstā un vispār organizācijā ir vienīgais krievs. Es nesaku, ka vienīgais par viņu ir tas, ka viņš ir krievs, es runāju par to, ka viņš vienīgais krievs ir savā konkrētajā organizācijā. Nav runa par to, cik ievērojams vai neievērojams viņš ir kā persona. Tāpēc salīdzinājums ar mani tomēr būs nevietā.

Kas attiecas uz Parādnieku, pat bez kristietības piesaukšanas diez vai būs liels daudzums Latvijas iedzīvotāju, kuri uzskatīs, ka tas ir pareizi, krāpt sievu, vienalga, ja arī, kā te rakstīja viens no kārtējiem anonīmiķiem, tā darot visi "kārtīgi veči." Pirmkārt, tā nu gan nebūs, ka visi Latvijas heteroseksuālie vīrieši automātiski ir cilvēki, kuri apprecas un tad sāk skatīties, kur laist pa kreisi. Bet, otrkārt, patiesībā es rakstīju ne jau par Parādnieka pārliecību kā tādu, es rakstīju par to, ka ja reiz mūsu valstī ir lieli "morāles" sargātāji tādi, kā Pujāts un Šmits, tad ļoti ceru, ka viņi "morāli" sargās arī šādā gadījumā. Jo, saku atkal, Bībelē par laulības pārkāpšanu ir ļoti, ļoti skarbi vārdi teikti, un, tā kā minētais Pujāts un minētais Šmits ir atļāvušies par LGBT cilvēkiem runāt pilnīgi neatkarīgi no tā, vai viņi ir vai nav kristieši, tad arī šajā gadījumā nedomāju, ka būtiski ir tas vai Parādnieks sevī saskata vai nesaskata kristieti.

Un pēdīgi par 16. martu. Atkārtoju, Jāni, es par to esmu runājis un rakstījis ļoti, ļoti daudz, un pielēkšana tomēr ir bumbiņa Jūsu pusē. Bet, ja esat pārāk slinks to visu sameklēt (piemēram, paskatoties šī paša portāla arhīvā laikā pirms 16. marta), tad pateikšu vēlreiz, ka absolūti vienalga, ko par to domā leģionāri un, kā Jūs rakstāt, "daudzi latvieši," reizi gadā visai pasaulei atgādināt, ka Latvija cīnījās Hitlera pusē, nav prāta darbs, un tas ir maigi teikts. Es protams, protams, protams, protams, protams zinu, kas bija Latvijas leģions (un, ja kas, nedomāju, ka 11. novembrī ir pasaku tēla dzimšanas diena, drit vai kociņ,), bet pasaulē 2. pasaules kara vēsture jau ļoti sen ir uzrakstīta, un šajā vēsturē Hitlers ir iemiesots kā visbriesmīgākais ļaunums, kāds jebkad ir bijis (protams, ne bez pilnīgi pamatota iemesla). Atkārtošu to, ko rakstīju iepriekš -- Latvijai ārpasaule ir ļoti daudz vairāk vajadzīga nekā ārpasaulei ir vajadzīga Latvija. Protams, "daudzi latvieši" laikā pirms 2004. gada arī apgalvoja, ka Latvijai nevajag iestāties Eiropas Savienībā. Bet šī pārliecība, ka latvietis var stāvēt viens pats, lepns un ar izriestu krūti savā viensētā, un nekas cits viņam nav vajadzīgs -- tas pārtrauca būt reāli kaut kad tā ap 1939. gadu. Jo lepnajam vienpatim neviens tajā brīdī palīdzēt nesteidzās. Savukārt tagad mums ir NATO vairogs. Ja Jums liekas, ka tas mums nav vajadzīgs, tad man par Jums ir jābrīnās.

Jauku visiem vakaru!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Anna Zinošā 16.10.2010 17:48
Tas ka "Visu Latvijai!" turpinās atzīmēt 16.martu liecina par to, ka viņi ir prognozējami (tas tak ir pozitīvi) un viņiem ir mugurkauls, atšķirībā no visām pārējām partijām, kuras saka vienu, bet dara pavisam ko citu. Tieši pateicoties viņu nemainīgajām nostājām un prognozējamībai, vēlētāji par viņiem nobalsoja.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Graudiņš->Streipam 16.10.2010 17:39
Ja jau 16.marts, kā atzīmējama diena, pastāv kopš 1952.gada, tad kāpēc tieši tagad vajadzētu atteikties no šī datuma? 50 gadus nebija nekādu problēmu, bet tagad pēkšņi Streips un Co (Krievija un dažas citas valstis) ir izlēmuši, ka vairs nevajadzētu atzīmēt. Nu tad varbūt tagad visas atzīmējamās dienas mums vajadzēs saskaņot ar citām valstīm? Laikam latviešiem par šādām lietām vairs nav nekāda teikšana. Visu izlem cittautieši un vietējie Kangari...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis Kļaviņš > Kārlim Streipam 16.10.2010 17:14
Es neteicu, ka par 16.martu kautkas būtu sakāms TIKAI leģionāriem. Es teicu ka jūs uztrauc TIKAI tas, ko saka Krievija un dažas rietumu valstis, bet leģionāru viedoklis un daudzu latviešu viedoklis, jums ir vienaldzīgs vai arī mazsvarīgs.
Ja jums neinteresē, kas kurā gadā ir noticis attiecīgajā datumā, tad kāpēc vispār sākāt runāt par to, kas bija noticis 16.martā? Jūs tak neesat viens no tiem cilvēkiem, kuri zin, ka ir tāda "Lāčplēša diena" un domā, ka tajā datumā piedzima Lāčplēsis?
Attiecībā par Parādnieka privāto dzīvi, ir skaidrs, ka viņš nav sajūsmā, kad žurnālisti gandrīz katrā intervijā viņam uzdot šādus jautājumus. Gan jau arī jūs to saprotat. Un tad arī jums būtu jāsaprot, ka nav smuki to tiražēt tālāk caur savu blogu. Šķiet ka žurnālistiem nav kur piekasīties, tāpēc katru reizi tiek uzdots viens un tas pats jautājums, jo viņiem jau nu ļoti gribās kautko negatīvu pateikt. Tas būtu tā pat kā, ja jūs tiktu intervēts un katrā intervijā jums jautātu par jūsu homoseksuālo dzīvi. Un pēc tam vēl uzrastos citi žurnālisti, kuri šos jūsu intīmās dzīves notikumus pārpulicētu un pievienotu savus divdomīgos komentārus. Jums būtu patīkami? Man žēl, ka jums tas viss nepieleca...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Osis 16.10.2010 16:16
@Kārlis
1) 16.marts bija diena, kad abas latviešu divīzijas cīnījās plecu pie pleca latvieša virsvadībā.11.novembris ir to karavīru piemiņai, kas krita par Latvijas Brīvības cīņās, savukārt – 16.marts – 2.Pasaules kara latviešu karavīru piemiņas diena.

2) Vai tad Parādnieks kādreiz ir uzsvēris kristīgās vērtības? Ja jūtat vajadzību norādīt uz liekuļiem, tad norādiet kaut vai uz to pašu Kastēnu, bet nebāziet abus vienā maisā – Parādnieks nav sludinājis kristīgo morāli.

3) Par ķeksīti – iespējams neprecīzi izrteicos, mana doma bija tāda, ka, ja reiz Jūs uzskatat, ka Mironovs ir ievērojams tikai ar to, ka ir krievs, tad tas ir tas pats, kas teikt, ka Jūs esat ievērojams tikai ar to, ka esat.. hmm, kā lai pateikt tā, lai Jūs neaizvainotu.. nu, ceru, Jūs saptatāt.

4) Rupju vārdu lietošana tiešām par neko labu neliecina, piekrītu.

