Raksts

Slēptās reklāmas pētīšanas metodoloģija


Datums:
30. jūlijs, 2002


Autori

Providus


Sabiedrības par atklātību "Delna" un Sorosa fonda - Latvija kopprojekts "Atklāti par 8. Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm" iepazīstina ar slēptās reklāmas pētīšanas metodoloģijas aprakstu, kas tapis plašās diskusijās ar mediju pārstāvjiem, komunikāciju speciālistiem un sabiedrisko attiecību jomā strādājušajiem. Metodoloģijas gala variants tiks publiskots mediju pārstāvju diskusija, kas notiks pirmdien, 5. augustā plkst. 10.00 Rīgas Juridiskās augstskolas telpās, paredzot iespēju veikt vēl nelielas redakcionālās izmaiņas.

Priekšvēlēšanu kampaņas analīzes projekts – 05.08.2002 (Word DOC, 231 KB)

Tabulas – TV, radio, prese – 05.08.2002. (Word DOC, 67 KB)


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!