Atslēgvārdi:

Nu, bet kurš gan cits? 49

Labdien, lasītāji!

Nu ir oficiāli pateikts tas, kas neoficiāli zināms bija jau visai sen -- politorganizācijas "Par labu sistēmu mums pašiem" (oi, atvainojos, laikam reklāmas kontekstā tā saucas "Par labu Latviju") kandidāts premjerministra amatam būs mūsu valsts galvenais buldozers Šlesers. Piedodiet, PLL ļaudis, kas zem gļēviem nikiem ganāties par Politika.lv (un ne tikai), bet, lai arī tas atbilst virsrakstā uzdotajam jautājumam, nekādu prieku tas nerada vis.

Iesaki citiem:

Cilvēks ar vidusskolnieka izglītību. Cilvēks, kura solījumi vienmēr ir bijuši apmēram 70000000000000 soļus priekšā izdarītajam. Nav vērts atkārtot visu, ko šis cilvēks laika gaitā ir sastrādājis. Bet vienu gan esmu atcerējies tikai tagad -- viņš ir rekordists arī citā nozīmē. Neviens cits politikānis visā Latvijas vēsturē nav bijis padzīts no ministra amata vairāk kā viņš. 1999. gadā viņa demisiju no ekonomikas ministra amata pieprasīja Krištopans. 2004. gadā viņu padzina Repše. 2006. gadā to pašu izdarīja Kalvītis. Lūk, sasniegums, kas nav izdevies nevienam citam politikānim mūsu valstī.

Lai arī kāda nākamajā Saeimā nebūtu ievēlēto partiju un apvienību kombinācija, visvairāk es nudien ceru, ka PLL būs jāpaliek opozīcijā (vai, vēl labāk, zem pieciem procentiem), jo nudien ciniskāku veidojumu nav iespējams iedomāties. Gandrīz vai traģikomiski žēl sametas bijušā Valsts prezidenta Rumpīša, oi, atvainojos, Ulmaņa taisnošanās, ka viņš nu būs tas, kurš abus AŠ savaldīs un pārliecināsies pat personīgi, ka viņi nekādus podus negāzīs. Izkārtne, ne cilvēks, piedevām acīmredzot lielajā politikā nepiedodami naivs. Par finanšu ministru šis veidojums vēlas redzēt Šķēli -- to pašu, par kuru rakstīju vakar. Jā, tas nu gan ir tas, kas mums ir vajadzīgs finanšu ministra amatā -- cilvēks, kurš slēptus ofšorus uzskata par "uzticamības darījumiem" un figurē arī digitalizācijas skandālā. Ai, ai, ai!

Un tagad tā. Tie, kuri manu blogu apmeklē tikai un vienīgi, lai mani pasludinātu par Vienotības "trubadūru." Pasakiet, kāpēc Šlesers būtu labs premjerministrs un Šķēle - finanšu ministrs. Vai, pareizāk sakot, kāpēc Latvijas iedzīvotājiem būtu jāignorē tādas lietas, kā Jūrmalgeita, Yew Tree Trust, Kempmayer, lielākie kretīni, digitalizācijas skandāls, šofera dēli, solījums par 50 tūkst. darba vietām, u.tml. Kas Jums liek domāt, ka šie ir cilvēki, kuriem vajag uzticēt varu valstī? Bet, lūdzu, ne kāpēc Jūs domājat, ka to nevajag uzticēt Vienotībai vai kādam citam. Konkrēti -- kāpēc šiem cilvēkiem, kuri uzskatāmi, pierādāmi un konkrēti ir demonstrējuši to, ka tiesiskums viņiem ir pavisam un ļoti abstrakts jēdziens, būtu paši labākie, kurus likt pie kloķiem? Arī citi lasītāji, kuri neesat minētie PLL trubadūri -- ja Jūs tā domājat, tad paskaidrojiet, kāpēc. Būs interesanti. Tiem, kuri vēlaties tikai bļaustīties -- varbūt konstatējiet, ka esat pieauguši, un sarunā piedalieties ... nu, konstruktīvi.

Jauku visiem atlikušo dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (49) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


izabella 19.08.2010 16:42
Ko uzbrūciet Streipam?Viņš visu pareizi redz kas te notiek.Vairāk vajag ieklausīties viņa vārdos.Lai atkal nesastrādājām S...Viņš tak ir viens no mums no masām.Es domāju,ka šoreiz jāvēl tos kas nav bijuši pie varas,sliktāk jaunebūs.Lai tie vecie sami tagad tikai tērē naudiņu ko(sapelnījuši)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Tā viņš ir 14.08.2010 00:52
Nu kāpēc visspēcīgs?

Tikai tur, kur viņš kaut ko noteicis, arī ir viss trubā. :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 14.08.2010 00:08
Uuuu kāds tas Šlesers visspēcīgs dēmons!
Toč' jāliek par Vadoni, ja mūsu tautai paveicies ar tādas pārdabiskas būtnes klātbūtni.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Tā viņš ir 13.08.2010 18:35
Lasītāj, varbūt Jums aizbraukt tā vietā uz Centrālo staciju un palūkot, uz kurieni pēc Šlesera biznesa interešu lobēšanas lidostā var nokļūt ar starptautisko vilcienu? Es Jums aiztaupīšu pūles un atbildēšu uzreiz- nekur. Cik darba vietu cilvēkiem atņemts pēc veselas tautsaimniecības nozares iznīdēšanas? Cik naudas valsts ir zaudējusi, jo, kad Šlesers kļuva par satiksmes ministru, tie bija populāri iedzīvotāju vidū, bet, kad viņš amatu pameta, to vairs gandrīz nebija?

Starp citu, ņemot vērā to, kā Šlesers dalīja priekšrocības atsevišķām aviokompānijām ar Rīgas lidostas starpniecību, par attīstīto (atdzīstu) pārvadājumu tīklu jāpateicas ne viņam, bet gan citu valstu lidostām, kuru vadība nebija tik negodīga kā šeit un nepalīdzēja atsevišķiem pārvadātājiem, līdz ar to AirBaltic radās priekšrocības.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Lasītājs - Tā viņš ir 13.08.2010 18:18
Aizbrauciet vienreiz uz lidostu un apskatieties. Bet vispār - nav jēgas aklajam stāstīt par saulrietu. Tāpat nesapratīs. Tad kad Šlesers būs premjers, tad beidzot varbūt sapratīsi kādam jābūt nācijas līderim.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


juris1 13.08.2010 15:50
Sveiks "LASITAJ"-nu mēs esam divi vienā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Tā viņš ir 13.08.2010 13:23
@ "Vislabākāis arguments, kāpēc balsot par PLL un nebalsot par Vienotību, ir šo spēku atbalstītāju inteliģences līmenis. Vienotībai tas ir truls, aprobežots un nesamērīgi agresīvs, kamēr PLL inteliģents, saprātīgs un tolerants. Var paskatīties jebkuru portālu un šī likumsakarība parādās kā uz delnas."
*****
Opā! Un, kad lasām komentārus šeit pat, redzam, ka "inteliģentā" PLL elektorāta galvenais kritērijs partijas izvēlē ir "cik dziļi pazemos jenotus", savukārt veselīgajā diskusijā izmanto tādus lūk argumentus: "ko gan [autors] tādā ameriķānu videnē un geju žurnālā daudz var iemācīties". Atvainojiet, Jūsu visu (PLL kaismīgo atbalstītāju) inteliģence kopš viduslaikiem ir nedaudz sasmakusi, un Jums nevajadzētu ar tādu lepoties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Tā viņš ir 13.08.2010 13:02
@Lasītājs: Jūs laikam iepriekš nesalasījāt vai negribējāt, tāpēc palūgšu vēlreiz- nosauciet Šlesera LABOS darbus! Konkrēti.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

drakons 13.08.2010 12:57
Kārli, jūs kā riktīgs demagogs, prasiet atbildes uz saviem jautājumiem, bet neatbildiet uz manējiem - par Vienotības programmu un par Jaunupa kārtējo draudzeni augstā valsts amatā. Es aiziešu paēst un tad padomāšu, ko uzrakstīt par Sorosa fondu. Kā jau rakstīju iepriekš, ir labas un ir sliktas lietas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

> Lasītājs 13.08.2010 12:54
Nē, bet melošana, bramanīgi bet pilnīgi nepamatoti solījumi, savējo būšana, dabas nīdēšana ... tie nu gan būtu uzskatāmi par netikumiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 13.08.2010 12:53
Nu, bet tad drakon, diskutējiet gan. Kas par to, ko te darīja Soross Jūsuprāt neatbilda "Latvijas kā valsts un tās pamatiedzīvotāju mērķiem"? Grāmatu izdošana? Mākslas darbu atbalstīšana? Stipendijas neskaitāmiem cilvēkiem, lai viņi varētu izglītoties? Atbalsts pilsoniskās sabiedrības izveidei ar atbalstu burtiski simtiem nevalstisku organizāciju?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Lasītājs - ES 13.08.2010 12:11
Nosauc kaut vienu Šlesera netikumu. Es tādus nezxinu. Vai apbrīnojamas darbaspējas ir netikums? Nezinu gan.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Mg > ES 13.08.2010 11:53
Neviens jau neapgalvo, ka Dombrovskis "saņēma valsti" labā stāvoklī, bet, līdzīgi kā bridžā - tev var iedalīties gan labas, gan sliktas kārtis, taču labam spēlētējam ir jāmāk gūt maksimāls labums no labām kārtīm un jāpanāk minimāli zaudējumi, spēlējot ar sliktām kārtīm.
Tāpēc jau es aicinu nevis vienkārši salīdzināt statistikas datus, bet apzināt to kādi lēmumi ir vai nav pieņemti un kā tie ietekmējuši šos datus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jumors 13.08.2010 11:37
Piekrītu ES, kaut arī pavēlāk palasījos. Bet par Andri2 esmu secinājis- tipisks "interneta trollis", ar to jārēķinās. Man vienu brīdi pat bail sametās, kad solīja balsot principiāli "pret" ievestajiem meža zvēriem, ka nu man arī būs jāņem ubaga spieķis, jo nav pašam sava bišu stropa. Bet tad attapos, ko var gribēt, loma jāspēlē puisim. Inteliģence- labs jēdziens. Baidos, ka tā nav saistīta ar politiku un tās atbalstītājiem....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ES 13.08.2010 11:29
Nekādi nespēju saprast, kāpēc tik daudz komentāru tiek veltīts Vienotības un tās "aizstāvja" K.S. nogānīšanai. Vai tad tas kaut kādā veidā spēj Šlesera netikumus padarīt par neesošiem? Bet bloga raksts bija tieši par šo kungu.
Bet, kad lasu "Vienotības" grēku uzskaitījumus, nāk atmiņā leģendārais "Ceplis" ar "Jauns virsnieks nolaidis dibenā plaukstošu uzņēmumu!" Galvenais paspēt stūri iedot rokās citam un sākt bļaut: "Re, kur tas muļļa mūs ir ievedis!" Un TP vadītā koalīcija tieši tā arī izdarīja, pārī ar LPP/LC.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Mg 13.08.2010 10:57
Tad būsim precīzi. Neredzu, ka šajā blogā kāds "apzelētu doma par to, ka Vienotība ir solījusi radīt 1,1 miljonus darba vietu",
drakons tikai rakstīja "Par 1.1 miljonu nodarbinātajiem jāsmejas.."
Bet tagad parēķināsim. Šobrīd valstī ir nodarbināti ap 900 tūkstošiem (CSP lapā oficiālie dati ir tikai par 1. ceturksni - 893.9 tūkstoši). Tātad līdz solītajam 1,1 miljonam pietrūkst ap 200 000, kas ir 4 reizes vairāk par Šlesera solītajiem 50 000. Ja ņem vērā, ka Rīgā dzīvo gandrīz 3 daļa no visiem Latvijas iedzīvotājiem, tad Vienotības solījums ir pārtrumpojis Šlesera solījumu.

Un vēl - nevajadzētu žurnālistiem pārlieku aizrauties ar statistisko datu vienkāršu sasaistīšanu ar konkrētiem politiķiem, kas tajā laikā bijuši valdībā. Nav tā pasaule tik vienkārša, lai pateiktu, "Kalvītis radīja ekonomisko krīzi un Domrovskis to pārvarēja". Ja kāds politiķis tā saka, tad ir žurnālistiem ir jārok dziļāk un jāpasaka kādi tieši šo cilvēku pieņemtie vai nepieņemtie lēmumumi ir veicinājuši krīzi vai raduši izeju no tās. Piemēram, šīs valdības veiksmīgie lēmumi ir budžeta sabalansēšana līdz tādam deficītam, ka starptautiskie aizdevēji mums aizdod naudu, bet neveiksmes ir tajā, ka nav lēmumu, kas ļautu straujāk attīstīties ekonomikai, daudzi projekti tiek mākslīgi kavēti.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 13.08.2010 10:47
Kārli, būsim korekti, es šajā Jūsu blogā un vienā citā arī norādīju, ka runa nav par 1.1 miljonu darba vietām, bet par akurāt 1.1 nodarbinātajiem, kas saskaņā ar statistikas datiem nozīmē, ka Vienotība četros gados sagādās 200 000 darba vietu.

Te no mana 27.jūlija ieraksta:
Saskaņā ar statistiku 2010.gada 1.ceturksnī Latvijā bija 916 tūkstoši nodarbināto, skat. http://www.csb.gov.lv/csp/content/?cat=2220. Tātad Vienotība četros gados sola sagādāt papildus vēl 200 000 darba vietu, kas akurāt ir par 50 000 darba vietām vairāk nekā Streipa lamātā PLL.

Par otro jautājumu - sorosītiem - domāju, ka te nav vērts diskutēt, jo te viss ir izrunāts. Jā, fonds deva naudu saviem mērķiem. Jautājums, vai šie mērķi vienmēr saskanēja ar Latvijas kā valsts un tās pamatiedzīvotāju mērķiem, ir diskutabls.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 13.08.2010 10:45
...Vienotība ir solījusi radīt 1,1 miljonus darba vietu, tomēr būs uzskatāma par melīgu...
----------------------------
Par melīgu uzskatāms arī paziņojums, ka šajā blogā kāds būtu rakstījis: "...Vienotība ir solījusi radīt 1,1..."
Meklēju un atrodu : "...Par 1.1 miljonu nodarbinātajiem jāsmejas..."
Vienīgi smiekli nenāk - Vienotības solījums gādāt par pirmskrīzes nodarbināto skaita atgūšanu ir solījums ārpus saprāta robežas - Latvijā vairs nav un tuvāko gadu desmitu laikā nebūs tik daudz darba spējīgo cilvēku.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > vairākiem 13.08.2010 10:22
Un vēl tomēr būtu jākonstatē, ka atsevišķu šī bloga patērētāju bezgalīgi apzelētā doma par to, ka Vienotība ir solījusi radīt 1,1 miljonus darba vietu, tomēr būs uzskatāma par melīgu. Vienotība ir solījusi atgriezt kopējo darba vietu skaitu līdz 1,1 miljoniem, kā tas bija pirms krīzes, un tas nu reiz nav viens un tas pats. Protams, nevaram būt pārliecināti, ka kādam tas izdosies, jo tautsaimniecība ir sašaurinājusies pavisam konkrēti un Vienotības solījums "darbs katram" reāls nu nebūs (it īpaši ņemot vērā to, ka ne "katrs" mūsu valstī vispār darbu grib), bet tiražēt štampus, kā to dara viens otrs šeit komentējošais, ir vismaz nesmuki, lai neteiktu vairāk. Tas ir tas pats, kas bezgalīgi sunīties par "sorosītiem." Tā arī neviens nekad nav varējis konkrēti paskaidrot, kas ir bijis slikts par Sorosa (starp citu, daudz laimes apaļā jubilejā) naudu Latvijā. Vāvuļot par "kosmopolītismu," protams var, bet tad tomēr būtu jājautā, kādā veidā Latvijā viss būtu labāk, ja šie daudzie miljoni mākslas, izglītības un kultūras jomā nebūtu izdoti. Vai tad mēs būtu daudz "latviskāki"? Nu, diez vai. Jauku visiem dienu. Arī drakoniem, kuriem droši vien dzīve nav viegla.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Jurim 13.08.2010 10:18
Nu, redziet. Vismaz no "lasītājs" esat pārtapis par "Juri." Tas vismaz ir viens maziņš solītis uz priekšu, lai gan joprojām ir apstāklis, ka es Jūs nepazīstu un tāpēc "uz Tu" ar Jums neesmu un arī nevēlos būt. Nezinu, no kurienes Jums ir radusies doma, ka es kādreiz kaut ko esmu mācījis Hamburgas augstskolā, bet Hamburgā esmu bijis tikai vienreiz, tas bija 1977. gadā, un tajā laikā es vēl pats mācījos, nevis mācīju citus. Un "Jaunā akadēmija" bija ļoti labs projekts, kuru izveidoja cilvēks, kurš mums visiem pirms nu jau diezgan daudziem gadiem pateica, ka no politikas viņš aiziet "uz mūžīgiem laikiem." Ak, kaut būtu viņš turējis solījumu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

PK->juris1, vērotājs 13.08.2010 10:06
Es kaut kā to inteligences līmeni īpaši nemanu, tas ir tik pat liels kā visiem citiem. Tikai kaut kā nesaprotu kā ar tādu intelegences potenciālu var novest valsti līdz pilnīgam financiālam klinķim un nomest to piekājām ne tik "inteliģentajam "JL, atkratoties no jebkādas atbildības.Tur laikam vajadzīga īpaša inteliģence. Čaļi laikam inteligenti salasījušies Orvela "Dzīvnieku fermu".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

juris1 13.08.2010 09:33
Dievs dod "es' neuzķerties uz tādiem muldētājiem kā Elerte ,Kārkliņa,Kristovskis,Jaunups u.c.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


juris1 13.08.2010 09:22
Pilnībā piekrītu Vērotājam par inteliģences līmeni.Nebrīnos par Streipa rupjībām (Jutubs K.Streips)ko gan tādā ameriķānu videnē un geju žurnālā daudz var iemācīties.Mani kā kūtī augušu pārsteidz mūsu pašu daudzi komentētāji ar tu "D....".Sevišķi jau vienotībā atbalstītāji.Jāatzīmē ka "to"var izdarīt tikai tad kad nāk nevis tad kad sūta.
Un vēl-džentelmenis izauģ tikai 3 paaudzē .Kārlim līdz tam vēl tālu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ES 13.08.2010 09:14
Šlesers lieliski demonstrē krievu teiciena: "Nekaunība, tā ir otrā laime" pareizību. Vajag pie visiem remontējamajiem ceļiem pielikt lielu savu bildi, bet par ES finansējumu šiem remontiem neminēt nemaz vai labi maziem burtiem. Vajag visur un vienmēr, pilnībā ignorējot uzdotos jautājumus, malt par lidostas attīstību un ne ar pušplēstu vārdu nepieminēt nolaisto dzelzceļu un ar parādiem karojošo pastu (un parādus nebūt nemazināja "Pasta Avīze", kas tika mesta vēstuļkastēs par velti un slavināja Aināru). Un tādi kā [Juris] uz to uzķeras kā mušas. Atzīsim godīgi, lielai daļai tautas patīk uzvarētāji, pat ja viņi spēlē netīri. Tāpēc savu tiesu balsu viņš savāks, patīk tas vai nepatīk. Turklāt, nebūtu godīgi neminēt, ka dažos gadījumos A.Š. vīzijas ir bijušas pareizas. Jo "Saules akmens" projekts alias tagadēja Swedbank ēka priecē aci, neraugoties uz visiem skandāliem ap to (it īpaši, ja salīdzina ar pretējā krasta šausmām- "Triangula bastionu" un stikla bunduli Eksporta ielā).

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis D. -> Vērotājam 13.08.2010 00:53
Hmm. Laikam dikti atkarājas kas skatās. Man iespaids ir radies tieši pretējs. Protams, abām pusēm ir cilvēki, kam labāk padodas runāšana un tādi, kam ne tik labi. Bet kopējais iespaids par Šleseru, Šķēli, Ulmani un viņu sekotājiem man šķiet daudz prastāks, kā tas ir Vienotībai. Tas vēl nebūtu nekas traģisks, bet tas galvenais ir viņu vēlme visu pārvērst materiālā izteiksmē. Šķiet, ka kultūra, zinātne, izglītība, Latvijas neatkarība, Latviešu tautas intereses... tās lietas, kas ir ļoti, ļoti svarīgas šajā brīdī, PLL galīgi neinteresē. Izskatās, ka, ja viss būtu centrēts uz biznesu, tad viņi būtu kaut cik vērā ņemami kandidāti. Lai gan arī tad, ne viņiem izglītības, ne goda prāta - vismaz skatoties pēc darbiem. Varbūt viņi patiešām ir mainījušies, kā to stāsta Ulmanis... Man gan kaut kā tas neticās.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Vērotājs 13.08.2010 00:18
Vislabākāis arguments, kāpēc balsot par PLL un nebalsot par Vienotību, ir šo spēku atbalstītāju inteliģences līmenis. Vienotībai tas ir truls, aprobežots un nesamērīgi agresīvs, kamēr PLL inteliģents, saprātīgs un tolerants. Var paskatīties jebkuru portālu un šī likumsakarība parādās kā uz delnas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Paulis Kravalis->Tiešam kūtī augošajam Jurim 12.08.2010 23:02
Baigi interesanti jaunumi, izrādās ka Šķēle ir baigais mecenāts un kur tad citas apmaiņas programmas, kā piemēram RASMUS,tās noteikti nobāl dižā mecenāta priekšā.Ja runā par Šlesera ceļiem, tad jautājums cik šāda Saulkrastu ceļa izmaksas lielas būtu, piemēram, Igaunijā vai Lietuvā (kādi tur ir ceļi)Drosī vien Rīgas Piensaimnieks, kuram arī bieži braucu garām arī pirder Abdrim Š.Tas arī labi izskatās un kāds tur garšīgs sieriņš KĀRUMS.Par lidostu gan neko nezinu, tāpēc domāu ka Jūsu znots kukuļus nemaksā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ēriks 12.08.2010 23:00
Pašreizejais min.prez.būs kā reiz. Nav mums bijuši iepriekšējie ne ko īpaši gudri.bet frāzes tiem gan bija spārnotas uz pieminekļa nebūtu kauns rakstīt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 12.08.2010 22:53
Ak vai, atkal jauns ieraksts un nekā jauna. Simtreiz atgremoti argumenti. Būtu labāk uzrakstījis, kāpēc būtu jābalso par Vienotību. Kas šī polit-rosola programmā ir tas labākais? Par nodokļiem - tik vien kā diskusija par nodokļu sloga pārlikšanu no darbaspēka uz patēriņu - to jau varēja izdarīt pagājušo vasaru, sastādot šī gada budžetu. Kas traucēja to izdarīt? Ā, sliktā TP, pareizi! Par 1.1 miljonu nodarbinātajiem jāsmejas - salīdzinot ar Šlesera pieticīgajām 50 000 darba vietām šis ir super-solījums. Te nu Vienotības ekonomikas guru - banku lobija pārstāvji - Strautiņš un tas otrs sausiņš, kura vārdu aizmirsu, ir krietni pāršāvuši pār strīpu. Visbeidzot, cerams, ka Kārlis Streips beidzot sadūšosies paprasīt Dombrovskim, vai ar solījumiem nebūs tāpat kā pirms Eiroparlamenta un pašvaldību vēlēšanām - pensijas netiks samazinātas. Hop, nedēļa paiet un jau pamostamies jaunā dimensijā. Kā būs šoruden - kam griezīs un cik? Par to Vienotības programma klusē. Kā ar Vienotības "profesionāļiem" un Jaunupa klasesbiedriem un draudzenēm, kas sabāzti amatos. Laikam vienīgais arguments ir - Dombrovskis izskatās godīgs, viņa acis nemelo. Ai, ai, ai.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Paulis Kravalis 12.08.2010 22:43
jautājums, kur bija AŠxAŠ kad izvarota valsts ar visiem Parex bankas parādiem un sagrautu finansālo stāvokli tika nomesta LJ pie kājām? Tagad kad mēsli ir izstrēbti, tagad JĀ - nu tikai šeptēsim nu tikai sūtīsim D.... Valūtas fondu ( nekur jau nav konkrēti pateikts ko tad konkrēti pieprasīsim tiem tā saucamajiem asins sūcējiem, kas aizdeva mums tos miljardus). Vienkārši pretīgi to visu klausīties, jā un Demakova arī nav vainīga pie šeptēšanās ap koncertzāli, vainīgs ir viņas padomnieks kurš nu viņai saspraudis virs auskariem nu kapitālus batonus, kundzīte nav visu sapratusi pareizi - BET tagad nu viss būs kātībā, otro reizi ar augspapēdenēm vairs sūdā neiekāps.Starp citu esmu dzirdējid ka Rumpītis savu uzvārdu nomainījis tikai 90 gados, bet tas nu tā, lai piedod man Streipa kungs, uzskatu ka šis cilvēks bija vājākais prezidents visas latvijas pastāvēšanas laikā.Allaž smīnu ir izsaukusi Gunta un Ainas Ulmaņu tā saucanā dižciltība.Bet to jau viņam nevar aizliegt. Vienu gan sapratu ka šajā ašxaš projektā viņš izrādijās marionete.Jā kur tad tād 50 000 jaunas darba vietas ka Rīgā berdarbs salīdzinot ar pagājošo gadu pieaudzis par 20%.Žēl to uzņēmēju, kuru uzvārdi tika piedaistīti šajā par labu Latviju, taču tagad vairs nefigurē tur.Domāju ka arī viņi šajā AŠXAŠ spēlē bija tikai marionetes.Nožēlojami būs tas ja šie darboņi tkiks kaut vai pie viena deputāta krēsla.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


juris1 12.08.2010 22:32
Nu re cik daudz amatus varētu ieņemt PLL kandidāti bet Vienotībai ir tikai Ausma Kantāne.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Diesel - Jurim 12.08.2010 22:19
Pie sava traktāta piemirsāt vēl sakopto Ventspili ar tās bruģētajiem ceļiem, kā arī arī to, ka padomju laikā bija labi dzīvot, jo par 5 rubļiem tirgū varēja nopirkt pilnu somu ar pārtiku.

Un kādā apgaismības brīdī iesaku Jums padomāt par tiem nelaimīgajiem, kuriem nebija iespējas tikt pie pasūtījumiem lidostā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Diesel 12.08.2010 22:16
Ieteiktu visiem komentētājiem tādu peronu kā Andris2 un lasītājs viedokli vienkārši ignorēt - atbilstoši vecumvecajam teicienam 'suņi rej, bet karavāna iet tālāk'. Lai arī kas būtu šie cilvēki - noteiktu partiju apmaksāti bandinieki, aprobežoti ļautiņi vai arī kretīni pēc pārliecības un ciešākā aicinājuma - jebkurā gadījumā viņiem atbildēt nav vērts. Kā teica bijušais TP - vai nav sakrītība deputāts Raimonds Pauls -'jo tu sūdu vairāk aiztiec, jo tas vairāk smird'. Varētu atgādināt arī to, ka ar muļķi nav ko strīdēties - viņš tevi novilks līdz savam līmenim, bet pēc tam 'paņems uz pieredzi'... vārdu sakot - atbildēt uz šo verbālo caureju nav vērts. Komentāru telpa ir brīva visiem un viedokļu brīvība ir jāciena, taču tikai diskusijas dalībnieku rīcībā ir tas, kā reaģēt uz citu dalībnieku komentāriem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kūtī augušais Juris 12.08.2010 22:16
Gribu paskaidrot Streipam (Pūtvējiņam)KĀPĒC:
bieži nākas braukt pa AŠ laikā atjaunotajiem vietējas nožīmes ceļiem Katvari -Pociems Spurģi -Ārciems ',pa Limbažu jaunizbūvēto apvadceļu,pa jauno Sulkrastu-Dūču ceļu...
mana znota celtniecības firmai(nevis Šlesera znota)vienmēr bija pasūtījumi pie lidostas paplašināšanas
tas kad kampējs Šlesers bija sat .min. varu vēlturpināt ar no manis tālākiem obj. ...
Ar Šķēli esam abi saistīti
pateicoties kampēja Šķēles apmaksātajai Jaunajai akadēmijai mana meita (zvēru-neesmu Andra šoferis)varēja 1 gadu mācīties Hamburgas ļoti prestižā mācī8bu iestādē (kāda sakritība un arī Streips apmaiņas studēntiemkaut ko tur lasīja -Kārli saki atklāti par naudu vai par brīvu?)
bieži nākas braukt garām modernajam Valmieras piena kombinātam kur jau laikam darba vietas ir ne tikai desmitos .Liekiatgādināt ka no "taisnīgas"sadalīsanas pēc pajām to paglāba kampējs Andris.Domāju ka tik pat sekmīgi darbojas nodrošina darbus un maksānodokļus ari citi pakamtpie uzņēmumi
nožēlojami skatīties uz tukšo Salacgrīvas ostu .Tur pavadīju dažu labu vētrainu savas dzīves gadu.Tu Kārlīt nevari iedomāties kā tas ir ka uz Oktobra svētkiem kad visi ir krastā kuģi švartojas trijās rindās uz borta/
Traki žēl ka to neiekāroja Andris vai Ainārs kaut vai Bertolds.
Nožēlojami ir skatīties uz "taisnīgi"pēc pajām sadalītajām mehāniskajām darbnīcām Viļķenē,Umurgā ,Počiemā lopu kūtīm Katvaros un visā Latvijā...Vai tik tam privatizācijas modelim kājas neaug kādā ZA ASV pilsētā un viens no tās stūmējiem pēcāk neteica man nesaprotamu vārdu sori .
Tā nu iznāk ka man -kūtī dzimušam-dažreiz iznāk darīšana ar meža kuiļiem un kas par brīnumu -auzas izaug cilvēkām līdz krūtīm lielākas nekā pie jums Arizonā-bbaigākie labības lauki bet kuilis izrok grāvmalu,ceļmalu bet tos graudus pagāns neēd.Štelle vienkārša-lauks pieder(uz mūžīgiem laikiem) āzemniekam un tas graudus audzina kā kurināmo.Ekoloģiska ,videi draudzīga manta.Tikai laukā sagāzts baigi daudz ķīmijas.
Vai tāda ir Elertes sludinātā rietrumnieciskā izvēle?
Cikie Latvijas studentiem tad Jaunā akadēmija īsti finansiāli palīdzēja -varbūt simtiem bet varbūt vairāk? Tu jau Kārlīt labāk zini.
Jāskolo Tevi arī ir.Varbūt izaugsi vē3l par -PŪTVĒJU.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Vērotājs - Mg 12.08.2010 22:09
Kāpēc tu domā, ka Šlesers nebūs premjers? Ja man būtu jāliek likmes, tad es Šleseram dotu apmēram tikpat cik Domnovskim, nedaudz mazāk Lembim, un daudz mazāk Urbim. Zīlem tikpat, cik Ziemeļkorejai Pasaules kausā futbolā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Mg 12.08.2010 21:55
Neatceros, kurš aizsāka to māžošanos ar premjera kandidāta izvirzīšana nepieciešamību, bet ir mazliet dīvaini, ka žurnālisti reizē priecājas par to, ka šajās vēlēšanās ir likvidētas lokomatīves un tai pat laikā paši rada jaunu - "premjera amata kandidāts".
Kas gan partijām tad atliek kā māžoties līdzi? Pareizi Andris_2 teica, ka ir taču skaidrs, ka nebūs Šlesers premjers un skaidrs, ka arī Lembergs nebūs, bet Šlesers ar savu "gāzi grīdā" politiku kā reiz tagad varētu būt labs Satikmes vai Ekonomikas vai pa jaunam - Attīstības ministrs. Katrā ziņā labāks

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Tā viņš ir 12.08.2010 21:36
@Kārlis Streips: labs raksts! Galvenais- jautri paskatīties, kā PLL/SC troļļi paši nespēj kaut puslīdz pamatot tās stulbības, ko atstājuši šīs vietnes komentāru sekcijā. Kas, protams, nepārsteidz.
@Andris_2: Noup, joprojām neviena argumenta. Starp citu, Jūs nebiedē, cik lielu ietekmi Jūsu dzīvē atstāj Jūsu tik ļoti nīstais Streips? Padomājiet, Jūs sevus uzskatus VIENMĒR pozicionējat pretēji Streipa uzskatiem, tātad Jūsu viedoklis, kaut arī ačgārnā vīzē, ir atkarīgs no Streipa spriedumiem. Un nevajag noliegt, es atsakos ticēt, ka divu cilvēku domas atšķiras pilnīgi visā, kā Jūs to esat mēģinājis demonstrēt tiešām ilgā laika posmā.
@Vērotājs: To gan nevar noliegt, ka aiz Šlesera stāv darbi. Tikai tādi, kuri pavisam notiekti motivē nebalsot par šo pilsoni. Galu galā, ja reiz esat izlasījis to rakstu līdz galam, tad atsaucieties autora aicinājumam un atbildiet uz, citēju: "būtu paši labākie [!!!], kurus likt pie kloķiem?"

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Vērotājs- Jānis d. 12.08.2010 21:19
Šlesers ir labāks tāpēc, ka aiz viņa stāv padarīti darbi. Es pietiekoši labi pārzinu politisko vidi, lai ar pilnu atbildību varētu teikt, ka Latvijas politikā neviens (varbūt vienīgi Lembergs) pat tuvumā nestāv Šleseram darbaspēju un darbu organizēšanas spēju ziņā. Galvenais Šlesera defekts, kāpēc par viņu cepas Streips un citi sorosieši, ir tas, ka viņš viņu acīs ir homofobs. Streipam ir tikai viens politiķa vērtēšanas kritērijs. Attieksme pret praidu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Andris_2 12.08.2010 20:50
Kārlis Streips > ... 12.08.2010 19:33 ...Un Andri_2 -- piekrītu Bērziņam. Argumentus piedāvājis neesat nekādus...
--------------------
Nu ko lai dara! Man patiesi pietrūkst iztēles, lai sniegtu argumentus uz tik, manuprāt, idiotisku jautājumu kā "...Pasakiet, kāpēc Šlesers būtu labs premjerministrs...".
Šlesers nekad NEKAD nebūs premjerministrs.(es pat nelikšu te izsaukuma zīmi, jo tas nav apgalvojums, bet nenovēršama rutīna). To zin un pateiks jebkurš, kuram nav propagandiskas ieinteresētības gvelzt idiotismus.
Bet PLL premjera KANDIDĀTS viņš ir izcils, jo tieši ar šo PLL, ar uzspēlēti nopietnu ģīmi, ciniski iesēžas Pēdējās partijas elektorāta nišā.
Man šis viņu melnā humora gājies ļoti patīk, un mazliet žēl tos, kas šo izrādi nevēro no zāles, bet lien uz skatuves pilnā nopietnībā neļaut Morim nožņaugt operas primadonnu. Atslābstiet vientiesīši!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Jānis D. -> Andris_2 12.08.2010 20:38
Lūdzu argumentus, lai nav tā, ka vienīgais, kam ir sakarīgas domas, ir Streips, bet biežajiem komentētājiem (kā Tev) viss ir balstīts uz "izjūtu" vai kaut kādu abstraktu vēlmi kādam ieriebt (šoreiz Vienotībai; ikdienā Kārlim).

Man kaut kā likās, ka cilvēki balso par vienu vai otru partiju cerot, ka šī izvēle vedīs uz labāku nākotni. Tā kā neizskatās, ka vari pamatot kāpēc LPP vai SC ir labāki, Tu saki, ka balsosi tā lai pēc iespējas vairāk ieriebtu "jenotiem." Vai tas ir tas sakarīgākais veids kā atdot savu balsi? Vai nebūtu nedaudz atbildīgāk izlasīt partiju programmas un tādā veidā izvēlēties sev tīkamāko?

* Lai gan viņa idejas un pārdomas man ir tuvas, galīgi nepiekrītu tam, kā Kārlis Streips apsaukā citus - komentētājus un arī rakstiņu objektus. It kā jau ir tā, ka kā mežā sauc tā atskan, bet man tomēr ir skumji novērot, ka latviski rakstošo komentētāju un rakstu rakstītāju vidū savstarpējas cieņas un pieklājības ir daudz mazāk nekā citās valodās rakstošo pārdomās. Tāpēc arī Tava doma par to, ka kādu cilvēku grupu vajadzētu saukt par "jenotiem" man nav saprotama.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

aka saka 12.08.2010 20:11
Tā jau ir, Šlesers solīja tikai 50 000 darba vietas, bet Vienotība(Dombrovskis)1 100 000 darba vietas.Laikam mācījušies no Gebelsa propagandas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Sapieris Vodīčka -andrim2 12.08.2010 19:34
vai Jūs lietojat kādus psihotropos medikamentus?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > "lasītājs" 12.08.2010 19:33
Sacīšu vēlreiz to, ko vakar. Māte alkoholiķe bijusi vai arī kūtī audzis cilvēks esat. Varētu padomāt, ka Jūs esat kaut kāds latviešu tautas paraugeksemplārs. Rupjeklis un nekas cits. Vācieties labāk pats kaut kur projām. Un Andri_2 -- piekrītu Bērziņam. Argumentus piedāvājis neesat nekādus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Lasītājs - Aivaram 12.08.2010 19:07
Es operēju ar faktiem. Sk. manu komentāru. Tu gan ar - droši vien vecuma dēļ notikušas izmaiņas viņa domāšanā.- Ja tie tavuprāt ir argumenti, tad sorry, off.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Aivars V.>lasītājam 12.08.2010 18:46
Tu netēlo baigo patriotu bet operē ar argumentiem.GU pelna naudu mazbērniem un droši vien vecduma dēļ notikušas izmaiņas viņa domāšanā.GU ir visai tālu līdz KU.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Lasītājs - streipulim 12.08.2010 18:31
Man liels prieks, ka tev mērgli jau sāk nervi uzdot. Laidies arvien zemāk un zemāk savā neģēlībā. Nu jau esi nolaidies līdz līmenītim, kad godājamiem cilvēkiem sāc pie uzvārda piesieties. Mūsu prezidents ir Guntis Ulmanis un par Rumpīti viņš bija dažus gadus, kad viņa māte pēc tēva nāves otro reizi aprecējusies nomainīja dēlam uzvārdu. Kad Ulmanim palika 16 gadu un bija jāsaņem pase viņa atgriezās pie sava dzimtas uzvārda Ulmanis. Ja nav nekā cita kā nozākāt, tad tādiem kretīniem kā tu atliek piesieties uzvārdam. Nožēlojams tu esi streipuli. Un latviešu tautai tikai ļaunu dari. Kad beidzot aizvāksies uz savu Amēriku, mērgli?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Surikāts 12.08.2010 18:25
nesen kaut kur dzirdēju labu atvasinājumu, kas atbilst patiesībai - "Par abu Latviju" un "Latviju izgrābs abi cilvēki"...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Bērziņš 12.08.2010 18:19
Un vējoprojām Andris turpina bez argumentiem :D:D "Es domāju tā, tāpēc, ka es domāju tā." Bravo, aplausi no manas puses!!!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 12.08.2010 18:09
...Pasakiet, kāpēc Šlesers būtu labs premjerministrs un Šķēle - finanšu ministrs...
...ne kāpēc Jūs domājat, ka to nevajag uzticēt Vienotībai vai kādam citam...
---------------
Jau rakstīju, bet laikam to nebija izdevīgi pamanīt.
Pārfrāzēšu šodienas raksta kontekstā:
Kurš saka, zin vai tic, ka "Šlesers būtu labs premjerministrs un Šķēle - finanšu ministrs" !?
Šlesers patiešām ir izcils premjera kandidāts šo vēlēšanu kontekstā un Šķēle - finanšu ministra kandidāts - tieši tik pat labs tam pašam mērķim.
Es šodienas "jaunuma" gaismā kā reiz atgriežos pie idejas nobalsot par PLL, ko sen jau biju atmetis.
Mana prioritāte šajās "vēsturiskajās vēlēšanās" kā to daudzi, manuprāt pārspīlēti, daudzina ir ieraudzīt maksimālu Jenotības pazemojumu - ja PLL pārvar 5% barjeru ar šiem diviem fruktiem, tad es uzrīkošu riktīgu baļļuku.
Bet amatu uzticēt vajag Urbanovcam - tā bija jau labu laiku atpakaļ kļuvusi par manu "pirmāko" izvēli, bet AŠ-i to šodien pabīda aiz sevis.
Un lūdzu nesaspringstiet tie, kas man stāstīs par PLL un SC "nelietībām" - mani tas patiesi interesē tikai vienā aspektā:
cik lieli nelieši, cik dziļi pazemos jenotus

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips