Pētījums

The Post-2010 Lisbon Process: The Key Role of Education in Employment and Competitiveness


Gads:
2008
Organizācija:
Centre for European Policy Studies


Autori

Providus


Pētījums norāda, ka izglītībai ir jābūt galvenajam mērķim, uz ko ir jākoncentrējas pēc Lisabonas stratēģijas beigšanās 2010.gadā.

Salīdzinot ar Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas valstīm, Eiropas Savienības dalībvalstīm ir vāji rādītāji inovāciju potenciālā, piemēram, rādītājos, kas attiecas uz Eiropas studentu izglītības kvalitāti. Izglītība atstāj iespaidu uz valsts ekonomiku trīs veidos: pirmkārt, tā veicina nodarbinātību, otrkārt, tas ir galvenais motivators ilgtermiņa ekonomiskajai izaugsmei un, treškārt, tā veicina sociālo kohēziju.

The Post-2010 Lisbon Process: The Key Role of Education in Employment and Competitiveness

Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!