Atslēgvārdi:

Political Polarization and the Electoral Effects of Media Bias

  • Autors:Dan Bernhardt, Stefan Krasa, Mattias Polborn
  • Organizācija:Ifo Institute for Economic Research at the University of Munich
  • Gads:2006
  • Valoda:angļu

Pētījuma autori izvirza pamattpieņēmumu: mediji vecina vēlētāju polarizēšanu divās pretējās nometnēs, tādējādi mediji nodrošina tādu mehānismu, caur kuru var ietekmēt vēlēšanu rezultātus. Pētījumā skatīts ASV mediju uzvedības modelis pirms vēlēšanām, medijos pausto uzskatu un aizspriedumu ietekme uz vēlēšanu rezultātiem.

Iesaki citiem:

(Political Polarization and the Electoral Effects of Media Biaspdf)

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

PĒTĪJUMS: Kā mediji atspoguļoja krīzi? Autors:Vita Dreijere

Pētījums: Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos 12 Autors:Jānis Buholcs

Ziņas sabiedriskajā televīzijā: paaudžu un etnisko grupu mediju izvēles Latvijā 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Mapping Digital Media: Latvia 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member States - Towards a Risk-Based Approach 1 Autors:Eiropas Komisija Izpildītājs: Katholieke Universiteit Leuven – ICRI, Central European University – CMCS and Jönköping International Business School – MMTC, together with a consultancy firm, Ernst & Young Belgium.

Slēptā reklāma Latvijas mediju saturā: cēloņi, redakciju stratēģijas un reklāmdevēju prakse 12 Autors:Anda Rožukalne

Citi autora darbi