Vēlēšanu kampaņu ierobežojumi 30 pasaules valstīs

Vēlēšanu kampaņu ierobežojumi 30 pasaules valstīs

Iesaki citiem:



_________________________
Atsauces
1 Attiecas tikai uz reklāmas laika pirkšanas iespējām, nevis par brīvu piešķirtu raidlaiku.

2 Atsevišķās valstīs (īpaši Skandināvijā) debates nenotiek starp līderiem, bet viņus iztaujā žurnālistu grupa.

3 Dažos gadījumos noteikti ar likumu, dažiem pamatā ir raidorganizāciju vienošanās. Pamatā attiecas uz valsts un sabiedriskajiem medijiem.


Avots: Kampaņu nosacījumi 32 valstīs (Kaid, L. and Holtz-Bacha, C. (1995) Political Advertising in Western Democracies. London: Sage)

Iesaki citiem:
Creative commons CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Citi autora darbi
Article project

New Executives Fund Autors:Providus