Atslēgvārdi:

Paldies premjerministram ... un par azartspēlēm laikraksta interpretācijā 31

Labrīt, lasītāji!

Šorīt premjerministrs Ivars Godmanis vēlreiz paziņoja, ka acīmredzot būs jālikvidē valdības īpašo uzdevumu sekretariāti, un neilgi pēc tam "Tautas" partijas boss Saeimā Kučinskis pateica, ka partija ir gatava runāt par ministru portfeļu pārdali pēc tam, kad tas būs noticis. Nu, prieks, kur tu rodies? Par sekretariātu nelietderību esmu rakstījis daudz, it īpaši jautājumā par Kastēna kantori, kurš, kā esam uzzinājuši pēdējās dienās, ir tik nekompetents, ka pats pat neprot izdomāt, ko nozīmē jēdziens "integrācija." Padzenot kādreizējo Latvijas televīzijas žurnālistu (kauns, kur tu rodies?), valdība nodrošinās arī vēl labāku rezultātu, jo Kastēnam atgriežoties Saeimā no tās būs spiests aiziet "cilvēka tiesību aizstāvis" Šmits, kura klātbūtne parlamentā apkauno visu valsti. Kas attiecas uz ministru portfeļiem, būtu ļoti jauki, ja Aizsardzības ministrijas vadību pārņemtu kāds, kas kaut ko zina par aizsardzības lietām arī ārpus zirgu izmantošanas militārām vajadzībām. Tas būtu pats pirmais darbiņš ministru portfeļu pārdalīšanā, it īpaši, ja Kučinskis, kā pats apgalvoja, ir norūpējies par "profesionalitātes" pakāpi ministru starpā.

Iesaki citiem:


***

Diena turpina vārīties par Valentīnu Andrējevu, virakstā šodien ir teikts, ka viņas "hobijs rada aizdomas par lēmumu pamatotību." Tātad -- tāpēc, ka Valentīna Andrējeva apmeklē azartspēļu zāles, visi pieci Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas locekļi, iespējams, pieņem nepamatotus lēmumus. Pārējie četri komisijas locekļi -- Gints Zeltiņš, Edvīns Karnītis, Ivars Zariņš un Daiga Iļjanova -- par šādu apgalvojumu varētu būt gan pārsteigti, gan arī, ne bez pamatojuma, apvainoti. Kas attiecas uz pašu V. Andrējevu, vakar viens bloga lasītājs viņas "hobiju" salīdzināja ar kādu, kas vakaros pīpē zāli vai opiju vai šņauc kokaīnu. Nepamatots arguments, jo minētās nodarbes ir nelikumīgas, ko par azartspēlēm teikt nevar. Diena šodien citē deputātu Strazdiņu, kurš atzīst, ka V. Andrējevas parādsaistības varot nozīmēt, ka "aizdevējs sev izdevīgā brīdī var ietekmēt amatpersonu pieņemt šādu vai savādāku lēmumu." Tiesa, bet tam nav nekāda sakara ar azartspēlēm, jo pieņemsim, ka V. Andrējevai kasino taču naudu nav aizdevuši. Ja V. Andrējevas "hobijs" traucē viņas darbam, tad ir jārisina jautājums par viņas atbilstību amatam. Lai arī ir pilnīgi skaidrs, ka aizraušanās ar azartspēlēm var būt kaitīga un bīstama, pagaidām nekas neliecina, ka V. Andrējevas gadījumā tas tā ir, lai arī cik Diena nevēlētos par to dot nepierādītus mājienus. Tā vietā varbūt laikraksts varētu varētu vairāk padomāt par žurnālistikas pamatprincipiem. Piemēram, šodien tajā ir arī plašs materiāls par algām, kurā cita starpā tiek citēts kādreizējais Dienas komentētājs un pašreizējais Swedbankas eksperts Pēteris Strautiņš. Pirmajā vietā, kur materiālā viņš tiek citēts, viņš ir identificēts nevis kā "Swedbankas sociālekonomikas eksperts Pēteris Strautiņš," bet gan kā "P. Strautiņš." Viena lieta ir tā, ka kādreizējais komentētājs laikrakstā tiek citēts tik bieži un regulāri, ka jācer, ka Diena viņam turpina maksāt honorāru. Cita lieta ir tā, ka žurnālistikas students pirmajā kursā zina, kā pareizi materiālā identificēt personu. Otrā kursā droši vien zina: Ja no materiāla tiek izņemta rindkopa, kurā persona ir identificēta pilnībā un pareizi, tad vajag aplūkot arī pārējo materiālu, lai konstatētu, vai gadījumā viņš nav citēts arī kaut kur citur. Vārdu sakot -- tādas elementāras lietas. Tādas pašas, kā arī šis teikums no laikraksta lappusēm: "A. Konste iedomājas par iespējamo mulsumu skolēns un ļauj ekrānā Ziedonim paskaidrot pašam." Ja kas.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (31) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 17.09.2008 12:58
Ek, ja es buutu vairaak anoniims radiijums, tad visdriizaakais teiktu tieshi to pashu ko Pols Lazaro teica Zilajai Fejai lieliskajaa Voneguuta graamataa *Schlachthof Nr 5*.
Uz ko Zilaa Feja atbildeja - Ir jau dariits.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

matrožu klubs 17.09.2008 11:59
Piekrītu Kārlim, ka Dienas maniere attiecībā uz Andrejevu ir tendencioza ar dzeltenās preses pieskaņu, bet nepiekrītu par azartspēļu atkarības šķietamo nodalītību no darba spējām. Ja atkarība netiek laicīgi ārstēta, tad pienāk tāda stadija, kad pat darba laikā cilvēks savās domās dzīvo citur. Un galvenās regulatores atkarība no nepieciešamas tērēt arvien lielākas naudas summas, dara viņu vieglāk manipulējamu, nekā cilvēku, kuram nav parādsaistību un spēj ļoti disciplinēt dzīvot savu ienākumu robežās. Kārli, vai arī Tu nebūtu priecīgs par Ls5000 algu mēnesī? Ja es dzirdētu ziņas, ka Streipam ir dārga atkarība un viņam nepārtraukti kāds X aizdod naudu, tad es vairs nevarētu uzticēties Streipam kā žurnālistam, jo man būtu aizdomas, ka tas X var piespiest lobēt viņa intereses presē.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 17.09.2008 11:27
ee, mazais napaleon. tu man nestaastiisi, kur man buus liist un kur nebuus. taa shoreiz noleema pasaules sabiedriskaa domaa :)))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - x 17.09.2008 11:15
Kopsh kura laika internetaa ir *zinaamas aprindas*, kopsh kura laika kaads saak reguleet attieksmes vienaadiibu vai nevienaadiibu? Internets ir anarchija shii vaarda labaakajaa noziimee. Tas noziimee, ka Tev nebuus liist ar savaam *aprindaam* tur, kur Tevi negaida. Tev ir absoluuta briiviiba atrast miljons citu vietu, kur vari spriedeleet par kaut kaadaam ziinaamaam aprindaam un pahsnoteiktaam attieksmeem. Nu gan laika pienaakushi - arii interneta videe saak veidoties *aprindas*, taa jau driiz buus shkjiras, kastas, aristokraati un tie kuri shampaanieti no riitiem dzer.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 17.09.2008 10:32
respect, dita, izcenzeejaat KKKaarli. pa smuko, kaa saka zinaamaas interneta aprindaas. beidzot vienaada attieksme pret visiem un tas priecee :)))))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Dita Arāja -> iVecis 17.09.2008 09:58
"Gandrīz katrā viņu "garadarbā" prevalē subjektīvs vērtējums, kas bieži ir balstīts uz emocijām nevis faktiem."
-------------
Rakstu vēlreiz - blogs ir autora dienasgrāmata, tāpēc viņš tur netraucēti var izvērsties emocijās, ja vēlas, var izteikt savas un tikai savas domas, ko citi pieņem vai nepieņem. Bet par šīm domām tad savukārt komentētājiem ir iespējams diskutēt, nevis tā vienkārši un prasti brukt virsū autoram tikai tāpēc vien, ka viņš, iespējams, kaitina vai nepatīk, vai arī uzbraukt principā - uzbraukšanas pēc. Tas vienkārši ir destruktīvi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Bezvārdis 17.09.2008 09:39
Šodien ziņās, ka Saeimas tautsaimniecības komisija uzdos Finanšu ministrijai izvērtēt, vai Andrējevas hobijs netraucē viņai darbā. Šāds formulējums kā arī daudzi jo daudzi komentāri internetā parāda, ka cilvēkiem Latvijā ir ļoti niecīga izpratne par korupciju un tās riskiem.

Vakar salīdzināju azartspēles ar opijpīpes kūpināšanu relaksācijas nolūkos. Protams, pārspīlēju. Tomēr iebildums, ka mans salīdzinājums neder, jo opijs ir nelegāls, bet azartspēles - legālas, ir tikai formāls. Šajā gadījumā runa ir par iespēju jeb risku, ka Andrējevai varētu izveidoties azartspēļu atkarība, kuras rezultātā viņa varētu visai nemanāmi un strauji nonākt ievērojamos parādos un tādā veidā kļūt par viegli manipulējamu personu. Pasaules pieredze rāda, ka aizraušanās ar azartspēlēm ievērojami paaugstina korupcijas risku. Par to arī ir runa. Nevis par to, ka azartspēles varētu degradēt vai deģenerēt smadzenes vai ko tamlīdzīgu. Žēl, ka tas daudziem nav skaidrs.

Nu, mums jau ir arī citas viegli manipulējamas personas augstos amatos. Turklāt parasti šāda īpašība netiek saistīta ar neprofesionalitāti. Gluži otrādi - Zatlers ir profesionālis, Brigmanis ir superprofesionālis, Vaškevičs un viss VID augšgals no profesionāļiem pilnīgi mirdz, nemaz nerunājot par Kastēnu un citiem. Milušs ar kompāniju bija ļoti ļoti profesionāli līdz mirklim, kad neprofesionāli iekrita. Tāpēc Latvijas oficiālajā izpratnē ar iespējamo azartspēļu izraisītu manipulējamību profesionalitāti nevar ietekmēt tik ilgi kamēr kreditors ir pareizais. Man gan personīgi šāds risks nav pieņemams. Es nevēlos gaidīt, kamēr izrādīsies, ka Andrējeva ir paspēlējusi visu savu īpašumu un tagad ir kļuvusi par marioneti. Varbūt viņa tāda nekad nekļūs. Bet vai tiešām viņa ir tik ļoti neaizvietojama, ka iestādes labās slavas labad nevar atkāpties? Atdot savu krēslu kādam citam? Bet šāda argumentācija Latvijā ir pilnīgi nesaprotama.

Tāpēc nav svarīgi - nelikumīgs ir opijs vai azartspēles. Kā viens tā otrs var likt cilvēkam drudžaini un neracionāli meklēt papildu finansiālos līdzekļus lielos apmēros. Sekas abiem ir vienādas. (Alkohols un cigaretes ir lēta aizraušanās un tāpēc pie līdzīgām sekām parasti neved. Alkoholiķis parasti no sākuma deģenerējas un tikai tad bankrotē)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Skatītājs - Kārlis Streips 17.09.2008 09:30
Bet Jūs Streipa kungs, gan esat ierindojies to blogeru sarakstā, kuru tekstiem es sekošu uzmanīgi līdzi un izteikšu viedokli, tāpat kā izsaku viedokli par Kalvīša, Jaundžeikara, Dobeļa, Mūrnieces un citu nekonsekventu cilvēku viedokļiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Horacio 17.09.2008 09:11
Par Andrejevu pilnīgi piekrītu Kārlim. Kamēr nav pierādīts, ka azartspēļu salonu apmeklēšana ir ietekmējusi komisijas pieņemtos lēmumus, tikmēr visi sižeti TV3 un "Dienā" ir nekaunīga un pretlikumīga iejaukšanās viņas privātajā dzīvē.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 17.09.2008 08:50
gy gy gy. tev, dita, tagad jaadzeesh KKKaarlis. vinsh te visus par kretiiniem saukaa :)))

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ČeGevara 17.09.2008 04:57
Korupcijas risks pastāv no brīža, kad cilvēks dzimstot taisa savu pirmo brēcienu. Tāpat kā risks, ka viņš būs alkoholiķis, narkomāns un mazu meitenīšu izvarotājs.
Bet viņš vēl tāds nav. Un noteikti nebūs. vai tas, ka viens cilvēks atpūšas spēlējot azartspēles jau norāda uz to, ka viņš jau IR korumpēts?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

AV 17.09.2008 00:57
Diemžēl man ir bijusi saskare ar cilvēku, kurš cieta no azartspēļu atkarības. Sākumā tika nospēlēta sadzīves tehnika, automašīna, tad vairs netika uzturēti bērni un visbeidzot pārdots dzīvoklis. Viss. Kaimiņš pazuda no redzesloka. Tā bija pilnīga personības degradācija. Andrejevai ir vairāk naudas, viņa var spēlēt ilgāk, krahs būs vēlāk, bet BŪS /ja viņa šo nodarbi nepārtrauks/. Pilnībā atbalstu NP un DIENU - tas bija jāzin plašākai sabiedrībai, jo kā teica KNAB - PASTĀV korupcijas risks. Mēs varējām nezināt par Sudrabas rokdarbiem, bet par Andrejevas "nevainīgo" aizraušanos gan ir jāzin. Nepatīkamu fonu šai ziņai rada arī šīs kundzes lielās parādsaistības - kāpēc tādas radušās, jo ienākumi taču jau tāpat ir lieli. Un nevajag te apelēt pie personas privātās dzīves neaizskaramības. Andrejevas pieņemtie lēmumi ietekmē praktiski IKVIENA Latvijas cilvēka dzīvi. Diez kura amatpersona vēl ir tik ietekmīga? Prezidents, var atlaist Saeimu, bet parasto cilvēku tas skar maz, Andrejevas noteiktie tarifi uz katru cilvēku "iedarbojas" nekavējoties. Ja Andrejeva būtu kādas privātfirmas darbiniece, tad gan šādi "atklājumi" būtu iejaukšanās privātajā dzīvē, šajā gadījumā tas tā nav.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

iVecis 16.09.2008 20:54
----------
Dita Arāja -> iVecis 15.09.2008 23:31
Lūdzu diskutējiet par autora raksta būtību, bet neuzbrūciet pašam autoram bez iemesla un pamatojuma!
----------
Dita, domāju, ka pati saproti, ka strīdēties ar "lielajiem gara žurnālistiem, kuriem vienmēr taisnība" ir bezjēdzīgi! Gandrīz katrā viņu "garadarbā" prevalē subjektīvs vērtējums, kas bieži ir balstīts uz emocijām nevis faktiem. Kāpēc tad es nevarētu šādiem tipiņiem nedaudz "uzbraukt"?:)) Viņi par to jau tikai jūtas iepriecināti, jo domā, ka ir svarīgāki par svarīgu. Vēl kā gudrāko varētu minēt mūsu bijušo kolēģi Ozoliņu, kura, Sarmītes akceptēto, aizskarošo rakstības stilu reizēm bija pretīgi lasīt. Pieminēšu vēl vienu gudrīti - Zanderu, tam nabadziņam 100% skolā ir darījuši pāri. P.S. Streips savā pēkšņajā, asajā naidā pret Dienu nav izvēlējies īsto tēmu. Ir jābūt vismaz nedaudz apdauzītam, lai neredzētu korupcijas risku augstai amatpersonai, kurai azartspēļu atkarība!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips 16.09.2008 20:03
Skatītājs ir ierindojies to portāla lietotāju sarakstā, ar kuriem man sarunas vairs nebūs un kuru virdumus es vienkārši ignorēšu. Jauku visiem pārējiem atlikušo vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Skatītājs - Kārlis Streips 16.09.2008 18:21
Tātad ja Jums nepatīk Kastēna, Šmita, Dienas, Vanaga vai kāda cita viedoklis, tad Jums ir tiesības izteikties, ja? Esat bezgala inteliģents un kompetenst visās lietās. Ja man šķiet, ka Jūsu viedoklis ir muļķīgs, tad man nav tiesību izteikties un ir jālasa kaut kas cits? Nu bet tad Streipa kungs arī Jūs varētu nelasīt Kastēna, Šmita, Dienas, Vanaga vai kāda cita viedokli, ne tā?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb Kaarlim 16.09.2008 17:34
Ek, man no sirds zheel, ka Latvijaa nav ieviesushaas ASV TV reportieru vislabaakaas tradiicijas. Muusu politikjiem nodereetu shaadi reportieri! http://www.youtube.com/watch?v=Eneq0jcMlTw

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips - skatītājam 16.09.2008 17:29
Jā, es biju liecinieks, bez pēdiņām, un pateicu to, kas bija patiesība -- es par apgalvotajiem noziegumiem neko nezināju. Tas bija pirms vairāk kā 10 gadiem, ja Jūs esat pietiekami neinteleģents, lai turpinātu vazāt vienu un to pašu tēmu atkārtoti, tad man Jūsu ir žēl. Ja Jums nepatīk tas, kas te ir rakstīts, tad lasīte kaut ko citu. Arī tas nav īpaši sarežģīts jēdziens. Jauku Jums vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

skatītājs- Kārlim Streipam 16.09.2008 16:25
Vai tas ka bijāt "liecinieks" Eisaka pedofilijas lietā un aktā ir muļķības vai balta patiesība? Un Jūs Kārli arī esat apnicīgs, ka nemitīgi zākājat Kastēnu par jebko un tagad jau Dienu par gramatikas kļūdām Sanāk, ka ikvens ks nenoglauda jums dibenu automātiski kļūst par ienaidnieku un jūsu dumsu izvirduma upuri?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

I 16.09.2008 16:06
Interesanti, kāpēc Kastēna neizdevušos sānsoli uzskatīja par liela "fui" vērtu. Ak jā, piebilda, ka sanāk dubultmorāle - vārdos - par ģimenes vērtībām, darbos - nu kā sanāk. Liela daļa vīriešu būtu ar mieru paslepus baudīt kādu piedzīvojumu un viņiem tā būtu privāta lieta. Kāds vēl sievu ar pa burzmu paaudzinātu - pati tādanekāda, ja vīrs uz jauniem meitukiem skatās. Kastēns pelnīja nosodījumu, jo ir publisks cilvēks un iestājās par ģimenes vērtībām, kurām pats diemžēl nesekoja. Andrejevas kundze, būdama galvenais regulators, kuras pienākumos ietilpst sekot monopolistu piedāvājamo tarifu aprēķinu pareizībai un likumībai, drīkst nenosodīti nodarboties ar azartspēlēm. Ja pēc izglītības viņa ir ekonomiste, matemātiķe, da jebkas, kur pirmajā kursā māca matemātiku un varbūtības teoriju, tad viņai būtu jāzin, uz ko balstās azartspēles. Un tomēr spēlē? ja taisnība, ka viņas parāds ir virs 100000, tad lai to atdotu, pie viņas tagadējās algas, ēdot patiesi tikai rupjmaizi un uzdzerot krānūdeni, vajadzēs ap 30 gadiem. Nu tad par kādu kompetenci te runājam? Ja cilvēks nespēj sakārtot savu dzīvi, tad no kādām prāta rezervēm izdosies pasmelt gudrības profesionālai darbībai.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ieva 16.09.2008 16:00
sekretariātu jau nelikvidē pavisam, funkcijas pārceļ citur. principā nekas nav mainījies

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips - skatītājam 16.09.2008 15:50
Man, cienītais, nekad nav bijuši iebildumi pret "oponentu viedokļiem." Man ir bijuši un turpina būt iebildumi pret tiem komentētājiem, kuriem prāta spējas neaizsniedzas pietiekami tālu, lai kaut ko uzrakstītu par tematu, tā vietā vienkārši ņerkstot vai lamājoties par mani kā autoru un apnicīgi atkārtojot vienas un tās pašas muļķības atkal un atkal un atkal un atkal. Šī ir kategorija, cienītais, kurā acīmredzot ietilpstat arī Jūs. Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb - Che 16.09.2008 15:07
Veesturnieki zin, ka Che bija liels uriina terapijas piekriteejs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ČeGevara 16.09.2008 14:18
Palasot Dienu, viens komentētājs bija pieminējis, ka turpinot iesākto, laikrakstam noteikti būtu jānoskaidro visu saeimas deputātu hobiji un aizraušanās ar netikumiem. Es vēl ierosinu sarakstu paplašināt ar valsts un pašvaldību amatpersonām. Un tad, kāpēc bez ievērības atstāt citus latvijas iedzīvotājus? Katrs taču ietekmējam valsts likteni.Nu un kad esam to visu noskaidrojuši, ar referenduma palīdzību likumdošanā noteiksim kritērijus katrai iedzīvotāju grupai, ar ko katra drīkst/nedrīkst nodarboties un kādā apmērā.Pirmkārt, noteikti būtu jāierobežo seksa aktivitātes, jo jau no sportistiem ir zināms, ka pirms nopietnām sacensībām sex samazina rezultātus. Tātad nakts no 3-dienas uz 4-dienu deputātiem jāpavada atturoties no sex aktivitātēm. Labākai rezultativitātei. Līdzīgi ierobežojumi jāievieš visās grupās, jo katrai pienāk reize, kad jārīkojas ar max atdevi sabiedrības labā. (Kārli, tas attiecas arī uz netradicionālas sex orientācijas piekopējiem)Azartspēles, protams, aizliedzamas jebkurai iedzīvotāju grupai. Izņemot urlas, jo viņiem tās ir neatņemams dzīvesstils.Alkohols nelielās devās pieļaujams tikai dabīgo vīnu veidā un ne vairāk par glāzi valstssvētkos un glāzi šampanieša jaunajā gadā. Pārējā laikā atturību kā dzīves normu uzrauga speciāla valsts aģentūra. Medības un makšķerēšana aizliedzama visiem, ieskaitot urlas, jo veicina asinskāras tieksmes.Kā ar smēķēšanu? Varbūt varētu atļaut lumpenu/strādnieku slānim darba pārtraukumos. Savādāk tā dīvaini - pīppauze bez pīpēšanas.Un tad mēs būsim viena pretīgi zolīda sabiedrība ar kuru neviens negribēs draudzēties, jo šizofrēniķus neviens jau necieš.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

skatītājs 16.09.2008 14:18
Kārlis noteikti nevar pārdzīvot, ka Dienas moderatori atteicās dzēst jebkuru komentāru pie Kārļa rakstiem, kas saturēja viņa oponentu viedokli. Piemēram vai šeit turēsies ilgi komentārs par Kārļa līdzdalību Eisaka krimināllietā?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

es 16.09.2008 13:50
Privatais hobijs? Atkariba nav hobijs. Ta ir nopietna slimiba, ko arste. Labri, Latvija.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Marija 16.09.2008 12:54
Kārlim noteikti taisnība. Lasot Latvijas mediju ziņas (Šmits par ķīmisko kastraciju, kāds vēl par nāvessoda atjaunošanu, Diena ar Andrejevas vajāšanu par privāto hobiju)rodas iespaids ka valsts atrodas gandrīz vai uz totalitārisma robežas. Indivīda tiesībām šīs sabiedrības acīs acīmredzot joprojām ir sekundāra loma - galvenais, lai vairākums justos droši. Kāpēc lai jauni, izglītoti un strādāt gribošie cilvēki izvēlētos dzīvi tādā valstī?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

mb 16.09.2008 12:25
Tas, ka Kasteens bija nejeega nenoziimee, ka valstij vajadzeetu likvideet iestaadi, kas risina tik svariigo integraacijas jautaajumu. De Facto divkopienu valstii. Saprotams, ka Kaarlis shai gadiijumaa vispirms ieraudziija Shmita miikstaa mandaata probleemu. Tomeer tas nelej uudeni uz objektivitaates dzirnaam.
Par Andrejevu runaajot - Diena ir atklaajusi patiesi skandalozu lietu. Latvijas zhurnaalistikas guru zin, ka rietumvalstiis aviizhu virsraksti buutu ar visarkanaako kraasu boldaa. Jau pirms aviizes tipograafijas kraasa buutu nozhuvusi Andrejeva buutu atkaapusies. Diskusijai punkts.
Kaarli, shii daama nav tikai viena no komisijas locekleem, vinja ir iestaades vadiitaaja. Taas iestaades vadiitaaja, kas vistieshaakaa noziimee ietekmee katra Latvijas iedziivotaaja dziives liimeni ar katru reekinu par gaazi, elektriibu, katra uznjeemuma aarkaartiigi buutisko fikseeto izdevumu dalju. Es sagaidu, ka shaads cilveeks ar skaidru galvu peec briivdienaam ierodas darbaa, nevis briivdienaas atpuutas vietaa metaajies visu nakti pa klubiem. Vinja tur roku uz simtu tuukstoshu cilveeku dziives liimenja kakla arteerijas - ikmeenesaha komunaalajiem reekiniem, visas valsts ekonomikas inflaacijas spiediena ventilja. Shis ir laiks un vieta but prasiigam. Mees nerunajam par 11.tramvaja vadiitaaju, kurai arii labaak buutu veelams briivdienaas normaali izguleeties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

es 16.09.2008 12:22
Es tomer joprojam velos oponet, jo azartspeles liek aiznjemties lielu naudu un parasti ta tiek aiznjemta nemaz ne no tik "tiram" rokam. Kas nepiecieshamibas gadijuma spej ietekmet.

Ja, diemzhel Riga azartspeles nav aizliegtas. Bet vai tapec shi atkariba ir mazak bistama - es shaubos.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

M 16.09.2008 11:29
Laikam Dienai nav nekā cita, par ko rakstīt. Žēl, ka tirāža jāpārdod ar dzeltenās žurnālistikas stila rakstiem, kur tiek balansēts uz patiesības, iespējamības un fantāzijas robežas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

x 16.09.2008 11:16
nee, nu kaarli. man beidzot gribas paspiest tavu krabi - par andrejevu ljoti pareizi visu esi uzraxtiijis.
IMHO nekauniiga iejaukshanaas privaatajaa dziivee, nelikumiigi izsekojot konkreeto personu. ikviens no mums var kljuut par liidziigu manipulaaciju upuri ...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ČeGevara 16.09.2008 10:24
Kārli, nudien varu atkal rikai piekrist par Andrejevas gadījuma atspoguļojumu Dienā. Pareizāk sakot, ne gadījuma, bet gan pašu rakstītāju iedomu augļu uztiepšana sabiedrībai.

Nožēlojami, žurnālisti.

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips