Atslēgvārdi:

Vienotības grābekļi 23

3.oktobris. Saskaņas centrs iegūst pārliecinošu uzvaru Saeimas vēlēšanās. Jānis Urbanovičs kļūst par premjer-ministru. Latvija izstājas no ES un NATO un iestājas NVS, kļūst par Krievijas satelītu.

Iesaki citiem:

Savukārt, mūsu galvenais sabiedrotais un drošības garants ASV mierīgi novēro Latvijas valsts noārdīšanu no malas, jo ir aizņemts ar attiecību ar Krieviju restartēšanu.

Ļauns murgs? Nē, mūsu nākotne, ja lasa Aivara Ozoliņa un Nellijas Ločmeles jautājumus eks-prezidentei Vairai Vīķei-Freibergai intervijā žurnālam IR. Žurnālistus īpaši apbēdina Obamas administrācijas “kļūdains” uzskats, ka “mūsu reģions ir drošībā un nu var restartēt attiecības ar Krieviju”.

Nonsenss. Labas attiecības starp ASV (un ES) un Krieviju ir Latvijas interesēs. Krievija ir partneris globālā cīņā pret starptautisko terorismu un kodolieroču izplatīšanu, tai ir loma Afganistānas stabilizācijā un Irānas kodolambīciju apvaldīšanā. Krievijas atbalsts ir nepieciešams arī risinot multilaterālās diplomātijas jautājumus, kā klimata maiņa un globālo finansiālo tranzakciju regulēšana. No tā, cik efektīvi tiks risināti šie jautājumi, ir atkarīga arī Latvijas iedzīvotāju drošība un labklājība.

ASV un Krievijas attiecību restartēšana var palīdzēt Latvijas politiķiem beidzot atteikties no rusofobijas, kas joprojām ik pa laikam “uzjautrina” politisko vidi šajā valstī. Amerikāņi ir daudz ieguldījuši Baltijas valstu drošībā, stingri atbalstot viņu dalību NATO un ES. Tāpēc ir tikai loģiski, ka tagad viņi sagaida, ka šīs valstis būs spējīgas pašas atbildīgi veidot attiecības ar Krieviju. Tas iekļauj sevī arī veidu, kādā Latvija izturas pret tās krievvalodīgajiem iedzīvotājiem.

Daži Latvijas politiskās elites pārstāvji to ir sapratuši. Ārlietu ministrs Aivis Ronis aicināja “aprakt” Molotova-Ribbentropa paktu, ko daži kļūdaini iztulkoja kā aicinājumu to aizmirst. Ministram ir taisnība: nedrīkst pieļaut, lai negatīvais vēstures mantojums uz visiem laikiem bloķētu attiecību normalizāciju. Savukārt, SAB priekšsēdētājs Jānis Kažociņš intervijā Latvijas Avīzē izteica pavisam ķecerīgu domu, proti, ka krievvalodīgo izslēgšana no varas ir valstij bīstama.

Tomēr ne visi ir tik apgaismoti kā Ronis un Kažociņš. Piemēram, Vienotībā tādi jūtīgi jautājumi, kā nepilsoņu tiesības, attiecības ar Krieviju, vēstures politika nonākuši nacionāli konservatīvā spārna – Pilsoniskās Savienības – monopolā. Mērenākie politiķi no Jaunā Laika un Sabiedrības citai politikai nemaz nemēģina mīkstināt PS radikālismu. Tas rada iespaidu, ka Vienotība tomēr ir izvēlējusies “krievi nāk” tēmu par vienu no savas kampaņas galvenajām asīm. To apstiprina arī skaidri mājieni par vēlmi strādāt ar Visu Latvijai/TB/LNNK un ZZS arī pēc vēlēšanām. Tā teikt, labāk ar ekstrēmistiem un zagļiem, nekā ar krieviem. Vienotības tuvredzība ir apbrīnojama. Cik var kāpt uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem?

Visiem, kas nobažījušies par Latvijas “pārorientāciju uz Krieviju”, ieskaitot Vienotības politiķus un viņu atbalstītājus medijos, ir jāsaprot, ka krievu integrācija Latvijas varā ir labāka investīcija Latvijas rietumnieciskajā, demokrātiskajā nākotnē, nekā viņu permanentā izslēgšana. Pretējā gadījumā ieguvēji atkal būs tikai oligarhi, un nekas šajā valstī nemainīsies. Tieši tur ir īstie draudi Latvijas nākotnei. Un amerikāņiem un citiem neatliks nekas cits, kā secināt, ka šī valsts ir cietusi neveiksmi, un nav vairs nopietni ņemama.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (23) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Nebukadnecars>Qeen 30.08.2010 23:16

Un kāpēc tad Dudajevs bija nelietis? Nav ko teikt?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 30.08.2010 22:06

.Mūsu vēsture ir bijusi un ir vēl joprojām sarežģīta
----------
Lai izprastu mūsu vēsturi nepietiek ar Staļina laika PSRS vēstures zināšanām un vēl kaut kādām drumslām no Krievijas nākušas baltgvardu emigrantu literatūras,vajag meklēt nopietnus vēsturniekus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 30.08.2010 21:57

Man nepatīk,ka saka ATMODA,itkā latviešu tauta būtu bijusi aizmigusi.
Kad,komunisms bija miris un PSRSā iestājās sajukums un fašistiskais režīms kļuva slābans Latvijā iesākās nacionlā atbrīvošanas revolucija.
Komunisti vairs negribēja komunismu,viņi gribēja kļūt par kapitālistiem un tāpēc pievienojās revolucijai.
Ādama Smita mācība izrādījās stiprāka par Kārļa Marksa mācību.
Es vienmēr būšu pateicīgs M Gorbačovam ka šī revolucija varēja notikt bez lielas asins izliešanas.
Vienotība nav peļama, bet viņa stāv uz vienas kājas.Trūkst VL/LNNK/TB.
Un nevajag murgot,par komunisma dogmu piesātinātajiem,kas valsti noveduši "defoltā".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

KĀPĒC 30.08.2010 19:01

jārunā muļķības un pie tam vēl jāraksta ===cūkgani ---nu skumji ,ka cilvēks daudz ko nesaprot.Mūsu vēsture ir bijusi un ir vēl joprojām sarežģīta----mēs pēdējos 70 gados esam nepiedodami daudz zaudējuši ===karā,pēckarā, otrajā atmodā ideāli zuda zibenīgos ātrumos ====atnāca bāleliņi ,kuri bija komunisma dogmu piesātināti un ATMODA pazuda zibenīgi ar nepieņemamām metodēm graujot valsti jau pēc ATMODAS 20 gadadienas valsts bija ,,defoltā,,==postkomunistu apstrādāta ----ne jau rietumi to sagrāva,bet gan savējie ,kas aiz iespējām strādāt savā nevis valsts labā ,gandrīz vai zaudēja realitātes sajūtu un tik rausa ,rausa,bet aizvien ir par maz ==tāpēc jau pirms vēlēšanām atkal grib apmuļķot tautu ar salkani ,medainiem solījumiem,ar ,,makaronu kāršanu,,uz ausīm ===varbūt atradīsies muļķīši un uzķersies uz to āķa ====TĀPĒC TAUTA ESI MODRA NETICI VILTUS PRAVIEŠIEM ,KAS SLAVĒ AUSTRUMUS ==MŪSU BALSIS JĀATDOD ,LAI SAGLABĀTU VALSTS GODU PAR V I E N O T Ī B U .

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 29.08.2010 12:03

Jānis Kažociņš intervijā Latvijas Avīzē izteica pavisam ķecerīgu domu, proti, ka krievvalodīgo izslēgšana no varas ir valstij bīstama.
--------
Tam es pilnīgi piekrītu.
Vajag "aprakt " Staļina laika PSRS vēsturi, saprast,ka Staļins nav Ļēņina ideju mantinieks,ka Krievijas 19. gadsimta sākuma notikumi ir Krievijas caru politikas sekas.
Un, galvenais,nepielīdzināt sarkanos latviešu strēlniekus gestapoviešiem ,vai islama teroristiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 29.08.2010 11:42

История Катыни, на мой взгляд, не позволяющая усомниться в том, что правда, все-таки, вырывается наружу, не позволяет сомневаться в том, что Сталин был преступником. И не только один Сталин. Что люди, его окружавшие, были преступниками. И что их были не только сотни и не только тысячи, но даже и миллионы. Потому что партия, которую он возглавлял, и которая принимала все решения, была преступной партией. Неприятно это говорить, но когда-нибудь надо. И я считаю, что до тех пор, пока будут сопротивляться этой правде, не давать ей возможность выйти, это будет как кандалы на ногах страны, и страна не сможет сделать широкий и свободный шаг. Придется признать эту правду. И чем раньше, тем лучше, потому что тогда это будет светлый день не только для России. И об этом, еще раз хочу сказать, говорит то, что произошло в Катыни.(Vladimira Poznera teiktais sarunā ar poļu vēstnieku )
Ja tā teiktu lielākā krievu daļa ,pakts būtu aprakts.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 29.08.2010 11:02

Ārlietu ministrs Aivis Ronis aicināja “aprakt” Molotova-Ribbentropa paktu, ko daži kļūdaini iztulkoja kā aicinājumu to aizmirst.
---------
Mēs,latvieši, nevaram to izdarīt,to var izdarīt tikai Vācija un Krievija. Vācija to jau sen ir izdarījusi,jāgaida kad to izdarīs Krievija.Es ceru ka to arī izdarīs Krievija.
Es domāju,ka visi Krievijas iedzīvotāji nav ar imperiālistiskām ambīcījām.Man to liek domāt,kaut vai,Poznera intervijā ar poļu amatpersonu ,pēc aviokatastrofas,teiktais

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 29.08.2010 10:46

atbildīgi veidot attiecības ar Krieviju. Tas iekļauj sevī arī veidu, kādā Latvija izturas pret tās krievvalodīgajiem iedzīvotājiem.
-------
Vai nebūtu svarīgāk paskatīties,kā daļa krievvalodīgo izturas pret latviešiem.
Pārmērīgā uzvaras dienas svinēšana ir necieņas izrādīšana pret latviešiem un ir salīdzināma ar stāvokli angļu okupētajā Ziemeļīrījā,kad protestanti(okupācijas laikā ievesti}rīko gājienus par godu angļu uzvarai pār īriem daudzus gadsimtus sen atpakaļ.Latviešu "ekstrēmisti" gan nespridzina,kā to dara īri,un arī to nedarīs,bet Ziemeļīrijas pamattautas piederīgie tā dara,jo ir novesti izmisumā,tāpēc ka pasaule viņus nesaprot.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 27.08.2010 19:22

Krievija ir partneris globālā cīņā pret starptautisko terorismu un kodolieroču izplatīšanu, tai ir loma Afganistānas stabilizācijā un Irānas kodolambīciju apvaldīšanā.
--------
Ka Krievija ir partneris ASV,manuprāt, tas ir stipri pārspīlēti teikts.Krievija ir ,itkā,pievienojusies ,tā sauktā ,starptautiskā terorisma apkarošanā vairāk vārdos .Darbi notiek Krievijas teritorijā,lai saglabātu impēriju.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 26.08.2010 21:12

Žurnālistus īpaši apbēdina Obamas administrācijas “kļūdains” uzskats, ka “mūsu reģions ir drošībā un nu var restartēt attiecības ar Krieviju”.----------
Mani nebiedē Obamas uzskati par mūsu reģiona drošību un esmu pārliecināts,ka viņš nemainīs labas attiecības ar Krieviju pret Latvijas valsts drošību.Tas viss ir žurnalistu slimīgas fantāzijas auglis.Latvijas valsti ,lai kādam tas nepatiktu,ir izcīnijuši latvieši,gan cīņā pret Bermontu,gan arī Krievijas pilsoņu kara frontēs pret cara ģenerāliem Judēņiču,Deņikinu un Vrangeli.Tāpēc pašiem latviešiem ir jābūt nomodā par savas valsts drošību, jāapzinās riski un neļauties provokācijām no krievu imperiālisma pakalpiņu puses

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 26.08.2010 21:10

Žurnālistus īpaši apbēdina Obamas administrācijas “kļūdains” uzskats, ka “mūsu reģions ir drošībā un nu var restartēt attiecības ar Krieviju”.----------Mani nebiedē Obamas uzskati par mūsu reģiona drošību un esmu pārliecināts,ka viņš nemainīs labas attiecības ar Krieviju pret Latvijas valsts drošību.Tas viss ir žurnalistu slimīgas fantāzijas auglis.Latvijas valsti ,lai kādam tas nepatiktu,ir izcīnijuši latvieši,gan cīņā pret Bermontu,gan arī Krievijas pilsoņu kara frontēs pret cara ģenerāliem Judēņiču,Deņikinu un Vrangeli.Tāpēc pašiem latviešiem ir jābūt nomodā par savas valsts drošību, jāapzinās riski un neļauties provokācijām no krievu imperiālisma pakalpiņu puses

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

uldis 26.08.2010 20:34

ASV un Krievijas attiecību restartēšana var palīdzēt Latvijas politiķiem beidzot atteikties no rusofobijas,
--------------
Esmu pārliecināts ,ka Latvijā "rusofobija" gandrīz nepastāv,ja nu kādi 0,00... procentu varētu būt latvieši-rusofobi.
Ir pietiekami daudz latviešu kas apzinās krievu imperiālisma agresīvo dabu,un te nevar palīdzēt Krievijas-Amerikas atiecību pārstartēšana.
Lozungs "krievi nāk " ir tikai žurnalistu izdomājums ,un mani tas nesatrauc.
2.oktobī es balsošu par partijas Visulatvijai deputātu kandidātu ,krievu,Dmitriju Mironovu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jumors 26.08.2010 19:33

Cik labi būtu, ja Krievija kļūtu "prognozējama"! Diemžēl, mana mūža laikā tas nenotiks. Pietiek tikai lielvalsts galvaspilsētas mēram iebraukt ciemos, kad jau uzreiz runas par "otro valsts valodu".... Kam te ir kādas ilūzijas?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kalvis > Queen 26.08.2010 11:57

Bet kāds tam vispār ir sakars ar apspriežamo tēmu?!
=====
Gan E.Mamedovs, gan V.Spolītis iztēlojas, ka kaut kur ir paslēpušās tādas labo krievu partijas. Un SC vai PCTVL esot Latvijas parlamentārai iekārtai normāli spēki, ka tikai apkārtesošo neizpratne viņus "varītēm stumj" radikālisma virzienā.

Bet faktiskā dzīve mums rāda pavisam ko citu - politiķus, kuri rupji pārkāpj sociālo kontraktu. Es te nedomāju tikai "usual suspects" - Kabanovu, Giļmanu, Cileviču; bet arī it kā "mērenus" politiķus, par kādu reizēm iztēlojas Nils Ušakovs. Iedomāsimies, kāds tracis saceltos, ja latviešu tautības mērs sadomātu piedalīties nacistu Rīgas "atbrīvošanas" atzīmēšanā 1.jūlijā. Vai arī latvieši noķēpātu, teiksim, Gogoļa vai Puškina ielu plāksnītes, bet Rīgas Domes amatpersona noplātītu rokas - sak, varbūt nav vērts mainīt, jo šīs ielas varbūt huligāniem par prieku pārsauksim.

Pēc nacisma sagrāves Vācijā politiķi izgāja lustrāciju - nebija iedomājams, ka augstus amatus ieņem tie, kuri turpina simpatizēt nacisma idejām, svinēt nacistu svētkus, utml. Savukārt "Saskaņas Centrs" un PCTVL joprojām ir nevis tikai krievus pārstāvošas partijas (kas būtu labi un normāli), bet daudzos gadījumos - PSRS okupācijas ideju atbalstītāji. Nerunājot nemaz par ekstrēmistu spārnu, kas nodarbojas ar rasismu - paužot nepatiku pret Kaukāza tautu brīvības centieniem.

Pensionēts onkulis var svinēt "Uzvaras dienu" 9.maijā. Savukārt politiķim, kurš vēlas tikt ņemts nopietni publiskajā telpā būtu jāapzinās, ka 8./9.maijs ir 2.pasaules kara upuru piemiņas diena - ka "Uzvaras diena" (tāpat kā pļāpas par "atbrīvotājiem" un "Lielo Tēvijas karu") ir padomju okupantu propagandas štampi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis Ozols 26.08.2010 11:51

Savā ziņā var piekrist ar šī bloga ierakstu. Vienīgais, kas ir skaidrs, ka Vienotības saraksts nav viendabīgs veidojums, tāpat kā tas ir ar Saskaņas Centru. Un tieši šo sarakstu radikālie spēki jau traucē, lai izveidotos kaut cik konstruktīva sadarbība.

Kas attiecas uz sadarbību ar Krieviju, tad šeit ir jābūt ļoti uzmanīgiem. Kā teicis, tad Krievija uzvedas kā garīgi nelīdzsvarots cilvēks, kura uzvedību ar racionāliem apsvērumiem var izskadrot reti. Es arī esmu par pragmātiskām attiecībām ar Krieviju, bet vienlaikus mums jāsaglabā pašcieņa, mēs varbūt varam pārtraukt uzbāzties ar okupācijas atīšanu vienlaikus kā pats autors norādījis uz A.Roņa viedokli, tad nevajag to aizmirst.

Savukārt, lielas daļas SC politiķu attieksme pret okupācijas faktu ir visnotaļ atšķirīga. Kā tiek rakstīts grāmatā ''How integrated is Latvian society'', tad arī starp divām lielākajām etniskajām grupām pastāv ļoti nozīmīgas atšķirības tieši vēstures jautājumos un ārpolitikas mērķos un galvenais, ka šīs atšķirības mazinās minimāli pat mainoties paaudzēm.

Pilnīgi piekrītu, ka integrācija varas struktūrās un sabiedrības integrācija kā tāda ir vērtīga, bet tas nebūt nav viegls uzdevums ņemot vērā antagoniskās atķirības dažādās jomās.

Vienlaikus uzskatu, ka šoreiz neizbēgami'politiķiem vajadzētu nākt ar iniciatīvu, bet priekšvēlēšanu laikā politiķi drīzāk centīsies reproducēt sabiedrībā pastāvošos viedokļus, tāpēc arī naivi cerēt, ka priekšvēlēšanu laikā kāds nodarbosies ar sabiedrības saliedēšanu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Queen 26.08.2010 10:19

Rīgā tiek aizkrāsotas ielu plāksnītes ar Dž.Dudajeva vārdu; pat māju numurus netaupa un aizķēpā ar nenomazgājamu krāsu. Sk. http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/343662-laundari_nokepajusi... .

Pareizi dara! Dudajevs bija nelietis. Tikai vietējie idiņi ar izskalotām smadzenēm var šito mērkaķi godāt.

Bet kāds tam vispār ir sakars ar apspriežamo tēmu?!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kalvis Veiko Spolitim 26.08.2010 01:34

>>> variiteem stumj SC Krievijas radikaalju apskaavienos
======
Kāda mums daļa gar Krievijas radikāļiem, ja ir pašiem savējie? Pērn Ušakovs, būdams Rīgas mērs atzīmēja 13.oktobri - gadadienu, kad PSRS karaspēks "atbrīvoja" Rīgu; kad staļinistu uzsāktās represijas atsākās ar jaunu sparu. Šogad ar antisemītiskiem uzskatiem pazīstamais Uldis Freimanis nolēma Ušakovu pārspēt un pieteica kā atzīmējamu datumu 1.jūliju - kad nacistu karavīri savukārt "atbrīvoja" Rīgu no sarkanarmiešiem.

Dažās aprindās ir modusies arī zvērīga nepatika pret čečeniem - Rīgā tiek aizkrāsotas ielu plāksnītes ar Dž.Dudajeva vārdu; pat māju numurus netaupa un aizķēpā ar nenomazgājamu krāsu. Sk. http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/343662-laundari_nokepajusi... .

Šinī pašā rakstā citētais Rīgas namu pārvaldes priekšnieks Vjačeslavs Starostins (LPP/LC) kā īstens miera mika piebilst - "Varbūt nav vērts likt jaunas, ja nu tiek izdomāts mainīt ielas nosaukumu." Sanāk, ka tagad dienaskārtību nosaka huligāni. Pagaidām gan tikai Rīgā. Ja "Saskaņas centrs" kopā ar kolēģiem no PLL pārņems varu visā valstī, tad redzēsim vēl kroplīgākas ekstrēmisma formas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Veiko Spolitis 25.08.2010 23:03

Cok tessekür ederim Eldar, dogru söyledin!!! PAREIZI ruukts, bet izskataas, ka to V atbalstiitaaju vairaakums neveelas sadzirdeet deelj ierastaa kuutruma un variiteem stumj SC Krievijas radikaalju apskaavienos....SKUMJI:)
p.s. Ceriiba mirst peedeeja un veel jaagaida meenesis kampanjoshanas, varbuut pa to laiku uzzinaasim, ka veselais sapraats tomeer V rindas njems virsroku....optimısts esmu:)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

aka saka 25.08.2010 17:41

Mana izvēle ir SC vai kāds no mazajiem sarakstiem, tāpēc gaidu kaut minimālu informāciju par autsaideriem.Kas grib draudzēties ar meļiem no Vienotības, tas automātiski atkrīt, kā VL/TB.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Tā viņš ir 25.08.2010 17:34

Interesanti un vērtīgi palasīties sev pretēju viedokli.

Attiecības, protams, vajag labas, diskutēt tur nav ko. Tikai bieži vien starp tiem, kuri šis tiesības paģērē, vērojama īpatnība- viņi neatšķir attiecības no kalpības. Ja svešas valsts valdība jaucās ar savām prasībām pie likumdevējiem, pieprasa adaptēt oficiālo vēsturi un skatījumu uz ģeopolitiskiem notikumiem utt. utjp., bet mēs to pēkšņi sāktu akceptēt- tās nebūtu divpusējas, uz abpusēju labumu virzītas attiecības. Tā būtu sevis atdzīšana par vekseļvalsti, un nemaz nevajag stāties ārā no ES un NATO.

Starp citu, politiskajā ēdienkartē šogad nav nekā tāda, kas piedāvātu "veselīgu" virzību uz austrumiem, ir tikai piedāvājumi palikt pie tā paša, kā šobrīd vai arī ļoti radikāla kursa maiņa.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kalvis 25.08.2010 16:55

Visiem, kas nobažījušies par Latvijas “pārorientāciju uz Krieviju”, ieskaitot Vienotības politiķus un viņu atbalstītājus medijos, ir jāsaprot, ka krievu integrācija Latvijas varā ir labāka investīcija Latvijas rietumnieciskajā, demokrātiskajā nākotnē, nekā viņu permanentā izslēgšana. Pretējā gadījumā ieguvēji atkal būs tikai oligarhi, un nekas šajā valstī nemainīsies.
============
Tie ir zelta vārdi. Tikai kur "Vienotībai" ņemt tos ne-oligarhu politiskos partnerus un labos krievus, ar kuriem kopā veidot koalīciju. Ja nu VL/TB/LNNK vai ZZS autoram nepatīk, tad atliek tikai trīs apvienības - PLL, "Saskaņas Centrs" un PCTVL.

Lai gan katrā no šīm apvienībām ir atrodami arī kādi konstruktīvi cilvēki, bet minētie trīs saraksti (izņemot varbūt PCTVL, kas ir bijis ļoti tālu no varas) ir pilni ar korumpētiem politbiznesmeņiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Diesel 25.08.2010 16:43

Rakstā nav ne vēsts no īstā kontekstā - integrācija ir laba un vajadzīga lieta u.t.t.- taču jautājums ir par to, KĀ to sasniegt, nezaudējot pašiem. Šiem jautājumiem ir divas puses - labas attiecības ar Krieviju/arvien lielāka ekonomiskā, enerģētiskā atkarība, integrācija/daudzu krievvaldīgo necieņa pret Latviju u.c. Rakstam nav ne mazākās jēgas, jo tas savā ziņā ir līdzīgs politiskās partijas programmai - cēļi mērķi, bet ne vārda par to, KĀ tos sasniegt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

juris1 25.08.2010 16:27

Nu vienreiz šinī lapā lasu kaut ko saprātīgu krievu jautājumā nevis Streipa no vecpapa saklausīto.(Mani pārsteidz tas ka lielākie "eksperti"krievu jautājumā ir trimdas "zieds"Vairiņa ,kura neskatoties uz savu akadēmisko izglītošanos nespēja pa 8 gadiem iemācīties sarunāties ar pusi no Latvijas tautas,Kārlēns kurš savā amerikāņu pārākumā katrā vārda galā nekautrējas paustnicinājumu visam krieviskajam un vēl visādas kārkliņas un lejiņi un kalniņi...)
Vai vēl nav diezgan pierādījumu tam ka priekš rietrumiem mēs esam labākajā gadījumā cūkgani un istabenes un sliktākajā-tukša vieta amerikāņu iespējamam placdarmam pie Krievijas robežas ja nu kādreiz steidzīgi ievajagas.

Citi autora darbi
Article article 94e9b47eb53424413213ba7a20e3e78d4d93021a2a0496f22bd704797b55734b

Par nāvessodu 40 Autors:Eldars Mamedovs