Atslēgvārdi:

Why Differentiation between PR and Journalism is Necessary

  • Autors:Holger Sievert
  • Organizācija:-
  • Gads:2007
  • Valoda:angļu

Žurnālistika var tikt uzlūkota kā autonoma sociālā sistēma, kas sabiedrībā pilda unikālu funkciju – nodrošina sabiedrībai svarīgu publisku diskusiju, to panākot ar sabiedrības novērošanu no personīgas ieinteresētības brīva profesionāļa perspektīvas. Sabiedriskās attiecības savukārt ir daļa no citas sociālās sistēmas – biznesa, politikas vai kultūras, un spēlē specifisku lomu šajās sistēmās.

Iesaki citiem:

Rakstā skaidrots, kāpēc nepieciešams nošķirt žurnālistu māčīšanu no PR speciālistu mācībām, apskatot abām profesijām vajadzīgās kvalitātes, ieguvumus no mācību nošķiršanas, iespējamo sadarbību starp PR pārstāvjiem un žurnālistiem. Autori raksta noslēgumu velta nešaubīgai nepieciešamībai novilkt skaidru robežu starp žurnālistu un sabiedrisko attiecību darbības mērķiem un virzieniem.

(Why Differentiation between PR and Journalism is Necessarypdf)

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

PĒTĪJUMS: Kā mediji atspoguļoja krīzi? Autors:Vita Dreijere

Pētījums: Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos 12 Autors:Jānis Buholcs

Ziņas sabiedriskajā televīzijā: paaudžu un etnisko grupu mediju izvēles Latvijā 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Mapping Digital Media: Latvia 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member States - Towards a Risk-Based Approach 1 Autors:Eiropas Komisija Izpildītājs: Katholieke Universiteit Leuven – ICRI, Central European University – CMCS and Jönköping International Business School – MMTC, together with a consultancy firm, Ernst & Young Belgium.

Slēptā reklāma Latvijas mediju saturā: cēloņi, redakciju stratēģijas un reklāmdevēju prakse 12 Autors:Anda Rožukalne

Citi autora darbi