5) Islāms ir gan reliģija, gan ideoloģija – tāpat kā savulaik kristietība. Šobrīd kristietībai sekularizācijas procesa rezultātā ideoloģijas loma ir zudusi, ko nevar teikt par islamu.

6) Nekad neesmu apgalvojis, ka Meri vēlas iznīcināt citas kultūras, tomēr viņš netieši atbalsta ideoloģiju, kas to vēlas.

7) Ekumēnisms attiecas tikai uz kristiešu konfesijām un tas, ka Meri svin visus svētkus pēc kārtas, liecina tikai par to, ka viņš nav sapratis, kas viņš ir. Bez tam, bet iespējams maldos, Meri tomēr uzskata sevi par musulmani, nevis pusmusulmani, lai kādus svētkus viņš arī nesvinētu.

PS Radās iespaids, ka esat pārāk pašpārliecināts par savu nemaldību – ka neviens, izņemot Jūs, nespēj loģiski spriest un izdarīt secinājumus. Tas Jums pašam var nāk par ļaunu – iesaku par to padomāt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Jānim Kļaviņam 16.10.2010 15:29
16. martu kā atzīmējamu dienu pirmo reizi noteica Daugavas Vanagi Beļģijā un 1952. gadā īsi pēc organizācijas dibināšanas, ne konkrēti dibināšanas dienā. Atvainojos par neprecizitāti, bet tā tas sākās. Runa ir par atzīmējamo dienu, nevis par to, kas kurā gadā notika attiecīgajā datumā. Otrkārt, Jūsu pārliecība, ka par to kaut kas var būt sakāms tikai "pašiem leģionāriem" liecina atsevišķos latviešos diemžēl pārāk lielu nabas kasīšanu. Latvijai ārpasaule ir daudz, daudz, daudz vairāk vajadzīga nekā ārpasaulei Latvija, un par problēmu, kas rodas 16. martā esmu rakstījis pietiekami daudz, lai īpaši neatkārtotos. Ja esat to palaidis garām, tad pameklējiet. Kas attiecas uz privāto dzīvi, blogā ir rakstīts par to, ko cilvēks pats teica publicētā intervijā. Tā nav nekāda rakņāšanās, tās ir pārdomas par liekulību, kāda valda Latvijas "kristīgajā" jomā -- Bībeli var lietot, lai apkarotu vienus, bet tās saturu var mierīgi ignorēt citos gadījumos. Man žēl, ka Jums tas viss nepielēca. Bet jauku Jums vienalga atlikušo dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 16.10.2010 15:10
Ķīniešu disidents,kura vārdu es nekādi nevaru iemācīties ir Vladimiram Bukovskim līdzvērtīgs varonis.Ķīnas totalitārisms tomēr absolūtajos upuru skaitļos ievērojami pārspēs krievu totalitārismu.
16.martu ir iespējams ievirzīt Latvijai vēlamajā gultnē,ja vairāk uzsver Krievijas lomu karu izraisīšanā Eiropā no Pētera 1.laikiem.Sevišķi vēlams uzsvērt,kā Krievija 20 gadus pēc kārtas apbruņoja Vāciju,lai tā savārītu ziepes Eiropā rietumu virzienā.Tas nekas,ka Krievija nedaudz apsvilinājās,šādās lietās risks vienmēr pastāv.Bet šo faktu nevajag pārāk daudz bāzt degunā Vašingtonas demokrātiem,viņiem tas nepatīk,ka Amerika ir sasaistījusies ar totalitārismu,cita lieta republikāņi,viņi vienmēr gatavi sarīkot tālvadāmu kariņu,jo Amerikas ieroču firmas gatavas par to maksāt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Alejandro 16.10.2010 14:57
Par deģenerātiem un lopiem laikam runāja Iesalnieks, nevis Parādnieks, taču esmu dzirdējis gejiem veltītus žultainus izteikumus arī no Parādnieka puses. Gadījums, kad tiek atbalstīta divsievība un vienlaikus gānīti geji, noteikti ir tālākas medicīniskas analīzes vērts. Varbūt kāds cits vadošs VL biedrs attīstīs teoriju, ka ar puisis ar ziloņmāti arī drīkst, jo galvenais, ka pretēji dzimumi. Tiesa, VL brāļi tēvzemieši nav ne par matu labāki. Dobelis gejus dēvēja par "zilajiem", Tabūns - par "nenormāliķiem", Rasnačs biedēja, ka gejs, kad kļūšot par fizkultūras skolotāju, tūlīt ņemšot visus audzēkņus priekšā. Par šo varētu rakstīt grāmatas, bet tikpat labi pateikt vienā teikumā - mūsu politiskie "nacionālisti" ir apbrīnojami aprobežotu un paštaisnu pseidointelektuāļu banda, kam valdībā nav un nebūs, ko meklēt.

Diemžēl Hosama Abu Meri, kurš Latvijā dzīvo jau kopš 1993.gada, kuram ir sieva latviete un kurš Latvijā arī studējis un strādājis, gadījums lielā mērā atbild uz jautājumu, "kāpēc ir nelaime valstī?" - aizejam pie urnām, izsvītrojuši visus "arābus", "pederastus", daltoniķus un tos, kam stulbas frizūras, apmierināti aizejam mājās un pēc mēneša brīnāmies, kāpēc joprojām esam tikpat dziļā dupsī, kā iepriekš.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Raimonds Seņko 16.10.2010 14:18
Interneta komentētāju nekompetence un nespēja uztvert jebkura raksta autore domu ir apbrīnojama un nebeidz mani pārsteigy. :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis Kļaviņš 16.10.2010 13:32
Jā, Streipam patīk runāt par citu privāto dzīvi, līst iekšā citu cilvēku guļamistabā... Nez kā jums patiktu, ja jūsu privāto zilo dzīvi citi žurnālisti aprakstītu savos blogos.

Par 16.martu jūs arī neko nezinat, bet gudri spriedelējat. Tas laikam tāpēc, ka šis datums nepatīk Krievijai un dažām rietumu valstīm. Un tas tak ir krietni svarīgāk, nevis tas, ko mēs paši latvieši par to domājam. 16.martā netika dibināti "Daugavas vanagi". 16.martā frontē pirmo rezi satikās abas Latviešu leģionāru divīzijas. Jūs pat neesat iedziļinājies šajā jautājumā, bet jau "gudri" spriedelējat, jo jums tak ir svarīgāk, ko saka cittautieši par šo jautājumu, nevis paši leģionāri. Vai varbūt jums ir paniskas bailes no leģionāriem, tāpēc uzskatāt, ka viņiem nav nekādu tiesību uz savu viedokli?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Osim 16.10.2010 12:49
Pirmkārt, Pasaules kara veterānu pasākums mūsu valstī ir 11. novembris. 16. marts ir tomēr visnotaļ aiz matiem pievilkts datums -- tā bija tā diena, kad trimdā dibināti Daugavas vanagi, ja nemaldos. Otrkārt, nekādu privātu dzīvi es "neķidāju," es vienkārši norādu uz to liekulību, kāda pastāv mūsu valsts "kristīgajos" "ģimenes vērtību" aizstāvjos. Tāpat kā tas bija ar Kastēnu un viņa blondīni. Treškārt, "ķeksītis" mūsu valodā nozīmē, kā es pieļauju Jūs to labi zināt, viens vienīgs cilvēks, kas tiek izlikts apskatei. Esmu arī rakstījis un teicis, ka zināmā mērā Urbanovičs ir Saskaņas centra ķeksīša latvietis. Kādā kontekstā Jums sanāk, ka es esmu ķeksītis? Kurā sabiedrībā? Kura kopiena mani liek priekšā, lai pierādītu, ka tajā var būt arī viens tāds? Ceturtkārt, rupju vārdu lietošana par Jums neko labu neliecina. Piektkārt, Islāms ir reliģija, patīk Jums tas vai ne. Ja Jūs esat kristietis, vai arī to tad sauksim par ideoloģiju? Sestkārt, no kurienes Jūs esat izrāvis domu, ka ārsts Abu Meri vēlas "iznīcināt citas tautas kultūru"? Septītkārt, jautāts par savu reliģiju, pats Abu Meri portālā Gudrasgalvas.lv ir teicis lūk, ko: "Mani vecāki pārstāv gan kristiešus, gan musulmaņus, un mājās svinam abus reliģiskos svētkus." Tā nu būtu tā ekumeniskā reliģiju apvienošana, par kuru tiek daudz runāts. Jauku Jums dienu. Citēšu klasiķi: Pirms runāt (rakstīt), padomā. Pirms domāt, lasi. Varbūt izdosies atrast kaut ko tādu, kas pašam vēl nav ienācis prātā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

labrīt, Kārli! 16.10.2010 12:45
laikam jau Tavā dzimtenē , kur sabraukuši visi pasaules avantūristi, dzeltenie, nēģeri un pārējie , kam nav slinkums izkustēt no vietas, tiešām valda baigākā morāle attiecībā uz laulības pārkāpumiem. Bet pie mums Latvijā, Kārli, katram kārtīgam vecim ir vismaz pa vienam ārlaulības bērnam , un tās tas notiekas kopš patapu laikiem. Tā ka Parādnieks rullē pareizā virzienā.
Bet kas attiecas uz to foršo ārstu Abu Meri , lai tas puisis tik rukā par dakteri, dakteru Latvijā vajag kā ēst un pie tam vēl ar latviešu valodas zināšanām. Domāju, ka vismaz vēl 20 gadus mēs, latvieši , būsim piesardzīgi pret islama idioloģijas nesējiem. Nu ir tā reliģija naidīga pret kristiešiem , to faktu neviens prātīgs cilvēks nenoliegs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Osis 16.10.2010 12:01
Ā, un vēl - Meri ir musulmanis. Musulmaņu ideoloģija (jā, tieši ideoloģija, tā nav tikai reliģija) ir vērsta uz citu tautu kultūras iznīcināšanu (kaut vai viens piemērs - arābi, kuri šodien ir viena nācija, bet pirms islama bija kulturāli daudzveidīgi), tādēļ neredzu, kādēļ Latvijas parlamentā būtu jābūt šādas ideoloģijas piekritējam.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Osis 16.10.2010 11:57
Pirmkārt, paldies par raskstu.
Otrkārt, Leģionāru piemiņas diena ir Pasaules kara veterānu pasākums, kādi notiek ikvienā valstī. Parādnieka privātā dzīve gan Jums, Streipa kungs, nebūtu jāķidā, tāpat kā Jūs diez vai vēlaties, ka kāds ķidā Jūsēju. Un visbeidzot nosaukt Mironovu par "ķeksīša krievu" būtu tas pats, kas nosaukt Jūs par "ķeksīša peģiku". Lēti.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


jumors 16.10.2010 11:46
Dabiskas cilvēku reakcijas nebūtu jākar pie lielā zvana. To es par Abu- Meri svītrošanu.Pagaidām meitenes, kas apprecējušas eksotiskos vīriešus, ar politiku nenodarbojas, varbūt kādreiz tas notiks un tas viss mainīsies pats no sevis. Balti zvirbuļi tādi ir un mēs viņus nepārkrāsosim.
Bet Parādnieks par savu reālo demogrāfijas programmu jau tik daudz ir dzirdējis, ka no Streipa varēja arī nesadzirdēt. Es pazinu vīru, kas rūpējās par četriem bērniem no četrām dažādām sievietēm. Un sadzīvē un darbā man nebija ko viņam pārmest. Tā otra galējība, kas dara tā, lai viņiem bērnu nebūtu, gan laiku pa laikam uztaisīja kādu histēriju vai kādu kofliktiņu. Un tas drusku apgrūtina saskarsmi.

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips