Atslēgvārdi:

Skārleta un kalnā kāpējs -- interesantas domu pērles no politikāņiem 23

Labrīt, lasītāji!

Piedodiet, zinu, ka par brašo integrētāju Kastēnu un viņa kantori rakstu daudz, bet šorīt lasīju, ka par kantora slēgšanu viņš ziņu aģentūrai BNS ir pateicis šādus vārdus: "Es, tāpat kā Skārleta O'Hāra -- par to domāšu rīt." Nu, nevaru atturēties neatzīmējis, ka Kastēnam ar Skārletu Ohāru (ceru, ka visi zina, ka runa ir par leģendārā romāna "Vējiem līdzi" varoni) viens ir kopējs -- arī viņa laulībā mēdza spert sānsoļus, lai gan viņa nekad nebija liekulīga "ģimenes vērtību" aizstāvētāja. Taču vienā ļoti būtiskā nozīmē Kastēns un Skārleta tomēr atšķiras. Skārletai O'Hārai nekad nebija vajadzīga sabiedrisko attiecību aģentūra, lai izdomātu, kas viņa tāda ir un kā viņai būtu jārīkojas.

Iesaki citiem:

***

Un otrs interesantais paziņojums izskanējis Latvijas Televīzijas "100. pantā" no kādreizējā "stabilitātes garanta" un pašreizējā kalnā kāpēja Kalvīša: "Mēs šobrīd esam piedzīvojuši varbūt pārdesmit tūkstošu aizbraukšanu uz Īriju un Lielbritāniju." Kalvītis varbūt to ir "piedzīvojis," bet viņš jau vienmēr ir dzīvojis kaut kādā sev vien zināmā paralēlā pasaulē. Piemēram, Latvijas Darba devēju konfederācija aizbraukšo skaitu lēš ap 110 tūkstošiem, un to nu par "pārdesmit tūkstošiem" nevar nosaukt. Kalvīša "treknos gadus" varbūt piedzīvoja viņa un viņa partijas "savējie," bet pietiekami daudziem Latvijas iedzīvotājiem tie tā arī nepienāca.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (23) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb 20.09.2008 21:19
Re, kādi mums te smalki cilvēki sanākuši - viņi klausās Vasku, Mežaraupu, neēd popkornu un neskatās B kategorijas aciton filmas. Kaut gan rakstot uzvārdu Mežaraups vienā teikumā ar Vasku, var likt uzmaidīt pirmajam, bet aizkaitināt otro. Ne pa jokam.
Vot par tām B kategorijas action filmām esmu ļoti ieintersēts - kā lai noskaidro kuras tieši tās ir. Kā lai uzzinu, piemēram, kura ir A kategorijas? Avīzēs, kinoreperutārā tādas norādes nebija. Acīmredzot tā ir konfidenciālā informācija tiem, kuri atšķir Mežaraupu no Vaska. Ceram, ka ne pēc matu daudzums uz galvas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Skatītājs - Kārlim Streipam 18.09.2008 08:02
kas Jums ir Kārli? Problēmas personīgajā dzīvē. Manuprāt "anonīms" pamatoti norādīja uz Jūsu vīzdegunību un nekompetenti vairākos jautājumos. Viss, uzriez ienaidnieks? Šajā konkrētajā bloga ierakstā (patiesībā jau labu laiku) Jūs izskataties nevis pēc žurnālista, bet klīrīgas padsmitnieces, pēc Lolitas, kurai nekad, nekas nav pa prātam.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips 17.09.2008 23:24
Anonīmais, rakstu Jums pēdējo reizi, jo arī Jūs esat ierindojies to cilvēku sarakstā, kurus turpmāk es vienkārši ignorēšu. Jums nav ne jausmas, ko es šovakar darīju, Jums nav absolūti ne mazākās idejas, kādas filmas esmu "iecienījis", Jums nav ne mazākās idejas, ko es šovakar ēdu vai dzēru, Jūs varat būt pilnīgi pārliecināts, ka ne visi bloga lasītāji automātiski zina, kas ir Pēteris Vasks, Jūs vēl vairāk varētu padomāt, ka šī doma par nezināšanu droši vien mazāk attiecas uz Pēteri Vasku, kā uz romānu, kurš tika rakstīts pagājušā gadsimta 30. gados, un vispār, ja Jūs neko nevarat teikt par tēmu un protat tikai vārīties, tad Jūs varētu izmantot Žaka Širaka kādreizējo ieteikumu un izmantot izdevību paklusēt. Jauku Jums visu atlikušo laiku, jo tālāk ar Jums nekontaktēšos.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anonīms 17.09.2008 23:20
Jā, man patiešām bija jauks vakars - pavadīju to nevis ar popkorna tūtu pie kādas B kategorijas action filmas, kuras ir tik ļoti iecienījis autors, bet gan kamermūzikas koncertā. Par laimi, neesmu pasaules naba un tāpēc tā starp citu neizmetīšu frāzi "Ceru, ka visi zina, ka runa ir par Pētera Vaska un citu mūsdienu komponistu mūziku, kas skanēja Mazajā Ģildē".

P.S. Nevaru vien sagaidīt Eirovīziju, kur būs atkal kādi "mūsu pirātiņi", kas nu tik darīs godu Latvijai! Jo kurš gan zina tādu Vasku vai Mežaraupu...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

iVecis 17.09.2008 22:15
Dita Arāja -> iVecis 17.09.2008 09:58

-------------
Rakstu vēlreiz - blogs ir autora dienasgrāmata, tāpēc viņš tur netraucēti var izvērsties emocijās, ja vēlas, var izteikt savas un tikai savas domas, ko citi pieņem vai nepieņem. Bet par šīm domām tad savukārt komentētājiem ir iespējams diskutēt, nevis tā vienkārši un prasti brukt virsū autoram tikai tāpēc vien, ka viņš, iespējams, kaitina vai nepatīk, vai arī uzbraukt principā - uzbraukšanas pēc. Tas vienkārši ir destruktīvi.
--------------------------

Dita, es Tev nepiekrītu!!! Žurnālistam, lai kāds viņš būtu, savas emocijas ir jāpauž tā, lai maksimāli netiktu aizskarta citu pašcieņa, lietojot ne tikai atklātus aizskarošus vārdus, bet arī viltīgi izmantojot Ēzopa valodu. Maniem “nozīmīgajiem uzbraucieniem” Streipam un vēl dažiem līdzīgajiem tomēr ir mazmazītiņš mērķis – varbūt puisis aizdomāsies par to, ko pats saka vai raksta! (Esmu pārliecināts, ka piemērus man nav jāmin!) Tas ir mans naivums vasaras naktī!:):) Tāpēc paliksim pie latviešu sakāmvārda – “Ko sēsi, to pļausi”! Lai gan Streipa politiskā nostāja (LV) par 80% sakrīt ar manējo(tāpēc jau reizēm lasu viņa “cepienus”), tomēr kā cilvēku vērtēju viņu zemu! Neesmu taču labāks par viņu – arī gribu paust emocijas!!!:):):) P.S. Dita, ceru, ka joprojām esi forša!:):)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Gatis 17.09.2008 19:35
Piekrītu Kārlim, jo liela daļa jaunā paaudze, kas nelasa romānus, arī nezin, kas ir Skārleta O'Hāra.

Neuzskatu arī, ka populāro romānu varoņu atpazīšana ir tik pašsaprotama lieta. Ir cilvēki, kas ļoti labi orientējās slavenākajos mākslas darbos, tehnoloģiju brīnumos, bet tikpat neko nezin par moderno laiku literārajiem varoņiem.

Es arī tikai ar grūtībām sasaistīju kopā Skārletu ar "Vējiem līdzi" tikai pateicoties tam, ka radiniece 10 gadus atpakaļ lasīja šo romānu.

Romānu lasīšanu un apspriešanu vispār uzskatu par pilnīgi bezjēdzīgu nodarbi...
Tad jau labāk vēstures grāmatas lasīt, jo realitāte, reālās personas ar reāliem notikumiem savā daudzšķautnībā un sarežģītībā var pārsteigt vairāk kā visi safabricētie romāni kopā. Pat Grieķu, Romiešu un seno Ēģiptiešu mitoloģiju, kā arī Bībeli un Korānu ir daudz interesantāk un noderīgāk lasīt nekā romānus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

V.S. 17.09.2008 19:32
Kur tad prieks par tādu valdības portfeļu apcirpšanu?! Barokālie optimisti taču teica: "viss kas notiek ir par labu"! Patoss ir, bet pozitīvisms?
"Treknie" gadi tik tiešām bija trekni un ne tikai garantiem & ko, ja ir vēlēšanas tad nauda pati plūst rokās (ja tik tiešām ir vēlēšanas, nevis gribēšana), tagad gan nauda kļūst dārgāka, bet ko Jūs brīnaties, ka tā nav pieejama plašiem tautas slāņiem, mūsu valdības ministri taču ir partiju biedri, nevis profesionāļi (labi, ka mūsu aizsardzību nodrošina veterinārs, tas laikam ir "piektās kolonnas" projekts, lai kara gadijumā mēs padotos bez pretošanas:). Zatlers parādija neiedomājamo drošsirdīgumu un saprātu, neapstiprinot Paegli amatā (protams, tam bija savi iemesli, bet man vienalga ir prieks).

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb 17.09.2008 19:22
Manupraat, Anoniimais gribeeja aizraadiit, ka nav jaakcentee ceriiba, ka visi buus lasiijushi "Veejiem liidzi". Latvijaa taa nav nekaada "Zaljaa zeme", kuru bija jaaizlasa visiem. Tad kad shajos platumaa graados paraadiijaas filma un graamata, tad bija visai izplatiits pienjeemums, kaa taa ir "sievieshu" literatuura.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips - anonīmajam 17.09.2008 18:49
Tas, ka Jūs zināt, kas ir Skārleta O'Hāra, nenozīmē, ka to zina visi, cienītais. Neesat pasaules naba. Jauku Jums vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anonīms 17.09.2008 17:41
Kārli, kāpēc Jūs atkal aizvainojat cilvēkus ar savu piezīmi "ceru, ka visi zina, ka runa ir par leģendārā romāna "Vējiem līdzi" varoni"? Tas izklausās diezgan vīzdegunīgi no cilvēka, kuram pašam par kultūru, piemēram, kino, ir ne sevišķi labas zināšanas (vismaz spriežot pēc prastajām kļūdām, tulkojot Oskara ceremoniju).

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

skolotaja ludmila 17.09.2008 17:40
paldies par izcilo komentaru, god.Streipa kungs!

izlasiju ar baudu - precizi uzrakstits!
krieviem ir tads sparnotais izteiciens: "kratkostj - sestra talanta".
tatad, mazliet parfrazejot, - isi, trapigi, talantigi!
vienkarsi - prieks lasit!

visdzilaka ciena,
ludmila

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 17.09.2008 12:35
taa ir, jaa. it iipashi depresiiva situaacija laukos.
tomeer arii britiem tagad ir probleemas, taa kaa lielaakie ieguveeji bija tie, kuri paspeeja atgriezties briidii, kad sheit algas veel kaapa.
jebkuraa gadiijumaa jaacer, ka cilveeki atgrieziisies, kad sheit dziivot kljuus labaak :)))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 17.09.2008 12:32
Algas bija aizkaapushas pusliidz tuvu tur maksaatajaam, bet nupat kriit atpakalj un darba vietu skaits atkal samazinaas. Piedevaam apkaarteeja vide atkal kljuust depresiivaaka un nervozaaka.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

pt 17.09.2008 12:10
... un tā kā "rītdiena nekad nepienāks", mēs varam secināt, ka mūsu dzīvespriecīgā skārleta tā arī nav piespiedusi sevi drusku padomāt. Kaut arī godīgi jāatzīst, ka romāns, iespējams, ar nosaukumu "katra ķēkša var būt ministrs", iznāktu aizraujošs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Krista 17.09.2008 11:47
Kastēns=Skārleta!!! biju šito palaidusi garām ... TIEŠĀM, politiķim cienīgāku izteikumu grūti iedomāties, lai gan šajā valstī viss iespējams!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 17.09.2008 11:37
otraadi, kaadu briidi atpakalj saakaas atpakaljbraukshanas vilnis, ko pashreizeejaa ekonomiskaa situaacija atkal apstaadinaaja un cilveeki meegjina joprojaam tur notureeties. taa te algas jau netaalu no videejaa austrumeiropieshiem maksaataa, piemeeram, britu salaas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb 17.09.2008 11:31
Par aizbraukushajiem runaajot - tas skaitlis vareetu buut ljoti tuvs Streipa piesauktajam. Ir divas papildus probleemas, par kuraam reti runaats - brauc aaraa ne tikai darba rokas, brauc aaraa arii darba galvas. Peedeejo pievienotaas veertiibas zaudeeshanu var reizinaat ar 10 ierindas personu. Otra probleema - shobriid, izskataas, saakaas izbraukshanas otrais vilnis.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - Veiko 17.09.2008 11:27
Saliidzinaat Kalviiti ar NSDSP ir gruuti. Taa bija noziedziigaa, bet veerieniga un efektiiva mashineerija. Kaut ko no piemineetajaam politehnoligijaam Liepnieks bija apgraabstiijis, bet Kalviitis, liekas, ir iegaumeejis vien to, ka meljot nevajag kustinaat ausis. Vinja maakonjteevs gan bija ticis mazliet taalaak - liidz pat 2002.gadam vinsh bija panaacis ieveerojamu savu cilveeku ietekmi gan tiesu, gan ieshlietu, gan nodoklju paarvaldes sisteemaas. Tur bija savi kabatas ministri, valsts sekretaari, augstaakie tiesneshi, prokurori, VID augstaakaas amatpersonas, zhurnaalisti, intelektuaalji. Tas bija astonjkaajis, kursh nevaid miris pat shodien.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Veiko Spolītis 17.09.2008 11:26
Kārli, tiesa, esmu kļuvis sarkastisks skatoties, kā "turbulences menedžerim" ir jādarbojas ar "stabilitātes garanta" vadītā Ljas. neokorporatīvā bardaka sakopšanu...:)

p.s. Sēras gan tiem kas bērnišķi ticēja un turpina ticēt lasot Finku un Globas pareģojumus:)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Gatis 17.09.2008 11:12
Īrija un Lielbritānija ir tikai divas no valstīm uz kuru devās 110 aizbraukušie strādnieki. Ir jau arī ASV, Zviedrija, Norvēģija utt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

daina 17.09.2008 10:57
vai LDDK saka, no kurienes viņiem šie dati? uz Īriju un Lielbritāniju patiešām ir izbraukuši pārdesmit tūkstoši, ja reiz kopā ir izbraukuši 110 000. tāpat Īrijas migrantu statistikā latvieši neparādās kā atsevišķa grupa, kamēr lietuvieši, poļi, čehi parādās kā atsevišķas grupas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips 17.09.2008 10:54
Veiko, tā taču nebūtu sēru diena! :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Veiko Spolītis 17.09.2008 10:30
Kalvītis ir labs NSDSP biedru pausto ieju sekotājs...

Hitler's primary rules were: never allow the public to cool off; never admit a fault or wrong; never concede that there may be some good in your enemy; never leave room for alternatives; never accept blame; concentrate on one enemy at a time and blame him for everything that goes wrong; people will believe a big lie sooner than a little one; and if you repeat it frequently enough people will sooner or later believe it..(http://www.nizkor.org/hweb/people/h/hitler-adolf/oss-papers/text/oss-profile-03-02.html)

Vai Ljā. nevajadzētu sākt domāt par sēru dienu izsludināšanu, jo, paskat tik, "stabilitātes garants" plāno aiziet no Saeimas:)

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips