Atslēgvārdi:

Neteiksim neko -- kaunies, Gunti Bojār! 40

Labdien, lasītāji!

Nezinu, cik daudzi no jums esat šo lietu pamanījuši, bet laikrakstā Diena ir notikusi kārtējā rokāde. Šoreiz nav runa par īpašnieku maiņu, par to jau rakstīts un runāts daudz. Runa ir par to, ka ir pilnībā iznīcināta laikraksta komentāru lappuse. Pēdējo dienu laikā komentāru lappusē nav bijis nekas cits, kā vienas žurnālistes un viena "žurnālista" vērtējums par to, kas politisko partiju pārstāvjiem ir bijis sakāms par tādu vai citu jautājumu. Cik man zināms, šis ir bijis vienpersonisks Dienas kaut kāda tur amata pildītāja Gunta Bojāra lēmums. Un tas ir lēmums, kurš pilnīgi un nepārprotami ir garām.

Iesaki citiem:

Protams, var saprast to, kas patlaban Dienā notiek. Ja arī viņš ir gatavs rakstīt par brīžiem, kad Šlesers savu mašīnu noliek ne tur, fakts tomēr ir tāds, ka Dienas kontrolpaketes turētājs ir ar mūsu valsts galveno buldozeru saistīts pat ļoti cieši, savukārt Diena vienmēr ir bijis laikraksts, kurš pret buldozera pārliecību, ka tikai viņš visu zina, nevienam citam par to nekas nav sakāms, viņa draugi un draudziņi ir vienīgie, kuriem dot amatus, u.tml., ir izturējies ļoti un pamatoti kritiski. Vai tik ļoti Viestura Koziola domubiedri baidās no atklātas diskusijas par sevi, ka viņiem laikraksta komentētāji ir jāneitralizē pavisam? Ja tā, tad šie ir cilvēki, kuri gļēvumā pārspēj pat visgļēvākos no gļēvākajiem. Vēl jo vairāk, ja ņemam vērā, ka pārējie laikraksti mūsu republikā turpina komentēt pilnīgi uz nebēdu, un Ventspils interešu tribunāla gadījumā ar pietiekami lielu demagoģijas devu. Un vēl jo vēl jo vairāk, ja ir patiesība nesen ziņotajā -- ka arī Latvijas televīzijas Ziņu dienestu šie cilvēki ir paguvuši kooptēt un pakļaut savām interesēm, piedevām apstākļos, kad "milžu (patiesībā -- punduru) cīņām" acīmredzot nauda neatradīsies. Te nu ir pavisam skaidrs rādītājs, ka šie ir politikāņi, kuri vēlas ieviest vēl vienu no tām rakstura īpašībām, kādas ir tipiskas vispatiesākajās banānu republikās, proti -- absolūti kontrolētus masu informācijas līdzekļus.

Guntis Bojārs, vismaz cik man zināms, skaitās profesionāls žurnālists. Laikam neko citu nevar teikt, ka viņš ir kļuvis par nožēlojamu lelli citu rokās. Nezinu, varbūt viņš uzskata, ka komentāru lappuses neitralizēšana ir "kompromiss," kas ļaus citiem Dienas cilvēkiem turpināt darīt to, ko viņi dara. Bet tandēmā ar izmeklējošās žurnālistikas noraidīšanu Baibas Rulles personā, rezultāts ir laikraksts no kura, diemžēl, nekāda īpaša labuma vairs nav. Par copes lietām cilvēki var lasīt specializētajos žurnālos. Par sportu arī. Un, kas attiecas uz komentēšanu -- neteikt neko ir vienkārši pretīgi gļēvi. Nožēlojami. Un Gunti Bojār -- kauns!

Jauku visiem dienu.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (40) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Lindai 12.08.2010 17:06
Es gan nebrīnos. Partijām visām ir savi cilvēki, kuri ganās pa portāliem un žultojas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Linda Freimane 11.08.2010 20:10
Kārli, cepuri nost tev, ka tu vēl spēj tērēt savu jau tā dikti aizņemto laiku un atbildēt visiem šiem anonīmajiem un nepieklājīgiem "uzbraucieniem"! Kāpēc cilvēki iedomājas, ka viņiem ir tiesības izgāzt visu savu žulti un rupjības pāri tavai galvai kamēr paši sēž droši paslēpušies savos ierakumos, aiz anonimitātes vairoga? Ko viņi grib panākt? Vai viņi jūtas apmierināti un gandarīti pēc tāda ieraksta veikšanas? Jābrīnās..

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 11.08.2010 19:59
Pieļauju, ka vārdu "lops" lietojot Jūs skatījāties spogulī. Par Sorosa fondu Jūs tomēr nezināt neko un, ja vēlaties būt nacionālists, tad vismaz atzīstiet, ka Latvijā nav tikai latviešu vai vismaz ne tādu kā Jūs. Tas, ka Lembim Latvijas politikā ir absurdi liela teikšana, tas nav murgs. Un kamēr Jūs turpināsit būt gļēvs un anonīms, saruna ar Jums ir beigusies. Jauku Jums vakaru.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

drakons 11.08.2010 16:38
Atbildu pa punktiem.
Pirmkārt. Visā Dienas pastāvēšanas vēsturē Sarmīte Ēlerte mediju saturu (ne tikai un komentārus (viedokli), bet arī ziņas (faktus), kā jūs ļoti mīliet nodalīt) atkarībā no politiskajām simpātijām. Tāpēc Diena kļuva par neobjektīvs medijs ar izteiktu politisko favorītismu. Ja runājam par sorosītiem, tad visa šo Sorosa sponsorēto organizāciju plejāde tika aktīvi iesaistīta mediju satura veidošanā, piemēram, cilvēktiesību eksperts atzīst, mediju eksperte norāde, žurnālistikas eksperts uzskata vai pretkorupcijas pētnieks norāda. Kopš Dienas pārdošanas šo kursu turpina it kā neatkarīgais medijs IR, kas bez jebkādas slēpšanās krāso Vienotību un Sarmīti Ēlerti baltus, bet konkurentus melnus. Tā ir bezmaksas politiskā aģitācija. Šī intervija arī ož pēc patīkamām simpātijām http://www.politika.lv/temas/mediju_kritika/elerte_nak/
Kas par to maksāja – jūs izliecieties par muļķi, vai kā? Kā lai es apgalvodams, ka tā ir bezmaksas politiskā aģitācija, varētu zināt, kas par to maksāja?
Otrkārt. Sorosa fonds atbalstīja tikai tās programmas, kas veicināja kosmopolītismu un cilvēka kā vērtības programmas. Sorosa fonda sponsorētie eksperti no vārdiem „patriotisms” aicināja bēgt kā no uguns, piemēram, Marija Golubeva. Etniskā identitāte esot nemoderna un vēsturiska palieka. Palasiet Ilzes Brands – Kehres, Nila Muižnieka pētījumus, ja jūs tas sīkāk interesē.
Treškārt. Mūsu iedzīvotāju intergrācija ir izgāzusies, ko pierāda reālā divvalodība un divkopienu valsts un 700 000 nepilsoņu Latvijā. Kādus jums vēl pierādījumus vajag?
Ceturtkārt. Nepiesienieties.
Piektkārt. Par šo esmu jau rakstījis iepriekš. Žēl, ka Jums kā Vienotības trubadūram arguments, ka PA nav iecelts vadītājs Lemberga dēļ, nebija pie rokas vakar. Jūs izlasījāt ziņu un no tā secinājāt pilnīgus murgus. Dodu jums iespēju reabilitēties – kā vērtējiet Valsts zemes dienesta vadītāja kandidātes profesionalitāti un kāpēc vakar no MK sēdes šis jautājums tika noņemts? Arī Lemberga dēļ vai būs kas oriģinālāks padomā?
Sestkārt. Par anonimitāti jau esmu izteicies iepriekš. Kamēr politika.lv piedāvās šādu iespēju, es to izmantošu. Tāpēc nav jālamājas. Streip, uzvedieties kā cilvēks nevis kā lops.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > apnicīgajam 11.08.2010 09:56
Es ļoti labi zinu, kas ir Sorosa fonds un tie cilvēki, kuri tajā ir darbojušies. Bet atkal, cienītais, nokāpiet to lozungu līmeņa un pastāstiet pāris lietas. Pirmkārt, kur Jūs esat redzējis "bezmaksas politisko aģitāciju Sarmītei Ēlertei." Bet precīzi, lūdzu -- kur, kad un cikos, kas to veica, kas par to maksāja u.tml. Otrkārt, ko konkrēti Sorosa fonds ir darījis, lai "mazinātu mūsu tautas nacionālisma un patriotisma izpratni"? Vai Jūs tiešām esat tāds pajoliņš, ka nespējat pats veidot savu "izpratni" par šīm lietām? Treškārt, kādā ziņā, Jūsuprāt, integrācija ir izgāzusies? Par kādu integrāciju Jūs te runājat? Ceturtkārt, aplūkojiet savu pirmo teikumu sameklējiet gramatikas kļūdu. Un piektkārt, Jūs jau varat izlikties, ka esat pavisam liels pajoliņš, bet par to, ka valdības "slimība" ar savējiem ir bijusi pastāvīgs lielums visās mūsu valsts valdībās, par to es esmu rakstījis, ja arī Jūs to neesat redzējis, jo esat nonācis pie štampa, ka es esmu "Vienotības trubadūrs." Un PA gadījumā, ja kas, jautājums tik ilgi tika vilkts garumā tāpēc, ka kandidāte atteicās tikties ar Jūsu varoni Puzes ķeizaru un kamēr Puzes ķeizars nolēma, vai šis briesmīgais grēks ir pietiekami nenopietns, lai nesabotētu visas PA darbu, pagāja laiks. Jauku arī Jums dienu. Tik nezinu, kā Jūs definēt, jo, kā vienmēr, Jūs esat gļēvs cilvēkbērns, kurš "diskusijā" piedalās anonīmi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 11.08.2010 09:39
Streip, neizliecieties, ka neziniet, kas ir sorosīti un Sorosa fonds. Pirmkārt, tā ir bezmaksas politiskā aģitācija Sarmītei Ēlertei. Otrkārt, Sorosa fonda mērķis ir veicināt cilvēka vērtības ideoloģiju, kosmopolitismu un liberālās vērtības, kas ir mazinājis mūsu tautas nacionālisma un patriotisma izpratni kā tādu. It sevišķi tādēļ, ka lielākā daļā apmaksātie eksperti ir atbalstījuši integrāciju - lietu, kas pilnībā ir izgāzusies. Par PA un VZD vispār nav vērts runāt - tur izpaužas valdības slimība visur salikt savējos. Streips uz to piever acis ar smieklīgu argumentu - zārks jau nevar palikt tukšs. Jauku dienu, Vienotības trubadūr.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Judītei 10.08.2010 17:33
Un ko īsti Jūsuprāt Soross ir prasījis pretī? Vai Jūs vispār kādu pazīstat no tiem, kas Latvijā ir vadījuši fondu un tā darbu? Šķiet, ka nē. Un, ja arī nē, tad kas Jums ir iebilstams pret to, ko Soross un viņa "ietekmes aģenti" Latvijā proponē? Atbildiet konkrēti, cienītā -- ko Soross ir prasījis, un kas ir slikts tajā, ko viņa organizācija atbalsta? Un ko Jūs vēlaties dzirdēt par PA un VZD? Savējo bīdīšana ir slikta. To esmu rakstījis par "jūrnieku" Pulku, arī šajā gadījumā esmu rakstījis, ka PA nu nav tā iestāde, kurā vajadzētu valdes vietu atstāt tukšu trīs mēnešu garumā tāpēc, ka politiskās partijas nevar sabīdīt lietas. Lūk, ko es varu atbildēt. Un varu tikai atkārtot to, ko nevēlas saprast drakons un acīmredzot nevēlaties saprast arī Jūs -- nekad ne ar vienu vārdu es neesmu sabiedriskajos medijos teicis, ka kādam ir jābalso par Vienotību. Esmu teicis, ka nevajag balsot par tām partijām, kuras sagrāva Latvijas tautsaimniecību. Esmu teicis, ka nevajag balsot par tām partijām, kuru pārstāvji ir pierādījuši savu negodīgumu un tiesiskuma izpratnes trūkumu. Ja no tā Jums izriet, ka es esmu Vienotības atbalstītājs, tad acīmredzot Jūs saprotat, ka tās partijas, par kurām Jūs fanojat, ir tās, kuras iegrūda tautsaimniecību bedrē un neko nesaprot no godīguma un tiesiskuma. Un tādā gadījumā man Jums, tāpat kā drakonam, ir jājautā, kāpēc Jūs tās atbalstāt? Tiesa, Jūs, tāpat kā drakons, esat gļēva un slēpjaties aiz nika, tāpēc īpaši nopietni Jūs uztvert ir .. pagrūti. Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Judīte Streipam 10.08.2010 16:26
Ārvalstu, jeb paša intereses pirmajā vietā, Kārli, to proponē Soross un viņa ietekmes aģenti. Nemsīdiniet mani, ka viņš ir mecenāts, kas neko neprasa pretī. Un kā ar PA, VZD un de facto raidījumu, neesat spējīgs atbildēt, tāpēc, ka taisnība tiem, kas Jūs sauc par vienotības atbalstītāju sabiedriskajos medijos?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Egle 10.08.2010 15:41
Nav runa par to, ko vēlas Streips. Kā te konstatēja cits sarunas dalībnieks, runa ir par to, ka komentēšana klasiskajā žurnālistikā tomēr ir būtiska sastāvdaļa.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Judītei 10.08.2010 15:40
Jūs neesat atbildējusi uz jautājumu. Ko Jūsuprāt Sorosa nauda Latvijā ir sliktu izdarījusi?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Egle 10.08.2010 15:20
Ja Diena vairs neraksta tā, kā to vēlas Streips, tad tas nenozīmē, ka Bojārs ir kļuvis par marioneti. Varbūt tieši otrādi - Streips ir marioneti? Jebkurā gadījmā tas ka ir vairāki viedokļi (Streipa, Bojāra) liecina par vārda brīvību. Ja izskanētu tikai viens pareizais viedoklis, tad tas gan jau par kaut ko liecinātu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Judīte - drakons - Streips 10.08.2010 14:48
Bet uz manu argumentu, ko rādīja de facto jau ar nav nekādas reakcijas, tāpat, kā Jūsu piemēri ar VZD un PA, tas taču tiaki apliecina, ka Streipa kungs ir vienotības atbalstītājs, ne tā?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 10.08.2010 14:17
Žēl, ka Kārlis Streips nav sniedzis atbildi par Jenotības profesionālēm - I.Zalpēteri un E.Baklāni- Ansbergu. Klusēšana - piekrišana.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Judīte 10.08.2010 12:45
Kāpēc Jūs izliekaties, ka neko nezināt par sorosītiem? Paskaidroju, tie ir cilvēki, kas saņēmuši garntus no SFL, Delnas, Providusa. Jūs pats taču arī esat saņēmis naudu no SFL, vai es kļūdos?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Alejandro 10.08.2010 12:37
Ideja par atteikšanos no komentāriem kā neitralitātes apliecinājums ir vienkārši idiotiska. Palasiet jebkuru nopietnu angļu, amerikāņu, vācu laikrakstu - visur komentāru sadaļa ieņem būtisku lomu.

Šķiet, ka Dienas neitralizēšana notiek pakāpeniski. Skaidrs, ka nevar nomainīt visus žurnālistus vienā dienā un Zaļūksnis sākt cildināt Šleseru nākamajā dienā pēc tam, kad Ozoliņš tajā pašā lappusē ir norullējis buldozeru līdz ar zemi. Sākumā likās, ka viss kārtībā, tikai komentētāji kļuvuši švakāki, žurnālisti mazāk asi. Tad komentāri kļuva aizvien īsāki. Tagad komentāru nav vispār, pētnieciskie žurnālisti tiek atlaisti. Zaļūksnis "analizē" politiķu izteikumus un sāk bez kāda sakarīga pamata izteikties atzinīgi par Šleseru. Pamazām atklājas patiesie laikraksta īpašnieki. Fināls, pilnīgi iespējams, būs, ja ne gluži hiperbolēta Šlesera cildināšana, tad teksti par tēmu "Visi (sevišķi Vienotība) ir kretīni, bet Šlesers vismaz..." gan. Bet varbūt ašisti apmierināsies ar sasniegto un ar Dienas politiskās sadaļas degradāciju līdz bezzobainas vecenes šļupstu līmenim būs pietiekami.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anglosaxis - Kārlis Streips 10.08.2010 12:12
Pirmkārt, Streipa kungs, paldies par tik garu un izsmeļošu atbildi. Daudz kur piekrītu, šur tur nepiekrītu. Par to nelaimīgo komentāru - varbūt pārspīlēju, teikdams, ka gluži vai katrā rakstā. Atvainojos. Otrkārt, biju domājis Jūsu attieksmi, kas jūtama, pat neminot to konkrēti. Ta ir saprotama, bet to nevajadzētu just. Jūs taču esat profesionālis. Mani ne tikai neuztrauc, bet pat priecē, ka saticīgi dzīvojat ar savu draugu. Mani neuztrauc cilvēka orientacija, bet negribētu Latvijā redzēt praidu, kadu to redzēju Vīnē, kad man bija jāsteidzās uz autobusu un netiku pāri ielai. Vēlreiz atkārtoju, ka geju un lesbiešu attiecības vajadzētu likumiski sakārtot, bet šaubos, vai tās vajadzētu saukt par laulībām. Un pilnīgi noteikti negribu, ka tās tiktu slēgtas pie altara. Ne vienmēr viss konservatīvais ir slikts, ne vienmēr viss, kas nāk no rietumiem, ir labs. Bet tās ir manas domas. Jums ir tiesības uz savējam. No "skapja" ārā pagaidām nenākšu, jo nejūtos tik "dižs", esmu tikai parasts komentāru klabinātājs. Ja kam Jūsu sacītajam nepiekritīšu, turpināšu to teikt. Bet, ja atceraties, esmu Jūs arī paslavējis un aizstāvejis (tiesa, ne parāk bieži). Lai arī Jums jauka diena.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > anglosaxis 10.08.2010 11:36
Citēsim precīzi, cienītais, un ceru, ka nav iestājusies skleroze, jo tas bija tikai pirms trīs dienām, kad Jūs rakstījāt šādus vārdus: "Kļūst arvien interesantāk. Nu jau partijas tiek vērtētas pēc tā, vai atbalsta geju un lesbiešu "tiesības", vai nē. Skumji, ka mūsu "nopietnajam, analītiskajam" blogerim tas tik uzkrītoši parādās gluži vai katrā rakstā." Runa ir par to "gluži vai katrā rakstā." Tāpēc arī es Jūs lūdzu saskaitīt to ierakstu skaitu, kaut vai pēdējo divu vai trīs mēnešu laikā, kuros esmu rakstījis par attiecīgo tēmu. Un, kas attiecas uz žultainumu -- patlaban tas, kas darās Latvijas politikā mani nudien padara skarbu. Latvijas politiskā "elite" pēdējo četru gadu laikā ir atkārtoti demonstrējusi savtīgumu, negodīgumu, tiesiskuma absolūtāko trūkumu, korupciju, cīņu pret pretkorupciju, "savējo" nepārtraukto bīdīšanu (jaunākais piemērs -- Privatizācijas aģentūra, kuras valdei viens pārstāvis trūkst jau kopš maija tāpēc, ka partijas nevar sabīdīties un atrast pareizo "kompromisu", it kā PA būtu tā iestāde, kurā galvenais ir politisko partiju pārstāvniecība). Jā, par to es esmu žultains. Esmu žultains arī par to, ka Latvijā joprojām ir pietiekami daudz cilvēku, kuri ir gatavi par šiem (citējot klasiķi) lielākajiem kretīniem balsot par spīti tam, ka viņi pēdējo četru gadu laikā valsti gandrīz noveda līdz bankrotam. Kas man īsti būtu jāapskata "no malas"? Vai man būtu pilnīgi katrs bloga ieraksts jābeidz ar vārdiem "varbūt es kļūdos"? Mana pārliecība ir tāda, kāda tā ir. Tajos gadījumos, kad domas mainās, mainās arī mana pārliecība un tas, ko es rakstu. Tad es dabūju pa galvu no cita anonīmo brēkātāju kontingenta -- kādreiz es biju Šķēles mājās, tāpēc es neko sliktu par viņu nevar teikt, kādreiz es atbalstīju Jauno laiku, tāpēc neko sliktu par Repši un viņa ekstravaganci nevaru teikt u.tml. Ja reiz esat pārliecināts, ka Streips "nekad nekļūdās," tad atkal -- paskatieties uz to, ko esmu rakstījis gadu gaitā un Jūs redzēsit, ka arī par to, kuras partijas Latvijā dara labu un kuras dara sliktu, mans viedoklis ir mainījies un pietiekami konkrēti. Savukārt, kas attiecas uz seksualitātes tēmu, esmu pietiekami vecs, lai šis nepārtrauktais uzbraucienu vilnis kļūtu vienkārši nogurdinošs. Paldies, ka drusciņ vairāk paskaidrojāt savu viedokli, parasti tie, kuri par to vēlas bļaustīties, tik tālu neaizstiepjas. Intelekts laikam pietrūkst. Bet Jums taisnība, ka es "nemīlu" cilvēkus, kuri apgalvo, ka man un manam dzīves biedram (vakar bija pieci gadi) ir attiecības, kuras a priori ir citādākas nekā citu cilvēku attiecības, jo tās nav "normālas." Normālas laikam ir tās attiecības, kurās vīrs iet pa kreisi, bērns tiek izmests pa logu, un visi ir alkoholiķi, bet tāpēc, ka manējais un es abi esam vīrieši, attiecību nevar būt vispār. Ja Jūs rakstāt, ka šajā jautājumā piekrītat "baznīcai," tad kurai tieši? Vai Jaunajai paaudzei? Vai Romas katoļiem? Vai luterāņiem Vanaga izpildījumā vai Ziemeļeiropas izpildījumā? Vai anglikāņiem? Baptistiem? Menonītiem? Pareizticīgajiem? Jehovas lieciniekiem? Tas pirmkārt. Otrkārt, baznīca var darīt, kā tai tīk. Grib cilvēks būt baznīcas loceklis, uz priekšu. Grib cilvēks no baznīcas aiziet, uz priekšu. To pašu nevar teikt par valsti. Un te runa tomēr nav par baznīcu, te runa ir par to, cik lielā mērā valsts pret visiem saviem pilsoņiem izturas ar vienlīdzīgu attieksmi. Šeit nevajag ievilkt iekšā baznīcu, kā to dara Šlesers un viņa liekuļu bars. Valsts un baznīca mūsu valstī skaitās atšķirtas. Runa, kā pareizi saprotat, ir par mantojuma lietām, par nodokļiem, par aprūpes tiesībām u.tml. Bet vēl vairāk runa ir par to, ka mīlestība divu cilvēku starpā ir laba lieta neatkarīgi no tā, kāds ir šo cilvēku dzimums. Un paldies, ka neesat no tiem, kuri no tā izsecina, ka tādā gadījumā jāļauj precēties arī ar spaini, jo tas nudien ir vienkārši stulbi un infantīli. Jūs man arī neesat ienaidnieks, cienītais. Jūs nevarat man būt ienaidnieks, jo man nav ne jausmas, kas Jūs tāds esat. Līdz ar to, saruna ar Jums sanāk diezgan vienpusīga. Nāciet ārā no skapja. Arī interneta anonimitātes kontekstā varam runāt par skapi. Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


anglosaxis - Kārlis Streips 10.08.2010 11:13
Streipa kungs, par mājasdarbu. Pirms vērtējat manu "kontroldarbu" (esat taču pasniedzējs), varbūt pārlasiet to. Kur es esmu minējis, ka Jūs rakstāt par seksualitāti? Es tikai paironizēju par to, ka cilvēki, kuri NAV pauduši atbalstu, piemēram, praidam vai geju un lesbiešu laulībām, automātiski iekļūst Jūsu nemīluļu sarakstā. To varētu arī saprast. Tomēr Jūsu attieksme, rakstot par viņiem, vērtējot viņu politisko vai kāda cita veida darbošanos, ir uzkrītoša. Pieļauju, ka Jūs pats to nepamanāt. Un es nebūt neatbalstu Dimitera, viņa sievas un tamlīdzīgu iznireļu ārdīšanos. Par baznīcas nostāju sieviešu ordinēšanā var strīdēties. Par geju un lesbiešu laulībām es baznīcai piekrītu. Ja es esmu piedzimis tuvredzīgs, tad man IR jānēsā brilles - zināmas neērtības, kas japiecieš. Domāju, ka attiecībā uz gejiem un lesbietēm, vajadzētu pieņem kadu likumu, kas regulētu mantiskās attiecības, kā tas ir, ja šķiras laulātie vai viens no viņiem nomirst. Atvainojos, ka komentārs nav par tēmu, bet Jūs jautājāt, es atbildu. Un vēlreiz atgādinu Jums - es neesmu Jūsu ienaidnieks, man nav naida pret Jums, vien reizēm dusmas un želums, atceroties, cik Jus bijāt jauks, kad tikko ieradāties Latvijā Atmodas laikā, un kā tagad palēnam kļūstat arvien žultaināks un nespējat kritiski palūkoties uz sevi no malas. Esmu pilnīgi pārliecināts, ka esat godīgs cilvēks, nepildāt nekādus pasūtījumus un visu, ka darāt, darāt no sirds. Bet neviens nav pilnība, visi kļūdās - gan anglosaxis, gan Streips, gan Pujāts un Vanags. Reizē gan rodas iespaids, ka vienīgais, kas nekļūdās, ir Streipa kungs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > Nelija 10.08.2010 10:09
Tieši tā es tā arī uzskatu, Nelija. Lēmuma pamatā bija šāda doma: "Jaunajiem saimniekiem varētu nepatikt tas, ko mēs sakām, un tāpēc drošības labad neteiksim neko." No žurnālistikas viedokļa tas tomēr ir vērtējams ar vārdu "gļēvi." Kā rakstīju blogā, tas piedevām ir noticis laikā, kad otrs mūsu valsts dienas laikraksts katru dienu komentē pilnīgi uz nebēdu, un nevienam taču nav noslēpums, ka tur tiek tiražēts viedoklis, kurš ir pretējs tam, ko kādreiz pauda un vairs nepauž Diena. Priecājos, ka Jums ir galva uz pleciem, bet runa nav par to, vai Jūs esat alerģiska vai nealerģiska, runa ir par laikraksta funkcijām, kuru starpā tomēr ir arī paust viedokli par apkārt notiekošo. Un pēdīgi, paldies, ka bijāt viena no retajām, kura komentēja par bloga saturu, nevis par visu ko citu pēc kārtas. Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Nelija 10.08.2010 09:58
Es gan Gunti Bojāru nesteigtos par gļēvuli apvainot, jo rītā, kad viņš atlaida Ancupova kungu, droši vien aplaudēja pat Bojāra nelabvēļi.No malas klaigāt par gļēvulību ir diezgan populistiski un, ļoti iespējams, tuvredzīgi, lai gan vienmēr esmu jūs cienījusi par vārda brīvību, Streipa kungs. Bet vai komentāru lapas likvidēšanu un iespēju izteikties visu partiju pārstāvjiem jāuzskata par preses kā sargsuņa piežmiegšanu, - nu nezinu. Personīgi man jau kopš Ozoliņa&Co laikiem ir alerģija pret komentāru lapām. Informācija nekur nav pazudusi un man, tāpat kā pietiekoši daudziem citiem, galva arī vēl tepat.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > anglosaxis 10.08.2010 09:32
Jūs vēl neesat izpildījis mājas darbu, cienītais. Fui, fui. Cik ļoti slinki. Bet nē, nedomāju, ka runājot par valsts galveno katoli es aizvainoju visus katoļus, tas pats sakāms arī par luterāņiem. Saruna par to, ka visur pasaulē luterāņu baznīca ordinē sievietes, bet tikai mūsējā ne, jo mūsu arhibīskaps sevi par speciālu cilvēku sajūtas esam, ir pamatota. Saruna par to, kāpēc 80+ gadus vecs cilvēks, kuram pēc idejas sekss nekad nav bijis, sevi uzskata par tik milzīgi lielu cilvēka seksualitātes speciālistu, ir pamatota. Nedz vienā nedz otrā gadījumā runa nav par visiem luterāņiem vai visiem katoļiem. Zinu pat ļoti, ļoti, ļoti daudzus luterāņus, kuriem speciālā arhibīskapa attieksme pret sievietēm garīdzniecēm liekas, nu teiksim, arhaiska, lai neteiktu krietni, krietni vairāk. Bet tagad, lūdzu, atgriezties pie darba: Skaitiet bloga ierakstus, kuros esmu rakstījis par cilvēka seksualitāti, lai varam uz pierādāmu faktu pamata analizēt Jūsu viņdien pausto uzskatu, ka tā esmu darījis gandrīz vienmēr. Jauku Jums dienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > lasītājs 10.08.2010 09:28
Nu, paldies, cienītais, par rūpēm par manu tēti. Es viņam noteikti pateikšu, ka anonīms cilvēks internetā, kurš nakts stundā nolemj pabļaustīties, vēlas viņam paust līdzjūtību. Oi, bet laikam -- ak, nē. Es taču piemirsu, ka tētis nomira 2003. gada 31. augustā. Īsti nesaprotu, ko Jūs mēģinājāt viņam piedēvēt ar vārdu "partiots." Droši vien tas visvairāk apliecina to, ka pēc pusnakts cilvēkbērniem vajadzētu gulēt gultiņā un nevis ganīties pa portāliem. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Jūs, tāpat kā viens otrs cits eksemplārs šeit Politikā.lv pats (pati?) nevarat redzēt tālāk par cilvēka seksualitāti. Nu, redziet. Šajā bloga ierakstā par cilvēka seksualitāti, tajā skaitā manējo, nebija ne vārda. Iepriekšējā bloga ierakstā par Pēdējo partiju patiesībā arī nekas īpašs par cilvēka seksualitāti, tajā skaitā manējo, nebija, ja vien Jūs, tāpat kā viens otrs cits eksemplārs, kas anonīmi un gļēvi mētājas pa Politika.lv apcirkņiem, neuzskatāt, ka atzinumā, ka bezierunu atbalsts cilvēka tiesībām ir kaut kas slikts tāpēc, ka bezierunu atbalstā tiek iekļauta arī izpratne, ka diskriminācija uz seksuālās orientācijas pamata nav pieņemama. Piedodiet, ja šis pēdējais teikums Jūsu izpratnes līmenim bija pārāk garš vai sarežģīts. Es Jums uzdošu to pašu mājas darbiņu, kādu pirms pāris dienām uzdevu anglosaxim. Izlasiet visus manus bloga ierakstus un saskaitiet, cik daudzos no tiem ir bijusi saruna par cilvēka seksualitāti, tajā skaitā manējo. Pēc tam par šo konkrēto tēmu varēsim parunāt tālāk, bet nu jau uz pierādāmu faktu pamata. Tālāk, es neesmu audzis kūtī un cilvēkus nesaucu nesmukos vārdos. Man uzvārds ir Streips, ne Streipulis. Laikam arī tas liecina, ka pēc pusnakts nevajag pa portāliem ganīties. Un tā kā es Jūsu vecākus nepazīstu, man ir grūti spriest, vai viņiem būtu vai nebūtu par Jums jākaunas, bet māmiņa noteikti Jums kaut kad senatnē mācīja, ka sev nezināmus cilvēkus mēs latviešu valodā uz "Tu" neuzrunājam, vēl jo vairāk ne tādos gadījumos, kad esam sacerējuši nepieklājīgu tekstiņu, par kuru varbūt mums pašiem prieks, bet kuru, gadījumā, ja Politika.lv atklātu Jūsu vārdu, uzvārdu, dzīves vietu un telefona numuru, diez vai Jums būtu īpaši liels prieks. Pašu jaukāko Jums no visām dienām, cienītais. Dzīvot ar tādām mielēm aknās droši vien nav viegli. Jūtu Jums līdz.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


anglosaxis - Kārlis Streips 10.08.2010 09:20
"Pujāts un Vanags abi divi ir bijuši pretīgi seksisti un homofobi" Šī Jūsu frāze jau arī ir vistiešākais pierādījums. Un apvainojums simtiem tūkstošu Latvijas kristiešu. Komentētājs "Lasītājs" diezgan precīzi, kaut arī parupji, ir raksturojis Jūsu "principus".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


to Lasītājs 10.08.2010 01:47
"Tev galvenais politiskais kritērijs ir atieksme pret gejiem." - šo var pagriezt arī pret homofobiem. Viņi ir gatavi balsto par jebkuru spēku, kas apliecina savu homofobiju, pārējais vienalga.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Lasītājs - streipulim 10.08.2010 00:50
Kādi vēl tev pierādījumi vajadzīgi? Tu esi viens pretīgs tips, par kuru varu teikt, es priecātos, ja tu aizvāktos atpakaļ uz savu Ameriku. Man žēl tava tēva, īsta partiota, kuram tik stulbs dēls. Paskaidrošu kāpēc stulbs. Tavas orientācijas dēļ, tu nevari normāli uztvert pasauli, jo tev viss griežās ap savu seksualitāti. Tev galvenais politiskais kritērijs ir atieksme pret gejiem. Ir jābrīnās kā tik ļoti aizpriedumains cilvēks vēl var pasniegt studentiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


FZSS 09.08.2010 23:08
šādu Dienu es nepasūtināju !!! piekrītu ,Dienai bija orientēta pozīcija, bet ne uz Latvijas iznīcināšanu, kā oligarhiskajām aprindām !!!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


m. 09.08.2010 23:05
Un par sorosiešiem - nenoliedzu, ka viņi daudz ir izdarījuši, piem., atbalsts daudzu grāmatu izdošanai, EBSCO žurnālu datubāzes finansēšanas lielākās Latvijas bibliotekās, un savulaik bija arī granti fundamentāliem pētījumiem.

Bet ir bijušas arī tumšās lietas - pašam ir nācies pieredzēt, kā Sorosa fonda finansētā pasākumā tā gados jaunie dalībnieki gānas par 'sociķiem' tā, ka dzīvē pieredzējušākiem dalībniekiem ir jāatļaujas skarbāks vārds. Soross pievielk cilvēkus ar liberaliem uzskatiem un laissez-faire pārliecību.

Tiem, kuriem tas nepatīk, ir izeja - veidojiet un finansējiet paši savas domnīcas (think tanks). Citās valstīs katrai ideoloģijai ir savas domnīcas, tā atkal ir Latvijas īpatnība, ka šeit sava domnīca ir gandrīz tikai Sorosiešiem.

Lai gan - Saskaņas Centrs ir saņēmies - viņiem ir gan balticforum.org, gan rtfl.lv, tikai tie presē maz tiek citēti.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


m. 09.08.2010 22:58
Tā ir Latvijas problēma, ka laikraksti pārstāv partijas un nevis ideoloģijas. Atšķirība ir tā, ka ideoloģiju pārstāvošs laikraksts mēdz kritizēt arī 'savas ideoloģijas partijas' un tas ir liels grūdiens partijām, lai tās turētos pie savas ideoloģijas un nevis skrietu oligarha pavadā, ja oligarham pēkšņi ir radusies tāda vajadzība.

šājā ziņā gan IR sāk izcelties, jo Ozoliņš, šķiet, nesen atļāvās kritizēt Vienotību par 'kreisiem sānsoļiem', ja nemaldos progresīvā nodokļa jautājumā. Bet, pat ja tā notiks un IR kļūs par ideoloģijas un nevis partijas izdevumu, tad diemžēl ieguvēji būs labējie, jo kreisajiem pagaidām nav līdzīga izdevuma. Šeit gan var izteikt apbrīnu par Latvijas lasītāja īpatnējo realitātes uztveri - ārzemēs laikrasts, kas pārstāv to cilvēku ideoloģiju, kas dzīvo no kapitāla un nevis sava darba, būtu daudz mazāk populārs. Amerikā, piem., demokrātu pusē nostājas ne tikai vienkāršā darba cilvēki, bet arī lielais vairākums profesionāļu un intelektuāļu ('inteliģence' ir cariskās Krievijas un totalitāro režīmu parādība, tāpēc nevar pateikt, kurā pusē tā atrodas - pa labi vai pa kreisi).

Ideoloģisku laikrastu izveidot īstenībā ir vienkārši - jādibina akciju sabiedrība un pašiem akcionāriem ir jāseko līdzi, lai vienās rokās nekoncentrētos pārāk liela īpašuma daļa. Un tas arī bija Dienas vājais punkts - kā stāsta baumas - tas privatizācijas un vēlākos laikos ietekmīgas Dienas personas izdarīja visu, lai akcijas koncentrētos dažu personu lokā, tad šīs personas bez liekiem sirdsdēstiem akcijas pārdeva, zinot, ka tās var aiziet neceļos. Un pēc tam sāka vainot Bonnier utt. Ja Diena būtu bijusi publiska akciju sabiedrība, tad gan mazākuma akcionāri varētu likumīg vēsties pret lielajiem akcionāriem, ja tie ar saviem pārstāvjiem samazina zīmola vērtību; gan galu galā - pārpirkšana, ja kāds to uzdrošinātos, būtu grūtāk izdarāma, jo parasti pie akciju atpirkšanas piedāvājums ir jāizsaka par lielāku cenu, nekā tirgus cena.

Šeit arī paceļas jautājums - kāds bizness ir veiksmīgāks - vai tas, kura īpašnieki ir daudzi mazie akcionāri, vai tāds, kura īpašnieki ir daži bagāti cilvēki (Latvijā tie varētu būt Vienotības un IR aizstāvētie 'bāleliņi bajāri'). Atbildes ir dažādas - private equity biznesa modelis rāda, ka dažu īpašnieku uzņēmumi ir var būt veiksmīgi (to vidū ir Springer izdevniecība). No otras puses - gandrīz visi lielie uzņēmummi ir publiskas akciju sabiedrības. Man šķiet, ka sabiedrībai izdevīgākas ir publiskas akciju sabiedrības un tās arī vajadzētu veicināt un vajadzētu veicināt arī plašāku iedzīvotāju iesaisti. Bez tās mēs redzam, ko dara 'bāleliņi bajāri' - Latvijas Balzāmu nopērk krievi; Gavrilovs akcijas pārdod krieviem; Dienas amatpersonas akcijas pārdod, paredzot, ka būs slikti utt.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 09.08.2010 21:32
Hei, hei - esmu klāt. Izlasīju Kārļa Streipa - t.s. Vienotības trubadūra kārtējos domu graudus - un secināju - šim cilvēkam nekāda mediju neatkarība nerūp. Viņam rūp tikai tas, ka medijs pauž viedokli, kas labvēlīgs un tīkams viņam pašam un viņa pārstāvētajam politiskajam spēkam - Jenotība. Un vēl - ko nu par Šleseru un viņa draugiem, kas saņem amatus - rīt valdībā tiek skatīti divi jautājumi, kur Jenotība iebīda amatos savus cilvēkus - I.Zalpēteri par valsts galveno privatizatori - nez kāda pieredze šai dāmai ir banku jomā, jo PA pārvalda Parex akcijas. Un ko viņa savulaik ir privatizējusi būdama Baštika ministrijas valsts sekretāre? Otrs stāsts ir par Jenotības darboņa E.Jaunupa senu draudzeni Elitu Baklāni - Ansbergu, kas no kafejnīcas direktores nokļuva VSIA "Latvijas Valsts mērnieks" vadītāju un rīt nokļūs ietekmīgā Valsts zemes dienesta vadītāja amatā. Kārli Streip, šis laikam arī būs kārtējais stāsts par Jenotības profesionāļiem? Kā jums patīk žurnālists Klāvs Olšteins kā ekonomikas ministra padomnieks un Repšes juridiskais padomnieks bez juridiskās izglītības? Sor-sor-sorosīds.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


juris1 09.08.2010 21:28
Spriežot pēc Sreipa histērijas no Dienas tiek izkvēpināta Elerrtes smirdonja .

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > anglosaxis 09.08.2010 19:27
Pujāts un Vanags abi divi ir bijuši pretīgi seksisti un homofobi. Viņi abi divi ir piesaukuši Dievu, lai pierādītu savu aptumšoto raksturu -- Pujāts par to, ka Dievs diez vai valstis soda ekonomiski un Vanags būtībā par to pašu. Bet joprojām gaidu Jūsu atbildi uz jautājumu, kuru uzdevu viņdien. Tāpat kā judīte un drakons, jūs esat bļaustītājs bez jebkādiem pierādījumiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Pēteris_2447 - Andris_2 09.08.2010 19:08
Jūs esat vulgārs preteklis no dzimšanas vai pēc aicinājuma? Vai arī saņemat no kāda honorāru?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Inga 09.08.2010 18:55
Streipa kungs...Vai nu atmiņa mani viļ,vai arī tieši Jūs bijāt viens no aktīvākajiem pašreizējo Dienas komentētāju noniecinātājiem.Kā tad tā?Par ko tagad tā jāsatraucas?Un nekauniniet Gunti Bojāru- tas,ko viņš izdarīja atbrīvojot savus kolēģus no ancupova,noteikti prasīja vairāk drosmes,nekā noniecinoša klaigāšana.Skats no malas tomēr ir tikai skats no malas.Ar cieņu pret Jums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anglosaxis 09.08.2010 18:37
Jūs gribējāt piemēru, Streipa kungs? Lūdzu. Kā Jūs šodien radio izteicāties par katoļu un luterāņu baznīcām? Ne Pujats, ne Vanags nav pasacījuši NEKO, kas varētu kaitēt Latvijai un tās pilsoņiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips > Judītei 09.08.2010 17:21
Droši vien kārtējais veltīgais mēģinājums, bet arī Jums es lūgšu paskaidrot, ko īsti Jūs saprotat ar jēdzienu "sorosītisks." Bet, lūdzu, ļoti konkrēti. Kas Jums nav tīkams tajā, ko Sorosa finansētās organizācijas Latvijā ir darījušas? Bet precīzi, lūdzu, ar piemēriem. Jebšu arī Jūs esat kārtējais drakons vai anglosaksis, kas bļaustīties prot, bet domāt nevar? Papūliniet smadzenes, cienītā. Par sliktu nenāks.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Judīte 09.08.2010 17:17
Izskatās, ka Streips ir galīgi sašutis, ka sorosītiskie ietekmes aģenti vairs netiek laisti pie vārda Dienā, vairs nav izcilās vienotības atbalstošās propogandas, kā nu tagad lai dzīvo tālāk? Tas, ka Streipa kungs atļaujas ganīt visas partijas sabiedriskajos medijos, izņemot vienotību, ir gan pareizi un tā tam būs būt. Bet liekulībā jau vienotības atbalstītājus nepārspēs, kur Kārļa Streipa sašutums, ka vēja enerģijas kvotas ir iedalītas JL atbalstītājiem??? Par to vakar ziņoja de facto.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Predicador 09.08.2010 17:01
Ko gan darīt, ja nav neviena, kas spētu uzrakstīt sakarīgu komentāru? Kāpt pašam avīzē iekšā? :)

Bojārs, protams, ir laipotājs, taču šis lēmums ir gluži racionāls - ja nav kazai piena, ta' nav - paceļ ļipu un lej atpakaļ.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris_2 09.08.2010 16:56
Nezinu, cik daudzi no jums esat šo lietu pamanījuši....Vai tik ļoti ....? Ja tā, tad šie ir .... Vēl jo vairāk, ja ņemam vērā, ka pārējie....Nezinu, varbūt viņš ...

!!! ...vienkārši pretīgi gļēvi. Nožēlojami....
-------------------------------
Pašuzbudināšanās un tam sekojošs nenovēršamais

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Gunča Auns 09.08.2010 16:48
Kaut kāds kauns - biksēs auns!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Lapsa 09.08.2010 16:47
Šorīt atvēru Dienas pirmo atvērumu un pārsteigumā ieplētu acis. Viss, Diena man ir mirusi.

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips