Atslēgvārdi:

Masu saziņas līdzekļu satura analīze

  • Autors:"Mediju tilts"
  • Organizācija:Naturalizācijas pārvalde
  • Gads:2001
  • Valoda:latviešu

Pētījums raksturo pilsonības un sabiedrības integrācijas jautājumu atspoguļojumu masu medijos 2000. un 2001.gadā.

Iesaki citiem:

Pētījumā aplūkota četru tēmu - bilingvālās izglītības, valodas jautājumu, minoritāšu politikas un iedzīvotāju līdzdalības aktualitāte krievu un latviešu valodā iznākošajos preses izdevumos, radio un televīzijā. Pētījums izseko šo tēmu atspoguļojumam laikrakstos Diena, Neatkarīgā Rīta Avīze, Lauku Avīze, Čas, Panorama Latvii un Vesti Sevodņa no 2000.gada februāra līdz septembrim un no 2001.gada janvāra līdz maijam. Nedēļas laikā 2001.gada maijā šo tēmu atspoguļojums analizēts arī LTV abos kanālos, LNT un TV3, kā arī Latvijas radio, radio SWH, SWH+ un radio PIK. Pētījums sniedz datus par četru minēto tēmu aplūkošanas biežumu un apjomu šajos masu medijos, kā arī komentē šos rezultātus.

Pētījumam ir četras daļas:

Preses kvalitatīvais pētījums
Preses kvantitatīvais pētījums (ar Pielikumu - Preses publikāciju tabula)
TV kvalitatīvais pētījums
Radio kvalitatīvais pētījums



Masu saziņas līdzekļu satura analīze (No Naturalizācijas pārvaldes mājaslapas)

Preses kvalitatīvais pētījums (735 Kb)

Preses kvantitatīvais pētījums (561 Kb)

Preses kvantitatīvais pētījums - Pielikums - Preses publikāciju tabula (2340 Kb)

TV kvalitatīvais pētījums (327 Kb)

Radio kvalitatīvais pētījums (383 Kb)

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

PĒTĪJUMS: Kā mediji atspoguļoja krīzi? Autors:Vita Dreijere

Pētījums: Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos 12 Autors:Jānis Buholcs

Ziņas sabiedriskajā televīzijā: paaudžu un etnisko grupu mediju izvēles Latvijā 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Mapping Digital Media: Latvia 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member States - Towards a Risk-Based Approach 1 Autors:Eiropas Komisija Izpildītājs: Katholieke Universiteit Leuven – ICRI, Central European University – CMCS and Jönköping International Business School – MMTC, together with a consultancy firm, Ernst & Young Belgium.

Slēptā reklāma Latvijas mediju saturā: cēloņi, redakciju stratēģijas un reklāmdevēju prakse 12 Autors:Anda Rožukalne

Saistītie raksti
Citi autora darbi