Ļaunatminīgais Dievs 28

Labrīt, lasītāji!

Brīvdienas daudziem Latvijas iedzīvotājiem pagāja Aglonā, kur kārtējo reizi Romas katoļu baznīca atzīmēja Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētkus. Pārliecība, ka Bībelē aprakstītā Jēzus māte mūža beigās fiziski tika pacelta debesīs, ir sena, lai arī par neapstrīdamu un doktrinālu pārliecību baznīca to pasludināja vien 1950. gadā. Svētkus atzīmē Romas katoļu, Austrumu pareizticīgā, un atsevišķas protestantu konfesijas.

Iesaki citiem:

Šogad Aglonā notika liela paššaustīšanās. Valsts prezidents paziņoja, ka mūsu sabiedrībā esot iestājies morāls pagrimums -- esam bijuši negausīgi savos tēriņos un neesam domājuši par nebaltām dienām. Šorīt Dienā ziņots, ka kāda skolotāja no Rēzeknes ar šo apgalvojumu nav bijusi mierā, jo, pirmkārt, baznīca nav tā vieta, kur būtu jāskan "šādai runai," un, otrkārt, ir "bezatbildīgi vainot visā tautu, kura tagad cīnās par izdzīvošanu, kad ir skaidri zināms, kas noveda mūs līdz tādai situācijai." Viedi vārdi no skolotājas. Morāles pagrimums saistās ne vien ar lielu tērēšanos, bet arī ar visatļautības pārliecību, kāda ir tās kompanjons. Cilvēks, kurš savulaik atzinās kā nodokļu nemaksātājs, droši vien to zina labāk nekā pārējie, bet tomēr.

Aglonā sapulcējušos ļaudis uzrunāja arī valsts galvenais katolis, un arī viņam bija savs skaidrojums par pašreizējo situāciju dzīvē. Pasaules krīze, tā pastāstīja mūsu kardināls, ir pašas pasaules sagādāta kā sodība par grēkiem. "Visus savstarpējos sadzīvošanas Dievs ir savilcis vienā īsā formulā, proti, mīli tuvāko kā sevi pašu. Kur šis likums darbojas, krīzes nav un nevar būt" -- tā kardināls. Vienu vārdu sakot, ekonomiskas likumsakarības nav nekas būtisks, Amerikā hipotekāro kredītu sistēma sabruka tāpēc, ka ļaudis nemīlēja citus. Būtībā jāsaka, ka Amerikā hipotekāro kredītu sistēma sabruka tāpēc, ka ļaudis pārāk ļoti mīlēja citus, viņi gluži vai mētājās ar kredītiem -- tāpat, kā pie mums. Bet droši vien tas nebija tas, kas kardinālam bija padomā.

Taču šī pārliecība, ka Dievs sēž savās debesīs un to vien gaida, ka pasaule sagrēkosies, lai tai varētu uzsūtīt atkal jaunu katastrofu -- tā ir visai savdabīga pārliecība. Pēc tam, kad 2001. gada 11. septembrī teroristi ietriecās Pasaules tirdzniecības centrā un ASV Aizsardzības ministrijas ēkā, viens no ērmīgākajiem melnsvārčiem televīzijā paziņoja, ka vainīgi ir nevis teroristi un Osama Binladens, bet gan aborta atbalstītāji, feministes, geji, lesbietes, un Amerikas Pilsonisko brīvību apvienība. "Es ar pirkstu duru Jums acīs un saku -- Jūs palīdzējāt tam notikt" -- tā apzvērējās televīzijas priesteris. Tiesa, pēc pāris dienām viņš atvainojās.

Bet te ir būtisks jautājums. Neatceros īpaši dzirdējis, ka tajos laikos, kad Latvijā valdība rausa naudu pa labi un kreisi, algas auga, ļaudis sāka pirkt mājas un automašīnas un ceļojumus ārzemēs, kad veidojās tā dēvētie "treknie gadi," kāds būtu kāpis kancelē ar atzinumu, ka nu gan Dievs tas kungs ir laimīgs par mums, jo nu gan ir labi. Ja atceramies, 2000. gadā mūsu valsts galvenais luterānis 18. novembrī pat atteicās piedalīties dievkalpojumā, jo bija tik ļoti sašutis par to, kā pats vēlāk skaidroja, ka "kaut kas iet greizi." Taču nu mums ir ekonomiskā krīze, un atkalreiz tajā var vainot nevis muļķīgus ekonomiskus lēmumus, bet gan cilvēces neatbilstību Dieva prasībām. Tik ļaunatminīgs Dievs! Vai dzirdējāt, pensionāri -- apgrēcība ir vainīga pie tā, ka nu jau pēc diviem mēnešiem jūs nevarēsit samaksāt apkures rēķinu. Ko sakāt? Katru svētdienu ejat baznīcā un cenšaties būt labi cilvēki? Ļoti žēl -- laikam tomēr tik labi tomēr neesat bijuši. Dievs ir tik sašutis, ka visai pasaulei ir uzsūtījis ekonomisku krīzi. Un laikam nemaz tik ļoti nav ņēmis vērā, kurš no Viņa bērniem mīl savu tuvāko un kurš nemīl. Tāda diferencēšana laikam ... nu, ar vārdu sakot, sēdi klusu un nes savu krustu. Pats vainīgs, vismaz tā Tev ir paskaidrojis valsts galvenais katolis.

Jā, un starp citu -- viena no tām valstīm, kurai krīze ir daudzmaz pagājusi secen, ir Ķīna. Vai tā kardinālprāt būtu tā valsts, kura citām rāda piemēru par kristīgo mīlestību pret tuvāko? Ja kas?

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (28) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

abe 25.08.2009 00:11
Ja cilvēks jūtas apdraudēts, un teorijas māksla vairs nepalīdz, tad tas ir pavisam dabiski, ka viņš meklē ko darīt tālāk. Viens no pieturas punktiem - reliģija, un kādēļ gan ne?
Cilvēce nav ekonomikas konstrukcija, un mēs visi zinām, ka pastāv vēl kāda garīgā vara. Tātad, ja nepalīdz teorētiskās zināšanas, tad meklējam glābiņu Dieva rokās. Un to dara pilnīgi visi - apzināti vai neapzināti.
Ja cilvēki apmeklē Aglonu, tad tas, acīmredzot, dod viņiem iespēju cerēt,atgūt mieru un paraudzīties uz savām ekonomiskajām problēmām no cita skatu punkta, un ja tas viņiem- mums palīdz, tad es par to tikai priecājos.
Es neesmu kristīta, neesmu ļoti iedziļinājusies reliģijas lietās, jo neatbalstu ne luterāņus, ne katoļus, tomēr ticu, ka ir Dievs(kurš nebūt nav onkulis ar sirmu bārdu, kurš sēž uz mākoņa maliņas), visiem viens, un mums ir jārespektē abas puses, tikai tā mēs spējam būt vienoti!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

IM 20.08.2009 12:11
Būtībā jāsaka, ka Amerikā hipotekāro kredītu sistēma sabruka tāpēc, ka ļaudis pārāk ļoti mīlēja citus, viņi gluži vai mētājās ar kredītiem -- tāpat, kā pie mums.
---------------------
Es gan teiktu tā - aiz mīlestības neaizdod , aiz mīlestības dod. Aizdošana un arī aizņemšanās bez procentiem vēl ,manuprāt, neliecina par morālu pagrimumu. Aizdošana un aizņemšanās uz procentiem jau ir morāls pagrimums par tik procentiem par cik tiek aizdots vai aizņemts.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jumors 18.08.2009 19:49
Jaunos 7 "nāves grēkus" noformulēja Mahātma Gandijs un tie patiešām mūs ir noveduši tur, kur esam.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kalvis Pēterim 18.08.2009 10:35
Katoļi, protams, ir ļoti dažādi, bet viņiem ir kopīga ticības doktrīna un priekšstats par morāliski labu dzīvi, ko vienā konkrētā veidā pauž arī kardināls Jānis Pujats. Dažiem var nepatikt - bet ticība nav marketinga pasākums - tai nav obligāti jāpatīk caurmēra cilvēkam. Baznīcas mācība ir allaž gājusi drusku šķērsām dominējošam dalījumam kreisajos un labējos, konservatīvos vai liberāļos - var šinī nolūkā palasīt pašu jaunāko encikliku "Caritas in veritate", kur konservatīvs skatījums uz sabiedrības institūcijām savijas ar "kreisiem" risinājumiem sociālajā politikā.

Tiklīdz kā ievēlēja par pāvestu kardinālu Racingeru (Benediktu XVI), arī žurnālisti šausminājās - lūk, viņš vadījis Ticības Doktrīnas kongregāciju, cīnījies pret ķecerībām, nosodījis "atbrīvošanas teoloģiju" Latīņamerikā - bezmaz vai no viduslaikiem nācis esot. Faktiski tas stress bija par to, ka pāvests varētu neturpināt pāvesta Jāņa XXIII sāktās liberālās reformas. Un tieši to viens NYTimes žurnālists bija rezumējis šādā izteicienā - "Šausmas! Par Romas pāvestu ir ievēlēts cilvēks, kurš ir ... katolis".

Protams, ir arī mazākuma viedokļi (piemēram, vācu teologs Hans Küng, kuram ir interesanti argumenti par dažādām 19.-20.gs. apstiprinātām katoļu doktrīnām - arī pāvesta nemaldīguma principu). Un tas arī ir normāli. Bet vairums katolicisma kritiķu nepavisam neizprot doktrīnu tik labi kā Hanss Kings. Un tad nākas dzirdēt kritiku, kas ir apmēram tādā līmenī, ka "ūdens ir slapjš".

K.Streips raksta: "Pasaules krīze, tā pastāstīja mūsu kardināls, ir pašas pasaules sagādāta kā sodība par grēkiem. ... Būtībā jāsaka, ka Amerikā hipotekāro kredītu sistēma sabruka tāpēc, ka ļaudis pārāk ļoti mīlēja citus, viņi gluži vai mētājās ar kredītiem -- tāpat, kā pie mums. Bet droši vien tas nebija tas, kas kardinālam bija padomā."
========
Tā nav gluži taisnība - vieglprātīgs (vai vēl biežāk - negausīgi par savu peļņu domājošs) kredītu izsniedzējs nav nekāds tuvākmīlestības paraugs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Pēteris 18.08.2009 03:09
Kalvis,
Jūs rakstāt, ka "daži komentētāji par lielāko vainu katoļiem pieraksta to, ka viņi runā un izturas kā - katoļi. Manuprāt, nevajadzīga un absurda pozīcija. Neviens negaida, lai katoļu priesteri sāktu runāt tādās pašās kategorijās kā laicīgie žurnālisti."

Nelaime ir tā, ka šādi izsakoties Jūs prezumējat, ka eksistē viens "īstenā" katoļa uzvedības modelis un ka visi tam seko. Labākajā gadījumā tā ir vēlmjpilna domāšana. Pasaulē eksistē ļoti dažādi katolicisma "paveidi". Intelektuāls un kontemplatīvs katolicisms koeksistē turpat vai ar fundamentālistiskām, "melnbaltām" nostājām, piemērot, kategoriski nosodot homoseksualitāti. Interesanti, ka esmu saskāries gan ar vienu "paveidu", gan ar otru katolicisma "paveidu". Un es drīzāk teiktu, ka atšķirība nav vis tajā cik dievbijīgs konkrētais katolis ir, bet gan kādai sociālajai šķirai viņš/ viņa pieder - jo augstāk izglītots, jo vairāk lasījis, ceļojis un pieredzējis konkrētais indivīds ir, jo mazāks viņā ir Pujātam raksturīgais neiecietīgums un kategorisms. Un te pat nevar redzēt īpaši lielas atšķirības etnicitātes ziņā, jo šadu iespaidu esmu guvis satiekot gan latīņamerikāņu, beļgu, gan latviešu un zviedru katoļus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

FZSS 17.08.2009 23:22
Dievs tik tiešām mūs soda--par to ,ka negodājam un pienācīgi nelietojam Viņa doto doto dāvanu-prātu:DDDDDDDD

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

alabama 17.08.2009 23:21
viena no tām valstīm, kurai krīze ir daudzmaz pagājusi secen, ir Ķīna. Vai tā kardinālprāt būtu tā valsts, kura citām rāda piemēru par kristīgo mīlestību
--------------------------
Ķīnas valdība joprojām turās pie ateisma, bet pēdējo 20 gadu laikā kristiešu īpatsvara pieaugums ķīnā ir vienkārši fenomenāls. Ja tas tā turpināsies, tad 2050 varēs teikt, ka Ķīna ir kristīga zeme. Vai tāpēc vien Ķīnas iekšzemes kopprodukta rādītāji labāki nekā Eiropai? Diez vai. Bet kristiešu skaita pieaugums ir diezgan fenomenāls par spīti represijām un vajāšanām.

Un Streipam derētu zināt, ka jerru falwell bija frīks. Liksim mieru nelaiķim. Pujāts arī vecs. Uz vecumu galva vairs nav tik skaidra...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

aka saka 17.08.2009 18:55
Parasti Streipa kungam nepiekrītu, bet šoreiz nav ko iebilst, man tāds pats domu gājiens.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jazz57 17.08.2009 18:14
Attīstītajās zemēs vairums baznīcu nonākušas finansiālās grūtībās,jo priesteri vēlas arī saņemt labas algas.Baznīcas tukšojas.Pat Vatikāns kaut kā pamanījies salaist dēlī savas naudas lietas.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Pēteris 17.08.2009 18:03
Gribētu pievienoties Clash, kurš norādīja uz vienu no tiem daudzajiem Zatlera veikumiem, kas nudien neliecina, ka morāle būtu viens no apsvērumiem Latvijas politikā. Ja vēl pieskaita arī tā saucamo "pateicības" kukuļu ņemšanu un dīvaino prezidenta ievēlēšanu zoodārzā, tad nevaru vien beigt brīnīties, kādēļ Zatlers nepamanīja agrāk, ka ar morāli Latvijā viss nav kārtībā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Clash 17.08.2009 16:28
Zatlera pēdējā atklāsme par morālo pagrimumu ir saistīta ar neseno lidojumu no Azairbadžānas mūsu "kodējbiznesa" elites pavadībā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Dungotājs 17.08.2009 16:01
Vārds "Dievs" mainās nozīmē ne tikai laikmetu maiņās, bet arī cilvēku starpā. Es šo vārdu sen atvietoju ar Visums. Dzivojot Visumā par dievu nav jādomā, jo Visums ir visur

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Lietussargs 17.08.2009 15:23
Attiecībā uz Ķīnu.
Vai Streipa k-gs tur ir bijis? Veicis pietiekami drošus/labi ticamus ekonomiskos/politoloģiskos pētījumus? Pieļauju, ka viņa zināšanas attiecībā uz šo valsti aprobežojas ar Raudsepa/Ozoliņa "ekspertu" slēdzieniem. Ne tikai pieļauju, bet... pats saprotiet Streipa k-gs. Nu nepatīk tā Ķīna, un viss. Nepatīk. Komuņaki (tobiš komunisti) valda, vai ne? Un tā tur bakstām, bakstām... Savulaik sanāca pailgu laiku pakomunicēt ar D-Korejas pārstāvjiem. (Ar vienu pat, hmmm, nu labi, bet vienalga bija interesanti). Tad ziniet, viņi visi kā viens cildināja savus vecvecākus/vecākus, kuri ziedoja sevi ceļot valsts ekonomiku strādājot sākumā praktiski 7, tad 6 un tikai daudzus gadus vēlāk 5 dienas nedēļā. Un bnekurnēja. Viņi cēla savu valsti. Tāpat kā to dara Ķīnas iedzīvotāji. Un ņirgt pat viņiem nudien neklājas.
Bet par Zatlera murgiem Aglonā, pilnībā piekrītu. Murmulis. Bet tikai šoreiz. Viņa PR cilvēkam izteikt, maigi sakot, rājienu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Zumzum -> maija saulīte 17.08.2009 14:28
Ai, mīļā, Kārlis jau negrib tikt vaļā no Daukštes. Viņš tak Lemberga rupormeiteni Anitu (ar ko viņa atšķiras no "Gardas kazām"?) sauc uz savu raidījumu un spītīgi paliek pie viedokļa, ka tā, redz, esot viedokļu daudzveidība. Bet Kārlis aizmirst, ka Anita sen vairs nav žurnāliste. Nav, nav un na

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

filosofs 17.08.2009 14:02
Ja Jēzus piedzimtu mūsdienās, baznīca viņu sistu krustā tāpat kā pirms 2000 gadiem....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

maija saulīte 17.08.2009 13:45
Neesmu dzirdējusi Latvijas galvenā katoļa runu, taču no autora izvēlētā teikuma neko tādu nointerpretēt nevar. No tā gan var saprast, ka kardināls domā, ka ir kaut kur uz zemes vieta, kurā nav krīžu un ir iespējama pilnīga un ilgtspējīga mīlestība - tie tiešām ir meli, jo mēs esam grēcīgi, nu labi, varbūt izņemot šī bloga autoru, kurš pēc visa spriežot, tomēr domā, ka tāds nav:) Es noteikti neaizstāvu baznīctēvu jaukšanos politikā un politiķu jaukšanos baznīcā, tāpēc man drīzāk gribētos redzēt, ka valsts 'vajā' kristiešus, nevis tos sponsorē - tas būtu ļoti veselīgi un patīrītu baznīcēnu rindas. Bet es nekādi nevaru saprast, kas tad Streipa kunga prāt ar šo pasauli nav kārtībā? Vai Jūs tiešām domājat, ka atliktu tikai tikt vaļā no Pujata, Šlesera un Daukštes, lai pasaulē iestātos miers un laimība?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kalvis 17.08.2009 12:43
Aglonas gājienam nav ne vainas - daži komentētāji par lielāko vainu katoļiem pieraksta to, ka viņi runā un izturas kā - katoļi. Manuprāt, nevajadzīga un absurda pozīcija. Neviens negaida, lai katoļu priesteri sāktu runāt tādās pašās kategorijās kā laicīgie žurnālisti.

Arī kardināla Jāņa Pujata uzruna ir vajadzīga - tauta taču gaida arī sprediķi, kā ikvienos lielos svētkos. Vai arī V.Zatleram bija jāsprediķo? - Diez vai. Protams, laji (= laicīgi cilvēki, ne-garīdznieki) arī var kaut ko pateikt baznīcas pasākumā, bet prezidentam labāk piestāvētu būt kopā ar tautu, kas vienkārši piedalās, nevis starp tiem, kuri sludina Kristus vēsti.

Pasākums tātad ir vērtīgs, tradicionāls un vajadzīgs. Toties viens punkts, kuram es nopietni iebilstu - tās ir ievērojamas naudas summas (ap 100 tūkstošiem latu ik gadus), ko valsts piešķir šo svētku rīkošanai. Manuprāt, pasākuma rīkotājiem ir jāapmaksā savs pasākums (policistus un satiksmes regulētājus var apmaksāt valsts).

Valstij jābūt atdalītai no baznīcas. Ne jau tikai naudas dēļ (kas priekš valsts mērogiem ir neliela summa). Bet pirmkārt jau pašas baznīcas autonomijas un patstāvības labad. Ir jābūt tā, lai J.Pujats var savā sprediķī pēc vēlēšanās nokritizēt arī valsts amatpersonas - bez kādām bažām par to, ka viņam noņems finansējumu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

piezīme autoram 17.08.2009 12:37
Saprātīgu būtu virsraksta vārdu ļaunatminīgais likt pēdiņās.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Zumzum 17.08.2009 12:04
Piekrītu Streipam.
Katoļu liekulība un burtiskā turēšanās pie Bībeles ir kaut kas tik aizvēsturisks un primitīvs, ka var tikai pabrīnīties, kā viņi ar savām dogmām ir izdzīvojuši līdz mūsu dienām. Par to, ka galvenais katolis krata ar pirkstu uz "grēkotājiem" man nav ne mazākā izbrīna - neko citu jau no šī vīra gaidīt nevar. Es tikai gribu sagaidīt (un nesagaidīšu droši vien), kad galvenais katolis kratīs ar pirkstu uz "dievbijīgo" Šleseru un aicinās mīlēt savus tuvākos kā sevi pašu un neapzagt savu valsti. Bet, tā kā galvenais katolis uz Šlesera darbiem skatās caur pirkstiem, tad ir skaidrs - vieniem gluži tāpat kā viduslaikos tiek izsniegtas indulgences, bet citi - dedzināti sārtā. Un tā, lūk, ir katoļu liekulība.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Nav taisniba! 17.08.2009 12:00
ja cilveks butu ists katolis(ne tikai peec "papira" bet darbos)
Tad vins muus neaplaimotu ar savu IQ

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Diesel - katolim 17.08.2009 11:55
Jūsu tēze spoži parāda Jūsu inteliģences pakāpi. Kā teikts Šveikā - viss ir skaidrs un nav nepieciešams uzdot tālākus jautājumus.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Nav taisniba! 17.08.2009 11:49
Starp citu es neesmu parliecinats vai tie bija 90eiro varbut amerikanu dolari...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

katolis 17.08.2009 11:43
Streips - Latvijas galvenais gejs :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Nav taisniba! 17.08.2009 11:43
Par kiinu Kaarli Juus reali kludaaties!

Kinaa tapat kaa Kubaa visu laiku ir krize un liela nabadziba! Protams tur apmeram ir 300tk miljonaru(nenormali daudz) bet lielakaa dalja iedzivotaju dzivo lielaa nabadzibaa
Varbut esat dzirdejis ka daudzkas tiek razots kinaa jo darba speks ir ljoti leets un ne jau tapac ka cilveki grib gandriz par velti stradat, bet tapec ka komunistiskais rezims taa ir iekartojis

Vien atcerieties(kaut arii Jus bijat tolaik ASV laikam) Padumjos laikus - vai visi bija bagati?
Jaa jaa kaa daudzi slavee - bija darbs, bet nekas vairak - ne villa, arii masina bija extra lieta

Nesen skatijos dok filmu (ASV) kur mazie un videjie kiniesi(letais darba speks) tiek nodarbinati speelju kafejnicaas..
Darbs aptuveni no pus deviniem ritaa (jaceljaas sesos) liidz 23.00
Maksaa - 90eiro menesii
Dzivo pie darba deveja, apstaklji - sudigi, aukstaa udens nav, dazi gulj divataa vienaa gultaa..
Kam teree naudu? - Esanai..
Jautats vai ir laimigi? Atbilde - Nee, Jutos kaa robots- Viens teica...

Un daudz ir taadu profesiju kaa kinaa, takaa labi tur jutaas tadi oligarhini kaa pie Mums latvijaa

Bet runajot par launatminigo Dievu, taa nav..
Piekritu Jums - Dievs ir Milestiba, taa ir raksts Bibelee, Bet dazreiz Mums ir jacies, arii Kristus ir cietis, kapec?
Nezinu, nevienam nepatik smaga, gruta dzive...
Latvijas nelaimju celonis ir oligarhi un viniem paklautas partijas...
Bet vainigi arii cilveki kas par taam ir balsojusi!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

jazz57 17.08.2009 11:42
Citēju no seriāla""doktors Hauss"".Galvenais varonis saka:''dieva vai nu nav,vai arī viņš ir neiedomājami nežēlīgs.''

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

remo 17.08.2009 11:30
nu tādam gudriniekam kā Streipam , kurš lasa spredidiķus tur kaut kadā ASV novirziena baznīcā, jau nu vajadzēja zinat, ka viss sliktais , kas notiek fiziskaja pasaulē, ir tikai sekas raksta mineto personu nosauktajiem nedarbiem.
Protams ka Pujatam bija jānosauc visi NELABIE darbi mūsu valstī, ne tikai pederisms . Pujats izklausījas pēc divkoša, kurš aizstāv sev vēlamos NELABO darbu darītājus.
Bet prezidents arī domaja valdošo moralo pagrimumu, jo viņš jau neteica, ka tikai tauta pagrimusi. Mēs visi esam palikuši ļoti ļoti ļoti grēcīgi. Gan augša gan apakš

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Eva 17.08.2009 11:22
Tāds Dievs, kādu to attēlo kristieši, ir šizofrēnisks maniaks....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva 17.08.2009 10:37
Pakalniņa pareizi norādīja par tiem helikopteriem. Turklāt, armija taču nepelna, un tiek apgādāta no valsts līdzekļiem. Tāpēc vienkārši plivināties pavisam elementārās situācijās un saukt to par treniņiem....

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips