Atslēgvārdi:

Kota televīzija 28

Drīz, pavisam drīz lielais mērķis būs sasniegts - Latvijas televīzijā (LTV), ko uztur par nodokļu maksātāju naudu, būs palikuši vairs tikai pirktie sižeti, ziņas par lielākajiem saplākšņiem un zvēriņiem un lēti seriāli.

Iesaki citiem:

Un būtībā politiski ieceltais LTV vadītājs Edgars Kots "politisko" mērķi būs sasniedzis - LTV būs novājināta un faktiski iznīcināta.

Šo sezonu LTV sāka bez Jāņa Dombura. Varam pieņemt, ka pēc 10 ētera gadiem tiešām vajadzēja kaut ko mainīt. Bet LTV nespēja vai, pareizāk sakot, negribēja konstruktīvi runāt un vienoties ar Domburu, ko darīt, lai LTV debates būtu citādākas - lai skatītājiem būtu labums. Nekā - paldies, mums Domburu nevajag, lai staigā, kur nu pats vēlas! Tagad ir nākamais solis - Streips arī patriekts ar visu savu "Skatu no malas". To arī Kotam nevajag. Iemesls - rupji vārdi ēterā. Pati tajā raidījumā piedalījos un pati iekšēji sarāvos, kad Kārlis ZZS nosauca vārdā, ko es noteikti publiski nebūtu atļāvusies. (Lai gan būtība jau no tā nemainās - ZZS ir un paliek pērkama Lemberga kabatas partija, ko Kārlis nosauca "tautas" valodā).

Es neatbalstu rupjus izteicienus - manuprāt, žurnālistiem tādus lietot nevajadzētu. Bet būtība ir pavisam cita - Kots un politiskie ielikteņi Nacionālajā elektronsiko plašsaziņas līdzekļu padomē (NEPLP) to vien gaida, lai izrēķinātos ar kādu netīkamu žurnālistu. Kādu, kurš kritizē politiskās partijas, kurām kalpo cilvēki, kas pārvalda un pārrauga sabiedriskos (?) medijus. Sods Streipam ir nesamērīgs. Varēja būt, piemēram, brīdinājums vai rājiens, bet ne jau atlaišana. Un vēl mazāk - raidījuma likvidēšana. Ko tad Kots liks šo debašu vietā? Atkal kādas intervijas, ko vada tādi "neaptraipījušies profesionāļi" kā Egils Zariņš un Edvīns Inkēns? Vai varbūt kādu nopirktu sižetu par Latvijas ražotāju sasniegumiem? Vai arī kādu lētu meksikāņu raudamgabalu, jo pašmāju seriālu Kots pavisam viegli atdeva TV3.

Vienīgais, no kā Kots, visticamāk, nešķirsies nekad un nemūžam, ir nožēlojamie Ventspils apmaksātie šovi. Vienu tādu šis ieliktenis neupurēja pat 28. maija vakarā pēc rīkojuma Nr. 2. Kota līdzinieks Ēķis savā TV gan uzreiz uzrāva tiešraidi ar "analīzi LNT stilā", bet tomēr - operatīvi reaģēja. Kamēr Kots atļāva LTV tiešraidē izgorīties mazajam hūtes vīriņam, it kā valstī bez Ventspils pasākumiem nekas cits nebūtu noticis.

Vai mums ir vajadzīga tāda sabiedriskā televīzija? Protams, ka nē! Jau tagad, kā pārliecinājies mans kolēģis, kas pētī TV skatīšanās paradumus, daļa studējošo jauniešu uzskata, ka sabiedriskā TV ir TV3, jo tā "raida visiem". Ko tajā laikā dara Kots un Co? Izdabā Lemberga un Co politiskajām interesēm. Un priekā berzē roķeles, kad arvien vairāk un vairāk skatītāju pasaka - paldies, šāda LTV mums nav vajadzīga! Mērķis sasniegts - politiķiem nav vajadzīga sabiedriskā TV, kas viņus uzrauga un prasa no viņiem atbildību. Bet ir vajadzīgs klēpja runcis, kas murrā un rokā nekož. Kots savu uzdevumu pilda lieliski.

Bet te jāatminas, ka Kots ir atbildīgs NEPLP priekšā. Pagaidām NEPLP stūri groza Dace Buceniece, ko savulaik NRTVP izvirzīja nu jau mirusī Tautas partija, un mans kādreizējais žurnālistikas pasniedzējs Ābrams Kleckins, kura "izcelsmes" partija ir Saskaņas centrs. Šai (polit)padomei pilnvaras beidzas nākamgada sākumā. Un tad būs jautājums, kā tiks ievēlēta jaunā NEPLP? Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likums nosaka, ka NEPLP kandidātus, konsultējoties ar biedrībām un nodibinājumiem, kas darbojas plašsaziņas līdzekļu, izglītības, kultūras, zinātnes un cilvēktiesību jomā, izvirza Saeimas Cilvēktiesību komisija. Mēs pagaidām nezinām, kāda būs jaunā Saeimas Cilvēktiesību komisija, nezinām, kas to vadīs un kā notiks konsultēšanās ar jomā zinošajām NVO. Tāpēc šī atkal būs Saeimā ievēlēto partiju atbildība - vai nu kārtējo reizi padomē iecelt sev izdevīgus ielikteņus, vai tomēr lauzt šo principu un pārtraukt NEPLP politisko ietekmēšanu. Diemžēl man nav ilūziju, ka partijas atteiksies no politiskās ietekmes NEPLP. Pārāk vilinoša ir iespēja diriģēt žurnālistus.

Un arī sabiedrība ir absolūti neprasīga. Vai kāds ir satraucies par to, ka no LTV sistemātiski pazūd profesionāli žurnālisti? Vai kāds ir satraucies par LTV zemo līmeni? Pat pie NEPLP nodibinātajai Sabiedriski konsultatīvajai padomei nekas līdz šim nav bijis sakāms. Arī es esmu šajā padomē - kopā vēl ar pāris kolēģiem pārstāvu profesionālo atzaru. Taču, kā liecina šīs padomes organizēta aptauja, tad lielākā daļa sabiedriskās padomes locekļu par LTV un Latvijas Radio lielākajām problēmām uzskata gramatikas kļūdas žurnālistu valodā un ilgojas pēc ezotēriskiem raidījumiem, bet nepavisam nesatraucas par to, ka Latvijas sabiedriskos (?) medijus ir totāli novārdzinājis politiskais spiediens. Mediju profesionāļi šajā padomē paliek mazākumā. Un tas tikai apliecina, ka Kleckins un Buceniece ap sevi savākuši izdevīgus cilvēkus un sabiedrisko padomi uzradījuši ķeksītim, lai ērti varētu atsaukties uz "tautas balsi". Vēl viena iespēja - beidzot žurnālistu kopienai - vismaz Latvijas Žurnālistu asociācijai - protestēt pret Kota patvaļu LTV.

Vakar Domburs, šodien Streips, rīt vēl kāds. Un LTV paliks tikai tie, kas smaida un klausa Kota pavēlēm. Bet šai televīzijai pirmām kārtām ir jāieklausās tajā, ko grib sabiedrība. Taču tā arī diemžēl ir aizmirsusi, ka tai ir tiesības gribēt kvalitāti, ne tikai no Ventspils pārraidītus šovus ar, visticamāk, valsts nozadzēju galvenajā lomā.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (28) secība: augoša / dilstoša

Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


naivā 01.10.2011 10:20
Ja paskatās ,kā mūsu tautas zieds uzvedas Saeimā,tad Streipa uzvedība ir ļoti laba. Viņš vismaz nesarunājas pa telefonu,kamēr kāds izsaka savu viedokli.un iespējams,ka Streipa raidījuma kvalitāte stiprā mērā ir atkarīga notā,cik gudri un spējīgi uz analītisku viedokli ir uzaicinātie žurnālisti

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ikaram 25.09.2011 22:16
Jā, nu protams, TV3 ir "īstena" sabiedriskā TV. Atgādiniet man, kurā dienā un cikos Tv3 raida kultūras raidījumus? Ak, "Mūsu Zelta dziesma"! Neienāca prātā. Un šajā kanālā ir tās par superīgākajām un skatāmākajām pasludinātās ziņas- LETA/BNS ar bildi? Tas, ka NP komanda reizi nedēļā uzcep 5 sižetus jau nu nenozīmē, ka tas tagad ir Latvijas žurnālistika šūpulis un citadele! Tā pati Jaunalksne var LTV teikt paldies, ka izaugusi par to, kas ir ( un nav jau nekas TĀDS). Skaidrs, ka LTV nav peveicies ar pašreizējo šefu. Nekas, laiki mainīsies. Un lai visi tie gudreļi aprējēji, kas skolo jaunos žurnālistus, labāk izskolo kādu topošo Jauanlksni, Strautmani vai Gesti, Visi, aks nu tagad ir apritē un daudzmaz sajēdz to, ko dara, nav šā gadsimta augstskolu beidzēji- tie ir cilvēki jau pāri 30-mit gadiem- tātad, vēl vecā skola. Aūū....jaunie talanti, kur tad esat?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


mjā to gremo 25.09.2011 09:20
nu ir kaut ko žēli nočiepstējis pret Vienotību..un tikai. Novēlu veiksmi privātajos mēdijos, tur varēs dot uz pilnu klapi!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

stalins 24.09.2011 18:23
piekriitu mjaa.
Kaarlis Streips nav viduveejiiba.Talantiigs kaa diktors un tulks.Tachu ne tik talantiigs ka politiskais analiitikis.Tomeer zhurnaalista eetikas principus vinshs paarkaapa smagi.Un ne vienu reizi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

gremo to mjā 24.09.2011 16:27
tieši pretēji, Kārlis svētī visus pēc kārtas, kas pelnījuši. Vai tad viņš Vienotību žēlo? Nu nē. Kas attiecas uz globālisma idejām , tur gan Karlis kā jau amerikā audzis , ir pavisam latviešus nesaprotošs. Viņam tāda lielas nācijas mānija.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mjā 24.09.2011 15:45
To,ka Streips uz viduvējību fona izceļas, ir atraktīvs šaubu nav. Bet tanī pat laikā viņš ir politiski angažēts, ar objektivitāti neizceļas , spēlē uz vieniem vārtiem, arī ir neapstrīdams fakts. Lamāties un apsaukāties, kā to regulāri dara minētais kungs , un pie tam sabiedriskā raidorganizācijā, kuru klausās arī bērni, neatļaujas neviens cits žurnālists. To var darīt privātā mēdijā ,un arī, vēlams laikā , kad bērni aizgājuši gulēt. Autorei jaukt kopā putru ar kāpostiem nevajadzētu, jo par Domburu ir pavisam cits stāsts. Lai arī viņam ir savas politiskās simpātijas un antipātijas, uz āru sabiedriskajā TV tās tik klaji nespīd.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anglosaxis 24.09.2011 11:05
Komentētāji atkal brēc katrs par savu. Šlāgeraptauja vai hokejs - nekad nebūs tā, ka visiem patiks viss. Ja kādam riebjas šlāgeraptauja, televizoram ir tāda pultīte, ar kuras palīdzību katrā laikā var pārslēgt citu kanālu, neviens jums nespiež ar šaujamo pie deniņiem skatīties netīkamu raidījumu. Streipa kunga raidījumi ir interesanti, viņš neapšaubāmi ir talantīgs žurnālists. Likvidēt raidījumu viena neapdomīgi izspļauta vārda dēļ - tiešām izskatās, ka iemesls likvidēšanai pats nokritis no gaisa. Tomēr, Streipa kungs, Jūsu raudzes zurnalistam IR jādomā par katru vārdu, ko sakāt. Kļūda, kaut impulsīvi izdarīta, ir jāatzīst. Un par kļūdām jāmaksā. Šoreiz gan nesamērīga cena.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Everita 24.09.2011 10:57
vakardienas 100.panta klubiņš bija ievērības cienīgs savā lojalitātē pret atsevišķiem politiķiem . toties Zatlers tika ''svētīts'' uz pilnu klapi. Bija ieradušies kotam patīkamie : Daukšte un Bojārs, arī Mareks savā elementā. SC un ZZS intereses protams netika aizskartas ne vienā vārdiņā.
Tā ka TV ir uzņēmusi kursu uz gaišu rītdienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Irēna 24.09.2011 09:46
Ļoti žēl, ka pēdējaislabais raidījums ir likvidēts.LTV 1 vairs nav ko skatīties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

stalins-Dita 24.09.2011 00:37
Vai Jums ir gadiijies aizskart kaada cilveeka cienju un godu?Man diemzheel ir.Ceru,ka vinja manu atvainoshanos pienjems.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ieva 23.09.2011 18:17
Jo sūdu kustina, jo labāk smird. Lai Dita vada Streipa vietā un viss būs štokijos! Vai ne, Dita?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


lasu un brīnos 23.09.2011 17:15
Taču- profesionālais atzars- žurnālistu interešu aizstāvji un ētikas pārzinātāji- šajā Kārļa Streipa gadījumā Jums ir brīvas rokas darboties un paust savu viedokli, komentēt un iestāties par žurnālistu interesēm. Tas nav citu organizāciju uzdevums.
::::::::::::::::::::::::::::::::
Cien. Rasma Pīpiķe, ņemos apgalvot, ka žurnālistu virsuzdevums ir strādāt sabiedrības interesēs, ne savējās žurnālistu un ne "žurnālistu", kā Jūs to saprotat un līdz ar to apgalvojat.
Un varbūt Jūs šeit nevietā savienojiet šinī gadījumā nesavienojamas lietas - (citāts no Jūsu teksta) -"žurnālistu interešu aizstāvji un ētikas pārzinātāji"... .
Ja Jums ētika ir "ētika" ar vulgāru izturēšanos, tad kas jūsuprāt ir neētiska rīcība?
Ir dzirdēts no jauniešiem, kuri Rīgas centrā publiski kopojas uz soliņa, ka viņu rīcībā nekā nosodāma neesot, tas esot dabiski... .
Nu ko, katram sava vērtību skala, kura atkarīga no vecākiem un audzināšanas ģimenē, vai citos gadījumos "ģimenē"... .

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Māris 23.09.2011 15:43
Manuprāt, Dita A., Kārlis S., Ilze J., Jānis D. un citi ar N.Ločmeles klanu saistītie žurnālisti sirgst ar vienu lielu kaiti - viņiem nez kāpēc liekas, ka viņu priekšstats par to, kas ir pareizi un vajadzīgi, ir tieši tas, kas arī citiem šķiet pareizi un vajadzīgi. T.i., personiskie priekšstati un sajūtas ir acīmredzami nepamatoti ekstrapolēti uz kaut kādu mistisku sabiedrību, kurai, redz, viņi nav vajadzīgi. Un jebkurš - lai nu tas būtu Kots vai Ēķis, vai kāds cits, - kurš sadūšosies noraut šo plīvuru, būs ļauns, angažēts un kaitnieks. Es, protams, saprotu, ka sabiedrību ir jāaudzina, jo ne visi ikdienā aizdomājas par lietām, kuras kādam ir darba pienākums vairs sirds aicinājums pētīt. Taču muļķīgi ir pieraudāt pilnu ēteru un vainot visus apkārtējos, izņemot sevi. It īpaši, tikai sev mīļajiem pieliekot birku "profesionālis un analītiķis". Pats skumjākais šajā stāstā, manuprāt, ir tas, ka savu angažētību un atklāto simpatizēšanu konkrētiem politiskiem spēkiem šie žurnālistikas spīdekļi nemaz neredz - ne Ozoliņš, ne Raudseps, ne Streips, ne kāds cits no šīs gvardes. Apsmej un apsaukā Paideru, Latkovski, Lapsu, Liepnieku, bet izliekas neredzam, ka patiesībā rej spogulī. No otras puses - ja reiz esat tik vērtīgi, kāpēc satraukties? Ja esat pieprasīti, atradīsiet darbu citā TV vai radio. Kas traucē izmantot visas Internet TV priekšrocības? Vai tad mūsdienu mediju vide ir tik represīva un ierobežota? Lieciet talkā izdomu, gan jau auditorija atradīsies! Bet ja vienīgā interese ir pagozīties nacionālā televīzijā, pierādot sev un saviem faniem savu svarīgumu, tad kāpēc rakstīt tādu liekulīgu rakstu? Varu droši pateikt, ka man kā nodokļu maksātājam un šīs sabiedrības pārstāvim, domājošam cilvēkam, angažētā analītika, kas piesegta ar "sabiedrības interesēm" nav vajadzīga, it īpaši ja nav slinkums lasīt, skatīties, klausīties un domāt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kadrija 23.09.2011 15:34
Neesmu profesionāls mediju speciālists, bet tikai ierindas skatītāja. Bet domāju, ka savu viedokli varu izteikt. Kur šādās situācijās ir visi izslavētie mediju eksperti un žurnālistu prof. organizācijas? Kāpēc uz kaut kādu pačalošanu medijos viņu allaž ir tik nadzīgi, bet šajā gadījumā nopietni izanalizēt sabiedrikās televīzijas autoritāru rīcību neviens nav spejīgs? Nemaz jau nerunajot par rīcību...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

stalins 23.09.2011 15:33
Bet es dzili cienu Abramu Kleckinu.Nezinu par ko vinjaam piekasaas delj SC.Daudzi no mums ir politisku partiju biedri.
Ir objektiivs fakts-Streips ne pirmo reizi izmantoja vaardu"mauka" televiizijaa.Esmu par to paarmetis Streipam,sheit politika.lv.Dabiski ,ka suudzeejaas A.Kleckinam,vinshs arii reizeem lasa muusu diskusijas

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Arāja 23.09.2011 15:11
Latvijas Žurnālistu asociācija ir izteikusi viedokli, ka sods Streipam ir nesamērīgs un rada aizdomas par izrēķināšanos ar žurnālistu kādu politisku vai ekonomisku interešu dēļ:
http://bit.ly/p1eOxK

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

garrais 23.09.2011 14:41
Domāju, ka cien. Kota kungam un NRTVP dienas ir skaitītas. Pēdējo pie tam vispār varētu konsolidēt uz nākamā gada budžeta rēķina.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Rasma Pīpiķe 23.09.2011 14:34
Par Streipu piekrītu, viņu varēja norāt, sodīt savādāk. Analītisku raidījumu tiešām nav par daudz, vēl jo vairāk kvalitatīvu raidījumu tagad šķiet nebūs..., tomēr nepiekrītu tam, ka sabiedrība ir neprasīga un uzbrauciens SKP ir nevietā.

Kāpēc? Tāpēc, ka padome ir organizāciju kopums ar konkrētiem mērķiem, kurus tā iespēju robežās cenšas īstenot. Un Vadības grupa arī tiekas un veic konkrēetas lietas.

Vēl atgādināšu, ka veiktā aptauja nebija tikai SKP dalībnieku aizpildīta, to aizpildīja 378 civlvēki un ir neforši vispārināt, ka sabiedrību interesē tikai komati un grmatikas kļūdas.

Taču- profesionālais atzars- žurnālistu interešu aizstāvji un ētikas pārzinātāji- šajā Kārļa Streipa gadījumā Jums ir brīvas rokas darboties un paust savu viedokli, komentēt un iestāties par žurnālistu interesēm. Tas nav citu organizāciju uzdevums.

Nevar arī apgalvot, ka Kārlim Streipam necenzētais vārds paspruka (to pateiks jebkurš, kurš noskatīsies video), kā viņš pats to apgalvoja! Bet atkārtoju uzskatu, ka sods varēja būt cits un raidījuma slēgšana parāda „LTV institucionālo vājumu”- nav cilvēka, nav raidījuma- normālā sistēmā nebūtu jāslēdz raidījums.

Iebilstu, ka SKP sauc par ķeksīti, domāju, ka tie cilvēki, kas nāk un darbojas nav pelnījuši tādu attieksmi, tomēr nesaku, ka nav problēmas, ja uzdod jautājumu SKP dalīborganizācijām- atbildes ir maz (0-4/5 atbildes) un tas savukārt liek uzdot jautājumu- kāpēc organizācijas deleģē savus pārstāvjus kaut kur, kur viņi netaisās aktīvi iesaistīties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

KriX 23.09.2011 13:41
Man šķiet, ka Streipa kungs ir nepamatoti atlaists, kā arī raidījums likvidēts nepamatoti, augtsākais sods par rupjību varētu būt rājiens, drīz LTV vienkārši neeksistēs, jo tur vienkārši vairs nav ko skatīties, tukša televīzija.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Mareks 23.09.2011 12:47
1. LTV, izņemot hokeju, īsti nav ko skatīties. Šad tad ieslēdzu arī Panorāmu un De facto. Esmu redzējis arī pāris Streipa raidījumus. Pārējais vienkārši nav nopietni. Šlāgeraptauja? Sems? Un tas par manu un citu nodokļu maksātāju naudu?
2. Kots, manuprāt, ir tips, kas izdzīvos pie jebkuras varas. Tāpēc ir arī tādi gājieni. Pa vienam un nemainot atbrīvoties no tiem, kam ir savs viedoklis. Kāpēc viņš vēl strādā? Tāpēc, ka nav nekāda spiediena no sabiedrības un politiķiem (jā tiem pašiem politiķiem). Sabiedrība balso ar pulti, pārslēdzot uz citiem kanāliem. Tā nesaskata problēmu. Politiķi baidās, ka knakstoties gar sabiedrisko mediju, dabūs pa nagiem. Un tā Kots var rullēt tālāk.
3. NEPLP nav nekādas noderīgas funkcijas. Ne sargsuņa, ne arī kaut ko citu. Faktiski saņem algu par bezdarbību.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Adolfo 23.09.2011 12:29
Acīmredzama patiesība: kamēr skatītākos LTV "pasākumus" sponsorē "pilsēta ar rītdienu", tikmēr ikviens, kas runās "nepareizi", no LTV dabūs aiziet. Izsauku prognozi, ka Panorāmieši daži būs nākamie (jo nav jau nekāda problēma Kotam nosaukt algu, par kuru neviens vairs neuzskatīs par iespējamu strādāt).

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_ 23.09.2011 11:37
Nu re!
Brunčainā miesa, kuras klātbūtnē Streips jēli ķāzījās, pati atnākusi izteikt pateicību par saņemto baudu.
Man jau nu nav pretenziju, ka viņiem abiem labi.
Tikai ne par manis samaksāto nodokļu naudu!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Marita 23.09.2011 11:37
Ir skaidrs, Kota laiks ir beidzies. Varbūt tagad ir Dombura iespēja?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


x 23.09.2011 11:22
1. kaapeec taada histeerija, dita? ja jau kkkaarliitis ir taads profesionaalis, kaada privaata TV vinju stundas laikaa pie sevis panjems... vai tomeer nenjems, nenjems pat tv3? :)))

2. kaadreiz esi redzeejusi tv3 prograamu? LOL. shodien - 28 raidiijumi, no tiem 2 "origjinaalraidiijumi" - bez tabu un zinjas. kaa arii 5 krievu filmas/seriaali/raidiijumi.

3. kaadaa pasaulee tu dziivo, dita? "nožēlojamie Ventspils apmaksātie šovi" - gejviizija un shlaagers - ir starp populaaraakajiem tv raidiijumiem. SNM - kaut kaads sviestains dinozauru raidiijums, kuru neviens, iznjemot juusu draugu AG, neskatiijaas. LTV buus tikai ieguveeji.

4. cenzori ir *aukas. arii tu, dita, arii tu.

5. sorii - juusu bana deelj jaaizmanto proxy, un dazhi ir baigie spameri :D

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


? 23.09.2011 11:06
...Vēl viena iespēja - beidzot žurnālistu kopienai - vismaz Latvijas Žurnālistu asociācijai - protestēt pret Kota patvaļu LTV.
==============================
Bet varbūt Žurnālistu asociācijai ir jāatbalsta Kota rīcība, lai neprofesionāli "žurnālisti" nemanipulētu savtīgās interesēs ar sabiedrību?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


? 23.09.2011 11:02
...Un arī sabiedrība ir absolūti neprasīga. Vai kāds ir satraucies par to, ka no LTV sistemātiski pazūd profesionāli žurnālisti?
=========================
Bet varbūt savtīgs haltūrists savtīgu haltūristu savu savtīgo mērķu dēļ atbalsta un tāpēc sauc to par profesionāli?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Skatītājs 23.09.2011 10:58
Paldies Kota kungam par to, ka atpestījis sabiedrību no nesavaldīgā un tendenciozā Streipa. Jau sen šis kundzinš nebija baudāms un ja neprot uzvesties sabiedriskā mēdija, lai iet uz privāto. Privātajā, lai uzvedās kā grib, jo tas netiek finansēts no manas naudas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 23.09.2011 10:53
Paldies, Dita. Nudien te plašākais jautājums ir nevis par mani vai Jāni vai Ilzi vai Artu vai vēl vienu Ilzi, jautājums ir par to, ko īsti Kots saredz kā Latvijas televīzijas misiju un nākotni. Pat jaunu seriālu aizgājušā (un ļoti populārā) Ugunsgrēka vietā nejaudāja uztaisīt. Un par Elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomi -- es jau sen esmu rakstījis, ka tā ir viena politisku ielikteņu grupa, no kuras nekāda liela labuma nav. Lai man piedod tie, kuri tur savu darbu dara apzinīgi (nāk prātā, piemēram, Dzintra Geka), bet acīmredzot Kleckina kantorī vismazāk kāds domā par tādu jēdzienu, kā "valsts pasūtījums." Tagad, kad televīzija ir "iztīrīta" no nopietniem interviju, diskusiju un analīzes raidījumiem, kas tad šajā "pasūtījumā" ietilps -- seriāli no Meksikas vai?

Citi autora darbi
Kaut kas krasains

Un atkal jauns sākums 5 Autors:Dita Arāja