Par "zaļo zemnieku" kadru politiku 31

Labrīt, lasītāji!

Interesants stāsts šodien no Limbažiem, kur novada domes priekšsēdētājs Dzintars Zommers ir ievēlēts Saeimā, un tāpēc ir jāmeklē cits mērs. Izrādās, ka vietējie "zaļie zemnieki" amatam ir noskatījuši bankas darbinieku Armandu Krāģi. Nelaime vien tāda, ka 2009. gada pašvaldību vēlēšanās A. Krāģis neguva vēlētāju uzticību. Vēl vairāk, ZZS vēlēšanās ieguva piecas vietas, bet A. Krāģi vēlētāji nobīdīja no 3. vietas sarakstā uz 11. vietu. Plusiņu -- 243. Svītrojumu -- 331. Vietu domē cilvēks tāpēc neieguva.

Iesaki citiem:

Lai arī ZZS spices ļaudis (Brigmanis) sakās par notikumiem Limbažos neko nezinot, laikraksts Diena šodien ziņo, ka Limbažos notiekot spiediens, lai tās piecas personas, kurām tiesības tapt ievēlētiem ir lielākas nekā A. Krāģim, no mandāta atteiktos. Viens no šiem cilvēkiem esot jau tā izdarījis. Te jautājums ir ļoti būtisks. ZZS Limbažos diezgan skaidri pasaka, ka vēlētāju griba apvienībai ir vienaldzīga. A. Krāģi nepazīstu, pilnīgi iespējams, ka viņš ir brīnišķīgs cilvēks un būtu lielisks novada domes vadītājs. Bet vietējie iedzīvotāji tā neuzskatīja. No tā acīmredzot jāsecina, ka vietējiem ZZS aktīvistiem tas ir pie vienas kājas. Diez kas nav.

ZZS ir tā apvienība, kura 9. Saeimā vairāku gadu garumā mandātu saglabāt ļāva Leopoldam Ozoliņam, lai arī viņš bija tik slims, ka parlamenta darbā nevarēja piedalīties. Tas pats variants: Nevis mēs savā frakcijā vēlamies redzēt cilvēkus, kuri dara labu darbu Latvijas un tās sabiedrības labā, bet mēs tā vietā nesaredzam nekā slikta apstāklī, ka viena vieta mūsu aprindās ir vienmēr tukša, un tāpēc attiecīgais darbs nenotiek. No tās pašas apvienības Saeimā toreiz nāca svarcēlājs Viktors Ščerbatihs, kurš Saeimas darbā piedalījās tad, kad nebija aizņemts ar sportu, ja nemaldos, tribīnē nekāpa ne reizes, un valsts budžeta apstiprināšanas dienā, ja ticēt tam, kas toreiz tika rakstīts Atkarīgajā Rīta avīzē, kādu brīdi Saeimā pabija, tad nolēma, ka process esot bezjēdzīgs, un atkal aizgāja. Šogad vēlētāji to novērtēja. Lai arī V. Ščerbatihs "zaļo zemnieku" Latgales sarakstā bija 18. no 19 vietām un ievēlēšana tāpat nespīdēja, cilvēks saņēma tikai 1152 plusiņus un 4404 svītrojumus. Lūk, vēlētāju griba. Tāpat "zaļajos zemniekos" parlamentāro dzīvi uzsāka Visvaldis Lācis, kurš arī tagad, kad ir "VL!" pārstāvis, spītīgi atsakās saprast, kas ir nepotisms un kāpēc civilizēti demokrātiskās valstīs tas ir aizliegts tā, ka neviens neiedrošinās noteikumus pārkāpt. Tas ir aizliegts arī pie mums, bet V. Lācim acīmredzot interešu konflikta novēršanas likums ir tikpat vienaldzīgs, cik Limbažu "zaļajiem zemniekiem" vienaldzīga ir vēlētāju griba. Skumji. Lai neteiktu skarbāk.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (31) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


"paleontoloģists" Jānis K. 11.11.2010 01:50
Bet Kārli, jā mēs gribam savā starpā mainīt vai paplašināt tēmatu, tas ir interesanti,un kurš to mums liegs. Šis pat nav ētikas vai smalkas uzvedības jautājums, jo šī nav nekāda formāla parlamentāra debate ( kur jau arī viss var aiziet pa diezin kādu meža ceļu.) Nu jā.. par to Latto. Tas Latto rok, un rok un rok un arī kaut ko atrod un izvelk dienas gaismā... tas pats par sevi nav brīnums.... bet kas gan ir kā ar lielu izbrīnu cienijams, ir viņa neapšaubamais talants no vairākiem izraktiem kauliem salikt kopā tik fantastiskus restaurētus jaunradijumus.. ka vien par tādiem atradumiem jābrīnās.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


SSZF>FZSS 10.11.2010 21:12
toties manā pagastā pie varas ir Vienotība-viss notiek gludi un caurspīdīgi;kristāltīri,korupcijas nav ne smakas-viss ir vislabākajā kārtībā,

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


FZSS 10.11.2010 19:16
iz pieredzes. mūsu pagastā bij zzs pagastvecis-parasti pillā. tikmēr apsviedīgi darbinieki i zemes izdalīja,i priekšnieka parakstu uzvilka. a šis tik atšlupstēja; aiz manis partija ! novadu taisot , kaudzīti neizskatīto papīru uz kurtuvi -un miers mājās. tagad novadā zzs partokrātija arī sagrābusi ,kā vēlētās vietas, tā ari izpildvaru-lai nenokrita kas citādidomājošiem...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Lienei 10.11.2010 18:29
, pilnīgi piekrītu visam K.Streipa kunga teiktajam
--------------------------------------------------
viss ko teica mūsu dižais vadonis nav apspriežams, tam ir tikai jāpiekrīt..
--------------------------------------------------Sarkana saule pār pasauli spīd,
Mao Czde Duns irl īdzīgs saulei
Sarkana saule pār pasauli spīd
Mao Czde Duns ir spožāks par sauli!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Interesanti >cha-cha 10.11.2010 10:00
ko gan var domāt un saprast ,lietojot vārdu "krievs"?Laikam taču neko citu kā tikai un vienīgi "krievs".Nav dzirdēts,ka šim vārdam būtu kaut kāda cita nozīme.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

degvīns 09.11.2010 20:59
Būšu tikpat nekaunīgs, kāds mēdzat būt Jūs pret saviem nemīluļiem. Es tak dēveju Jūs par kungu, lai gan Jūs vismaz de jure tāds jaunskungs vien esat.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 09.11.2010 20:14
Kārlis Streips 09.11.2010 16:36
Kā jau parasti, komentētāju riešana lielākoties ir par pavisam kaut ko citu nekā to, kas bija rakstīts blogā.
======
Rakstā apskatītais un vērtētais nav ne kas jauns, ne kas interesants (jo jau sen kā atkārtojas). Tikai tāda fakta konstatācija un atgādināšana, ka lai cik tas izplatīts, tas ir "FUI!"
Un? Viens komentētājs nepiekrita, ka "FUI", daži norādīja uz, viņuprāt, raksta autore nekonsekvenci.
Ko tur vairāk spriest... Savukārt, ja, piemēram, būtu raksts par "Kurš sponsorē L.L.?", tad komentētāji būtu par tematu. Vai arī, ko TP saka par Šlesera jaunajām laulībām?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 09.11.2010 19:59
Aleksandrs Kiršteins 09.11.2010 13:48
ir aizliegta spīdzināšana, bet ASV prezidents Bušs bija to sankcionējis, atļaujot pret kara gūstekņiem pielietot slīcināšanas simulāciju.
=======
Tas ir ASV mēdiju melu valodas triks nosaukt to par "imitāciju". Ja indivīda plaušas pildās ar ūdeni (vismaz vienā no "waterboarding" variantā), tad tā nav nekāda imitācija. Un tā, protams, neskaitījās spīdzināšana, kad pirms 100 gadiem ASV šādi spīdzināja filipīniešu neatkarības cīnītājus (faktiski partizānus pret okupāciju, jo Filipīnas jau bija gadu kā neatkarīgas no Spānijas, kad ASV "atņēma" Filipīnas Spānijai).
Bet kad to pašu 2. Pasaules karā veica japāņi pret ķīniešiem, tad tā bija spīdzināšana un kara noziegums. Un kad amerikāņi to atkal lietoja pret muslimu taksistiem, tad tā atkal neskaitās spīdzināšana un kara noziegums. Kāpēc? Jo amerikāņi taču ir tikai un vienīgi "good guys". (Pat ne "normal guys"!)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


degvīns 09.11.2010 19:54
Blogā, protams, bija rakstīts par sliktāko no partiju apvienibām ZZS un ar to saistītajam peripetijām, lai gan pēdejā laika aktivitāte sabiedrībā virmo ap Vienotības pārstāvju nesmukumiem. Ak, cik gudrs Jus esat Kārli, ak,cik dumji mēs pārējie. Galu galā pat Jūsu draugi no "Skats no malas" sāk runāt nepareizi. Teiksim, Sandris Metuzāls, ko es īpaši necienu. Vai nav laiks, Streipa kungs, arī Jums pieklusināt savu Jērikas bazūni.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Liene 09.11.2010 16:48
Visiem labu vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ieteikums 09.11.2010 16:47
Bet vai tas kas jauns, ka komentētāji ievirza sarunu sev tīkamā un tātad aktuālā gultnē. Priecāties vajadzētu, ka šī saruna notiek. Kur gan ir teikts, ka kaut ko komentējot, jāturas stungros rāmjos. Te nav pieaicināti žurnālisti runāt par konkrētu tēmu, ar to vajadzētu rēķināties un "neuzbraukt", skat."komentētāju riešana".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 09.11.2010 16:36
Kā jau parasti, komentētāju riešana lielākoties ir par pavisam kaut ko citu nekā to, kas bija rakstīts blogā. Par Lato Lapsu te nekas nebija teikts. Savukārt, Mg, likumā par interešu konflikta novēršanu ir skaidri, melns uz balta, pateikts, ka Saeimas deputāts nedrīkst darīt neko tādu, kas ietekmē savu vai savu radinieku materiālo stāvokli. Ņemt darbā meitu nozīmē ietekmēt savas radinieces materiālo stāvokli. Vai Jūs uzskatāt, ka jebkuru likumu var ignorēt, ja tā ignorēšana ir "loģiska"? Likumi pastāv tā, lai tos ievērotu, nevis, lai tos ignorētu. Lācis likumu ignorē, un tā nedrīkst.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Gunta 09.11.2010 16:35
Diemžēl patiesība ir tā, kas mums šķiet. Mēs dzīvojam no šāda izejas punkta un strīdēties par turpmāko ir bezjēdzīgi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Guntars 09.11.2010 16:24
Malacis Kārli Streip, "suņi"( komentētāji)reij, bet karavāna(K.S.)iet tālāk. Brīvlaikos(pseido demokrātijā) katrs "jefiņš" var sludināt savā blogā to ko uzskata par patiesību( pēc kritērija- patīk, nepatīk; gribu, negribu). Bet atkal un atkal izskan brīdinājums-katrai cilvēka rīcībai sekos konsekvences no Tā, kurš ir definējis- kas ir patiesība.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


vai varētu sarunāt? 09.11.2010 15:32
O gol, lūdzu citur, ja?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Mg 09.11.2010 14:55
Par to radinieku nodarbināšanu gan nepiekrītu. Jā, likums ir pārkāpts un no tāda viedokļa tas ir nepareizi, bet pēc loģikas deputāta palīgs tomēr nav vienkāršs algots darbinieks. Es to uztveru vairāk kā deputāta uzticības personu un kāpēc sieva, vīrs vai bērni tādi nevarētu būt? Vai pieņemt par palīgu neievēlētu partijas biedru ir labāk? Nu neviens taču neiestāstīs, ka var sarīkot tik perfektu konkursu, kur varētu uzvarēt kādas konkurējošas partijas biedrs, tātad kaut kāda diskriminācija būs vienalga. Manuprāt vislabākais variants būtu, ja katrs deputāts kļūtu par tādu kā mikrouzņēmēju, kurš atvēlētās naudas ietvaros varētu pats izdomāt cik un kādus padomniekus viņam vajag un pats tiem maksātu algas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


turpinājums sekos 09.11.2010 14:47
Pieņemu, ka L.Lapsas žurnālista gaitas šķiet interesantas daudziem domājošiem cilvēkiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

diemžēl, Ahmed 09.11.2010 14:44
Žurnālisti Latvijā ir vai cik, bet skandalozo informāciju valstij piegādā tikai un vienīgi Lapsa, jo viņš, lūk, ir žurnālists, kas rok. Pārējie nerok.Pārāk vienkāršoti, bet vidējam aritmētiskam lasītājam vajadzētu ar to pietikt, domā Ahmeds.Tikai... ir arī virs vidējā aritmētiskā

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


> cha-cha 09.11.2010 14:43
Ja Tu būtu izlasījis tās vēstules, tad būtu pilnīgi skaidrs, ko autors domājis, lietojot vārdu "krievs".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Liene 09.11.2010 14:40
L.Lapsa rok, labi, bet par kādu naudu rok, Ahmed?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

cha-cha 09.11.2010 14:15
Notikumu ar Dombrovska valdības ministru, šajā reizē - Kristovski, nebija grūti paredzēt. Neatkarīgi no šodienas balsojuma rezultāta, drīz būs "iesniegums"-materiāls par kādu citu ministru. Visticamāk par tieslietu ministru. Galu galā ~1 mlj vai pat ~0,5 mlj ir krietna naudiņa. Un tās atmaksa ir maksimāli jānovilcina, lai sasniegtu vajadzīgo lietas noilgumu. Un tāpēc valdībai būs visu laiku "jāatšaudās".
Kas attiecās par ārzemēs izglītību ieguvuša med.dr. (vai pat Dr.med., ja vien viņš nav speciāli mācījies krievu valodu) iespēju sazināties ar pacientiem Latvijā, tad tās būs apgrūtinātas. Un līdz ar to arī ārstēšanas iznākums. Un nav ko par to brīnīties, jo gados vecie krievvalodīgie par savām kaitēm var pastāstīt tikai sev zināmā valodā. Kad mana meita sāka strādāt klīnikā, katru vakaru man bija jāskaidro krievu valodas ikdienišķie teicieni un pacientu sūdzības. Jo vidusskolā (un ne sliktā), kur viņa mācījās, krievu valodā mācīja lasīt Puškinu, Turgeņevu utl. Nenoliedzot krievu valodas literatūras nozīmīgumu, šādai mācību metodikai nebija nekā kopīga ar ikdienas valodas zināšanu apguvi. Tā kā, stingri ņemot, arī dažs labs latviešu dakteris, ja nebūs apguvis krievu valodu sarunu līmenī, nevarēs krievvalodīgos ārstēt pilnīgi nekļūdīgi, neprasot kolēģu palīdzību. Un to pašu var teikt par krievu dakteriem. Un nekāds šovinisms te nebūtu piesaucams.
Tā kā, gadījumi līdzīgi ar Kristovska gadījumam, tiks iniciēti un to nolūks viens - destabilizēt situāciju Latvijā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ahmeds 09.11.2010 13:49
Tikmēr brūtei Šleseram jau kādas 8 laulības viņa īsajā mūžā:
SC un LPP/LC Rīgā izveido bloku; pašvaldību vēlēšanās plāno startēt kopīgā sarakstā http://www.delfi.lv/news/national/politics/sc-un-lpplc-riga-...

Man gan šķiet, ka abas partijas var aizbiedēt daļu no otras vēlētājiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aleksandrs Kiršteins 09.11.2010 13:48
Visumā varētu piekrist rakstītajam, tikai kur bija K.Streips, kad Vaira Vīķe Freiberga pieņēma darbā prezidenta kancelejā savu meitu un dēlu.
Demokrātiskās valstīs ir aizliegta spīdzināšana, bet ASV prezidents Bušs bija to sankcionējis, atļaujot pret kara gūstekņiem pielietot slīcināšanas simulāciju. Interesanti, kur Streipa prāt, ir civilizētāka demokrātija, Latvijā vai ASV?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ahmeds 09.11.2010 13:37
jumors 09.11.2010 13:01
Par Lapsu man ir viedoklis no pieredzes. Reiz biju situācijā, kur bija jāapseko teritorija pirms pasākuma, bet direkcija brīdinaj, lai nepievēršam uzmanību cilvēku grupai, jo tie pārstāvot drošības komiteju(PSRS laikā). Darbu turpinot, pamanīju ļoti skaistu jaunu puisi un nodomāju- kam viņam šī sabiedrība? Un tagad zinu, ka tas bija Lato Lapsa.
-------
Tātad Lato Lapsu apmaksā KGB!
:-D
Jumor, tātad tu zināji viņa vārdu tolaik, vai arī tavā atmiņā ir uzpeldējis Lapsai līdzīgs jaunietis pirms 20+ gadiem?

Liene:
Vajadzētu L.Lapsu pieskatīt, varbūt arī tagad ir kādā ļoti interesantā organizācijā(..) bet par Lapsu kā neizpētītu personību jautājums paliek aktuāls
-----
OHO! Kurā organizācijā Liene strādā?
Lapsa dara to, ko reti kurš žurnālists dara: rok. Vienīgais, kas man nepatika, bija Šlesara "abižošana" dēļ viņa tēva un tamlīdzīgām personīgām lietām.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Liene 09.11.2010 13:23
Nu, nemaz neizbrīna, nez kādēļ rakstītais par L.Lapsu. Vajadzētu L.Lapsu pieskatīt, varbūt arī tagad ir kādā ļoti interesantā organizācijā. Lai viņš ņemās, kādam jau ir jāizceļ dienas gaismā piem. kā miljardu nozagt, bet par Lapsu kā neizpētītu personību jautājums paliek aktuāls.Varbūt kāds šajā sakarā arī var ko nopelnīt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 09.11.2010 13:08
jumors - kuraa gadaa tas bija?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jumors 09.11.2010 13:01
Par Lapsu man ir viedoklis no pieredzes. Reiz biju situācijā, kur bija jāapseko teritorija pirms pasākuma, bet direkcija brīdinaj, lai nepievēršam uzmanību cilvēku grupai, jo tie pārstāvot drošības komiteju(PSRS laikā). Darbu turpinot, pamanīju ļoti skaistu jaunu puisi un nodomāju- kam viņam šī sabiedrība? Un tagad zinu, ka tas bija Lato Lapsa.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis to Andris_2 09.11.2010 12:43
Kāda starpība, Limbaži vai Rīga. Runa ir par principu. Tas tikai norāda uz to,ka tāda pati prakse tiek piekopta ari augstākajā līmenī,no kura gan ir atkarīgs Latvijas starptautiskais tēls. Kaut vai Vienotības amatu sadale attiecībā uz ārlietu un aizsardzības ministriem. Secinām,ka pa lielam visām partijām ir svarīgākas savas ambīcijas un intereses, bet ne tautas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 09.11.2010 12:32
Galvenais, godātie lasītāji, novērtējiet, ka dažam labam tieši šodien nezkāpēc interesē tieši kaut kāda tur ZZS, nevis kādas citas politikāņu kliķes, kadru politika.
Turklāt tieši šodien acīmredzot Limbaži ar 331 svītrojumu izšķir Latvijas starptautiskā tēla nākotni.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Māris to Liene 09.11.2010 12:04
Bet ko Tu iesaki? Neko nepublicēt,par neko nerakstīt? Nevajag vainot žurnālistus par politiķu grēkiem. Žurnālistu pienākums ir par to informēt sabiedrību. Stādies priekšā, kas notiktu,ja žurnālisti klusētu, lai tikai kādam politiķim neaptraipītu reputāciju, lai tikai Latvijas vārds neizskanētu negatīvā kontekstā pasaulē,utt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Liene 09.11.2010 11:18
Tā tas ir. Bet ko darīt? Vakar, kā parasti, skatījos "Skats no malas", pilnīgi piekrītu visam K.Streipa kunga teiktajam, tikai, kas tālāk, to es nesaprotu.Izskatās, ka valsts tiek grauta un novājināta. Kas ir L.Lapsas "darbu" pasūtītājs, ja reiz viņš apkopo info par jebkuru. Pieņemu, ka tās ir ārvalstis, ja tā,tad no kuras puses pūš vējš - Krievija, Vācija, ASV?

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips