Atslēgvārdi:

Par anonīmām balamutēm un šmitveidīgiem "kristiešiem" 45

Labrīt, lasītāji!

Aizvakar politiskās reklāmas projektā, kas slēpjas zem nosaukuma "raidījums Mēs tevi dzirdam, Latvija," tika pateikts kaut kas tāds, kas mazliet rada šaubas gan teicēja, gan arī teiktā aptuvenības kontekstā, bet vērā ņemams ir tomēr. Runātājs bija Atkarīgās Rīta Avīzes viens no autoriem Juris Paiders, kurš kādā citā avīzē, kurā šorīt viņa teiktais ir atreferēts, tika identificēts ar vārdiem "Latvijas Žurnālistu savienības priekšsēdētājs."

Iesaki citiem:

Formāli jau tas tā ir, bet patiesībā LŽS Paidera izpildījumā nav pilnīgi un absolūti un totāli nekas, to apliecina fakts, ka pēdējais ieraksts savienības mājas lapā ir par Gada balvu žurnālistikā -- 2008. gadā. Paidera teiktais, savukārt, bija lūk, kas: "Mans viens attāls paziņa strādā PR aģentūrā, un katru dienu ar 30 nikiem viņš apgāna tos, ko ir pasūtījusi attiecīgā firma. Vienā dienā viņš aplej ar samazgu spaiņiem Tautas partiju, nākamajā atnāk cits klients, un viņš apgānīs Jauno laiku, un tā tālāk."

"Mans viens attāls paziņa" nebūs pats precīzākais identificējums, bet Paiders ar teikto ir apliecinājis kaut ko tādu, par ko šaubu nu nekādi nevar būt. Šajā blogā un citur anonīmās balamutes es mēdzu aprakstīt ar vārdu "gļēvs," bet saprotu, ka atsevišķos gadījumos būtu nepieciešams lietot vārdus "sava darba darītājs." PR aģentūrām tāda dzīve -- maksātājs pasūta mūziku, un PR aģentūra popularizē to, par ko tiek maksāts, ja arī sirdsapziņa sāp un naktī ir grūti gulēt. Vismaz es ceru, ka cilvēkam, kurš "katru dienu ar 30 nikiem apgāna tos, ko ir pasūtījusi attiecīgā firma" sirdsapziņa mazliet sūrst. Taču viņu gadījumā, tāpat kā ar tiem, kuri pa portāliem ganās tāpēc, ka tukšajā dzīvē nav nekā labāka ko darīt nekā sērfot un pierādīt savu kretīnismu, nopietni ņemt to, ko viņi dara, tomēr nav iespējams. Neviens no tiem, kuri te bļaustās, vienalga, kādu niku vai nikus viņi ir izvēlējušies, publiskā vietā tā neuzvestos nekad. Ne televīzijas, ne radio raidījumā viņi tā neuzdrīkstētos bļaut, kā viņi bļauj šeit (protams, nav īpaši ticams, ka tik neaptēstus radījumus kāds vispār uz radio vai televīziju aicinātu). Bet tajos gadījumos, kad tā patiesībā ir slēpta politiska reklāma -- kretīnisms ir pavisam konkrēts. Jo vēl jo vairāk šajā gadījumā ir jāsaka, ja politiska partija vai apvienība cilvēkus var pārliecināt tikai ar anonīmu gānīšanos, tad par ko politiskajā procesā vispār ir runa? Piedevām Latvijas Žurnālistu savienības priekšsēdētājs par to varētu būt daudz vairāk satraukts, jo viņa minētais cilvēks "ar 30 nikiem" tomēr darbojas žurnālistikas portālos, droši vien tajā skaitā arī Paidera pārstāvētajā nra.lv.

***

Un vēl, šorīt vienā no avīzēm Rīgas domnieks un viendzimuma seksa speciālists Šmits kārtējo reizi klārē mūsdienu kristiešu ierasto mītu -- Bībele skolās ir obligāti jāmāca tāpēc, ka latviešu tauta ir veidojusies uz kristības pamata. Šis ir mīts, kurš pastāv ne tikai Latvijā. Arī manā dzimtajā Amerikā vairāk vai mazāk apdauzītie kristieši un "kristieši" brēc par to, ka Amerika ir veidota uz kristīgiem pamatiem, lai gan absolūti nekas nevarētu būt tālāk no patiesības. Amerikas veidotāji tieši uzsvēra to, ka baznīcai ir jābūt tālu, tālu, tālu atdalītai no valsts." Citiem vārdiem sakot -- gribi būt metodists, baptists, anabaptists, septītās dienas adventists, vai viens no tiem, kuri "dievkalpojuma" laikā rokā tur klaburčūskas, davai, uz priekšu, bet valstij par to nav nekas sakāms, un tev nav nekas sakāms par valsti, vismaz reliģijas kontekstā nē. Zemteksts šmitveidīgo meļu apgalvojumam ir tas, ka cilvēki, kuriem ir iebildumi pret dažādo baznīcu tumsonīgo aizspriedumainību, ir "anti-kristīgi." It kā baznīca mūsu valstī vai citur būtu tik ārkārtīgi vārga, ka to bez problēmām var sagraut citi -- tie ļaudis, kuri saprot, ka Jēzus bija iekļaujošs sociālists, nevis aizspriedumains lielkapitālists. Protams, "tradicionālās" baznīcas mūsu valstī un citur ir darījušas pietiekami daudz, lai ļaudis aizraidītu, bet vienalga baznīcas spēja izdzīvot vai neizdzīvot tomēr ir tikai un vienīgi baznīcas lieta. Un mēģināt procesam pa pakšiem iegūt valsts finansējumu, apgalvojot, ka visās Latvijas skolās visiem Latvijas bērniem ir jāmāca "Bībeles mācība" -- nu, tas ir nesmuki. Kā esmu rakstījis citreiz, ja šmitveidīgajiem patiešām interesē bērnu spēja uzzināt par latviešu tautas un civilizācijas izveidošanos pirmsākumos ... zvaniet dievturiem.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (45) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


lūk 03.09.2010 01:08
No kristiešuprāta ir tikai viens iemesls, kāpēc streips gānās un gāž savu žulti - viņam ļoti nepatīk, ka cilvēki tiek aicināti nebūt izvirtuļiem.
steips ar putām uz lūpām, kaisa žulti, lai sludinātu izvirtības, katru izvirtību noliedzēju viņs uzskata par personīgu ienaidnieku, nekautrējoties izmantot par savu "ruporu" arī Valsts TV - arī Latvijas Republikas pilsoņu nodokļus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 02.09.2010 14:26
Atkārtošu jau atkal:
"Kā jau esmu rakstījis atkal, atkal un atkal: katrā publiskā pasākumā - reālā vai virtuālā - 99% apmeklētāju uzvedas tā, kādu atmosfēru rada pasākuma saimnieks.
Šīs vietnes 99% satura ir dažu personāžu jebkura izteikuma apspļaudīšana jebkādā veidā.
Saimnieks bija iedomājies uzbūvēt sev skatuvi, kur ovācijām skanot ķēzīties.
Kādi pārmetumi, ja pieķēzītā PUBLISKĀ tualetē, redzot kopējo "saturu", es atnāku izmest savu piešņaukto nēzdodziņu?!
Atšķirībā no Streipa, es atrodu ko sakāmu nevis par jebkuru kāda personāža izteikumu, bet tikai tad, kad tieši man ir viedoklis tieši par konkrētās dienas tēmu.
Neesmu ielauzies Streipa privātajā "hauzītē" un neinteresējos ar kādiem uzrakstiem tur salipināti posterīši. Bet par publiska pasākuma "aromātu" visa atbildība tā iekārtotajam."

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


83-Alejandro 02.09.2010 13:59
Tas notiek tāpēc ka savu dzīves redzējumu, kas daudziem ir svešs, KS izpauž (es teiktu - propagandē) ne tikai savā blogā, bet arī visu LV nodokļu maksātāju finansētajos medijos.

Bet runājot par pieklājību - atzīstiet taču, ka bloga autoram pašam ar to ir lielas problēmas. Un tas, zināmā mērā, dod induļģenci arī komentētājiem. Bet protams, ka labāk ir palikt pieklājības rāmjos.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Alejandro>83 02.09.2010 11:56
Protams, bet te nav runa par atsevišķu tematu, ko apspriest kādā publiskā diskusiju vietā, bet gan konkrētu autoru, kura dzīves redzējums kopumā daudziem regulārajiem bloga komentētājiem acīmredzami nav pieņemams. Un man personīgi nav skaidrs, kāpēc atkal, atkal, atkal, atkal, atkal un atkal jāapmeklē vienu blogu, lai apliecinātu, ka tā autors man nepatīk, nepatīk, nepatīk, nepatīk, nepatīk, nepatīk un patiešām ļoti nepatīk. Es personīgi nekomentēju NRA, PLL, visulatvijai.lv un tamlīdzīgās vietnēs, jo, ja viens diskusijas dalībnieks konstanti runā par Jēzu un otrs tikpat konstanti par baļķiem, tad ilgstoši šādu diskusiju turpināt nav jēgas. Ja vēl būtu argumentēti iebildumi, bet ko teikt par šo te???

"vairākkārtīgi pierādījissevi kā ļoti aprobežotu un racionāli nedomājošu būtni."
"paklusē, maziskais mērgli"
"Kad saņemsi dūšu būt par kretīnu publiski"
"mutē izlaidies amerikāņu puika"
"apliecina Streipa netoleranci un vājo audzinātības līmeni."
"Latvija ir tā sanaidota kā to nevarēja izdarīt ne Hitlers ne Staļins.Un tas ir arī Tavs nopelns."
"tas, Kārli, vistiešāk attiecās uz tevi, uz tavu ļaunumu, taviem meliem"
"streipi un visa tā varza"

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


83-Alejandro 02.09.2010 11:34
Es neesmu sertificēts psihologs, bet man ir atbilde uz šo jautājumu.

Runājot par blogu un kapostiem jūs izmantojiet KS cienīgu paņemienu - apzināti jauciet pavisam dažādas lietas. Ir parādība, ir cilvēka attieksme pret parādību un ir iespēja to attieksmi izpaust. Jūs variet mierīgi ignorēt skābētus kapostus. Līdz brīdim, kad veikalu plauktos paliks tikai skābētie kaposti un vārītas bietes. Ja sabiedrībā ir 2-3 krāsi atšķirīgie uzskati par fundamentālām lietām, ir tikai loģiski, ka pretējo nometņu pārstāvji neignorēs savu oponentu izteikumus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


WC> Streipulītim 02.09.2010 10:53
Kārlis Streips > dainai01.09.2010 12:45
Ar manu audzināšanu viss ir kārtībā, cienītā.
===============
Nu nu . Ar pašpārvērtēšanu un pašpaaugstināsaņu un līdz ar to citu pazeminašanu Streipa kungs Jums viss ir kārtībā!
Lai par to, vai Jūs vecāki tika galā ar Jūsu audzināšanu , cienītais atļaujiet spriest citiem.Un jauku Jums dieniņu!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Alejandro>jumors 02.09.2010 10:27
Atceros, kā šo fenomenu jau pirms daudziem gadiem aprakstīja komentētājs gay.lv, kurā arī bija sapulcējušies visādi "pederastu" nīdēji un izgāza savu žulti. Viņš teica - ja man negaršo skābēti kāposti, tad es taču nemetu tos nepārtraukti mutē un nebļauju - vēē, kā man riebjas skābēti kāposti. Bet daudzi nez kāpēc tā dara. Iemeslus droši vien labāk mācētu izskaidrot kāds sertificēts psihologs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


jumors 02.09.2010 10:01
Par to es arī visu laiku domāju- kāpēc lasīt to, kas riebjas. Var taču portālu vai blogu ignorēt. Tiesa, pirmdienas LNT pasākums nešķiet tā vērts, lai par to vispār izpaustos. Dīvaini, bet šeit neviens nekomentē līderu debates novados, kas ir daudz interesantākas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis Ozols - 83 02.09.2010 09:50
Man diemžēl par komentāru monitoringu nemaksā, bet es ziņas lasu un dažkārt iemetu acis komentāros. Ja delfos, dienā, tvnet, appollo zem vienas ziņas parādās vienāda teksta komentāri, tad skaidrs, ka neviens normāls cilvēks tā nedarītu. skaidrs, ka es neizlasu visus 400 komentārus pie katras ziņas, bet domāju daudzi piekritīs, ka priekšvēlēšanu laikā komentāru sadaļā parādās tendece noriet nevis politiķus kā tādus, bet gan vērst kritiku uz ļoti konkrētiem politiķiem un partijām.

Kaut vai liela daļa cilvēki, kas aktīvi nodarbojas ar Kārļa Streipa bloga noriešanu pazudīs nākamajā dienā pēc vēlēšanām. Jo neizprotams liekas pats fakts, ka cilvēkiem kuriem tik ļoti nepatīk KS , tomēr tik cītīgi lasa viņa bloga ierakstus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


juris1 02.09.2010 08:59
Andri-nešauj pār strīpu.Man Latvija nekad nebūs pie... .Kā teica klasiķa Emīla māte -savus bērnus mēs mīlam tādus kādi viņi ir.
Zapte (sū...) slēpjas tur ka nav mums pie šprices veči ar mugurkaulu.Un ja kāds arī kaut kur pie apvāršņa parādās -kurš var kautko saimniečībā vai politikā ko darīt un kas nav pa prātam mūsu "rietrumu draugiem"tad tūlīt tiek iedarbinātas delnas ,dienas,streipi un visa tā varza lai to censoni iedzītu stāvu zemē.
Nu nav rietrumu sistēmai -kura ir aizrijusies pati ar savu pārpilnību,izlaidību -vel kāds konkurents.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


tuyta 01.09.2010 23:50
Kārlis Streips > Visiem 01.09.2010 18:09
Nu, paldies par kārtējo neinteliģento ļautiņu sapulci. Par bloga tēmu neviens, prot tikai gānīties. "Saņemies" - kūtī audzinātais rupekli, vai māte Tevi tā mācīja?
=====================================
Ja runa ir par neinteliģentajiem, tas, Kārli, vistiešāk attiecās uz tevi, uz tavu ļaunumu, taviem meliem un tavu atsecišķu cilvēku un tautas kopā, zākāšanu.
Vai tava māte tevi mācīja nīst un neieredzēt, vai tava māte tev mācīja melot?
Parunāsim konkrēti?
Vai tava māte tev mācīja būt pretdabīgam un baznīcas altāri apklāt ar homoseksuālistu karogu?
Tava māte tev mācīja Kristu niecināt? Fui, Kārli.
Atbildi konkrēti, pats gribi konkrētu sarunu, bet pats no konkrētas sarunas izvairies...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jaņdžs 01.09.2010 23:10
Kristietību Latvijā (vēl tāda nebija) ieveda Morāvijas brālība ar grafu Zinzendorfu sākot ar 1729 g. 1736 pats Zinzendorfs ciemojās Rīgā, Valmierā, un Tallinā (toreiz Tartu). Morāvijas brālība dažviet tika pārsaukta par Herrnhūtiešiem--kungu cepures valkātājiem. Herrnhūtieši īemācija latviešiem lasīt, dziedāt koros, būt patstāvīgi domājošiem, sākt pieprasīt sev zināmas tiesības, un citus brīnumus. Par to sāka uztraukties luterāņi, vācu baroni, Krievijas cars. Lai gan cars it kā deva Herrnhūtiešiem pilnas tiesības, luterāņi (vācu baronu vadīdi) panāca, ka pie 1860 tie bija pilnībā represēti. Herrnhūtiešu aktivitāte viss aktīvāka bija Valmieras apkārtnē.

Šodien Valmierīeši par Herrnhūtiešiem neko daudz nezina, kaut tie vistiešākā veidā iespaidoja latviešus sev pieprasīt neatkarību, un Valmieras apkārtnes ļaudis bija vieni no aktīvākiem. Netāļu no Valmieras, Dīgļos notika pirmie latviešu dziesmu svētki. Vai tad šie svētki arī nebija Herrnhūtiešu centienu tiešākās sekas?

Bet te luterāņi ar katoļiem veido ekumēnijas lielvalsti, kurā katoļi ir ielūgūši arī piedalīties pareizticīgos, un no kuras ortodoksālās lielvalsts fundamentalists Šmits nekādi neatpaliks. Vai tad Rīgas luterāņu arķis Vanags nesēž ar Šmitu vienā laivā?

Varbūt latviešu "problēma" ir tā, ka vairs nav Herrnhūtieši, kurus apraksta kā nesautīgus cilvēkus, kam nebija universitātes grādi, bet kuri darbojās kā kalēji, krodzinieki (mans vecvectēvs bija viens no tiem), podnieki, u.c.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris >drakons 01.09.2010 22:32
Jūs te bļaustāties ,ka mazi bērni ,pamatojuma nekāda ,paši latvieši zāģē zaru uz ko paši sēž.Bet vai tiešām nauda ir svarrīgāka par jūsu nacionālām jūtām.Protams ,ja jums tiešām tādas ir .(jūs neesat tik cienīgi ,lai ""jūs""rakstītu ar lielo burtu.)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris 01.09.2010 22:21
Ko jūs te cepaties ,lieciet taču Streipu mierā ,labāk pabraukajiet par latvijas laukiem ,painteresējieties par ko tauta vēlēs ,parunājiet ar lauku veikala pārdevējām , jo viņām ir pietiekoši daudz intormācijas.Es viekārši esmu šokā ---kā tikai par krieviem ,jo Dombrauskis taču mums noņema pensijas un arī vēl turpinās noņemt .Es rakstu to ar pilnu pārliecību ,jo aptaujājis esmu ļoti daudzus .Tā kā kaut kur Urbanovičam par Biškeku arī var piekrist.Lūk par ko ir jādomā ,nevis Streipu jāaprej.Vēl piekristu ,ja viņi balsotu par kādām no latviešu partijām ,bet nē ,krievi būs tie ,kas mūs izcels saulītē.Tuvojās drausmīgi sūdi,UN STREIPS nebūs jāpadzen ,viņš pats labprātīgi aizbrauks ,jo viņam ir kur aizbraukt ,bet jūs paliksiet dzīvot tai jūsu pašu pie ---jā valstī ,ko sauc par LATVIJU.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

drakons 01.09.2010 21:59
Streipam - nebrīnieties, ka komentāri nav jūs slavinoši, ja jūsu blogi satur rupjības. Nav pat īsti ko komentēt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andrejs 01.09.2010 21:56
Vēsturiskais konteksts ASV dibināšanas laikā. Ļoti daudzi Eiropieši aizbrauca tādēļ, ka Eiropā viņus vajā ticības dēļ, jo šeit bija valsts baznīcas - t.i. baznīca bija kļuvusi par valsts sastāvdaļu un karalis bija baznīcas galva (joprojām andglijā karalis ir anglikāņu baznīcas formālais galva). Tāpēc baznīcas un valsts šķiršanas princips ASV konstitūcijās parādās, lai pasargātu baznīcu no valsts iejaukšanās un reliģisko pluralismu - apziņas brīvību visiem filosofiskajiem un reliģiskajiem uzksatiem. Tāpēc ASV pēdējo 200 gadu laikā daudz lielāks pluralisms un tolerance bijis nekā Eiropā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


domulis 01.09.2010 21:56
Jā, es savu vārdu un uzvārdu nepublicēšu, esmu pārliecināts, ka Kārļa Streipa (motivējums) par to, ka daži "it kā baidās publicēt savu uzvārdu", ir nevietā, jo, ja Streips būtu piem. medicīnas, vvai armijas, vai konkrētas transporta firmas pārstāvis, arī negribētu publicēt savu uzvārdu, jo tas viņam draudētu ar darba zaudējumu.
Tas, ka Streips publicējās neslēpjot savu identitāti, norāda, ka viņam nav jābaidās, ja Streips nemelotu, bet, kā žurnālists atzītu, ka daudzi savu identitāti slēpj tapēc, ka tas viniem draud ar darba zaudēšanu, tad šis "profesionālais" žurnālists gluži pretēji, ne nosodītu, bet priecātos, ka cilveki no sabiedrības izsaka savu viedokli.
Streipa "pseidožurnālistika" tikai norāda, ka viņs ir neprofesionālis, bet žurnālistiku uztver kā "personīgo ieroci" - revolucionāro sirdsapziņu un iespēju, ka visu atrisinās "biedrs mauzeris".
Streip, es tev ierosinu -
pamet žurnālista darbu, iestājies darbā citur, piem. par pārdevēju RIMI, kā vēl tos veikalus sauc un tad sāc cīnīties "par ideju".
Es tevi tiešam uzskatu par negodīgu un savu stāvokli izmantojošu.
Esmu pārliecināts, ka tu apzinies, tas tikai vel vairāk liecina par tavu negodīgumu.
Nespeju šeit komentos uzrakstīt visu sajūtu gammu, tomēr, esmu pārliecināts, tu gandrīz visu saprati...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ono 01.09.2010 20:38
Nu,laikam, pārsprāga Kārlim kautkas?Nekad neesmu dzidēt,ka viņš Neatkarīgo rīta avīzi būtu nosaucis tā' kā viņa saucas. Tikai izmēdī. Tad jautājums,vai tā Amerikas audzīnāšana nav bijusi vēl sliktākā vietā par kūti.Jebšu te ,varbūt vispār viņš lamāja mazo Jezu bērniņu?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anglosaxis - Kārlis Streips 01.09.2010 19:29
Streipa kungs, "saņemies" izteiksmes veids jau nu nebija neko daudz rupjāks par Jūsu. Bet domu par to, ka Anitai Daukštei nosaukt viņas avīzi par "atkarīgo", Jums dūšas pietrūkst, esmu Jums sacījis vairākkārt. Un par "niku" lietošanu - Jūs tomēr neesat atbildējis uz manu jautājumu par to, kāpēc medainā balsī nolasījāt Jums tīkamo "Ivčika" e-pastu radioraidījumam, kamēr pārējos lamājat par gļēvuļiem. Un beidzot - vai ar "saņemies" esat cūkas kopā ganījis, ka atļaujaties uzrunāt viņo ar "tu"? Par šādu nepieklājību tak tik bieži esat citus bāris!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 01.09.2010 18:56
Pēc Ēlertes mājieniem kādās debatēs sapratu ka ''vienotības''programma paredz kopēt igauņu attīstības modeli cik vien iespējams.Oficiāli tas saucās ziemeļvalstu un skandināvijas modelis.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis Klimovičs 01.09.2010 18:32
Domāju, ka Šmita izteikumus jau nu gan nevajadzētu ņemt par pilnu nevienam veseli domājošam cilvēkam. Savukārt Paiders pateica arī šo to pareizu - nu nelasiet tos jēlos trakonama iemītnieku rakstītos komentārus, nu kurš tad liek to ņemt galvā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > Visiem 01.09.2010 18:09
Nu, paldies par kārtējo neinteliģento ļautiņu sapulci. Par bloga tēmu neviens, prot tikai gānīties. "Saņemies" - kūtī audzinātais rupekli, vai māte Tevi tā mācīja? Nu, diez vai. Ar vārdu un uzvārdu Tu nekad tā negānītos. To pašu var teikt par vairumu šīs "diskusijas" dalībnieku, un par to arī šodien bija blogs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


83-Jānis Ozols 01.09.2010 17:43
Jūs esat lasījis visus tos komentārus "visos lielākajos portālos"? Tad Jums ir pietiekoši daudz brīvā laika, vai tomēr kāds maksā par ziņu komentāru monitoringu?

Godīgi sakot, man vienalga, vai kāds ir samaksājis Drakonam par 27.08.2010 18:06 komentāru par interešu konfliktu , kas attiecas uz vienu no "gaišo" spēku pārstāvjiem. Ļoti svarīgi, ka šis komentārs tika uzrakstīts un palika bez atbildes, toties parādījās klasiskais "zibensnovedējs" - kaut kāds nabaga Šiliņš ar auto.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


??? 01.09.2010 17:36
Kāpēc agresīvs un ļauns sātanistu tumsoņa - sodomīts jaucās Baznīcas lietās un lej savu žulti?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis Ozols 01.09.2010 16:50
Kopš internets ir kļuvis kā nopietns masu komunikācijas kanāls, tā arī interneta vides saturs lielā mērā iespaido sabiedrībā veidojušos viedokli. Kā to pierāda neskaitāmi socioloģiski pētījumi, tad cilvēki , kuriem ir augstāks izglītības līmenis tradicionāli ir arī labāk informēti par politiku un viņu viedokli ir grūti ietekmēt. Savukārt liela daļas sabiedrības par politiku interesējās maz un viņiem daudzos jautājumos nav sava viedokļa. Savukārt izlasot ziņu tiek formēts viņu viedoklis, tāpat cilvēku reakcija komentāros var spēlēt nozīmīgu lomu, jo daudziem cilvēkiem nostrādā piesliešanās taktika pie vairākuma viedokļa.

Neesmu mēdiju un PR speciālists, bet cik esmu lasījis par šo tēmu, tad sabiedrības viedoklis šādā veidā ir visnotaļ viegli manipulējams. Visvieglāk ar sabiedrību manipulēt var tās personas, kuriem cilvēki uzticas. Tā piemēram šī Bloga autoram ir visnotaļ viegli formēt viedokli, jo viņam liela sabiedrības uzticas.

ASV vēlēšanās blogeriem ir ļoti svarīga loma, jo šie cilvēki ir šķietami nesaistīti ar politiku un ar prasmīgu argumentāciju var nosvērt svaru kausus vai nu uz vienu vai otru pusi.

Streipa kunga izvēle vēlēšanās ir visnotaļ skaidra, vai drīzāk ir skaidrs par ko un kādu iemeslu dēļ daudz kritizētais blogeris nebalsos :) tas nav nedz labi, nedz slikti tā vienkārši ir un katram mums ir tiesības paust savu viedokli, dažos klausās vairāk un dažos mazāk.

Kas attiecas uz to, ka šiem komentāru varoņiem tiek maksāts nav nekādu šaubu, jo reti, kurš varonis zem vienādiem nikiem pacentisies visos lielākajos portālos pie galvenajām ziņām samest vienādus komentārus, un tas viss nez kāpēc parādās tieši priekšvēlēšanu laikā :D

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ticīgais - Ateistam 01.09.2010 15:56
+++
tā lielākā problēma šeit ir, ka vairums nediskutē ar Kārli par bloga tēmu
+++
Kārļa sapratnes līmenis par lietām, par kurām viņš raksta neļauj ar viņu komunicēt kā saprātību būtni. Viņš ir vairākkārtīgi pierādījissevi kā ļoti aprobežotu un racionāli nedomājošu būtni. Par kādu objektivitāti Kārļa gadījumā var runāt, ja viņš visu vērtē pēc viena kritērija. Pēc attieksmes pret Praidu. Man ir pazīstama viena siviete, kas politiķus vērtē arī tikai pēc vioena kritērija - ir vai nav pametis savu pirmo sievu. Ja dzīvo ar pirmo sievu - labs politiķis, ja sievas mainījis - slikts. Tāpat arī Streipam. Pret praidu pozitīva vai pozitīvi neitrāla attieksme - labs politiķis vai laba partija. Un otrādi. Ko ar tik aprobežotu komentētāju vēl diskutēt?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


apv 01.09.2010 15:26
žurnālitu savienība būtu pelnījusi prasmīgāku vadītāju,

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ateists 01.09.2010 15:15
tā lielākā problēma šeit ir, ka vairums nediskutē ar Kārli par bloga tēmu
lielākā daļa neizsaka savas, uzskatus vai domas par tēmu
bet aprobežojas ar vienveidīgiem ”Kārlis tāds un šitāds..

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ono 01.09.2010 14:33
Nekur neredzu,kur Streips jur1 komentos būtu apvainots personiski.Javien viņš nejūtas piem.Ritenis,vai Vairiņa:))))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

83 01.09.2010 14:24
Runājot par "pamatiem" , acīmredzams, ka runa ir par pasaules uzskatu un ar to saistītām vērtībām, nevis konfesiju oficiālajiem statusiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

juris1 01.09.2010 14:12
Re nu cik netīkams ir paša attēls spogulī ja to kāds cits piebāž pie deguna.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Avo 01.09.2010 14:00
Man šķiet, K.Streipa blogu lasa daudz vairāk cilveku, nekā atstāj šeit savus komentārus. Daudzi, kā es, izlasa, padomā par doto tēmu, varbūt piekrīt, varbūt daļēji piekrīt, un turpinas savas dienas gaitas. Redzot vairākumu komentāru, man jātic Paidera teiktajam par angažētajiem interneta komentāru rakstītājiem.

Man būtu grūti iedomāties, ka tādus komentārus, kādus izsaka "juris1" un tamlīdzīgi subjekti, varētu teikt viens izglītots, pieklājīgs, ar plašu redzesloku apveltīts, uz demokrātiju orientēts un saprātīgi domājošs cilvēks. OK, var nepiekrist vienai vai otrai K.Streipa atziņai, bet apvainot viņu personiski un tik žultaini izteikties... Nevaru to izskaidrot savādāk, kā ar to, ka par šo tiek maksāts.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Saņemies 01.09.2010 13:43
Saņemies Kārli un vienreiz nodemonstrē, ka pats neesi vis gļēvs bļauris internetā, bet īsts vīrietis. Nosauc kādreiz Daukštes vai kāda cita NRA darbinieka klātbūtnē, viņu avīzi par Atkarīgo. Kad saņemsi dūšu būt par kretīnu publiski, tad te varēsi citus nolikt par gļevulību. Bet pagaidām paklusē, maziskais mērgli.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


juris1 01.09.2010 13:06
Par Kabānovu man grūti spriesk bet to gan zinu ka bez Riteņa (kā iespējamo ārlietu ministra) Valdmaņa,Paegles,Lieģa pašslavinošās Vairiņas....Latvijā gaiss būtu tīrāks.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > dainai 01.09.2010 12:45
Ar manu audzināšanu viss ir kārtībā, cienītā. Bet Jums taisnība -- pret cilvēkiem, vai kristiešiem vai krišnaītiem, kuri rupji melo, es esmu neiecietīgs. Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jocīgajam Kārlim 01.09.2010 12:31
Tā jocīgi sanāk - Streips gānīt kristietību un kristiešus drīkst, sludināt dievturību drīkst, bet streipprāt, kristieši savas valsts dzīvē piedalīties un paust savu viedokli nedrīktot.
Varbūt Streips šodien gāna kristiešus, bet rītdien, kad viņam būs pasūtījums, gānīs dievturus...?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva>Mg 01.09.2010 11:22
Iepriekšējais komentārs ir mans.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Mg 01.09.2010 11:21
Pilnīgi piekrītu, jo negribu, lai, piemēram, maniem vecākiem būtu jāklausās, kāda viņiem stulba meita.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 01.09.2010 10:53
"Ne televīzijas, ne radio raidījumā viņi tā neuzdrīkstētos bļaut, kā viņi bļauj šeit"
---
cik pashkritiski :D

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Mg 01.09.2010 10:43
Par to anonimitāti runājot, piemēram, es būtu gatavs reģistrēties portālā kaut vai izmantojot kādas bankas autorizēšanu (e-paraksta man nav), bet vienalga vēlos, lai komentāri tiktu parakstīti ar "niku", jo negribu šo virtuālo pasauli pārnest uz reālo. Pieņemu, ka šāds risinājums apmierinātu daudzus. Neapšaubāmi vajadzētu nodrošināt šo datu aizsardzību un paredzēt nopietnus sodus par šādu datu izpaušanu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Alejandro>juris1 01.09.2010 10:43
Jā, protams, ja nebūtu saplūkusies Āboltiņa ar Kalnieti un Valsts prezidents būtu Dobelis, premjers Šlesers, bet ārlietu ministrs Kabanovs, tad gan mēs visi dzīvotu zaļi.
P.S. "amerikāņu puika" = kompliments Kārlim! Izmīlēsim puišus, kamēr jauni mēs - gan jau vecumdienās vīri noderēs! :)))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Alejandro 01.09.2010 10:39
Es Paideram īpaši neticu. Ja kāds man būtu gatavs maksāt par PLL, VL, SC utt. gānīšanu internetā, es būtu viens no laimīgākajiem cilvēkiem Latvijā. Tiesa, es nedomāju, ka tādējādi spētu piespiest kādu Andri drakoniski mainīt savas domas un balsot par Vienotību. Un šis liek apšaubīt pasākuma jēgu - vai tiešām kāds tic, ka, anonīmi gānot / slavējot kādu partiju internetā, ir iespējams kaut ko panākt, likt ļaudīm mainīt viedokli? Labi, pietiekami daudzi lasa interneta komentārus, diskutē, bet vai citu komentāri maina viņu uzskatus? Šaubos. Argumentēti blogi, raksti, tas nu vēl varbūt.

Iespējams, ka dažu partiju jaunatnes organizācijas vienkārši nezina, kā citādi attaisnot savu nožēlojamo eksistenci, kā pietaisot portālus ar ķēzījumiem un slavas dziesmām savai partijai. Taču viņiem par to nekas konkrēts, visdrīzāk, neatlec.

Un vēl jau, lai izteiktu atbalstu kādai partijai un kritizētu citus, nemaz nevajag būt angažētam. Man šķiet, ka Latvijā daži ļautiņi vienkārši ir pārāk samaitāti, lai ticētu, ka kāds ir spējīgs pakustināt kaut pirkstu, materiālu interešu nevadīts. Es personīgi pazīstu tikai pāris Vienotības pārstāvju un man nekad un nekādā veidā nav atlecis kāds labums no šīs apvienības publiskas atbalstīšanas, taču man patīk Vienotības cilvēki, es atbalstu viņu idejas un neviens man neaizliegs demokrātiskā 21.gadsimta valstī teikt / rakstīt to, ko domāju.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva 01.09.2010 10:21
Problēma drīzāk ir nevis Šmits, bet tie, kas atgādina, ka kristieši, lūk, esot pilsoņi, tāpēc viņiem viss pienākoties. Pilsoņu ir ļoti daudz. Piemēram, man mammai ir paziņa, kas audzē seskus. Pilsone. Tātad izdaram secinājumus: valstij ir katram bērnam jāuzdāvina pa seskam plus vēl jānodrošina, lai sesku audzētāji plašsaziņas līdzekļos varētu regulāri klāstīt, ka tie, kas neaudzēs seskus, degs elles ugunīs utt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

juris1 01.09.2010 10:14
Nu gan Kārlīt esi noskaities uz Dieva vietnieku zemes virsū un vēl uz Paideru un vēl uz stulbo tautu kura nu nekādi negrib domāt tā kā "pie mums Amerikā' un raksta visādus nikus mikus faiļus un gaiļus ne pa Vienotības spalvai.
Tavā Vienotībā vispirms (JL) dāmītes saplūcās savā starpā un tagad tikai Vienotības dēļ Latvija ir tā sanaidota kā to nevarēja izdarīt ne Hitlers ne Staļins.Un tas ir arī Tavs nopelns.
Kleckinam taisnība-mutē izlaidies amerikāņu puika.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


daina 01.09.2010 09:59
Frāze - apdauzītie kristieši un "kristieši" - kārtējo reizi apliecina Streipa netoleranci un vājo audzinātības līmeni.

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips