Pētījums

Pedagogu pašizjūtas nosacījumi un profesionālās kompetences attīstība


Gads:
2001


Autori

Providus


2001.gadā veiktā aptauja raksturo skolotāju pašizjūtu, noskaidrojot viņu viedokļus par skolotāja profesijas prestižu Latvijā un pārmaiņu procesu izglītībā, skolotāju motivāciju un apmierinātību ar savu darbu, atalgojumu, iespējām tālāk sevi pilnveidot.

Publicējam L. Brašes maģistra darba pielikumu

2001.gadā veiktā pētījuma ietvaros aptaujāti 79 Gulbenes rajona skolotāji, kas pārstāv rajona pamatskolas, vidusskolas un Rankas lauksaimniecības skolu.

Pētījuma ietvaros Gulbenes rajona aptaujas dati salīdzināti ar rezultātiem, kas iegūti, 2000.gadā veiktajā Latvijas Izglītības Foruma aptaujā par pedagogu problēmām dzīves un darbības galvenajās jomās. Tās ietvaros tika aptaujāti 832 pedagogi Ventspilī, Rēzeknē, kā arī Ludzas, Rēzeknes, Daugavpils, Krāslavas, Preiļu, Ventspils un Cēsu rajonā. LIF aptaujas dati publicēti žurnālā Skolotājs 2000.gada Nr.4.

Pedagogu pašizjūtas nosacījumi un profesionālās kompetences attīstība
(Pedagogu pasizjutas nosacijumi un prof kompetences attistibapdf)


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!