Atslēgvārdi:

Par Vairu Paegli un par kārtējo masīvo cūcību 30

Labrīt, lasītāji!

Ziņots, ka Ārlietu ministrija Valsts prezidentam iesniegusi Saeimas deputātes Vairas Paegles uzvārdu kā ieteikto kandidāti kļūt par Latvijas Republikas vēstnieku Apvienoto Nāciju Organizācijā. Šis fakts dažos komentētājos ir izcēlis sašutumu, jo mūsdienu demokrātijai neklājoties vēstnieka amatā iecelt politiķus.

Iesaki citiem:

Par to neesmu simt punktus pārliecināts. Ja ir kvalificēts kandidāts, kāpēc gan ne? Latvijai, piemēram, nāktu tikai par labu, ja to ANO vai kādā citā vadošā organizācijā pārstāvētu mūsu "otra Vaira," un arī viņa kā bijusī prezidente ir ieskaitāma politiķu kārtā. Taču jautājumā par Vairu Paegli ir cita lieta. Ir pilnīgi iespējams, ka "Tautas" partija ar šo nomināciju ierauga veidu, kā atbrīvoties no neērtas personas. Es drīzāk gribētu to aplūkot no otras puses -- tas ir veids, kā Vairai Paeglei atbrīvoties no neērtas (un tas ir ļoti maigi teikts) politiskās partijas.

Jo es Vairu Paegli pazīstu jau 20 gadu garumā. Kādreiz es strādāju Amerikas Latviešu asociācijā, un kādu laiku ALA ārlietu nodaļu vadīja visnotaļ nekompetents cilvēks. V. Paegle toreiz latviešu lietās īpaši iesaistīta nebija, bet viņu pārliecināja startēt uz attiecīgo amatu un, kad viņa uzvarēja, ALA štata darbinieki visi bija ļoti, ļoti laimīgi. No turienes V. Paegle kļuva par Pasaules Brīvo latviešu asociācijas vadītāju un, kā zināms, ar laiku arī par Saeimas deputātu. Neaizmirsīsim, ka 1999. gadā "Tautas" partija tieši viņu izvirzīja Valsts prezidenta amatam, un toreiz vēl nebija izstrādāta politika par "uzmešanu" un "lielākā kretina" meklēšanu.

Taču diemžēl jāsaka, ka laikā kopš pagājušajām Saeimas vēlēšanām Vaira Paegle sevi ir diskreditējusi absolūti tikpat daudz, kā jebkurš cits valdošās "elites" deputāts, jo arī viņa ir balsojusi par muļķīgiem, kaitīgiem un bīstamiem lēmumiem. Nav nepieciešams tos uzskaitīt vēlreiz, visi zina, par ko ir runa. Man ir ļoti sāpīgi tā rakstīt par cilvēku, kuru vienmēr esmu cienījis (un Vaira Paegle nav vienīgais "Tautas" partijas deputāts, par kuru tas ir sakāms -- citiem uzvārds ir Ābiķis un Leiškalns), un tāpēc es tikai priecāšos, ja viņa no šīs varzas un šīs mēslu bedres atbrīvosies. Viņa būs lieliska vēstniece ANO, un es būšu ļoti laimīgs, ja viņa varēs sākt ārstēt savu pavisam pazaudēto sirdsapziņu.

***

Un par masīvo cūcību. Par savu zelta medaļu Pekinā BMX riteņbraucējs Māris Štrombergs saņem valsts prēmiju 100 tūkstoši latu (vismaz ceru, ka viņš to saņem -- spiedīgos budžeta apstākļos varbūt arī šajā gadījumā Godmanis sarauks pieri un pateiks "nē"). Savukārt par savu zelta medaļu Pekinā diska metējs Aigars Apinis saņems prēmiju 20 tūkstoši latu. Aigars Apinis startēja paralimpiskajās spēlēs, un ar absolūti visu iespējamo cieņu Mārim Štrombergam, es tomēr atļaušos teikt, ka Aigaram Apinim, lai tiktu pie sava zelta, bija jāpārvar daudz, daudz kas vairāk. Tas, ka "neveselajam" sportistam valsts prēmija ir piecas reizes mazāka, nekā "veselajam" -- tā ir āprāta cūcība un kauns.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (30) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

M > mb 15.09.2008 22:08
Jūsu iesaistīšanās diskusijā par humānismu (ja atļaujat lietot šo plašo terminu) ir apsveicama, žēl, ka mūsu sabiedrība patiesi nav gatava izrādīt cieņu cilvēkiem ar īpašām vajadzībām un apbrīnojamiem sasniegumiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - VV 12.09.2008 22:22
Ironiskā kārtā tieši Zatlers Paeglei ir piestādījis rēķinu par viņas piederību TP. Protams, tā lieta ir dziļāka un viņai pašai personīgi nevarētu vaina. Tomēr TP rindās viņa ir piedzīvojusi nu jau otro lielo publisko blamieri. Lai ko mēs domātu par TP, bet cilvēcīgi ir mazliet skumji.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 12.09.2008 22:18
Es nezinu, kas ir Zadornovs, bet zinu, kas ir Conan O'Brien. Bet es tas neesmu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Sāpe 12.09.2008 22:18
Paldies par vērtējumu Paegles lietā! Patiesībā viņa uz kādu šādu amatu vienkārši gaidīja un par to ar savu sirdsapziņu maksāja. Tas arī viss. Paegle arī man ir viena liela vilšanās, skatoties uz pašreizējo sasaukumu. Viņai pat naudu nevajag kā dažādiem vietējiem bāleliņiem, tikai godkāre sirdsapziņu apēda. Un tad sāp visvairāk, jo parāda, cik ātri cilvēki rīkojas nepareizi un cik vāji tie ir, lai arī pretendē uz priekšzīmi visai sabiedrībai.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 11.09.2008 22:27
kaads izsmalcinaats humors! tu esi latvieshu zadornovs, taa ir noleemusi pasaules sabiedriskaa doma (c) :D

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb- x 11.09.2008 21:35
*tu esi legjenda :)))))*
Paldies, es to pats zinaaju. Ja tomeer veelies paliidzeet kaadam kursh nezin, kas vinsh ir, tad raksti Valdim Z. Tikai saki pastniekam, lai nedod aploksni zem galda, tad vinsh to izlasiis un aatri aizmirsiis, kas un cik tur bija.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - Valodnieks 11.09.2008 21:31
Latvieshu valodaa arii saals ilgu laiku bija bez dzimtes, bet tas nenoziimeeja, ka mees to nejutaam. Jaacer, ka Valodnieks mums ne tikai paskaidros, ka paraolimpiskaas speeles nav latvieshu valodaa, bet izstaastiis kaa taas pareizi deeveet. Es gan iisti nesapratu, kaa terminologija var iespaidot pashu olimpisko filozofiju, kas ietverta abaas sacensiibaas. Vai arii autostaavietai mainaas noziime, ja viena ir domaata cilveekiem ar iipashaam vajadziibaam, bet otra - visiem? Taa ir un paliek vieta, kur novietot auto. Vienaa gan varu piekrist, pasaulee tieshaam nesaliidzina ieguutaas zelta medaljas olimpiskajaas un paraolimpiskajaas speelees. Abas noveertee ar cienju. Par naudu patieshaam nezinu, jo sheit ir runa par attieksmi. Taa patieshaam nav sakritiiba, ka abas speeles notiek gandriiz vienlaiciigi un tais pashaas vietaas. Tam ir iemesls. Paardomaats. Es gan nezinu vai shoreiz priecaajos, ka man bija taisniibaa rakstot, ka latvieshiem patiik filozofeet vietaa un nevietaa. Es vairaak priecaatos, ka Latvijaa buutu taa valsts, kuraa nebuutu pamata shaadai diskusijai. Izskataas, ka veel mazliet jaauzgaida.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Valodnieks 11.09.2008 17:56
Latviešu valodā NAV paraOlimpiskās spēles. Tāpat kā citās. Tas tā, zināšanai.

Līdz ar to pilnībā mainās abu šo sacensību filozofiskā jēga. Tāpēc labāk te nenodarboties ar absolūtu pašdarbību mēģinot abus pasākumus vienādot vai gluži pretēji nostādīt vienam pret otru.

Nekādam tiesībsargam te nekas nav jāpaskaidro. Pat politkorektajiem kaujiniekiem daudzinātajās "demokrātijas citadelēs" nekad nav ienācis prātā pielīdzināt peldētāja Felpsa iegūto zelta medaļu ar zelta medaļu peldētājam paralimpiskajās spēlēs. Arī lemjot par valsts piešķirtās prēmijas apmēru.

Tās tā, vietējiem pašdarbniekiem pārdomām.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 11.09.2008 17:43
"Paraolimpiskās spēles ir pielīdzinātas olimpiskajām spēlēm, tā ir nolēmusi pasaules sabiedriskā domā." sasitos, nokriitot no kreesla. tu esi legjenda :)))))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 11.09.2008 17:39
Un es cerēju, ka Tu man aizrādīsi, ka Čaikovskis nav Idiota autors un vairāk ar ņēmies ar notīm. Tomēr turpini skaldīt matus. Paraolimpiskās spēles ir pielīdzinātas olimpiskajām spēlēm, tā ir nolēmusi pasaules sabiedriskā domā. Par gejiem un kreiļiem runājot, ko tur runāt. Ja domā, ka viņi ir cilvēki ar speciālam vajadzībam, tad ieteiktu Tev ātri pieteikt savu dalību manis iepriekšminētajā speciālajā olimpiādē. Uzvara Tev ir jau rezervēta un speciālā balva arī.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 11.09.2008 17:25
tu man vienu izskaidro - peec kaadiem kriteerijiem tu noteici, ka paralimpiskaas speeles ir pieliidzinaamas olimpiskajaam speeleem, bet, luuk, speciaalaas olimpiskaas speeles vai jebkaadas citas sporta speeles, ko es varu izdomaat kaadas sabiedriskaas grupas interesees, nebuus pieliidzinaamas. vai tu piedaavaa maksaat visu dazhaadu specifisku speelju uzvareetaajiem 100tk?
jo naakamie buus vispasaules geju speelju uzvareetaaji. vinji ko, nav cilveeki? vinji ko, nesasniedza izcilus rezultaatus? peec tam sekos vispasaules kreilju speelju uzvareetaaji un starptautisko plikpauru speelju rekordisti.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb ... Kivi 11.09.2008 16:58
Nedomāju, ka tā ir sociālkorektuma nodeva. Domāju, ka tā cilvēcīga attieksme arī pret tiem, kuri liktenis lēmis, ka dzīvē ir jāpārvar lielākas grūtības nekā lielākai daļai no mums. Domāju, ka tā ir cilvēcīga vēlme novērtēt arī viņu sportiskos centienus, vēlmi būt pilnvērtīgiem sabiedrības pārstāvjiem, tāpat būt lepniem par savu valsti, karogu, līdzpilsoņiem.
Kā var diskutēt par prēmiju apmēru? Tagad Tev dosim 100 tks, bet Tev, lūk nedosim, jo nav abu kāju un Tava olimpiāde ir "tikai" paraolimpiska. Ziniet, kur ir īstā latviešu problēma - viņiem nav skaidri morālas kritēriji, viņi drīzāk ir gatavi stundām ilgi diskutēt un vīpsnāt par terminiem politkorektums, nevis vienreiz nolikt skaidru punktu - mums ir svarīgs, katrs pilsonis un attieksmē būsim vienādi, ja vajadzēs palīdzēsim viens otram cik vien spēsim, nešķirosim viens otru pēc "īstos" sportistos vai paraolimpiešos.
Staļins pēc 2 Pasaules kara izvāca no Maskavas kara invalīdus, lai "samovari" nebojā skatu. Liekas, ka latviešos vēl kaut kas no šīs derdzīgās attieksmes ir palicis. Mums ir lielā olimpiskā prēmija un ir paraprēmija, jo tā taču nebija 100 % olimpiāde. Izbeigsim, lūdzu, vienreiz, šo diskrimināciju ar vaļīgu filozofēšanu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kivi 11.09.2008 15:22
Nja:)) Daļēji var piekrist x par to, ka paralimpiskās spēles ir sociālkorektuma nodeva invalīdiem. Ko nozīmē kaut vai sportistes diskvalificēšana no sacensībām tikai par to, ka viņa nav pietiekami akla.... Nu tādas tās spēles tur ir, neko darīt. Tas gan nenozīmē, ka paralimpisko sportistu panākumi ir nākuši vieglāk, nekā olimpisko spēļu dalībniekiem.

Par prēmijas apmēru var diskutēt, taču ja gribam, lai vienlīdzība ir 100%, tad paralimpiešiem sacensībām jānotiek vienā laikā ar pārējo olimpiādi. Tad viss būs čikiniekā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 11.09.2008 14:53
A' un es domaaju, ka *Idots* ir Chaikovska graamatas nosaukums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 11.09.2008 12:19
usususus ;)
prieksh muljkjiem atkaartoju - idiotiem (kas ir gariiga slimiiba) ir SPECIAALAAS OLIMPISKAAS SPEELES. kursh no mums ir cinisma chempions? kuram buutu labaak pazeleet, nevis runaat?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 11.09.2008 12:16
Ja es sariikotu idio.tu olimpiaadi, tad, nav daudz shaubu, kas pretendeetu uz zeltu.
Shis apgalvojums - *paralimpiskaas speeles nav sports. nu nav*
uzvareetu vismaz divaas discipliinaas - cinismaa un idio.tismaa.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 11.09.2008 11:44
nu pareizi. tikai otraadi. jaasaak ar mazo - uzbrauktuveem, staavvietaam utt. bet tu prasi, lai valsts maksaa 100tk par pasaakumu, kas interesee cilveekus mazaak par vieglatleetikas sacensiibaam Riigas kausi 2008. tb, vispaar neinteresee gandriiz nevienu :)))))))
labaak uzreiz pasaki, ka daudz ko saproti par diskriminaaciju un ljoti nedaudz par sportu. paralimpiskaas speeles nav sports. nu nav.

P.S. "Abaas sacensiibaas ir ietverts vaards olimpiskaas speeles" - nu un? sariiko geju olimpiaadi, Mazpisaanu olimpiaadi, galu galaa ir tachu otras iipashaas - Speciaalaas olimpiskaas speeles. ar ko shiis sacensiibas buutu/ir sliktaakas?
P.S.S. neesmu pret invaliidiem, bet sheit tieshaam ir PAARSPIILEETS POLITKOREKTUMS ...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 11.09.2008 11:22
Gruuti diskuteet ar cilveeku, kursh lieto apziimeejumus "paarspiileets politkorektums". Abaas sacensiibaas ir ietverts vaards olimpiskaas speeles. Taapat sheit nav runa par naudu, ja nesaprati. Te ir runa par attieksmi, kas shkjiro. Shai attieksmei kaajas aug no dazhaadas attieksmes pret olimpiskajiem un paraolimpskajiem chempioniem un turpinaas ar attieksmi infrastruktuuraa, ikdienaa. Apskaties cik ilgi TVNET uzskataami pieraada, kaa cilveeki burtiski uzspljauj invaldiidu autostaavietaam, bet valdiiba liidz pat shim briidim nav uzskatiijusi kaut kaa reageet. Kaut arii iekshlietu ministram tas buutu vienas skaidras paveeles veerts, bet parlamentam vienas likumdoshans inciatiivas.
P.S. Politkorektums buutiibaa ir taa pati pieklaajiiba, cienja pret liidzpilsonjiem. To nevar paarspiileet.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

X man 11.09.2008 09:13
Par Aigara Apiņa prēmijas nediskriminējošo raksturu nepieciešams Tiesībsarga biroja komentārs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 10.09.2008 22:10
sviests. tev, draugs >x, jaapiedalaas speciaalajaas olimpiskajaas speelees, ja tu saprotu, par ko es runaaju :)))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

> x 10.09.2008 21:53
jebkurs no paraolimpiesiem tevi varetu parspet jebkura sporta veida, vecit, tapec ko gvelz? tie ir realaki atleti, neka tu jebkad vari ceret but. paraolimpiskas speles ir reala un oficiala olimpiades sastavdala jau kops pag. gs 50 gadiem. nemuldi, ja nezini par ko.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 10.09.2008 20:47
veelreiz meegjinaasim. valsts maksaa preemiju par noteiktu vietu OLIMPIAADEE. nevis par sasniegto izcilo rezultaatu vai jebkaadaas sacensiibaas ieguuto zeltu. respektiivi tu, mb, vari uzmest shkjeepu Mazpisaanu atklaatajaa chempionaataa 101 metru un ieguut Mazpisaanu domes daavinaato zelta medalju. Tu sasniedzi pasaules rekordu? sasniedzi! tu ieguvi sacensiibaas zeltu? ieguvi! bet vai tev ir kaut kaadas tiesiibas vai iespeejas prasiit valsts preemiju? NEE! jo tu savu panaakumu guvi Mazpisaanu atklaatajaa chempionaataa. un taa nav olimpiaade (taapat kaa nav pasaules chempionaats, Eiropas chempionaats utt., kas nu tur tajos MK noteikumos ierakstiits).
tad jautaajums - kaada velna peec tu pieprasi maksaat dzhekam preemiju par panaakumu sacensiibaas, kas nav olimpiaade.
veel vairaak - es gribeetu apgalvot, ka paralimpiskaas speeles vispaar nav sporta speeles muusdienu izpratnee. labaakajaa gadiijumaa taa ir fizkultuura, iisteniibaa - vienkaarshi solidaritaates pasaakums, kuram ar sportu kopiigi ir treninjteerpi, sporta veidu nosaukumi un viss.
nu un triis. valsts maksaa par savu prestizhu. atvaino, bet paralimpieshus neviens neraada pa tv, neraksta aviizees, neviens nezina par paralimpieshu felpsiem un boltiem (es iisteniibaa paarspiileeju un shoriit pat CNN skatiijos sizhetu par skreejeeju ar taam unikaalajaam kjepaam kaaju vietaa, bet, atvaino, taa ir vienkaarshi nodeva juusu paarspiileetajam politkorektumam). tikpat lielas tiesiibas uz 100tk preemiju ir kaada ziimeeshanas konkursa uzvareetaajam vai maasaam Skrideem.
tai pashaa laikaa es atbalstiitu, ka valsts arii tam otram dzhekam maksaatu 100tk preemiju, ja vien valsts buutu pietiekami bagaata. patlaban daudz lielaakas probleemas invaliidiem sagaadaa vaajpraatiigaas maaju uzbrauktuves un ietves, par kaadaam paralimpieshu preemijaam tu, ciiniitaaj ar diskriminaaciju, vispaar runaa? ej labaak, uzmuuree kaut kur normaalu uzbrauktuvi ;)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 10.09.2008 19:40
Traģikomiska ir Tava atziņa, ka valsts maksā par sava tēla spodrināšanu. Šāda diskriminācija valsts tēlam patiešām maksās bargi. Ar šo soli tā izskatās ārprātīgi cūciska gan savu pilsoņu acīs, gan pārējai pasaulei.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

VV 10.09.2008 14:32
Ceru, ka Paegle klus par vestnieci ANO. Latvijai tur ir vajadzigs kompetents cilveks, kas orientejas pasaules notikumos (to nevar teikt par vairumu musu politikju).

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Krista 10.09.2008 13:49
Domāju, ka no galveno Olimpisko spēļu sponsoru puses - Hansabankas u.c. - būtu ļoti classy gājiens izmaksāt prēmiju paralimpietim tieši tādā pašā apjomā, kā valdība maksā Štrombergam. Tieši tāpēc, ka te vairs nebūtu runa par savtīgu sponsorēšanu, kas nes reklāmas ieguvumu, bet patiesu atbalstu "panākumiem, kas iedvesmo" vai kāds nu tur bija tas sauklis.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 10.09.2008 13:28
gluzhi jau nu nevar piekrist par taam preemijaam. lai kaadu varonjdarbu paveic paralimpieshi, valsts tomeer maksaa par sava teela spodrinaashanu. un olimpiaade un paralimpiskaas speeles diemzheel ir divas dazhaadas pasaules. tiem, kas breec par diskriminaaciju, buutu jaasaak ar piketu pie LTV, prasot paralimpiskaas speeles raadiit taadaa pashaa apjomaa kaa olimpiskaas speeles. tikai, baidos, pashi breeceeji pat 5 minuutes neskatiisies shos varonjdarbus, nerunaajot jau par sponsoru interesi utt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

D-a 10.09.2008 12:56
piekrītu cūcība!
Par sportistu veikumu vērtējumu!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Dita 10.09.2008 12:19
Piekrītu par Paegli, bet jo īpaši - par Apini. Es tieši ar interesi gaidīju, kādu atzinību valsts parādīs šim uzņēmīgajam puisim, un - te nu ir rezultāts.
Esmu redzējusi, kā cilvēki ratiņkrēslos dejo. Esmu redzējusi, kā cilvēki ratiņkrēslos spēlē basketbolu. Un esmu redzējusi, kādu milzīgu gribasspēku un sevis pārvarēšanu tas prasa.
Es ļoti gribētu dzirdēt valdības argumentus par to, kāpēc viena zelta medaļa ir mazāk vērtīga par citu. Vai tas ir "neīsts" zelts? Vai mēs līdzīgi kā glancētajos sieviešu žurnālos uzturam tikai un vienīgi "pareizo, skaisto un laimīgo" kultu? Mūsu valstij laikam tie, kas minētajā "kastā" neiederas, nav vajadzīgi.

Es ierosinu - šajā budžetam tik grūtajā laikā mērīsim "zeltu" pēc paralimpisko spēļu vērtējuma - Štrombergam un Apinim - katram pa 20 000 latu un attiecīgi atbilstoši izcīnītajai vietai mazāk pārējiem sudraba un bronzas ieguvējiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb 10.09.2008 11:58
Ko var sagaidīt no tādas valdības, kuras iekšlietu ministrs (pirms Segliņa bija arī Godmanis)nav spējīgi ne tikai pamanīt, bet, kad tas ir norādīts, novērst ikdienišķu un regulāru invaldīdu diskrimināciju -auto nelikumīgu novietošanu viņu vietā. Tas, ka Godmanis un Segliņš ne tikai nespēja to pamanīt, bet arī novērst tas liecina vai nu par profesionālu mazspēju un/vai cinisku necieņu pret cilvēkiem ar speciālām vajadzībām. Te ir liecība par to kā tiek cienīti līdzpilsoņi un likumi, kurus aizstāvēt uzticēts topošajam TP līderim Segliņam. http://www.tvnet.lv/zinas/agresivs/

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

DaceA 10.09.2008 11:43
Par cūcību pilnīgi piekrītu - skandāls!!! Kas tā par diskrimināciju?!

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips