Atslēgvārdi:

Slēptās reklāmas pētīšanas metodoloģija

Sabiedrības par atklātību "Delna" un Sorosa fonda - Latvija kopprojekts "Atklāti par 8. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm" iepazīstina ar slēptās reklāmas pētīšanas metodoloģijas aprakstu, kas tapis plašās diskusijās ar mediju pārstāvjiem, komunikāciju speciālistiem un sabiedrisko attiecību jomā strādājušajiem. Metodoloģijas gala variants tiks publiskots mediju pārstāvju diskusija, kas notiks pirmdien, 5. augustā plkst. 10.00 Rīgas Juridiskās augstskolas telpās, paredzot iespēju veikt vēl nelielas redakcionālās izmaiņas.

Iesaki citiem:
Logo fons

Priekšvēlēšanu kampaņas analīzes projekts - 05.08.2002 (Word DOC, 231 KB)

Tabulas - TV, radio, prese - 05.08.2002. (Word DOC, 67 KB)

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Citi autora darbi