Atslēgvārdi:

Par ideoloģiju un Latvijas vajadzībām 33

Labdien, lasītāji!

Turpinoties sarunai par to, kādu koalīciju Valdis Dombrovskis varētu veidot pēc tam, kad Valdis Zatlers viņu lūgs tā darīt (turpinu būt pārliecināts, ka nevienam citam Valsts prezidents šo iespēju nepiedāvās), kļūst arvien redzamāks tas, cik ļoti ideoloģija šajā procesā var būt par traucēkli. Runa, protams, ir par tām divām partiju apvienībām, kuras 10. Saeimā atradīsies pretējos ideoloģiskajos ierakumos. Ja "Saskaņas centra" gadījumā apvienība ir nosacīti mērenāka par Plinera un Buzajeva pārstāvēto PCTVL pagājušajā Saeimā, tad otrā frontes pusē ir iemesls domāt, ka apvienība, iespējams, kļūs krietni radikālāka pat par vēlētāju noraidītajām balamutēm Dobeli un Tabūnu. Un pieņemu, ka tas ir fakts, kas rada pietiekami lielas mieles Dombrovskim un viņa līdzgaitniekiem Vienotībā.

Iesaki citiem:

Diemžēl jāatzīst, ka ideoloģija šajā ziņā ir problēma gan brūtgānam, gan arī brūtei. Labprāt aplūkotu Visu Latvijai! mājaslapu, lai redzētu, ko par gaidāmajiem procesiem kāds ir teicis tur, bet acīmredzot manu pieeju mājaslapai kāds ir bloķējis, jo lapa pazib uz mirkli un tad parādās paziņojums par "servera kļūdu." Taču jādomā, ka Raivja Dzintara līdzgaitnieki nav nākuši uz Saeimu, lai sveci turētu īpaši zem pūra. Atcerēsimies, šie ir tie cilvēki, kuri ziemas spelgonī stāvēja puskaili, lai protestētu pret sen izlemtu jautājumu par Abreni. Atcerēsimies arī, un tas ir krietni būtiskāk, ka šie ir tie ļaudis, kuri katru gadu atzīmē 16. martu -- to dienu, kad (jā, jā, jā, saprotu, ka lielākoties Krievijas pretīgās propagandas dēļ, bet tomēr) visai pasaulei viens bariņš Latvijas iedzīvotāju atgādina, ka latvieši Otrajā pasaules karā lielākoties karoja Hitlera pusē. Šie vairs nav tie "tēvzemieši," kurus koalīcijā varēja ņemt kā rēnus dalībniekus, kuriem svarīgākais bija atrasties pie siles. Ja pašreizējo VL!/TB/LNNK ņemt koalīcijā, tad tam droši vien būs jābūt uz krietni stingra koalīcijas līguma pamata, kurā ir noteikts, ka nē, Dombrovska valdība nevērs vaļā izglītības likumu, valsts valodas likumu, likumu par naturalizāciju u.c. likumus, kuros droši vien "vislatvieši" gribētu veikt itin lielas pārmaiņas. Bet vai tas ko dotu? Cita starpā ievēlēto VL! pārstāvju starpā ir mūžīgais brīvdomātājs Visvaldis Lācis, viņš Saeimā ienāca kā "zaļš zemnieks," bet turpināja balsot tikai un vienīgi pats pēc savas sirdsapziņas tik ilgi, kamēr no ZZS nācās sašutumā aiziet. Viņš nebūs uzticams koalīcijas partneris, un grūti spriest, vai tieši tāpat nebūs ar tiem sešiem "vislatviešiem," kuri ar viņu būs kopā. Interesanti, ko par to visu domā viens vienīgais atlikušais "tēvzemietis" Rasnačs. Vai vecākajam radiniekam par "bērniem" nāksies sarkt un bālēt?

Taču tikpat liela problēma šī ir pašā Vienotībā. Jau pirmajās stundās un dienās pēc uzvaras vēlēšanās sāk rādīties, ka šis no nav viens īpaši vienots veidojums. Vieni runā par koalīciju ar "Saskaņas centru," citi par sadarbības līgumu ar "Saskaņas centru," citi par to, ka ar "Saskaņas centru" vispār nekādas attiecības nav vajadzīgas. Jau ir izvērsies strīds par to, kurš būtu vislabākais kandidāts ārlietu ministra postenim. Jau no laika gala zināms, ka apvienību veidojošajās partijās ir pietiekami lielas un nozīmīgas domstarpības ekonomiskos jautājumos, jo Sabiedrība citai politikai vispār ir visnotaļ sociāldemokrātiska savā pieejā. Ja godīgi, ja šie vīri un sievas nevarēs apsēsties pie galda un atrast kopsaucēju, tad viņi nav īpaši pelnījuši tiesības vadīt valsti. Vienmēr ir bijis skaidrs, ka Vienotība ideoloģiskā nozīmē ir visai liels ķīselis. Ja kašķis turpināsies, tad nekas labs nebūs. Un saku vēlreiz -- ja ievēlētie Vienotības pārstāvji uzvedīsies kā klīrīgi bērni un nevis kā nopietni pieaugušie, kuri saprot, ka galvenais nākamajos mēnešos būs atrisināt jautājumu par budžetu pēc iespējas nesāpīgākā veidā, un nevis tas, cik katrs Vienotības cilvēks ir atsevišķi perfekts savā pārliecībā, tad nekāda labuma no Vienotības nebūs. Un tieši tas pats ir sakāms arī par "vislatviešiem." Te vairs nav nevalstiskas organizācijas puišu klubs. Nu ir runa par valsts vadīšanu, ar visu no tā izrietošo.

Kas attiecas uz "Saskaņas centru," piekrītu tam, ko par to viņdien Politikā.lv rakstīja Ivars Ījabs, proti -- te ir apmēram tas pats, kas ar Turciju un Eiropas Savienību. It kā jau varētu draudzēties, bet Turcija tomēr ir drusciņ par daudz no mums atšķirīga, nu drusciņ par daudz. Tas pats ir ar "SC." Jāsaprot, ka nekādā gadījumā pat sapņos nevarētu domāt, ka Urbanoviča un Rubika komandai varētu, piemēram, uzticēt ārlietu ministrijas vadību, jo tās "kandidāts" ārlietu ministra postenim ir demagogs, kurš piedalās Krievijas un tikai Krievijas inspirētajā "Cīņa pret nacismu" organizācijā. Nekādā gadījumā viņiem nevarētu uzticēt politiski jūtīgo izglītības jomu. Finanšu jomu arī ne, un tad jau paliek tikai mazās ministrijas. Ja es būtu Urbanovičs, es diez vai piekristu patlaban uz galda liktajai domai, ka vajadzētu samierināties ar vienu "mazu" ministriju plus vēl atsevišķu komisiju vadīšanu Saeimā (un arī tur ne tās komisijas, kas saistās ar ārlietām, izglītību un nacionālo drošību). Bet tikpat ļoti neesmu pārliecināts, ka Vienotībai ir īpaši nepieciešams ar šo veidojumu koķetēt. Galu galā, joprojām tas dod pajumti vienīgajam cilvēkam, kurš mūsu valsts vēsturē ir notiesāts par valsts nodevību, joprojām tā ir tā organizācija, kurai ir "partnerattiecības" ar Krievijas diktatora partiju, un joprojām tā ir tā organizācija, kuras vadonis ir teicis, ja viņam nedos brīvu vaļu, pie mums notiks asins liešana uz ielas. Piekrītu, ka 20 gadus pēc valsts neatkarības atjaunošanas kļūst arvien muļķīgāk un muļķīgāk dalīt Latvijas sabiedrību latviešos un nelatviešos, taču te nav runa tikai par etniskām atšķirībām.

Vienu vārdu sakot, Vienotībai ir problēmas pašai ar sevi, un Vienotībai ir problēmas ar abiem ideoloģiskajiem galiem Latvijas politikā. Laiks rādīs, vai Dombrovskis un viņa komanda izrādīsies pietiekami viedi esam, lai apliecinātu, ka viņi nopelnīja to ievērojamo atbalstu, kāds viņiem tika demonstrēts pagājušajā sestdienā.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (33) secība: augoša / dilstoša

Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Māris tu Uldis 09.10.2010 15:17
Es pilnīgi piekrītu šeit K.Streipa teiktajam un es tā arī nedaru.Es Latvijas sabiedrību dalu Latvijas patriotos un krievu imperiālisma pakalpiņos.
===================================
Toties komentētājs ar niku "Kārlis Streips", izrādās, cilvēkus dala resnajos un tievajos.
Vai tā nav homofobija?
Īstais Kārlis Streips noteikti tā nedarītu, jo vinš aktīvi vēršās pret homofobiju, lielākais ko viņš atļaujās, kādas sievietes par kazām nosaukt...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


uldis 06.10.2010 23:52
Piekrītu, ka 20 gadus pēc valsts neatkarības atjaunošanas kļūst arvien muļķīgāk un muļķīgāk dalīt Latvijas sabiedrību latviešos un nelatviešos,
-------------
Es pilnīgi piekrītu šeit K.Streipa teiktajam un es tā arī nedaru.Es Latvijas sabiedrību dalu Latvijas patriotos un krievu imperiālisma pakalpiņos.
Man nepatīk Ivars Ijabs ,kas rakstā "Garlaicīgi nebūs"saka ,ka VL-TB/LNNK nacionālisms ir prasta krievu nīšana.Manās acīs viņš nav politologs,bet gan prasts propogandists kā Stendzenieks kas kopā ar Borovkovu un Kreitusi PLL reklāmas kampaņā LNT aizrunājās tik tālu ,ka 1940 gada okupāciju salīdzināja ar naudas aizņemšanos no SVF.
Es Rīgas apgabalā balsoju par krievu Dmitriju Mironovu un kara muzeja direktori Aiju Fleiju no VL-TB/LNNK saraksta un domāju ka viņi nav krievu nīdēji.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 06.10.2010 23:26
reality 06.10.2010 20:55 ....iz fon der Golca ''rīkļurāvējiem''...
------------------
Hi,hi - un tagad palūkosim vēsturē, kas būtu tie "rīkļurāvēji", no kurienes uzradās fon der Golcs un ko viņi "nodarīja" Latvijai?
Un raugi, ko atrodam - kāds nepazīstams un mistisks kungs (uzvārdā Ulmanis) 1918. gada decembrī slēdz līgumu ar demokrātiskās Vācija valdību un Lielbritāniju, ka pirmie vāks un atsūtīs, bet otrie apgādās ar ieročiem, algu un iztiku karaspēku cīņai pret lieliniekiem, kuri nabaga lūdzēju ar visu kašķīgo svītu izdzinuši no Rīgas. Lūdzējs līguma ietvaros pats ar savu parakstu apliecina, ka ikvienam, kurš šajā karspēkā nodienēs kaut vai apgādes nodaļās, kaut vai 2 nedēļas - tam tiks piešķirta LATVIJAS PILSONĪBA (!) un sarakstus varēs iesniegt nodaļu komandieri.
Tā Latvijā top PIRMAIS LATVIJAS OFICIĀLAIS karaspēks ar nosaukumu Dzelzs divīzija. Vācijas un Lielbritānijas pārstāvji darbā par Latvijas oficiālā karaspēka virspavēlnieku uzaicina, nozīmē un no Vācijas uz Latviju atsūta vācu aristokrātu ģenerāli fon der Golcu. Kurzemē, Liepājā pulcējamajam pretlielinieku Latvijas VIENĪGAJAM karaspēkam pievienojas arī labi pašorganizējies un pašapbruņojies vietējo baltvāciešu Landesvērs. Un vēl šī karaspēka ietvaros, pašā nomalītē pie Tukuma, Ķemeriem veidojas arī - kā lai maigāk pasaka - tālākā nākotnē iespējams daudzsološas, mazas tomēr apņēmīgas latviešu vienības Kalpaka komandējumā.
Vai par Latvijas karaspēka virspavēlnieku nozīmētais Golcs un viņa "rīkļurāvēji" neizpildīja līgumā ietverto pasūtījumu?! Šķiet, ka izpildīja gan - 19. gada pavasara beigās no Rīgas lielinieki tika padzīti, un - kaut arī Baloža "karaspēks" kā piekakāta suņa aste pakaļ niknajam vācu aitu sunim Rīgā ievilkās tikai nākamajā dienā - Balodis tika nozīmēts pat par vienas Rīgas daļas komendantu un viņa virsniekiem bija gods piedlīties visās tiesās, kurās izlēma sarkano un viņu atbalstītāju likteņus.
Ak jā - aizmirsu par jocīgo vīru, kurš slēdza līgumu un aicināja šo karaspēku Latvijā - kādi bija viņa nopelni Latvijas, Rīgas atbrīvošanā no lieliniekiem?!
Atvainojiet - neatradu nekādas atsauces par šiem neapšaubāmi lielajiem varoņdarbiem (laikam nemāku meklēt).
Par vēlākiem laikiem gan ir daudz materiālu (tiesas stenogrammu un periodikas), kuri stāsta kā reālie Rīgas atbrīvotāji tika iemaisīti kūtmēslos, lai neizskatītos baltāki par gļēvajiem malā nolīdējiem.

"...Lāčplēsis&Spīdola, kam Kangars&Melnais...", "...Pumpura aprakstīto zintnieku Kangaru. Kangars, Kaupo..."
Cik mīļi un daiļi, ka Jūs tāds zinošs poēzijā!
Ja Jūs vēl arī kaut nieku painteresētos par reālu vēsturi - konkrētiem notikumiem konkrētos datumos - nevis tiki Vadoņlaiokos sacerēto vēsturfantastiku.
Beigās vēl viens jautājums uz atjautību:
Kāpēc neeksistē kontūrkrtes, kurās skolniekiem mācītu 19. gada "Brīvības cīņu" norisi pa datumiem?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


uldis 06.10.2010 23:06
Tad jau Kalnietei arī nevajadzēja teikt to, ko viņa teica, ka komunisms latviešiem nodarīja lielāku postu kā fašimsm (jeb līdzīgi)?
----------
Kalniete un dažas citas dāmas un kungi ļoti centās panākt lai komunismu Eiropa nosodītu.Pret to iestājās visvairāk franči,jo franču pretošanās kustībā pret vācu okupāciju cīnījās daudz franču komunistu.
Eiropā un Amerikā ir dažādi vēsturnieki kas ir par to domājuši.Man zināms ir amērikāņu vēsturnieks kas saka ka PSRSā 30. gados atdzima krievu imperiālisms un komunismu veidoja pēc sava prāta,ir vēsturnieki kas runā par totalitāro jeb fašistisko komunismu un padomju varu kā cilvēku muļķošanas instrumentu.
Es piekrītu krievu vēsturnieka,LU profesora līdz 1940 gadam, Roberta Vipera paustajam savā grāmatā "Vēstures lielās problēmas",ka ir atdzimis krievu imperiālisms.un mums vajadzētu viņam piekrist.Vācu imperiālisms noslēdza ar krievu imperiālismu 1939 gadā līgumu par Austrumeiropas sadalīšanu.
Man nav iebildumu ka Saskaņas centrs ieiet valdībā,pie noteikuma,ka tur ir arī Visulatvijai/TB.Viņiem vajadzēs piekrist atdzīt okupāciju,vajadzēs pieklusināt "uzvaras svētku"svinības,bet prasīt lai viņi pārtrauc sakarus ar Krievijas valdību ir neiespējami,tāpēc vajag šo defektu pārvērst par efektu.
Saskaņas centrs nav tas par ko viņš uzdodas saskaņu valstī viņš neatnesīs,jo pārāk daudz tur ir krievu imperiālisma pakalpiņu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Visu Latvijai atbalstītājs 06.10.2010 22:39
Būtu labi sodomītiem liegt uzstāties, kamēr vēl bērni neguļ.

Latvijas Kristīgais radio/cnlnews.tv

Pētījumi ASV, kurus pasūtīja valsts iestādes, pierādīja, ka homoseksuāļi veido vairāk nekā pusi no kopējā amerikāņu skaita, kuri ir inficēti ar HIV. Bez tam tā ir vienīgā grupa, kurā inficēto skaits arvien pieaug, ziņo kristīgie portāli.

AIDS kontroles un profilakses centrs ziņo, ka homoseksuāļi katru gadu veido 53% no jauna inficētajiem ASV pilsoņiem. Pie tam geji ir tikai 4% no visiem valsts iedzīvotājiem. Ar HIV inficēto geju ASV ir 44 reizes vairāk, nekā pārējo vīriešu, atzīmē pētnieki. Tajā pašā laikā, neraugoties uz biedējošo statistiku, ASV turpinās kampaņas par sodomītu tiesību paplašināšanu, kuri spītīgi turpina cīnīties par savu „laulību” atzīšanu sabiedrībā. Virknē ASV pavalstu viņiem tas jau ir izdevies.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

reality 06.10.2010 20:55
>Andris_2 :''(..)Uzskatu, ka šis cilvēks bija Patriots.'' - KATRAM SAVA IZPRATNE, katram savi piemēri. Kam Lāčplēsis&Spīdola, kam Kangars&Melnais bruņinieks. Lieliem ''patriotiem'' lielas kļūdas arī gadās - tāpēc jau ar Niedras kungs grāmatu ''Tautas nodevēja atmiņas'' nācās rakstīt Vācijā pie saviem vācu draugiem iz fon der Golca ''rīkļurāvējiem''. Hitlera propagandas ministrs dr.Gebelss arī atzinīgi novērtēja Niedras kunga aktivitātes - gan 1919.g., gan vēlāk.Ne velti 1943.g.vācu okupācijas vara jau pēc svinīgās Niedras aizvadīšanas viņsaulē izdeva 'Kā tās lietas tika darītas' - lai izmantotu Niedras argumentus par sadarbību ar vāciešiem piespiedu mobilizācijas laikā. Es Niedru lieku tai bēdīgi slavenajā ''patriotu'' rindā, kas sākas ar Pumpura aprakstīto zintnieku Kangaru. Kangars, Kaupo, Kaupēns, Kalvītis, Niedra.... - visi savējie, visi gribāja, kā labāk - taču tagad šie uzvārdi pozitīvas emocijas neizsauc .....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 06.10.2010 18:49
KS kungam būtu vēlams precizēt zināšanas par ww2.WW2 ir killers un pasūtītājs,kā jau pasūtījuma slepkavībām.Killers ir zināms,bet pasūtītāju Jūs esat aizmirsis.Red Russia is a client of ww2.Citādi aukstais karš nebūtu tik strauji sācies.Starp citu gāzes kameru darba intensitāte tika pieskaņota karadarbības intensitātei.16.marta nebūtu ja Krievija nebūtu pasūtījusi ww2.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


gatertorfs 06.10.2010 17:01
par patriotu nepiedzimst,par patriotu kļūst.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 06.10.2010 16:36
Diesel - Andris 2 06.10.2010 15:49 ...Vajag uzmanīgāk skatīties un domāt, pirms rakstīt!...
----------------------
Patiesi, patiesi!

"Ko nozīmē "valsts patriots" tas būtu skaidrs" - man gan nē!

Latvijā bija vīrs, kurš, būdams nelielas turības saimnieka jaunākais dēls, devās uz Tērbatu un izstudēja. Pirms tam, jau vēl skolojoties Rīgā, rakstīja labi publicētu dzeju, jo maksāja par rindiņām un tā varēja iegūt ģimnāzijas naudu. Kļūdams patstāvīgs un nedaudz turīgs iegādājās žurnālu, kurā publicēja piem. jauno Raini, kam bija švaki ar iztikšanu. Rakstīja tautā ārkārtīgi populārus literāros darbus, kuros cita starpā pamatoja, ka latvieši ir progresīvāki saimniekotāji un izkonkurēs ekonomiski stagnējošo muižu lauksaimniecību. Tā kā Krievijas impērijā TIKAI Pareizticīgā bija valsts baznīca un Luterāņu baznīcu telpās bija liegts runāt par jebkādiem laicīgiem jautājumiem, tad tieši viņš iedibināja Latvijā Kapu svētku tradīciju un, precīzi respektējot likumdošanu, ārpus baznīcas mūriem "sprediķoja" par latviešu pašapziņas un saimniekošanas perspektīvām. Pirms I pasaules kara viņam liedza mācītāja darbu par pretvācisku darbību. Jau vairāk ka 100 gadus atpakaļ viņam pieder vārdi "Katram, kas stājas zem sarkanā karoga, jāzina, ka tas neapstāsies kūpošas muižas drupās …, bet ies tālāk — pāri tavai mājai, tavai zemei, tavai ģimenei, … pāri visai tavai dzīvei."

Uzskatu, ka šis cilvēks bija Patriots.

Mēģiniet uzminēt, kā saucas pati pēdējā viņa šajos laikos atkārtoti pārpublicētā grāmata, un par ko tajā ir rakstīts!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Diesel - Andris 2 06.10.2010 15:49
Vajag uzmanīgāk skatīties un domāt, pirms rakstīt!

IM savā komentārā būtībā diferencē "valsts patriotu" (kas, droši vien, ir jūsu minētais "Dzimtenes patriots" no "Zemes patriota". Ko nozīmē "valsts patriots" tas būtu skaidrs. Es vēlējos noskaidrot, kas par subjhektu ir "ZEMES" patriots, kā IM dēvē Alfrēdu Rubiku.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 06.10.2010 15:39
Diesel - O gol 06.10.2010 15:05 ...Ko nozīmē "Latvijas zemes patriots"?..
------------------
Nu gan jautājumiņš! No sērijas "ko nozīmē mamma?"
Patriots ir cilvēks, kurš mīl, aizsargā un uzlabo savu Dzimteni, bet Dzimtene ir tā vieta/zeme, kurā Dievs devis piedzimt. Pēdējos 20 gados, tie, kuri pārvaldīja manu Dzimteni, pie apzīmējuma "patrioti" ir pievelkami tikai aiz ausīm. Vēl ir daudzi steri patriotu, kuri auro ka tādi esot, bet ar Dzimtenes uzlabošanu arī nesokas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Diesel - O gol 06.10.2010 15:05
Ko nozīmē "Latvijas zemes patriots"? Kā var būt "zemes patriots"? Ko ietver šis jēdziens?

Ai, labais Alfrēds... Atsēdēja, ideālus nenodeva un tāpēc ir ļoti simpātisks... retorisks jautājums - ja kāds subjekts būtu nozadzis Jums mašīnu, bet nebūtu to noliedzis un būtu "ģodīgi atsēdējis" - vai Jūs viņu uskatītu par cienījamu cilvēku?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 06.10.2010 15:00
x 06.10.2010 08:28
kkkaarli vispaar biezhi bano un liedz pieeju. piemeeram, savulaik dienaa nobanoja par homofobu komentaaru rakstiishanu pie saviem rakstiem. liels bija administratoru paarsteigums, sanjemot kkkaarlja suudziibu :)
=======
Atzīsties, Kārli! Vai taisnība?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


o gol to KS 06.10.2010 14:54
Pat tiiri teoretiski A.Rubiks nevareeja ,,nodot valsti,, kurai vinjs nekad nav zveereejis uzticiibu! Rubiks nenoliedzami ir LATVIJAS ZEMES patriots atskjiriibaa no A.Vosa,B.Pugo,Dzeniisa,Pelses...Zeel tikai,ka Rubiks taa arii palika ideologjisko barikaazu otrajaa pusee. Un nepaarmetiet man ,,kjeceriibu,, ! Labaak pasakiet,kur es,ierindas pilsonis varu iepaziities ar A.Rubika tiesas materiaaliem,t.i. Valsts Apsuudziibas rakstu(ko tiesi vinjam inkriminee,kaadi ir neapgaazamie pieraadiijumi),kaa arii advokaatu runas un pasa A. Rubika ,,peedeejo vaardu,,tiesaa.Buutu Jums Streipa kungs ljoti pateiciigs tikai par noraadi...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


tā - ES 06.10.2010 13:08
Pievakarē četras no piecām Latvijas TV raida krievu valodā...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 06.10.2010 11:55
ES 06.10.2010 11:11
...par nacionālajām interesēm runājot...
...TV dekoders šķiet diezgan liela greznība. Uzminiet, ko viņi visi skatās...
...Protams, ka viņi balso par SC, ja pat ne par PCTVL. Un Rģā kādu tas interesē? Nē...
--------------------------
Atgādināšu, ka izgāztās "digitalizācijas" 1. posma ietvaros bija iekļauta VISU mājsaimniecību apgāde ar BEZMAKSAS dekoderiem.
To 2003 gadā apturēja TB/LNNK.
Ieguvumi??? Tikai žurnaļugaini/politiskās smirdēšanas "biezā skaida"!
Arī "Robežas" un "policijas ēkas" projektus nācās pabeigt un pārmaksāt daudz dārgāk. Starptautiski atzīto un slavēto LIIS projektu neatsāka, bet dublējošo pasākumu kopums jau pārsniedz "profesoru mafijas" nosapņotās zādzības vismaz 10-kārtīgi.
Te tāds Kalvis vienreiz pieminēja profesoru Andžānu, kuram it kā aiz taupības nācās kādreiz samazināt savas patiesi izcilās aktivitātes elektronisko mācību materiālu izstrādē.
Nē, mīlīši - Šadurska kliķe, kad pārņēma IZM, pasludināja viņu par vienu no "profesoru mafijas" bandas un iznīcināja viņa ilgos gados izveidoto un loloto entuziastu grupu - apmēram 200 cilvēkus visos Latvijas novados.
LIIS projekta diskreditācija un likvidācija tika veikta, lai naudas plūsmas atdotu jaunveidojamai Reira ministrijai un imitētu tās kaut jel niecīgu lietderību.

Kam Latvijā interesē NACIONĀLĀS INTERESES - vai tas būtu bezmaksas dekoders, vai ātrgaitas internets pierobežas skolā!?
Žurnaļugaini/politiskās smirdēšanas "biezā skaida" pāri visam!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ES 06.10.2010 11:11
Un vēl, par nacionālajām interesēm runājot. Nesen nācās aizbraukt pie radiem pierobežā, netālu no Silenes. Viņi, tāpat kā vairums tajā pusē, dzīvo diezgan pieticīgi, tāpēc TV dekoders šķiet diezgan liela greznība. Uzminiet, ko viņi visi skatās tagad, pēc ciparu TV ieviešanas Latvijā? Pareizi, Baltkrievijas TV. Un Krievijas pierobežā, visticamāk, KF TV. Tad ,lūk, ja 30. gados tika visādi veicināta pierobežas latviskošana un lojalitāte Latvijai, tad tagad notiek pretējais. Praktiski visi robežas tuvumā dzīvojošie ir iegrūsti kaimiņvalstu informatīvajā telpā. Kāda tur vairs lojalitāte?! Protams, ka viņi balso par SC, ja pat ne par PCTVL. Un Rģā kādu tas interesē? Nē. Nodrošināt Latvijas TV pieejamību Latvijas austrumu pusē būtu daudz lielāks ieguldījums latviskās Latvijas veidošanā nekā 20 saieti pie Brīvības pieminekļa.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ES 06.10.2010 10:24
Iespējams, ka pārmetumu par 16. martu būtu krietni mazāk, ja karogus šajā dienā rotātu sēru lentes. Jā, tie, ko iesauca 1944. nevarēja atteikties un nezināja, ko SS darīja okupētajās teritorijās. Paši viņi pie šiem noziegumiem rokas nepielika (ar dažiem izņēmumiem), bet paildzināja laiku, kurā nacisti atradās iekarotajās teritorijās. Un katra lieka nacistu varas diena maksāja dzīvību simtiem civiliedzīvotāju. Mēs dienu, kad latviešus kārtējo reizi irāva lielvaru spēlēs, pieminēt sērojot, ne svinot. Tā NAV varonības piemiņas diena.
Bet ar to valdību būs kā būs. Vienotības nodomi ir gana raibi, un labo nodomu pārvēršana tikpat labos darbos šai apvienībai allaž bijusi vājā vieta. Iespējamie partneri neviens nav īpaši labais. SC nav tas ļaunākais, un dažs labs tās biedrs patiesi ir cieņas vērts. Rubika uzskatiem var nepiekrist, bet tie nav mainījušies atbilstoši konjunktūrai. It īpaši, ja salīdzina ar, piemēram, bij. Rīgas VĻKJS sekretāru un tagadējo "mācītāju" partijas dižbiedru A.Ameriku.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Andris_2 06.10.2010 10:00
Nu, redziet! Esat bijis spējīgs padomāt arī par ieraksta saturu, ne tikai par vienu konkrētu teikumu. Jautājumā par 16. martu neesmu mainījis domas, kuras esmu paudis pietiekami bieži, proti -- mums var kremt tas, ko dara Krievijas propagandisti ar informatīvu atbalstu no mūsu pašu "krievvalodīgajiem," mēs varam sūtīt savus emisārus uz visām iespējamām vietām, lai pastāstītu, kas bija Latvijas leģions un kas bija Latvijas leģionāri, bet 2. pasaules kara vēsture jau ļoti sen ir uzrakstīta ne vien Krievijā, bet arī Rietumos, un tur ir nepārprotami teikts, ka lielākais ļaunums šī notikuma kontekstā bija nacisms un Hitlers, un neviens nevēlas dzirdēt skaidrojumus par to, ka mūsu gadījumā, lūk, runa nebija par ebreju iznīcināšanu, to pirms leģionāriem paguva izdarīt citi latvieši, un tāpēc mums šajā ziņā pienākas pielaide. Visu cieņu pret leģionāriem, it īpaši tiem, kuri katru gadu savus kritušos biedrus piemin klusi un bez televīzijas kameru klātbūtnes, bet tas, kas katru gadu notiek 16. martā jau sen vairs nav par leģionāriem, tas ir par atsevišķu mazāk vai vairāk apdauzītu nacionālistu vēlmi pagozēties kameru priekšā. Un tur, lūk, rodas jautājums par tiem sešiem šāda veida nacionālistiem, kuri tagad ir ievēlēti Saeimā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 06.10.2010 08:28
kkkaarli vispaar biezhi bano un liedz pieeju. piemeeram, savulaik dienaa nobanoja par homofobu komentaaru rakstiishanu pie saviem rakstiem. liels bija administratoru paarsteigums, sanjemot kkkaarlja suudziibu :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis K 06.10.2010 03:43
Jāizsaka līdzjūtību Solvitai Āboliņāi,ka viņa tik strauji pie pirmās izdevības metas Urbanovičam ap kaklu. Bet lūdzu nepārprotiet.. tas nav aiz mīlestības, tas nav arī aiz degošas kaisles, bet aiz bailēm un aiz izmisuma, lūdzot pēc žēlastības lai mēs nesaskanieši, vientiesīgi neticīgie, nepiedzīvojam uz savām ādām kā soģa lāstu to šausmigi asiņaino Biškeku te Latvijā. Tāpēc viņa tik strauji aicina SC. valdībā ... jo tikai tad un tikai tad ... viss būs labi, viss būs labi, viss būs labi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 05.10.2010 20:03
acīmredzot manu pieeju mājaslapai kāds ir bloķējis
========
Nabaga Kārlis!
Pat mani nebloķē, bet Kārli gan. Sameklēju gūglē viņu lapu un iegāju lai nomierinātu Kārli, ka tā ir viņu pašu servera kļūda. Bet nē, viss strādā.
Nabaga Kārlis. Vai esi pamanījis, ka viņu sarakstā nav neviena ar vārdu Kārlis?
Hmmm...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

drakons 05.10.2010 19:41
Tad vienīgais secinājums, ko Streips noklusē - Vienotības stabilākais atbalsts ir "smagos noziegumos attaisnotais" oligarhs Lembergs. Par viņa atbalstu Vienotībai kautri tiek noklusēts.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis Bērziņš 05.10.2010 18:50
Nu redz, par "VL" ar var uzrakstīt dažādi - nīstot un meklējot ieganstu kritikai (Melbikša raksts) un var, arī tā kā Streips - kritizējot, bet nepārkāpjot līniju aiz, kuras uzkrītoši tiek pausts savs nadīgais viedoklis. Paldies par rakstu! Šis raksts man ļāva kārtējo reizi pārliecināties par to, kā labs žurnālists atšķiras no sūdī**a.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andis 05.10.2010 18:44
(jā, jā, jā, saprotu, ka lielākoties Krievijas pretīgās propagandas dēļ, bet tomēr) visai pasaulei viens bariņš Latvijas iedzīvotāju atgādina, ka latvieši Otrajā pasaules karā lielākoties karoja Hitlera pusē.
------------------------------------------
Tātad mums ir jāpiekāpjas Krievijas pretīgajai propagandai, aizmirstot savu vēsturi? Tad jau Kalnietei arī nevajadzēja teikt to, ko viņa teica, ka komunisms latviešiem nodarīja lielāku postu kā fašimsm (jeb līdzīgi)?
Varbūt pietiek liekuļot kopā ar Eiropu un beidzot jāsāk lietas saukt īstajos vārdos - no diviem ļaunumiem latviešio izvēlējās savā ieskatā mazāko, kurš eiropiešiem bija lielākais?
Vai tad Kreivijas propagandai nav jādod atbilde, vai tad ir jāieraujas kaktiņā un jāīd, jā zināt, mēs jau neko, mēs tā īsti nesapratām, ko darām, ak piedodiet labie eiropieši un jaukie krievi, protams, ka mēs šāvām žīdus un esam pelnījuši tāpēc tikt aizslaucīti vēstures mēslainē...
Tā vai?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Izabella 05.10.2010 18:36
Beidziet Latvieši vienreiz kašķēties.Pie mums ir demokratija un katrs var izteikt savas domas.Atspēkot vajag ar gudrām domām,nevis ar apvainojumiem.Tagad Latvijai ir grūti laikiun vajag izteikt konstruktīvus ieteikumus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 05.10.2010 18:03
Un par ko tad vēl varētu diskutēt?
Piemēram par frāzi "..tā ir tā organizācija, kurai ir "partnerattiecības" ar Krievijas diktatora partiju..." ?!
Diskutēt ar cilvēku, kuram nav nekādas sajēgas par Krieviju, Krievijas tradīcijām - kurš nejēdz, ka Krievijā draudzības līgumu slēgšana ir tradicionāla banketa piedevā - līdzīgi kā Turkmēnijā halāta dāvināšana - no kura izriet apaļa NULLE.
Un šejienes "eksperts" to piemin jau n-to reizi kā SC nāvīgas nelietības apliecinājumu!
Diskutēt var sākt tad, ja vismaz nav diletantisma.

P.S. Bet ja dikti gribās tomēr izlasīt VL! mājaslapu un viņi patiesi ir kādu adresi bloķējuši, tad varu ieteikt - visiem LU darbiniekiem/mācībspēkiem, kad tie lieto LUIS caur VPN, tajā brīdi ir LU tīkla dinamiskās adreses, kuru bloķēšana ir protams iespējama bet bezjēdzīga. Lietojiet uz veselību un, ja kas, lasiet http://serviss.lanet.lv !

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Andrim_2 05.10.2010 17:43
Nu, jauki, ka vismaz vienā jomā Jums ir pirmskolas līmeņa zināšanas. Apsveicu. Un, protams, kā vienmēr ir pat ļoti jauki, ka Jūs esat izlēmis kašķēties par vienu teikumu no daudz plašāka materiāla. Arī tas, šķiet, varētu būt pirmskolas līmenis. Jauku Jums atlikušo vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 05.10.2010 17:40
..Ne bez iemesla rakstīju to, ko rakstīju, cienītais...
----------------------
Patiesi, patiesi!
Burts burtā arī es varu atkārtot šo frāzi, jo ne bez iemesla rakstīju "galīgam nejēgam I-neta lietās jābūt..." jo nobloķēt var tikai adresi nevis cilvēku, bet adreses mainīt ir I-neta zinību pirmsskolas līmenis.

Tāpēc atliek vien sūtīt atpakaļ frāzi:
"Cik slimīgi gatavam kašķēties par pilnīgi visu ko pēc kārtas jābūt, lai bez jebkādas informācijas uzrakstītu šādu "pērli."

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Eriks 05.10.2010 17:35
Ja vienotība sašķelsies tad problēma arī būs tā ka vēlētājiem aizmirsīsies kas bija tie varoņi jo 4 gadi ir ilgs laiks

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > Andrim_2 05.10.2010 17:33
Ne bez iemesla rakstīju to, ko rakstīju, cienītais. Cik slimīgi gatavam kašķēties par pilnīgi visu ko pēc kārtas jābūt, lai bez jebkādas informācijas uzrakstītu šādu "pērli." Jauku Jums vakaru!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


FZSS 05.10.2010 17:09
SC var neņemt pierē- tā melnā vārna ,kura iedomājas esam rada ģenētiski dīvainam ērglim(vai lijai), neko sliktu pieķērk nav spējīga, ja tikai paši nesabaidāmies !

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 05.10.2010 16:50
...acīmredzot manu pieeju mājaslapai kāds ir bloķējis...
------------------------
Cik slimīgi iedomīgam uz sevi un galīgam nejēgam I-neta lietās jābūt, lai uzrakstītu šādu pērli!?
kā teiktu krievi - "да кому ты, нахрена, здался?!"

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips