Atslēgvārdi:

Tik ļoti tos melus pārdzīvoju... 33

Labdien, lasītāji!

Viņa savu organizāciju ir vadījusi vien kopš 2008. gada, bet viņa ir bijusi tik visuresoša, ka liekas, ka tam bija jābūt ļoti daudz ilgākam laika posmam. Runa ir par Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes priekšsēdētāju Žaneti Jaunzemi-Grendi, un šajās dienās viņa ir paziņojusi, ka no LTRK vadības viņa aizies.

Iesaki citiem:

Kāpēc? "Es secināju, ka politikai esmu par naivu, naiva ideāliste. Es patiešām ticēju, ka politiķi no diskusijas pirms vēlēšanām solītā pildīs vismaz pusi, bet gandrīz neko. Par budžetu, par nodokļiem, par sadarbību ar nevalstisko sektoru. Iestājās oktobris, un šķita, ka ir iestājies atsalums. Teicām, lai neceļ sociālo nodokli, ka var atrast alternatīvas, uz to bija politiķu atbilde, ka mēs koalīcijā nevaram vienoties. Tik ļoti tos melus pārdzīvoju, es to nevaru pieņemt."

Politika nudien, nudien nav vieta naiviem ideālistiem, it īpaši ne mūsu republikā. Naivs ideālists tic, ka visi cilvēki ir labi cilvēki, ka dotais vārds ir dotais vārds, ka neviens apzināti citam ļaunu nedara. Taču mūsu valstī šādi labticīgi cilvēki ir spiesti sadurties ar politikāņiem, kuri nav labi cilvēki, kuriem dotais vārds nenozīmē pilnīgi neko, un kuri, ja arī ar nolūku ļaunu varbūt nedara, ar savu ignoranci un, jā, arī melošanu netiešu postažu nodara nudien. Un pats briesmīgākais visā stāstā ir tas, ka tas attiecas uz visiem politiskajiem spēkiem pēc kārtas, tajā skaitā uz tiem, kuri priekšvēlēšanu kampaņas laikā stāstīja, cik ļoti godīgi viņi ir un cik ļoti daiļa valsts pārvalde būs pēc tam, kad viņus ievēlēs. Tas nebija ar patiesības stāstīšanu vāji iepazīstinātais "stabilitātes garants," kurš pirms pusgada klārēja, ka budžeta "konsolidācijā" trešdaļa būs nodokļi un divas trešdaļas -- valdības reformas. Tas bija Valdis Dombrovskis, kas to bazūnēja, tāpat, kā Valdis Dombrovskis laikā pirms pašvaldību vēlēšanām bazūnēja, ka pensijas netiks aizskartas. Negribu ticēt, ka Valdis Dombrovskis ir ļaunprātīgs melis. Bet tā nu tas ir sanācis, un paldies Žanetai Jaunzemei-Grendei par pateikto vārdu.

Jo nudien, kā esmu rakstījis daudzreiz, ir vienkārši neiespējami saprast, kas notiek ar tiem cilvēkiem, kuri tiek ievēlēti Saeimā un pēc tam valdībā. Tik ārprātīgi sīkumaini viņi kļūst. Tik ļoti daudz svarīgāk ir risināt partiju lietas nekā domāt par to, kas ir vajadzīgs valstij. Raugi, pat Centrālās vēlēšanu komisijas vadītāja amats ir kļuvis par tematu, kurā svarīgākais ir tas, ko par kandidātiem domā partijas, nevis tas, kādu darbu attiecīgais cilvēks ir vai nav veicis. Manuprāt, ja 21. gadsimtā vēlētājiem joprojām ir jāķēpājas ar lielām papīru ķīpām, tad ir vērts vismaz padomāt, vai nebūtu laiks meklēt kādu modernāku vai mūsdienīgāku CVK vadītāju, bet nē, kārtējo reizi te galvenais būs tas, ka esošo cilvēku ir izvirzījusi ne tā partija vai apvienība, un tāpēc citām partijām un apvienībām būs jāmeklē kas cits. Tāpat kā ar tiesībsargu, arī toreiz pats minimālākais jautājums bija par to, vai izdosies atrast LABU tiesībsargu, galvenais bija atrast tādu, kas apmierinātu partiju bosus un finansētājus.

Un otra lieta ir absolūta neklausīšanās, absolūta un pilnīga un briesmīga neklausīšanās. Ž. Jaunzeme-Grende ir tikai viena no tiem ļoti daudzajiem ekspertiem, kuri pēdējo gadu laikā ir rakstījuši rakstus avīzēs, piedalījušies radio un televīzijas raidījumos, rakstījuši tekstus internetam un bezmaz vai lietojuši semafora karodziņus vai Amerikas indiāņu dūmu signālus, lai teiktu atkal un atkal un atkal, ka tie, kas mūsu valstī ir pie teikšanas acīmredzot nezina, ko viņi dara, vai citiem vārdiem sakot -- ir nekompetenti nelgas. Krīzes laikā celt nodokļus, piedevām vairākkārt (un šīs valdības gadījumā droši vien vēl ne pēdējo reizi)? It kā visas ekonomikas mācību grāmatas pēc kārtas saka, ka tā nevajag. Tāpat teica Ž. Jaunzeme-Grende, tāpat ir teikuši ekonomisti viens pēc otra pēc trešā pēc ceturtā pēc piektā pēc piecsimtā, bet Jēkaba ielā un Brīvības bulvārī sēž klasiskie trīs mērkaķīši, kuri neko negrib redzēt, neko negrib dzirdēt un neko negrib skaidrot. Jo tā ir vieglāk. Vismaz kreņķis nerauj, kad politikānis pēc smagas darba dienas (vai Saeimas deputātu gadījumā -- pēc "plenārsēdes", kura ilgst 45 minūtes) aizbrauc mājās.

Saprotu politikāņu teikto, ka "koalīcijā nevaram vienoties." Tāda mums tā politiskā iekārta ir, ka galvenā iestāde visā republikā ir Satversmē nekur neparedzētā koalīcijas padome. Tajā ir Vienotība un "zaļie zemnieki," kuriem koalīcija ir tāds ērts atspēriena punkts, lai atsevišķi ministri varētu savā jomā turpināt šeptēšanos, bet nekas vairāk tā nav. Un tā nu mums ir pašreizējā mazākumvaldība, kuru pārstāv Vienotība un vislatvieši. Lemberga komanda tomēr ir krietni vairāk opozīcijā nekā valdībā. Taču tas nav arguments. Ar ko Vienotība taisās doties uz nākamajām vēlēšanām? Oi, piedodiet. Mēs bijām pārāk vārgi, vārgulīgi, nemākulīgi, negriboši, nevaroši, piekāpīgi, pretimnākoši, gļēvi, glupi, nezinoši? Jo tā jau bija vieglāk, tas jau galu galā nekas, ka ZZS pārstāvošs ministrs seko visiem "labākajiem" principiem par savu radinieku salikšanu visos iespējamos amatos (un, protams, ne jau ministrs pats personīgi, bet kurš mūsu feodālajā sistēmā teiks nē ministra māsai vai citai radiniecei?). Tas jau galu galā nekas, ka mūsu "koalīcijas partneri" balsoja pret koalīcijas lēmumiem atkal un atkal un atkal un atkal. Tas miera mika, kurš patlaban atrodas premjerministra krēslā -- pieļauju, ka cilvēks nav stulbs, augstākās izglītības iestādēs mācījies, Eiroparlamentārietis bijis. Bet sasodīts un velna sašķaidīts, Dombrovski, vai neko citu nav iespējams izdarīt, kā plātīt rokas un kunkstēt, ka citādi nevarēja? Vai tiešām Jūs esat tik liels zaķapastala, ka Jūs nevarat atklātā tekstā pateikt nē, Auguli, tā mēs demokrātiskā un tiesiskā valstī nedarām? Nē, Brigmani, ja reiz ir koalīcijas līgums, tad nav brīv rīkoties kā vien pašam katrā mirklī tiek labāk esam vai kā no Puzes tiek pateikts priekšā? Ja kas, tad nē, Golde, mēs neparakstām slepenus līgumus ar oligarhiem un pēc tam tos neslēpjam. No kā Jums ir tik ļoti bail, Dombrovskis? Kritīs Jūsu valdība, OK, kritīs. Pasaule tāpēc nebeigsies. Vispār Vienotības nevarība liek domāt, ka varbūt točna vajag ļaut saskaņiešiem kādu laiku pasaimniekot, lai parāda, ko viņi prot. Kaut kur augstākos sabiedriski politiskajos plauktos, protams, var bažīties, ka SC/ZZS/LPP koalīcija būtu pret Krieviju pavērsta un uz visiem "treknajos gados" iedibinātajiem nedarbiem (lai neteiktu noziegumiem) tendēta jau atkal, bet zemākajos plauktos tomēr jāsaka johaidī, līdz nākamajām Saeimas vēlēšanām vēl ir atlikuši trīsarpus gadi. Dombrovskis ir teicis, ka viņš grib šajā koalīcijā nostrādāt visu minēto laiku. Un rokas nolaižas. Jo Latvija tik daudzos rādītājos Eiropā ir vissliktākā valsts, viszemākā valsts, visnespējīgākā valsts. Arī iekšzemē, kā redzējām vakar, ceļi brūk, jostas ir savilktas tik cieši, ka naba tagad bāžas laukā pa dibena caurumu, bezdarbs joprojām ir divos ciparos, inflācija atkal ir sākusi rēgoties, nodokļus Vienotība atkal ir pacēlusi, un vienīgais, ko miera mika ir varējis bilst ir tas, ka varbūt kaut kad 2013. vai 2014. gadā būs labāk.

Nāktu pie manis ļaudis no SKDS vai Latvijas faktiem jautāt, par ko es balsotu, ja vēlēšanas būtu rīt, es teiktu, ka es uz vēlēšanām pirmo reizi mūžā nedošos vispār, jo man ir līdz kaklam tas, kas valstī darās. Tāpat, kā Žanetai, arī man visa milzīgā un nebeidzamā melošana ir apriebusies līdz vēmienam. Šodien publicēta aptauja, kurā redzams, ka Vienotības reitings ir stabili samazinājies. Ne nepelnīti. Jo kaut kādā brīdī tomēr Vienotības ļaudīm ir jāatceras, ar ko viņu priekštece partija tika dibināta pirms astoņiem gadiem ar kapeikām -- ar pārliecību, ka Latvijas Republikā var būt godīga, tiesiska un efektīva pārvaldes sistēma. Pašreizējā izpildījumā Vienotībai no tā nav palicis ne smakas. Un par to ir ļoti, ļoti žēl. Ceru, ka Žaneta Jaunzeme-Grende turpinās runāt par to. Manā radio raidījumā, Grendes kundze -- vienmēr laipni.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (33) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Māris 2 30.03.2011 02:56
Es zinu, kas jādara un kā jādara, lai izvestu valsti no krīzes, esmu gatavs vadīt valdību. Zinu arī to, ka nepaietu ne nedēļa pēc darba sākuma, kad es būtu beigts, t.i. kautkādā veidā noslepkavots, pasludināts par starptautisko teroristu Nr.1 utt. Nedomāju, ka es tāds vienīgais visgudris, tādu ir daudz, bet dzīvot ta gribās...
Un vēl -pēc pēdējām Saeimas vēlēšanām bija unikāla iespēja veidot valdību Vienotība+SC, ar to būtu daudzi zaķi vienlaikus nošauti. Teiksiet -politiskā un nacionālo interešu nodevība = nu ne tādas vien bijušas. Citādi nebūs tālu vēlēšanas, kurās vairākumu pārliecinoši iegūs SC& co, tad gan var visādi podi gadīties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

no arvalstim 28.03.2011 16:09
Streipa kungs nav pamanijis velvienu bledibu pret arvalstim dzivojosajiem, kuriem grib izspiest maksat nodoklus par atrasanos piespiedu trimda. Sveicini no Rietumeiropa stradajosajiem...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

nu 28.03.2011 15:57
Māri , tu nemaz nevarēji visus izsvītrot , jo šīs personas nebija vienā sarakstā . Sanāk , ka tu blefo.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


x 28.03.2011 15:55
Ar Vienotību ir tā jocīgi . Kad viņi pameta valdību
(JL) , tika lamāti kā slaisti un nez kas vēl. Ja strādā un cenšas darīt ko iespējams izdarīt , atkal slikti . Nu ir kā filmā par Emīla nedarbiem - kad man nav nauda , tad es nevaru dzert limonādi , bet , kad man nauda ir , tad es nedrīkstu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ES 28.03.2011 13:27
Un atkal par jau rakstīto-"Vienotība" smagi kļūdījās, kad neņēma pārī SC. Vai arī nobijās no nacionālā spārna kritikas. SC klātbūtne valdībā ne Latviju Krievijai pievienotu nedz arī otro valsts valodu ieviestu- tā nav MK kompetence. Bet reformas ekonomikā noritētu straujāk un, ļoti iespējams, pārskatāmāk un godīgāk. Visu iepriekšējo valdību līdzbraucēji ZZS un TB manā skatījumā nav godīguma etaloni. Un reitingi nokritās šā vai tā, tikai "cietās muguras" vēlētāju vietā būs pazaudēti tie, kas "Vienotību" asociēja ar jaunu, godīgu politiku, kurā valsts intereses stāv pāri partiju kašķiem un dīliem. Man arvien vairāk šķiet, ka arī "Vienotība" nemaz tik ļoti neraujas ne valsts pārvaldi sakārtot ne ekonomikā dzīvību iepūst (kas, manuprāt, ir stipri saistītas lietas). Atstājam visu kā ir un caurumus lāpām ar nodokļu naudu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

degvīns 27.03.2011 18:41
Raksts, protams, labs, bet ne jau Vienotības mugurkaula trūkumā vai sliktajā ZZS vaina. Manuprāt, pirmkārt, tas ir mantojums pat ne no t.s.treknajiem gadiem, bet vēl no deviņdesmitajiem, kad lielā steigā tika grauts un privatizēts viss,nepadomājot vai tie privatizētāji spēs būt saimnieki. Bet Vienotības vaina jau nav viņu neapdomīgajā partneru izvēlē, bet pašas organizācijas nestabilitātē. No četriem ļoti atšķirīgiem politiskajiem veidojumiem radīt kaut ko veselu ir praktiski neiespējami. Tas pats vecais fabulas variants par gulbi, līdaku un vēzi (interesanti, kura no Vienotības organizācijām ir rati). Starp citu,ļaužs ar pseidonīmu "nepiekrītu" pieļauj to pašu veco un smagāko Vienotības līderu kļūdu: mēs jau esam labi un būtu vēl labāki, ja vien kaklā nekarātos ZZS. Nu, tad nmetiet to akmeni, taisiet mazākuma valdību ar Visu Latvijai, kuri ir gatavi strādāt vaiga sviedros. Tikai baidos, ka tas nebūt nav Vienotības interesēs. Jau kopš Jaunā laika dibināšanas, kad līderis vēl bija Repše šīs partijas biedri to vien dara kā nāk ar šķietami labām idejām, kuras realizēt vienmēr kāds traucē - tad Šlesers dur dunci mugurā, tad TP zog un laupa, tad Lembergs karājas kaklā. Starp citu, Streipa kungs diezgan precīzi ievērojis metamorfozes, kas notiek ar ļaudīm iekļūstot varas gaiteņos. Pavērojiet bijušo Delnas Čigāni. Cik viņa bija entuziastiska, kad pārstāvēja vismaz nosacīti neitrālu (Delna gan nekad nav bijusi neitrāla) organizāciju. Un tagad? Tādi paši šļupsti par jebkuru jautājumu kā rūdītajam bukam Brigmanim vai Vienotības "dižgaram" Kamparam.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ilžuks 27.03.2011 12:17
pilnīgi piekrītu komentētājam ar pseidonīmu "Nepiekrītu".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


astrīda 27.03.2011 11:20
Bravo, Kārli! Īstie vārdi, ītajā vietā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Nemesis Nibiru 27.03.2011 10:12
Satversmes maiņa diez vai ko dos,ja tauta prasa daudzas savstarpēji nesavienojamas lietas.Lai izprast mūsdienu pasauli jāpārstrādā daudz lielāks informācijas daudzums ,nekā to paspējuši debatētāji.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


soldier of fortune 27.03.2011 05:04
Ja latvijas valdība nestrādā tautas labā, tas atļauj tautai sākt protesta akcijas, tā pat, kā Lībijā, tas nozīmē, ka latvijas nemierniekiem, nāks palīgā usa un citas valstis. Tikai loģika, nekas vairāk.Domāju, ka aktīvākie tautieši, var veidot pagaidu valdību, pēdējo dienu notikumi parāda, ka rietumi mums palīdzēs, un var būt iedos "parabellum".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Nepiekrītu 27.03.2011 01:31
Nez vai Streips ir piedalījies Dombrovska un ZZS sarunās, ka tik pārliecināti var klāstīt, ko premjers ir vai nav teicis Augulim, Brigmanim un pārējiem trubeniekiem /par zaļajiem zemniekiem roka neceļas viņus saukt/. Nepiekrītu arī domai, ka Vienotībai būtu jāpamet valdība - tā būtu valsts nodevība. Un pilnīgi iespējams, ka pasaule, t.i., neatkarīga Latvija, līdz ar to beigtos. Pārāk jau nu ciešas saites vieno SC, arī PLL un ZZS ar austrumu kaimiņu. Mani māc bažas, ka patreizējās "ziepes", salīdzinot ar iepriekšminētās kompānijas savārītajām /ja viņi nāks pie varas/, tāds sīkums vien liksies. Var tikai "apbrīnot" apgalvojumu, ka Vienotība pacēlusi nodokļus - jā, pacēlusi, bet KĀPĒC? Tāpēc, ka ZZS ieņēmusi sabotiera nostāju un neveic reformas savās nozarēs, bet naudu budžetam vajag - nodokļu pacelšana ir piespiedu pasākums, un vaininiece ir ZZS. Par nepiedalīšanos vēlēšnās. Mani pārsteidz tik vieglprātīgs nodoms. Es ne par kādu naudu savas tiesības neuzdāvinātu kādam SC vēlētājam, jo viņi jau nu aizies visi un noteikti paņems manis nomesto varu. Negribu justies kā savas tautas nodevējs. Atradīšu kaut vienu cilvēku, par kuru balsot, un to arī izdarīšu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Māris 27.03.2011 00:08
Es ne par vienu nebiju balsojis. Svītroju ārā visus pēc kārtas: Šlesers,Šķēle,Pulks...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


x 26.03.2011 16:38
un izraadaas, ka arii ebreji tev nepatiik.
ak, kkkaarli, kkkaarli. izskataas, tava dziesminja iet uz galu. auf viedersein, kaa teica, aadolfs :D http://www.diena.lv/lat/politics/hot/karlis-streips-ebreji-i...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Madris - Ievai 26.03.2011 15:37
Neticu ne cara tētiņam, ne amerikāņu onkulim, pat ne Lembergam ar visu Sudrabu.Tikai kardināla Satversmes maiņa, kas atbilstu tagadējai pasaulei, nevis Veimāras konstitūcijas uzlabotais variants.Un izstādāt Satversmi nav 1 dienas jautājums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Nemesis Nibiru 26.03.2011 14:55
Tauta šai gadījumā latviešu tāpat kā citas sastāv no dažādām interešu grupām,kuras prasa savstarpēji nesavienojamas lietas.Mūsu gadījumā pensionāri prasa pensijas uz augšu,bet uzņēmēji nodokļus uz leju,māmiņas pabalstus uz augšu,bet vēl jāņem vērā valūtas fonds,kurā naudu iegulda vismaz g-20 valstu grupa.No naudas atmaksas ir izvairījušās tikai dažas valstis,kurās notiek karadarbība.To visu nevar tik vienkārši savienot.Manuprāt Dombrovskis gāja uz premjera amatu tāpēc,ka vēlāk viņam tāds kā zelta izpletnis,ko dod laba vadītāja reputācija ļaus viņam ērti piezemēties atpakaļ banku sektorā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva to Madris 26.03.2011 10:17
Bet tu neesi padomājis, ka varbūt tā lielākā problēma tieši ir apstāklī, ka pārāk daudzi gaida, kad atnāks lielais un varenais prezidenttētiņš (kas tagad acīm redzot slēpjas pagrīdē) un visu atrisinās. Vai arī tu domā, ka vistautas vēlēšanas šādu te prezidentu pēkšņi padarītu supergudru un kompetentu? Varbūt tomēr sākt vajadzētu ar to, ka jau laikā starp vēlēšanām domāt un analizēt, jo, ja tiem, kas atbild, ka to vai citu vērtē pozitīvi, uzprasītu, kāpēc....Un ja reitingi reāli atbilstu situācijai,tad, kas zina, varbūt vismaz kaut kas sāktu kustēties, jo pašlaik ir diezgan aizmālēt pietiekami lielai daļai vēlētāju acis ar kristietības vērtībām, nacionālismu, otro valsts valodu utt., un šie vēlētāji skrien un nobalso nevis par partiju un tās pārstāvjiem, bet lietām, kam ar valsts ikdienu nav ne vismazākā sakara. Arī tām kristīgajām vērtībām, kas nav ierakstītas ne krimināllikumā, ne civillikumā un tāpēc varētu tikt uzskatītas par kristīgām....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva to Mg 26.03.2011 10:10
Tu esi pārliecināts, ka īstu strukturālo reformu rezultātā būs jācieš? Izņemot, protams, tiem, kurus tāpēc atlaidīs no darba. Piemēram, daudz muļļātā e-veselība ļautu pamatīgi samazināt papīru čabinātāju rindas, jo vairs nebūtu tik daudz papīru (pat elektronisko dokumentu skaits samazinātos), cita lieta, ka vispirms būtu jāatzīst, ka pašreizējās sistēmas organizācija ir baisi neefektīva un dārga....Taču, ja kādreiz no konkursu organizēšanas par tiesībām izstrādāt e-veselības projektus pāries pie pašiem projektiem un to īstenošanas, tad iegūs gan pacienti, kam vairs nevajadzēs staipīt līdz kaudzēm papīru un uzņēmumu, gan ārsti, kam vairs nevajadzēs rakties pa šiem papīriem un romāniem līdzīgām slimības vēsturēm (un arī nevajadzēs pašiem tādos apjomos nodarboties ar rakstu darbiem)....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


x 26.03.2011 09:46
mazais rasistiskais paakji :))), izlasi, ko vinja saka:
D: Tātad ar LTRK viedokli rēķinās un organizācijai ir zināma ietekme. Vai tomēr biedru skaits ir tas izšķirošais, lai pieņemtu lēmumu neturpināt darbu?
J-G: Ja esmu kaut ko apņēmusies un neesmu to izdarījusi, tad… Es to ļoti personīgi uztveru, jo es jau pati esmu šīs stratēģijas autore. Es to nevaru izdarīt – es vienkārši to nespēju! Biznesa valodā runājot, esmu radījusi produktu, ko nevar pārdot. Vai nemācējām šo produktu pārdot.
D: Vai aiziet bija jūsu pašas lēmums, vai kāds no LTRK padomes puses jūs kritizēja?
J-G: Ir runa par manu atbildību – par to, ka es atbildu par saviem vārdiem. Lai slēgtu jaunu vienošanos, ir vajadzīga ļoti liela ticība, ka es spēšu ar tādu pašu aizrautību un degsmi strādāt nākamos trīs gadus. Es esmu to pazaudējusi, jo nejūtu, ka es būtu atbalstīta. Trīs gadus esmu veltījusi šim procesam. Man pietiek, jo dzīvē ir daudz citu interesantu lietu, ko darīt.

veciit, tu kaartejo reizi MELO.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

fzss 26.03.2011 03:38
krīzes brīžos īsts latvietis saka: sūdi vagā, bet kartupeļi neaug:DDD

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


fzss 26.03.2011 03:36
Jūs, Kārli, neesat ideāls ideālists- tāds kurš vislielākajos sūdos saož rožu smaržu ! :DDD

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


cha-cha 25.03.2011 22:09
Meli! Meli un vēlreiz meli ir caurauduši gandrīz vai visu. Valdība melo Saeimai, Saeima tautai, t.i.saviem vēlētajiem. Liela daļa tautas savukārt melo nodokļus (ne)maksājot.Policija notiekot likumpārkāpumam izliekas neko nemanām. Jo lai nemēģina iestāstīt, ka tas incidents 16.martā turpat aiz policijas muguras notika tā dalībniekiem čukstot. Ja vēl kāds žurnalists (ideālisma ķerts!) cenšās teikt patiesību, viņu "noknābā". Veiklākie no viņiem, izvēlējušies "maizes tēvu", publicē melu pārpilnus rakstus katrs savā avīzē.
Un beigu beigās atliek tikai iesaukties - Quo vadis Latvia!? Vai tiešām nevaram dzīvot bez tā, ka kāds ar pipku mums neuzdotu pa kumbru? Nevaram iztikt bez kakla kunga-sveštautieša?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ha 25.03.2011 21:27
Savulaik braucot elektrovilcienā uz Rīgu krieviski runājošu pasažieru vidū izraisījās diskusija par politiku, kam punktu pielika piecgadīgs zeperis-Vsja vina v tom, čto ploha Amerika.(Visa vaina tur, ka Amerika ir slikta).
Tagad līdzīgi ar Streipa komentāriem-pie visa vainīgi tie sliktie( neVienotība)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


jumors 25.03.2011 20:12
Jā, bet bazūne un Dombrovskis- tas tomēr nerīmējas.....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Madris 25.03.2011 18:22
Streipa kungs, kaut kā savādi, ka mūsu domas sakrīt, pat Lembergam neesat pārlieku uzbraucis.Beidzot esat sapratis, kas ir Vienotība ar Dombrovski priekšgalā.Lielākā nelaime gan ir tā, ka nav redzama izeja no valsts iznīcības.Es ,personīgi, domāju, ka līdzēt var tikai kardināla Satversmes maiņa nevis labojumi, kā piemēram, tautas vēlēts prezidents.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 25.03.2011 17:58
Kārlis Streips 25.03.2011 17:18 ...rakstīt pats savu blogu. .... tas droši vien prasītu pārāk daudz pelēkās vielas....
----------------------------
Mani gan šeit ir pārliecinājuši, kā mierīgi var iztikt bez.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 25.03.2011 17:18
Nu, ko -- kārtējo reizi klāt dddaunis, kurš kā jau vienmēr nesaprot, ja viņam ir cita "interpretācija," viņš var beigt būt par rupju gļevuli, nākt ārā no skapja un rakstīt pats savu blogu. Protams, tas droši vien prasītu pārāk daudz pelēkās vielas. Pārējiem lasītājiem -- paldies, ka par tēmu. Centīsimies šo bezceri risināt kopā. Mūžīgi jau banānu republikā dzīvot nevienam negribas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Nemesis Nibiru 25.03.2011 17:12
Vai Streipa kungs ir ievērojis,ka parlamentārajās demokrātijās visur,kur ir premjerministri no Kanādas līdz Austrālijai,no Japānas līdz Vācijai premjerministrs vienmēr kā likums sāk ar pozitīvu reitingu ,bet beidz ar negatīvu,pēc tam nākošais šo ciklu atkārto.Vai nu tauta gaida debesmannā un vienmēr viļas,vai valsts pārvaldei nav nekā kopīga ar tautas domām,jo valsts visticamāk ir homeostatisks(pašuzturošs organisms),bet tauta līdzīgs tomēr atšķirīgs organisms,kurš domā instinktīvi un kaprīzi.Minētais reitingu svārstību cikls raksturīgs arī Latvijai visus pēdējos 20 gadus.Pēc Dombrovska nākošais pirmais ministrs manuprāt šo reitingu ciklu atkārtos.Brīžiem tas liekas pat smieklīgi.Acīredzot tauta grib savstarpēji nesavienojamas lietas piemēram zemus nodokļus,bet augstus pabalstus un pensijas!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Mg 25.03.2011 16:40
Vai "strukturālās reformas" jau nav kļuvušas par neko neizsakošu saukli? Vai mēs vispār esam gatavi reformām, vai mēs tās gribam? T.i. vai gribam lai tās notiek reāli, ne tikai vārdos? Vai mēs esam gatavi pieciest kādas neērtības reformu dēļ? Ir taču skaidrs, vienmēr būs kāds, kuram jebkura reforma radīs neērtības, kādam būs jāmeklē cits darbs, u.t.t. Tie kuri reformas rezultātā kaut ko iegūs, neprotestē, neiet demonstrācijās, neskrien pie žurnālistiem sūdzēties un tos neviens nesadzird, bet tos dažus neapmierinātos gan sadzird un mūsu televīzijas pat sacenšas, kura atradīs vairāk neapmierināto, jo tie ir sižeti, kurus cilvēki grib redzēt un arī politiķi var nopelnīt sev pozitīvos punktus, aizstāvot šos cietējus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Alejandro 25.03.2011 16:31
Cilvēki, kļūstot par deputātiem, nepārvēršas, vienkārši 1) ir spiesti saskarties par realitāti, nevis pasakām par ideālo valsti 2) iegūst daudzus "labvēļus", kas izvelk no skapja jauno politisko konkurentu skeletiņus - pacientu "pateicības", lakatiņus, 100 gadus vecus līgumus ar Lembergu u.tml. lietas, kas iepriekš nevienu neinteresēja. Arī Jaunzeme-Grende, ja iekļūtu Saeimā, nešaubīgi piedzīvotu ij 1), ij 2).

Manuprāt, Latvijas sabiedrība vienkārši šobrīd nav gatava nedz labākai valsts pārvaldei, nedz godīgākai politikai, nedz efektīvākai ekonomikai, nedz citām skaistām parādībām. Nu, piemēram, Vienotība pirms vēlēšanām būtu atklāti pateikusi - mēs nepalielināsim nodokļus, taču samazināsim pensijas, jo citādi savilkt kopā budžetu vienkārši nebūs iespējams. Vai viņi joprojām dabūtu 30% balsu? Visticamāk, vēl daži procenti "aizietu prom" pie tiem, kas solītu pensijas nesamazināt. Problēma ir nevis tur, ka Vienotība pieļauj ZZS politiskās izvirtības, bet gan tur, ka Latvijas politikā notiekošais vienkārši lieliski atspoguļo sabiedrības attieksmi - proti, lielākajai daļai kaut kāds mistisks godīgums un tiesiskums nav ne tuvu pirmajā vietā vērtību skalā.

Arī žurnālistiem jāuzņemas daļa vainas tur, ka cilvēkiem ir "līdz kaklam". Kādreiz likās, ka TV3 it kā normāls medijs, bet tagad skatos, ka ziņās viens populisms. Nesen bija sižets par kādu Dombrovska ideju no sērijas kā-attīstīt-valsti; dažās sekundēs pieteica ideju, pašam Dombrovskim vārdu nedeva, bet vairākas minūtes vārījās par to, kāpēc no tās nekas nesanāks un deva mikrofonu oponentiem. Cik vispār mediju telpā ir objektīvas un kompetenti pasniegtas informācijas par valstī notiekošo?

Vēl jāpiebilst, ka šodien redzēju Šadurski, gandrīz stundu pēc piemiņas pasākuma pie Brīvības pieminekļa, joprojām diskutējam ar pasākuma apmeklētājiem, droši vien represētajiem. Tā ka nav arī tā, ka tautas kalpi tautu vispār neuzklausītu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


x 25.03.2011 15:52
nu vispaar tu, kkkaarli, ljoti briivi interpretee vinjas teikto par aizieshanas iemesliem. iisteniibaa vinja aiziet, jo ir viilusies uznjeemeejos, kuri ir pasiivi un neaizstaav savas intereses LTRK, liidz ar to nav izdevies izpildiit meerkji par 10% uznjeemeeju piesaistiishanu organizaacijai.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


iGatons 25.03.2011 15:49
Kā kulaks uz acs...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Lib 25.03.2011 15:46
Tikai viena piebilde - šķiet, ka bloga ieraksta galvenās varones vārds pareizi rakstāms Jaunzeme-Grende (nevis "Grendze").

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Shadow 25.03.2011 15:19
...eh...cik ļoti tuvas sajutās...aš sāp šī bezcerība...pat ja tīri personiski pagaidām nevaru žēloties, tad kopumā skats uz šo valsti ir tiešām tik ļoti bezcerīgs...

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips