Nesamērīgi tēriņi kampaņai = nesamērīga naudas ietekme uz politiku

Diena, 03.02.2003.

Iesaki citiem:

Astotās Saeimas vēlēšanas pierādīja, ka politisko partiju priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumu straujo pieaugumu nebūs iespējams ierobežot, kamēr politiskās partijas savai priekšvēlēšanu kampaņai varēs tērēt tik daudz, cik tās vēlas un var iegūt no sponsoriem.

Tas nozīmē, ka politisko partiju atkarība no sponsoriem drīzumā nemazināsies, ja netiks noteikti stingri ierobežojumi tam, cik politiskās partijas drīkst iztērēt, un ja netiks panākts, ka partiju iesniegtās deklarācijas nav tikai daiļliteratūra, bet gan svarīgs instruments korupcijas apkarotāju — Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) rokās.



Pilnu "Dienas" raksta tekstu lasiet šeit.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Saistītie raksti
Citi autora darbi
Article research 1e4ac20bb63aee5492853c84556a2de54571efc0425d62b84a0cec8d841f82ac

2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācija un slēptā reklāma (pētījums) Autors:Anda Rožukalne, Tatjana Hanova, Marks Jermaks, red.Lolita Čigāne

Article research 1e4ac20bb63aee5492853c84556a2de54571efc0425d62b84a0cec8d841f82ac

2006.gada Saeimas vēlēšanas medijos: partiju reprezentācija un slēptā reklāma Autors:Anda Rožukalne, Tatjana Hanova, Marks Jermaks, red.Lolita Čigāne