Atslēgvārdi:

Par tehnoloģijām un ludītiem 33

Labdien, lasītāji!

Šodien laikrakstā Diena ir materiāls par brīnumiem, kādus mūsdienās cenšas saražot pasaules elektronikas un telekomunikāciju kompānijas. Aotrs Jānis Vēvers raksta, ka "kļūst skaidrs, ka jau tuvākajos gados mobilais tālrunis kā verbālas saziņas rīks izzudīs un tā vietā stāsies elektronisks asistents -- miniatūrs dators, kurā starp daudzām citām iespējām būs arī zvanīšanas funkcijas." Esot paredzami video zvani, iespēja veselai grupai cilvēku dažādās pasaules vietās skatīties vienu un to pašu televīzijas raidījumu un ekrānā vienlaikus redzēt arī citam citu lēkājam, priecājamies un kliedzam, kā arī, "mazliet tālākā nākotnē" -- "hologrammas, kas patiešām ļaus projicēt tuviniekus jūsu istabā un pavadīt laiku ar viņiem, pat ja patiesībā šie cilvēki atradīsies citā kontinentā."

Iesaki citiem:

Tas viss izklausās interesanti, bet tajā ir arī savs "bet." Mana vēsture ar tehnoloģijām sākās ar melnbaltu televizoru un mehānisku rakstāmmašīnu, kurus vēl bērnībā nomainīja krāsu televizors un elektriska rakstāmmašīna. Kad biju pusaudzis, vecāki iegādājās Makintoša datoru, kuru mamma nosauca par "Anšlāvu." Viņa tajā rakstīja grāmatas, tajā bija arī pavisam elementāras datora spēles. Laikā, kad strādāju Amerikas latviešu apvienībā, tas bija 1991. gadā, mēs ar Latviju sazinājāmies ar teleksu -- aparātu, kurā ievadīja garu lentu ar caurdurtiem caurumiņiem. Latvijā dzīvojot es ilgi turējos pret, bet ar laiku iegādājos peidžeru (vai atceraties peidžerus?). Arī pret mobilo telefonu es ilgi tirinājos -- negribēju būt tik ļoti pieejams, bet 1999. gada decembrī iegādājos arī tādu. Protams, man ir dators, tas ir visnotaļ jaudīgs un ar visvisvisādām programmām. Taču mobilais man joprojām ir vecs un vienkāršs Nokia. Nu, nav man vajadzīgs mobilais telefons ar interneta pieslēgumu. Ko tādā mazītiņā lodziņā vispār var saskatīt? Nav īpašas vajadzības fotografēt -- man ir digitālais fotoaparāts tiem brīžiem, kad kaut kas jāiemužina.

Ja godīgi, attiecībā uz jaunām tehnoloģijām esmu mazliet "ludīts." Jēdziens "Luddite" attiecas uz 19. gadsimta tekstīlrūpniecības darbiniekiem Lielbritānijā, kuri centās iznīcināt industriālā laikmeta pirmos aizmetņus, jo viņi baidījās, ka zaudēs darbu un mainīsies viss viņu dzīves veids. Kas attiecas uz mūsdienu tehnoloģijām, arī man savulaik bija elektroniska piezīmju grāmatiņa, kura vienā jaukā dienā kādā ārzemju lidostā nolēma dzīvei pateikt "čau." Pazuda pilnīgi viss, kas tajā bija ierakstīts. Tas bija pabriesmīgi. Un manī radās šaubas un piesardzība par aparātiem, kuri it kā vienlaikus var izdarīt visu ko pēc kārtas. Piemēram, kādu brīdi pasaulē tapa piedāvāti televizori, kuros bija arī video kasešu iekārta. Ja ir divas lietas vienā, tad ja viena salūzt, labot ir jāstiepj viss aparāts. Man televizors, video aparāts un DVD aparāts katrs stāv atsevišķi, kad sabojājas viens, nav pazaudēta visa sistēma.

No otras puses, visa mūslaiku attīstība ir pagalam interesanta. Vērts atcerēties, ka tas bija salīdzinoši nesen, kad vismaz laukos nebija ne elektrības, ne telefona sakaru. Pat automobīlis ir knapi simts gadu vecs. Pēdējo 20 gadu laikā attīstība bijusi vienkārši žilbinoša, vēl pirms padsmit gadiem mēs neviens nezinājām, kas ir internets, lai gan patiesībā internets kā tāds tika izgudrots jau īsi pēc 2. pasaules kara. Tagad nezinu, kā citiem, bet man bez interneta ir grūti iedomāties dzīvi kā tādu. E-pasts -- vēstuli aploksnē ar pastmarku es sūtu labi, ja trīs vai četras reizes gadā. Par to, ja godīgi, man ir mazliet žēl, jo vēstule pastkastītē ir ļoti jauka lieta. Bet e-pasts ir ātrāks, ar māsu Čikāgā es reizēm sarakstos piecas, sešas reizes dienā. Maniem ļoti daudzajiem tulkošanas klientiem vairs nav jādomā, kā mani atrast, lai rokā iedotu tulkojamās lapas. Visus rēķinus es maksāju internetā, arī tā bija lieta, no kuras es ilgi izvairījos, līdz uzzināju, cik tas patiesībā ir vienkārši un viegli. Atzīstu arī, ka hologramma, ar kuras palīdzību mani radinieki no Amerikas varētu jebkurā brīdī "viesoties" manā dzīvoklī, šķiet pagalam interesanta lieta. Bet cik tas viss maksās? Noteikti, vispirms milzīgi daudz un pēc tam mazāk. Bet cik labi tas darbosies? Piemēram, mani jau ļoti sen kaitina gigantiskā uzņēmuma Microsoft indeve, jaunas operētājsistēmas laist tirgū apmēram reizi sešos mēnešos, turklāt negatavas, lai lietotāji paši konstatē problēmas un dod par tām ziņu. Tas nu nav priekš manis, man joprojām ir Windows XP (arī ar to nācās kādu brīdi aprast), nekādas Vistas, nekādas 7. versijas.

Vienu vārdu sakot, jaunās tehnoloģijas man ir ļoti interesantas. Piemēram, es gribētu, lai kāds izgudro aparātu, ar kura palīdzību var ceļot nākotnē un pagātnē. Gribētu doties 10 tūkst. gadu pagātnē, atrast senlatviešus, un ieteikt viņiem šajos platuma grādos atpūsties, jo ceļš no Indijas bijis garš, bet pēc tam doties tālāk. Kas gan mums nekaitētu, ja mēs būtu, teiksim portugāļi? Laika apstākļi labāki, kaimiņos nekādas Krievijas. Bet tajā pašā laikā es ar tehnoloģijām esmu uzmanīgs. Jā, varbūt tiešām 'ludīts.'

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (33) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Mahris -> Arturs V 20.11.2009 03:45
Atvainojiet, Artur, ASV ir bijusī Britu Impērijas daļa. Un lieto īso skalu.
ASV triljonam ir 12 nulles. Franču un vācu triljonam ir 18.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Arturs - Pensionars 19.11.2009 15:59
Cien.Streipa kungs!
ASV IKP pārsniedz 14 triljonus USD,manā izpratnē skaitlis ar 12 nullēm,bet paskatoties Mahra tabulu redzam,ka tur triljonam ir 18 nulles,ko nu ?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips 18.11.2009 10:13
Manā izpratnē vienmēr miljons ir bijis 1000000 un miljards -- 1000000000.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Mahris Aivaram un pensionāram 18.11.2009 04:16
Aivars nepamatoti jauc "mēs" un "eiropieši". Skaitīšanā mēs nekādi eiropieši neesam.

Vispopoulārākā un loģiskākā ir gaŗā skala, ko lieto visa kontinentālā Eiropa no Polijas un Zviedrijas līdz Spānijai un Itālijai:
miljons - 6 nulles
miljards - 9
biljons - 12
biljards - 15
triljons - 18
triljards - 21
Dažas šīs skalas valstis nerunā par jardiem. bet tūkstoti jonu.

Īso skalu lieto bijušajā Britu impērijā, tai skaitā Štatos:
miljons - 6
biljons - 9
triljons - 12
kvadriljons - 15

Un beidzot putrotā skala. Tā ir īsā, tikai biljona vietā diez kāpēc iejaukts gaŗās skalas miljards. Putroto skalu lieto bijušajā Padomijā un Izraēlā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 17.11.2009 23:42
Priekš rēgainajām virsotnēm.Zinovjeva filozofēšana ir tikai viens no daudzajiem novirzieniem,kurā izpaužas krievu skaudība par zaudējumu aukstajā karā.Patiesība drīzāk gan ir tikai tā,ka izpildot dabas likumus amerikāņi ir kļuvuši par progresa lokomotīvi,kuras uzdevums ir palīdzēt ātrāk homo sapienam palašināt savu dzīves telpu ārpus zemes.Smadzenes viņi tik veiksmīgi nosūknē tādēļ,ka pārējā pasaule ir korupcijas saindēta daudz vairāk kā štati.Kad amerika būs izpildījusi savu sūtību,tā pārvērtīsies par kaut ko citu.Man liekas,ka uz zemes štatiem pretinieka nebūs,tas radīsies vēlāk,kad saules sistēmā tiks dibinātas kolonijas.Viņiem vienkārši ir pārāk liels handikaps.Bet filozofijas uzdevums nav apcerēt ameriku,bet gan vairāk indivīda mākslu dzīvot.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


RēgaināsVirsotnes 17.11.2009 19:57
p.s. ''Piemēram, es gribētu, lai kāds izgudro aparātu, ar kura palīdzību var ceļot nākotnē un pagātnē.'' - amerikāņi spēj visu, neapjēdzot neko ?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


RēgaināsVirsotnes 17.11.2009 19:54
Mobilie telefoni, datori, internets - visas planētas digitalizācija un...un likumsakarīga krīze - sen tādu dižķibeli nava piedzīvojusi pasaule.Nudien der aizdomāties par tām atziņām, ko vienā no intervijām sniedza filosofs A.Zinovjevs (īpaši ņemot vērā to valsti, no kurienes sākās gigantiskā krīze):
''Ч.Ш.: В книге «Логический интеллект» Вы предложили замечательную формулировку, что «сегодня мир управляется физически сильным, но интеллектуально убогим насильником».
Александром Зиновьевым: Да, Вы правы, интеллектуально убогим насильником. Ситуация вот какая. Американцы практически могут сделать все. Лететь на Марс, клонировать животных, и т.д. Однако, интеллектуально американцы, возглавляющие мир, не понимают ничего. Это – общество дебилов. И вот этот дебилизм – самая страшная опасность современности…(..)
Ч.Ш.: Но ведь чтобы лететь на Марс, нужен интеллект…

Александром Зиновьевым:Да, разумеется, нужен интеллект, но не тот. Для полета на Марс нужны шестеренки, кружочки, какие-то станки и т.д. Проще говоря, вещи нужны. Американцы умеют вещи производить. Любые. Какие угодно! Но приборы, аппараты – это еще не интеллект. Интеллект заключается в подлинно научном познании мира, в соответствие с правилами логики и методологии науки.
Американцы манипулируют вещами, тем, что они создают, продуктами, продуктами. Они манипулируют вещами, изделиями, изобретениями и т.д. Они не мыслями оперируют. Им мысли не нужны! Вот если бы мне дали возможность, я бы Вам показал, какие дебилы эти Буш и все прочие. На самом простом интеллектуальном уровне. Вот в чем состоит ужас. Вот, что несут они с собой для человечества. И имейте в виду: для них, кстати, для этих людей врагом становится и западноевропейская цивилизация, к которой мы с Вами принадлежим, как и миллионы других людей на планете. Им не нужны достижения прошлых европейских мыслителей. Им это не нужно. Они ничего этого не понимают. Я повторяю: американцы могут все, не понимая абсолютно ничего, поскольку понимание им не нужно… '' http://zinoviev.info/wps/archives/60

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V.>pensionāram 17.11.2009 14:17
Amerikāņu biljons ir tas pats eiropiešu miljards,tātad ar deviņām nullēm,triljons ir tāds pats kā mums ar 12 nullēm.Tālāk skaitīt nav vērts,jo nuļļu skaits sakrīt ar pakāpes zīmi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 17.11.2009 12:27
Piebilde par Eiropas prezidentu.
Manuprāt nekas daudz nemainītos,ja šo Eiropas prezidentu ieceltu Romas pāvests.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Arturs - Pensionars 17.11.2009 12:19
Arī Jums skaistu un ražīgu dienu.
Nedomāju,ka vajadzētu uzņemties visa izskaidrotāja lomu.Tomēr ir lietas kuras latvietis no Latvijas un,domāju, latvietis no ASV uztver gan izpratnes līmenī,gan psiholoģiski atšķirīgi.
Vārda"nodrebēt"vietā var arī lietot "pēkšņi atskārtu,ka ieraudzīto pazīstamo skaitļu izpausme ir cita",piem.,izlasu,ka tas ir 1000,bet palaižu garām s.pirms vārda tons un tas jau nav 1000,bet gan īsā tonna 907,184 kg.
Un tomēr pastāstiet pensionāram un citiem,kad amerikāņi saka biljons,biljards,triljons,ko tas nozīmē eoropietim,vai, ko nozīmē - peta- kad runā par skaitļojamo mašīnu ātrumu.
Kas attiecas uz Jūsu raidījumiem,tad sekoju tiem ar interesi kaut arī šad tad viedoklis man ir cits,bet tur jau tā interese.Bet pilnīgi vienmēr esmu pārteigts un priecīgs par Jūsu runas precizitāti un ātrumu,bez latviešu ī un ē.Vai tas arī no amerikāņu skolas un dzīves,vai vienkārši tas esiet Jūs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 17.11.2009 11:44
Piebilde raidījumam ''Skats no malas''par Krievijas pilsonību.Manuprāt Latvijai zināmā mērā Krievijas pilsoņi ir izdevīgi,jo viņus atšķirībā no nepilsoņiem ir ļoti viegli izraidīt uz neatgriešanos.To pierāda piemērs ar Kazakovu.Lai nebūtu skandāla,var vienkārši nepagarināt uzturēšanās atļauju.Protams tas viss iespējams tikai NATO dēļ.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Clash>Arturs - Pensionars 17.11.2009 10:20
Isakau pamēgināt tulkotāju www.translate.eu. Protams nav perfekti, bet saprast var :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > Arturs Pensionars 17.11.2009 09:54
Es Amerikā nedzīvoju nu jau teju 20 gadu un, lai arī no attālienes visumā sekoju tam, kas tur notiek, neesmu tas, kurš par to varētu rakstīt skaidrojošus blogus, ja nu vienīgi tajos gadījumos, kad notiek kaut kas ļoti liels (Obamas ievēlēšana). Jautājumu par nodrebēšanu gan nesapratu. Jauku Jums dienu!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Arturs - Pensionars 16.11.2009 22:13
Ak,jā vai jums uzlūkojot ASV no Latvijas,Strepa kungs nekad nav likušas nodrebēt ĪSĀS tonnas,short tons,garās tonnas,BTU teravatstundas,un tad vēl šie futi, poundi,kvadrātpēdas,kubikpēdas,fjūčersi un daudz kas cits...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Arturs - Pensionars 16.11.2009 22:03
Streipa kungs !
Es pēdējā kara gadā sāku iet skolā un līdz pat pēdējai klasei mūs apgaismoja petrolejas lampa.Visu par ko rakstiet esmu izgājis cauri,ja nu vienīgi Makintoš man nekad nav bijis,bet būdams pensionārs es katru dienu"sēžu"internetā un uzzinu daudz.Tomēr man nav angļu valodas,lasu vāciski un krieviski,lietoju satriecoši slikto google tulkotāju un tā lasu gan ķīniešus,gan japāņus.Tomēr visvairāk es vēlētoe lai jūs atvērtu blogu K.Streips par ASV.Tā tomēr ir cita pasaule ,cita kārtība,izpratne,uztvere,tas viss jāskaidro.Piem.,ASV kredītsistēma,proti,kapitālu mobilizācis sistēma, sakņojas biržas darbībā,Eiropas - banku darbībā,un tā daudz kas cits,ko mēs te nezinam un neuztveram.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V.>ES 16.11.2009 14:12
Bredberijs dažos darbos ir akcentējis gaidāmo cilvēka ekspansiju kosmosā,protams dzejiskāk nekā Azimovs.Bredberijam kādā stāstā no Marsa cilvēki vēro,kā uz Zemes eksplodē atombumbas.Bet Lemam ir tehnoloģiju summa.Tālāk grūti aiziet

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ES 16.11.2009 13:19
Jaunās tehnoloģijas ir ļoti jauka lieta, bet... Pirms daudziem gadiem kādā izrādē bija dialogs- Apkopēja:"Profesor, cik jūs esat laimīgs! Jūs protat septiņas valodas."- Profesors:"Jā, bet vakarā man tāpat nav ar ko parunāt". Cilvēkiem dotās jaunās iespējas nebūt nenozīmē, ka jau rīt viņi sāks dzīvot citādi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ES > Aivars V. 16.11.2009 13:13
Fantastus patiešām der pārlasīt, it īpaši R.Bredberiju un S.Lemu. Pēdējais ir bijis gandrīz vai pravietis, jo uz Zemes, kad Ijons Klusais ir beidzot atgriezies no ceļojuma kosmosā, ir palikušas vairs tikai Jusa, Raša un Čaina. Un abi šie kungi rakstīja arī par tehnoloģijām, starp citu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis > Kārli 16.11.2009 13:11
Microsoft jau nu gan nav pazīstams ar biežu savu produktu atsvaidzināšanu. Citas kompānijas reaģē daudz, daudz ātrāk. Apple, šķiet, izlaiž jaunas versijas praktiski visiem saviem produktiem reizi gadā, Google vismaz reizi trijos mēnešos.

Par telefoniem. Pats ļoti ilgi lietoju vienkāršus "tikai piezvanīt" tipa telefonus. Pēdējais bija atvāžama Motorola - lai atbildētu uz zvanu, nevajadzēja piespiest nevienu taustiņu. Tai pašā laikā kabatā vienmēr bija arī mp3 atskaņotājs. Un lai atbildētu uz svarīgu, taču īsu e-pastu, bija jāslēdz iekšā dators. Jaunie multi-purpose aparāti (kurus dēvēt par telefonu laikam nebūtu īsti korekti) noteikti nav ērtākie, lai zvanītu. Taču neatsverami, lai tramvajā skatītos video, lasītu jaunumus internetā, sūtītu e-pastus, meklētu kartē vietas, kur jānokļūst, un plānotu maršrutu. Tam visam ir atsevišķi aparāti, kas katru no funkcijām veic labāk. Ērtības rodas no fakta, ka visi šie aparāti ir vienmēr līdzi un ērti guļ kabatā.

Bet ne visiem tas ir nepieciešams. Daudziem cilvēkiem tik tiešām ir nepieciešams tikai pazvanīt - jauna tehnoloģijai nevajadzētu būt pašmērķim. Dinozaurs ir nevis tas, kurš nelieto visu jauno un labo, bet gan tāds, kas nezina par tā eksistenci un piedāvātās iespējas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Clash 16.11.2009 12:52
Notiek jau arī atgriezšanās pie vecajām tehnoloģijām, piemēram, populāri ir atkal klausīties mūziku uz vinila platēm, ko labrāt arī es daru. Tāpat labāks skanējums ir vecās tehnolugojas lampu pastiprinātājiem, nevis tranzistoru, bet maksā tādi jauni 800 LVL un uz augšu, it kā veca tehnoloģija :) Neskatoties uz to, sapnis ir par lampu pastiprinātāju.
Tāpat eBay par lielām summām joprojām tiek pārdoti vecie analogie un digitālie sintezatori, kas tīri pēc savas izgatavošanas materiāla pat nav salīdzināmi ar mūsdienu plastmasas atkritumiem.
Tas pats bums ar iPod, nu ir man tās 10000 dziemas tajā, bet tā nekad nevar būt mūzikas baudīšana, salīdzinājumā ar īstu CD vai vinila plati (kurus deļ mūsu neadekvātajām cenām nākas pirkt lietotus eBay).

Piekrītu, ka datorus diez vai kāds staipīs līdz, lai tas pazustu vai to nozagtu, vai nejauši tas izkristu kādā mitrākā vietā. Protams, būs tādi kam tāds būs vajadzīgs.

P.S. Es arī palieku uzticīgs XP.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

> Krabe 16.11.2009 08:34
Pa starpu taču bija arī Vista.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Krabe 15.11.2009 21:22
Windows XP tika izlaists 2001. gada oktobrī. Windows 7 - 2009 gada oktobrī. 8 gadi. Par ātru?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


MB 15.11.2009 20:59
Es nevaru vien sagaidīt to mirkli, kad mobilajā telefonā būs arī mikro viļņu krāsns.
Ja nopietni, tad šobrīd par dārgu naudu var nopirkt mobilos telefonus, kas uzlādējas ejot, kustībā. Gaidu, kad tādi būs pieejami arī parastajiem cilvēkiem. Tiesa, ja negaidīti beigsies aku, tad būs žigli jāapskrienu pāris kvartāli, bet tas nav pats trakākais.
Par ceļošanu pagātnē un nākotnē - ufffff, savā ziņā tas visādās simulācijās jau ir nelielās devās ir iespējams. Reāli - tas nav tas, kas cilvēkam ir ļauts un, acīmredzama, iemesla dēļ.
Hologrammas tas ir interesanti, pat mazliet biedējoši.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ERIKS 15.11.2009 11:43
piekrītu pilnībā jo hmmm kautkā jau tas izskatās stipri vien populistiski , kas droši vien ir politikas satāvdaļa , bet nu šoferu dēli un meitas nu piedodiet.
Bet interesants ir viņa arguments ka varētu koalīciju veidot ar saskaņas centru (tas ir saprotams) bet ar TAUTAS PARTIJU nu tad rodas jautājums KO TAD TU KRITīZē ESSOšO KOALICIJU TAUAS PARTIJA JAU VISU LAIKU IR CīTīGI PIE STūRES UN TAISA VARENU POPULISMU.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Aivars V. 15.11.2009 11:04
Buldozers pārāk atklāti tecina siekalas lielākas varas virzienā.Vēlētājiem,vismaz daļai,tas var nepatikt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

eriks 14.11.2009 23:15
Ar internetu mobilajā telefona var izdarīt daudz jauku lietiņu.
Kas attiecās uz ekrāna izmēriem protams jums taisnība var izmežģīt acis bet tekstu ko es jums rakstu es rakstu izmantojot telefonu kā modemu jo mums ir tāds monstrs kā lattelecom kurš nejauši aizmirsa atsevišķas Latvijas vietas kur to arī vajadzētu takā ievilkt.
Tā vieta nemaz nav tik tālu un neatrodas uz marsa tikai 10 km no Bauskas .
Protams ,tas ir biznes , maz cilvēku dārgas izmaksas.
Skaidrs, ka ir arī citi varianti nu ,bet es domāju, ka jūs apmēram nojaušat cik tie ir ‘Lēti’.
P.S
Lielākā vai mazākā mērā jūsu darba piekritējs.
Ēriks
Ak jā jūsu iemīļotas personāžs buldozers iet uzbrukumā

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


gt 14.11.2009 21:34
Raksts pilnīgi apraksta arī manas attiecības ar modernajām tehnoloģijām. Vienīgi, atšķirībā no raksta autora, man ir >70. Arī man ir grūti apgūt un pierast pie daudzām jaunam tehnikām. Arī man ir vecais Nokia un tas pilnīgi mani apmierina kā sazināšanās līdzeklis. Tātad varu tikt pieskaitīts pie "dinozauriem". Toties, atšķrībā no daudziem jaunajiem, es zinu reizes rēķinu un protu rēķināt t.s. trīsskaitlu uzdevumus. Un vēl - neķeros uz katra "ātru panākumu un gaišas nākotnes" solītāja kailajiem āķiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Jānim 14.11.2009 20:58
Nevaru iepriecināt, cienītais. Nekur es nebraukšu. Nekur es neiešu. Nevienu es nečakarēju. Ja Jums nepatīk, lasiet kaut ko citu. Vai Jums to ir sarežģīti saprast, ka tā vajag? Laikam esat skumjš cilvēks. Jauku Jums atlikušo vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 14.11.2009 18:52
Atkal dubultnieks-provokators.
Starp citu pievērsiet uzmanību Lāča-Kabanova pretstāvei.No tās var iznākt liela vietējā un interesanta priekšvēlēšanu kampaņa.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis 14.11.2009 17:30
Streips! Lūdzu ejiet prom no Latvijas, nečakarējiet jaunatni un citus. Mēs Jūs lūdzam - ejat prom.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Dāvids Vikmanis 14.11.2009 16:36
Starp citu, pie hologrammas šūpuļa stāv "autentisks" latvietis - Juris Upatnieks. Un hologramma vēl pat par 30% nav parādījusi savas iespējas. Tātad, gaidīšanas svētki.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

cits 14.11.2009 14:48
Kāds tur ludīts, ja reiz izmanto visas jaunākās tehnoloģijas. Vienīgi tevi varētu saukt par pragmatisku – tādu, kuram nevajag dižoties ar katru jauniznākušo modes mantiņu, bet kurš var pagaidīt, kamēr tehnoloģija ir stabila.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V. 14.11.2009 14:43
Streipa kungs,Jūs kļūstat vecs.Visi fantastu paredzējumi piepildās.Nākotni var vienkārši ekstrapolēt.Par ceļvedi varētu izmantot Aizeku Azimovu vai kādu citu.Latviešu pastāvēšanas laiks ir ierobežots,ja vien nākotnē kāds neuzcels no miroņiem šo ķildīgo tautu un nenometinātu uz kādas atsevišķas planētas.Arī tas izriet no šīm ekstrapolācijām.Un starp citu pirms 10000 gadiem Jūs senlatviešus neatrastu,jo dziesmotās revolūcijas laikā mēs un igauņi piešķīrām sev tikai 4ooo gadus,ukraiņi gan visus desmit.Baidos,ka nekādi senlatvieši nekad nav bijuši,tos izdomājis Pumpurs un Auseklis.

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips