Atslēgvārdi:

Kad citi brēc 56

Labdien, lasītāji!

Ja būsit sekojuši notikumiem, tad būsit pamanījuši, ka ap manu personu atsevišķi censoņi pēdējās dienās ir sacēluši lielumlielu traci. Pausta neapmierinātība gan par "Skatu no malas," gan arī par Eirovīziju.

Iesaki citiem:

Par pirmo it kā viss būtu skaidrs. Lielākie iebildumi, cik man zināms, ir nākuši no "Tautas" partijas jaunatnes organizācijas. Viņiem varu teikt tikai vienu. Varbūt viņi būs pamanījuši, ka no padsmit cilvēkiem, kuri piedalās "Skatā," par "Tautas" partiju nekas īpaši labs nav sakāms nevienam. Manuprāt, racionāls cilvēks, it īpaši tāds, kurš savulaik par Sorosa fonda naudu ir mācījies Amerikā, izsecinātu, ka problēma varētu būt ar partiju, nevis ar žurnālistiem, kuri to vērtē, bet priekšvēlēšanu laikā tas varbūt ir mazliet par daudz prasīts. Bija arī skatītāji, kuriem bija iebildumi pret to, ka pirms pāris nedēļām man nācās uzbrēkt kolēģim Dimantam, kurš turpināja runāt arī tad, kad vairākas reizes bija lūgts ļaut parunāt kādam citam. Kolēģis Dimants par to nebija apvainojies nemaz. Tiem, kuri par to bija sašutuši, varu tikai teikt, lai pamēģina vadīt dzīvu diskusiju un tad parunāsim.

Saprotu, kas te notiek. Tuvojas 2. oktobris. Vairākām politiskajām partijām, tajā skaitā "Tautas" partijai, ir nopietns iemesls bažīties par jēdzienu "pieci procenti," un tāpēc tās tagad centīsies sev piesaistīt uzmanību visdažādākajos veidos. Ārpus tā jāsaka, ka "Skatam" patlaban vidējais skatītāju skaits katru nedēļu ir ap 100 tūkstošiem, es ļoti labi zinu, kādi ir ierobežojumi tam, ko drīkstam un nedrīkstam runāt oficiālajā kampaņas laikā, bet citādi būtu jāsaprot, ka "Skats" ir komentējošs raidījums ar visu no tā izrietošo. Nacionālās Radio un televīzijas padomes šefs Kleckins šodien avīzē ir citēts sakām, ka "Streips ir it kā apstājies attīstībā. Laiks mainās, ir jāmainās arī žurnālistiem." Cienījamais profesors nav atradis par vajadzīgu precizēt, kā īsti žurnālistiem būtu jāmainās, bet laiks gan nav mainījies. Kā politika Latvijā bija, tā politika joprojām ir ar milzīgi lielām un kritizējamām problēmām. Piedevām, droši vien Kleckinam nav paslīdējis garām fakts, ka pirms tikai dažām nedēļām "Skatu" un manu darbu vērtēja NRTP padome, un toreiz nekādi lielie pārmetumi arī neizskanēja.

Kas attiecas uz Eirovīziju, te ļembastu ir sacēlusi persona, kura sevi identificē ar jēdzienu "Arnis Andersons, mediju students." Nezinu, kur Arnis Andersons studē medijus, bet viņam netīkot mans "vispārējais kultūras līmenis." Es neprotot atšķirt grieķu un norvēģu valodu. To nu gan neatceros, ka ar to man būtu bijušas problēmas. Cilvēki, kas šādi bļaustās, nemēdz nākt ar konkrētiem paskaidrojumiem un piemēriem. Tas pats sakāms par lūk, šādu apgalvojumu no A. Andersona: "Vēl jo vairāk smieklīgi ir, ka šis LTV komentētājs kritizē citu cilvēku izrunu, pats latviešu valodā nespējot pateikt gandrīz vai ne vienu teikumu bez rupjām gramatikas un izrunas kļūdām." Tas nu gan būs mazliet par šerpu teikts, vēl jo vairāk no cilvēka, kura bļaustīgajā rakstā arī šur tur ir pamanāma pa drukas, valodas, vai gramatikas kļūdiņai. Par izrunu nemaz nerunāsim. Es tomēr 20 gadus esmu darbojies Latvijas televīzijā un radio un, ja man būtu kādas ļoti lielas problēmas ar izrunu, tad kāds, piemēram -- LR leģendārā runas mākslas skolotāja Antonija Apele, pilnīgi noteikti man to būtu pateicis. Vēl vairāk, tomēr uzskatu, ka tajos gadījumos, kad Eirovīzijā kāds dzied angļu valodā, ir pilnīgi pamatots jautājums par to, vai cilvēks dzied vai nedzied tā, ka var saprast. Šoreiz bija vairāki (Moldova, Baltkrievija), kuri tā nedarīja vis. Un, pēdīgi, ceru, ka Arnis Andersons kādreiz ir pavadījis trīs stundas dzīvajā ēterā un tāpēc zina, ko gvelž. Baidos, ka droši vien viņš tā nav darījis. Ja kas, es šorīt dzīvajā ēterā ar NATO Parlamentāro asambleju pavadīju vairāk nekā četras stundas. Pilnīgi labi apzinos, ka pa tiešo tulkojot to, ko citā valodā kāds runā, valodas kvalitāte nebūs pati gludākā. Ceru, ka Arnis Andersons kādreiz ir nodarbojies ar sinhrono tulkošanu (arī tā ir Eirovīzijas sastāvdaļa). Baidos, ka droši vien viņš tā nav darījis.

Esmu tāds, kāds esmu. Jā, man reizēm pasprūk pa šerpākam vārdam, it īpaši par mūsu "gudrajām galvām" un politisko "eliti". Jā, es uzskatu, ka tas ir "garām," ka Latvija (un ne tikai) katru reizi Krievijas priekšnesumam dod 12 punktus pilnīgi neatkarīgi no priekšnesuma kvalitātes vai tās trūkuma. Jā, es neuzskatu, ka "Skats no malas" būtu īpaši sakarīgs raidījums, ja mēs visi smaidītu kā maija mēnestiņš un teiktu, ka politikā viss ir lieliski un politiķi visi ir perfektākie radījumi, kādus vien Dievs jebkad uz pasaules ir radījis.

Un vēl pēdējā doma. LTV ģenerāldirektora un NRTP priekšnieka domas es šorīt izlasīju avīzē. Ar mani ne viens ne otrs nav runājis.

Jauku visiem dienu!

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (56) secība: augoša / dilstoša

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


dzika 29.06.2010 15:28
man patik Streipa asais tonis,jo izpurina musu politisko vidi,ta nekadi nespej sakaartot Latviju.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


piekrītu K.Streipam 03.06.2010 14:11
Nu, atvainosies par bandu, ja vajadzēs, bet pēc būtības šis formulējums ir ļoti precīzs. Tā IR BANDA.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

der atcerēties un iegaumēt 03.06.2010 14:09
K.Streips ir kolosāla raidījuma kolosāls vadītājs. Bez šaubām, ka visus naudas maisus tas tracina, nu nepatīk, ka Streips sauc lietas īstajos vārdos. Ja visu par nopirkt par naudu, tad viens inteliģents kungs, kurš runā tā, kā ir, nevis tā, kā vajag šiem .... mums visiem labi zināmajiem... ,tad ir kaut kas jādara lietas labā. Un meklē iemeslus un, kā zināms, kas meklē, tas atrod. Tikai atcerieties, ...., ka cilvēki ir daudz politiski izglītotāki nekā pirms četriem gadiem un pašiem vien.... nāks šī darbošanās atpakaļ oktobra sākumā.K.Streipam novēlu izturību un saglabāt mieru. Jūsu vadītais raidījums mūsu mājās ir pirmajā trijniekā. Mēs esam ar Jums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

drakons 03.06.2010 13:36
Kārli Streip, stāstiet vien, ka ir tāda lieta kā žurnālistu neatkarība. Ir arī tāda lieta kā gods un cieņa un atbildība par saviem vārdiem. Nevarēsiet visu mūžu slēpties aiz savas "neatkarības" un "viedokļa". Par citu personu goda un cieņas aizskārumu ir jāatbild. Ka tik ar bandu nesanāk tāpat kā ar kazām, ka nācās atvainoties.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Clash 03.06.2010 13:04
Man tiem Streipa kritiķiem jautājums - un ko Jūs piedāvājat vietā? Kārtējo garlaikoto un aizmigušo TV diktoru, bez parsoniskā skata?

Streipa labākie raidījumi tagad skan LR1 ik darbadienu 18.30, paldies par tiem!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Twink 02.06.2010 23:02
Kārli, Tu esi gļēvulis. Period.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


. 02.06.2010 18:09
Inga, bet varbūt tā arī ir!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > Andris 02.06.2010 17:53
Paldies, Andri. Alkatīgie šakāļi noteikti darīs visu, ko varēs, bet ir jau arī tāda lieta kā žurnālistu neatkarība.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Andris 02.06.2010 17:02
Turitieties, Kārli! Varu derēt, ka šie daudzie zaimojošie komentāri ir nopirkti un no kādām 3-4 IP adresēm. Katrs normāls cilvēks taču saprot, ka sākusies priekšvēlēšanu kampaņa. Bail domāt, kas notiks nākot tuvāk vēlēšanām.:( Mūsu "Apsolūtās šausmas kvadrātā" un Aivariņš par katru cenu grib tikt vaļā no Jums:(

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

bonus track 2 02.06.2010 14:41
Bet tur jau tā lieta, ka tiek kritizēti vieni un tie paši spēki, un ir abslolūti nesaprotami, ka netiek kritizēta tādos pašos apjomos un līdzvertīgā leksikā, piem., vienotību veidojošās partijas, jo to, ka viņi pieļauj ķļūdas navar noliegt. Tā ir objektīva viedokļu paušana vai žurnālistika? Man ir tā iespēja redzēt gan CNN, kas atbalsta demokrātus, gan FOX NEWS, kas atbalsta republikāņus, bet lai kādu sauktu par bandu vai zirgu dakteri, vai bez tiesas sprieduma pasludinātu par vainīgu, nu tā nenotiek, viņi ļauj skatītājiem pašiem secināt, bet šieit ir viens pamatīgs "bet", tās ir privātas televīzijas nevis sabiedrisks medijs pospadomju valstī, kur liela daļa uzakata tv teikto par dogmu. Un izskatās, ka Jūs to izdevīgi arī izmantojat. Par paškritiku te jau daudzi izteicās, tādēļ neatkārtošos.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ush 02.06.2010 14:27
Kāpēc Kārlis sava bloga ieraksta beigās tik ļoti baidās?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


inga 02.06.2010 13:17
Paldies Streipam par nelielo ironiju, prasmi kritizēt un vērtēt notiekošo!Paldies par to, ka Jūsu raidījumā nav iztepības un liekulības!
Paldies par Eirovīzijas komentēšanu,pilnīgi neko nepareizu nepateicāt!Atbalstu Jūs!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


eriks 02.06.2010 10:35
normals raidijums man patik , skatos

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ingrīda 02.06.2010 10:20
Skaidrs, ka tas ir politiskais pasūtījums, lai Streipa kungs tiktu noņemts no raidījuma "Skats no malas" vadīšanas, jo kādām partijām nepatīk viņa asie, bet patiesie izteikumi. Turieties, Kārli, Jums ir ļoti daudz atbalstītāju gan no žurnālistu, gan skatītāju puses. Mēs neļausim Jums pazust, jo Jūs mums esat vajadzīgs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Lāsma 02.06.2010 10:00
Jāatzīst, ka Lielbritānijas Eirovīziju neesmu skatījusies. Vienu gadu esmu skatījusies Zviedrijas "tulkoto" Eirovīziju, vienu gadu Krievijas "tulkoto". Nekādus sliktus komentārus tajos gados nemanīju, žēl, ja kaut kas ir mainījies komentēšanas stilā, jo, manuprāt, ir taču tik daudz citi raidījumi, kur varētu apspriest dalībnieku uzstāšanās, domāju, ka būtu ļoti interesanti, bet vai tiešais ēters ir tam īstā vieta? Hmm..
Jāsaka, ka visvairāk mani pārsteidza tieši komentārs par to, ka kādai dziesmai finālā nebija jābūt. Jāsaka, ka es piekrītu, taču to jau nevaram noteikt mēs, bet gan kopējais skatītāju balsojums + žūrija. Ja, piemēram, balsojuma rezultātu noteiktu es, tas būtu pavisam cits. Bet es neesmu ne skatītāju vairākums, ne mūzikas eksperte.
Jā, jāpiekrīt, ja cilvēks grib, var iemācīties kārtīgu angļu valodas izrunu. Jautājums tikai, cik daudz tas prasa, ko tas prasa u.tml. Vairums dziedātāju no slāviskās izcelsmes, austrumu un līdzīgām valstīm, kuriem angļu valoda ir praktiski bez akcenta, to ir veidojis kaut kas papildus skolas izglītībai. Kaut vai kaut kas tik vienkāršs kā angļu/amerikāņu filmu skatīšanās, MTV klausīšanās vai ārzemju draugi, ar kuriem tiek runāts angliski. Vēl viens izņēmums ir cilvēki no jauktajām ģimenēm, kur tētis vai mamma ir citas tautības. Bet tad, ja angļu valodu māca tikai skolā, diemžēl ar to 99 % gadījumu nepietiek, lai kā cilvēks no tādām valstīm censtos. Tāpēc rakstīju, ka diemžēl nepietiek ne ar mēnešiem, ne gadu treniņu, lai šādu akcentu izlabotu. Tas diemžēl attiecas arī uz citām valodām, ne tikai angļu. Un vēl vairāk žēl, ka tas nav saistāms ar cilvēka centību vai intelektu. Ir gadījumi, kad gramatikā un valodas lietojumā tiek uzrādīta izcilība, bet izruna joprojām pamatīgi pieklibo.
Jāsaka gan, ka slāviskie akcenti arī ir dažādi. Piemēram, pagājušā gada uzvarētājam, jā, bija akcents, bet tas nekādā veidā netraucēja ne saprast vārdus, ne priecāties par dziesmu. Šī gada Krievijas dziesmai- jā, akcents bija (tipisks pie tam), bet arī visu sapratu un uz nerviem nekrita.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


WC 02.06.2010 09:35
Kārlis Streips > Skatītājam01.06.2010 18:11
Jums tas pats jautājums, kā Skatam -- ko Jūs zināt par to, kur es esmu vai neesmu bijis?
=============
Kam gan tas jāzina "KUR tieši Jūs esat bijis" Streipa kungs ?
Par lietām var spriest arī netieši. JA pēkš kā pīle , iet kā pīle, dēj kā pīle , peld kā pīle, tad noteikti būs pīle ne Streips! Vienkārši Kārli! Tas pats atteicas arī uz būšanu/nebūšanu! Elementāri Vatson, pardon Kārli!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ES 02.06.2010 09:22
Mani no laika gala ir sajūsminājuši cilvēki, kas perfekti liek lietā to, kas no dabas dots. Vai tās būtu batedejotāja kājas, bleķu locītāja rokas vai žurnālista valoda. Tāpēc Streips līdz ar Ozoliņu, Rodinu un, latviešu valodai par laimi, virkni citu ir manu favorītu pulciņā. Par saturu reizēm varētu arī nepiekrist, ir tur reizēm gan paštaisnums gan "es esmu, es esmu vis- vis-...", bet, tā godīgi, cik no mums ir tādi, kas vērtē sevi pietiekami objektīvi. Latviešiem pašvērtējumos ir tendence krist galējībās- vai nu pelēkā pele, kas neko nevar un neprot, vai arī Zālamans "mestnogo razļiva".
Par "drausmīgo" akcentu. Latviski runājot? Nemanīju, kaut arī pēc izrunas spēju atšķirt jēkabpilieti no rēzeknieša vai jelgavnieku no piebaldzēna.
Par Eirovīziju neizteikšos- neskatījos. Bet, kā cilvēks, kam nācies saskarties ar sinhrono tulkošanu sadzīves līmenī, zinu, kas tas par elles darbu. Visiem kritiķiem iesaku vispirms pamēģināt to darīt pašiem un pēc tam, ja būs vēl iekšā, tad var turpināt kritizēt. Lai gan, ko tur, lielākie daiļslidošanas, biatlona, futbola utt. pratēji ir atrodami krēslā iepretim TV.
Domāju, ka lielākais Streipa "grēks" ir tas, ka viņš Latvijā notiekošās lietas nosauc ļoti trāpīgos vārdos. Asa mēle vairo nedraugus, bet vai tas kāds jaunums?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

cha-cha 02.06.2010 09:07
Cik gan Latvijā daudz "pareizi" domājošu un spriedošu ļautiņu! Interesanti, kāpēc mēs sēžam tādā peļķē?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

FZSS 02.06.2010 02:30
oroganto orangutānu agoniskās bandas pēdējie kampieni...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Twink 02.06.2010 00:22
Do man. Es visu iztulkošu kā nākas =)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Don Basilio 02.06.2010 00:10
Vai daļa problēmas nav Kārļa nespējā uztvert jebkādu kritiku? Nu vienkārši apstāties un padomāt - varbūt tai patieišām bija pamats? Kas man būtu jāmaina, jāuzlabo? Pie visiem tikumiem, tieši viņa augsprātīgā pārliecība par savu nemaldību kaitina visvairāk.
P.S. Tulkot gan Kārlim vairs neko nedošu. Viņs ne vien nepārlasa, ko uzrakstījis, bet arī mēdz drusku pierakstīt klāt "no sevis".

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Dāvis 01.06.2010 23:38
Viss jau Streipam būtu labi, ja vien kadrā neaicinātu bezgaumīgi ar grabuļiem apkārušos Allu.Reizēm kauns skatīties.Toties brīnums, kā Streips, kurš ar krievu valodu nav uz "tu", spēj noklausīties un vēl komentēt, ko vervelē Gluhiha.Vai viņš šo valodas substrātu pats spējīgs saprast? Vairāk vajadzētu cienīt arī skatītājus, kuriem tāda mātes valodas kropļošana nepavisam neiet pie sirds.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Twink 01.06.2010 23:24
LOL ko koa??? Draudzīgu?????????????? Taču izlien ārā no savas alas un paskaties jebkuru raidījumu, kur piedalās Streips. Tu pilnīgas blēņas runā...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


user -> Twink 01.06.2010 23:10
Kaa tas naakaas, ka citi komentetaji paarmet Streipam liberaliskumu un paaraak draudzigu attieksmi pret krievvalodiigiem kameer Juus pa to laiku vinjam paarmetat naidiigumu pret krievu tautu?

Man vienkaarsi ir smiekliigi lasiit vienu dalju tos pretruniigos komentaarus, jo paaraak daudz lec aaraa logjikas truukums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Twink 01.06.2010 22:17
Neiet runa par Jūsu orientāciju. Tā ir tikpat normāla kā visas pārējās. Homophobes can go hang themselves on a bus hand strap in case any are present.

Lieta ir tāda, ka Jūs esat jau pārkāpis visas iespējamās robežas ar savu naidu pret visu krievu tautu. Tas ir nožēlojami. Tas nav vienīgais Jūsu grēciņš, bet tas izceļas visvairāk. Kāpēc tas viss mums ir jādzird?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Silvija 01.06.2010 22:16
Var par Streipu teikt šo vai to, bet es uzskatu, ka Diena krietni pāršāva pār strīpu, Streipam veltot veselu šoDienas atvērumu. Nu man jāsaka, kā saka Streips: "Prātiņ, nāc mājās!" Kas tad tāds ir noticis, ka tā jāņemas?

Es gan gribētu zināt, vai taisnprātīgā Diena ar tak žurnālistikas trekno spīdekli Daci Andersoni priekšgalā šitik pat izvērstu "analīzi" veltīs arī tam ārprātam, kas šitajā nedēļā notiek (AŠ)2 nopirktajā LNT? Vai arī tautas smadzeņu čakarētāju un politbiznesa čomu naudas atstrādātāju Ēķi šitā pat "izanalizēs", kauninās, rās un atmaskos, kā izdarījās ar Streipu? Gaidīšu, kad Dienā parādīsies vispusīga analīze par to, kā LNT simulē žurnālistiku un apkāš vēlētājus. Un vēl gaidīšu, kad beidzot Diena uzrakstīs par pērkamo kadru Burkovski, kas par naudu, atvainojiet, arī siltu sūdu apēdīs.

Un vēl - lai nu kas būtu par Streipu runājuši, bet tak jau nu ne Kots ar Kleckinu! Šitie nožēlojamie un arī nopirktie cilvēciņi gan labāk varēja izmantot iespēju un paklusēt. Kots ir līdz kliņķim nu beidzot novedis to, kas būtu jāsauc par sabiedrisko TV. Un Kleckins pats ir iesprūdis ne tikai 90-os, bet nekad nav izkāpis no padomju laikiem. Visi mēs vēl atceramies bojāto horizontālo taimkodu.

Tāpēc - lai nu Streips paliek savā vietā, bet jūs, zākātāji, pirmo akmeni metiet ka nu paši sev!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Twink 01.06.2010 21:46
Streips tiešām pārāk daudz atļaujas ēterā. Nevaru saprast no kurienes viņā ir tik daudz naida. Pats visu dzīvi cīnās ar aizspriedumiem, kā jau gejs, un tas ir normāli, bet tajā pašā laikā visur kur tik var izplata savu neadekvāto Rusofobiju. Ja godīgi, jau pieriebies vērot viņa pundurvalsts iedzīvotāja kompleksus. Cilvēks ir gudrs, bet, diemžēl, dzīvē trakoti sapināts bijis..

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


ilze 01.06.2010 20:59
Es skatiijos Eiroviiziju spanju televizija. Tas, ko tur runaa par dalibniekiem, priekshnesumiem, rezultaatu pazinjotaajiem - nu censhas jau pieklaajiigi, bet noteikti nav "nekritiskaak" kaa Streips to dara. Taapat spanju komentetajiem bija savs veidoklis, savas frazes, savs redzeejums un arii vinjiem ir bezgala apnicis, kaa kaiminjvalstis saviem kaiminjiem dod 12 punktus par neko!
Par akcentu - man riebjas, ka cilveeki par kautko taadu vispaar var piesieties. Mees tachu gulbenieshus vai daugavpilieshus neapliekam taapeec, ka vinjiem ir citaads akcents kaa valmierieshiem. Par akcentu var piesieties tikai aprobezhoti cilveeki, manupraat.
Un jaa, nezinu daudz taadus zhurnaalistus, kuri speetu veikt sinhrono tulkoshanu dziivajaa eeteraa. Iespeejams, vieniigie, kas kautko te driikst aizraadiit, ir pashi tulki, kas to dara. Paareejie lai nesaka ne vaarda, jo tas ir ljoti gruuts darbs, ka pat tulki sapulcees tulko divataa un mainaas ik peec 10-15 minutem, lai spetu kvalitativi veikt sinhrono tulkoshanu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

anglosaxis 01.06.2010 20:27
Par angļu valodas izrunu. Kāda tā bija Bobam Mārlejam? Hulio Iglesiasam? Ja vārdus nevar saprast, tad vainīga dikcija. Arī daudzām latviešu dziesmām ne vienmēr var saprast vārdus. Streipa kungs, Jus atkal melojat. Kad toreiz, Dienā jautāju, kāpēc izdzēsāt manu komentāru, Jūs pat man atbildējāt, ka man esot jāmācās rakstīt kulturāli. Tie paši meliņi par "tu". Sākumā Jūs mani saucāt uz "tu". Kad arī es, labu domādams pārgāju uz "tu", pēc Jums netīkama komentāra atkārtojāt Jums tik mīļo frāzi par kopīgu cūku ganīšanu. Laikam būšu pārāk augstu novērtējis Jūsu godīgumu. Jo arī mazi meli ir meli.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 01.06.2010 19:13
Anglosaxi, nedz Dienā nedz Politikā.lv man nav bijušas tiesības vai iespējas dzēst komentārus. Tas Jums ir jāpārrunā ar citiem. Anita Daukšte piedalās raidījumā tāpēc, ka tur piedalās ļaudis no visiem laikrakstiem, tas ir viens, un tāpēc, ka viņa, atšķirībā no Krautmaņa, Latkovska un it īpaši Rozenberga un Dreiblata neraksta demagoģiju. Savukārt, Lāsma -- pirmkārt, paklausieties kādreiz, kā Eirovīziju komentē, piemēram Lielbritānijā, un tad parunāsim vēlreiz par to, ko daru es. Bet par angļu valodas izrunu. Ziniet, es laikā kopš Eirovīzijas dziesmas esmu noklausījies vairākkārt, un ar izrunu problēmas nebija nedz azerbaidžānietei, nedz arī gruzīnietei, nedz arī armēnietei. Ja grib cilvēks, var arī iemācīties dziedāt kārtīgā angļu valodā. Un Skatītāj, Jums ir taisnība, ka es īpaši bieži dažādos saietos nepiedalos, bet es nelasu Dienu vien. Lasu arī Atkarīgo, Dienas Biznesu, Latvijas Avīzi. Lasu ne vien Ir, bet arī Delfus un TVNet. Un ko, jūsuprāt (es svešus cilvēkus uz tu neuzrunāju, tas ir audzināšanas jautājums) es šajā blogā daru, ja ne analizēju to, ko es redzu, lasu un dzirdu?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Kārlis Streips 01.06.2010 19:13
Anglosaxi, nedz Dienā nedz Politikā.lv man nav bijušas tiesības vai iespējas dzēst komentārus. Tas Jums ir jāpārrunā ar citiem. Anita Daukšte piedalās raidījumā tāpēc, ka tur piedalās ļaudis no visiem laikrakstiem, tas ir viens, un tāpēc, ka viņa, atšķirībā no Krautmaņa, Latkovska un it īpaši Rozenberga un Dreiblata neraksta demagoģiju. Savukārt, Lāsma -- pirmkārt, paklausieties kādreiz, kā Eirovīziju komentē, piemēram Lielbritānijā, un tad parunāsim vēlreiz par to, ko daru es. Bet par angļu valodas izrunu. Ziniet, es laikā kopš Eirovīzijas dziesmas esmu noklausījies vairākkārt, un ar izrunu problēmas nebija nedz azerbaidžānietei, nedz arī gruzīnietei, nedz arī armēnietei. Ja grib cilvēks, var arī iemācīties dziedāt kārtīgā angļu valodā. Un Skatītāj, Jums ir taisnība, ka es īpaši bieži dažādos saietos nepiedalos, bet es nelasu Dienu vien. Lasu arī Atkarīgo, Dienas Biznesu, Latvijas Avīzi. Lasu ne vien Ir, bet arī Delfus un TVNet. Un ko, jūsuprāt (es svešus cilvēkus uz tu neuzrunāju, tas ir audzināšanas jautājums) es šajā blogā daru, ja ne analizēju to, ko es redzu, lasu un dzirdu?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


drakons 01.06.2010 18:57
Streipam ir pamatīgam problēmas ar paškritiku. Nabadziņš iedzīts tik dziļos kompleksos, ka vienīgais veids, kā tos izpaust, ir gānīt citus un pēc iespējas riebīgākā formā. Un tad to visu varēs pasniegt par "viedokli". Ziniet, arī vārda brīvībai ir robežas un tās saucas otra cilvēka cieņa. Streips jau sen šo robežu ir pārkāpis.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Lāsma- Streipa kungam 01.06.2010 18:45
Jāsaka, ka jūs ļoti cienu kā žurnālistu un lielākoties piekrītu jūsu izteiktajam viedoklim. Prieks, ka Latvijā ir cilvēki ar šādiem uzskatiem. Ar jūsu izrunu un rakstību viss ir kārtībā, šādi pārmetumi tik tiešām ir nejēdzīgi.
Bet jāsaka, ka laikam tieši dēļ šī labā iespaida mani šokēja "Eirovīzija". Jūsu "tulkoto" Eirovīziju skatos katru gadu, bet tieši šogad komentāri tik tiešām šķita nedaudz nevietā. Nevis tāpēc, ka katram nebūtu tiesības uz savu individuālo skatījumu attiecībā un pasākumu un izpildītājiem, bet gan tāpēc, ka šie komentāri un skatījums tika pausts, manuprāt, pilnīgi nevietā. Cita lieta, ja notiktu diskusija vai sarunu šovs. Taču šīs translācijas mērķis (vismaz primārais) nav sava viedokļa paušana. To pašu varu teikt par, piemēram, E.Niedras viedokļa paušanu TV3 ziņās. Ir labi, ka žurnālistam ir savs skatījums, bet ne vienmēr savs skatījums ir jāpauž publiski. Ne visu raidījumu "formāts" un mērķis to ļauj darīt. Jūsu skatījums par izpildītājiem ļoti labi iederas šai blogā, bet par tv translāciju- diemžēl daudziem likās, ka tas bija nevietā..
Par pašiem komentāriem- nevar noliegt, ka austrumu valstīs dzīvojošajiem ir problēmas ar izrunu angļu valodā. Tā nu tas ir, tā nav šo cilvēku vaina, ar šo novērojumu esmu saskārusies ļoti bieži. Tāpēc nevar īsti gaidīt un cerēt, ka Eirovīzija būs kāds izņēmums. Domāju, ka mūziķi ir trenējušies izrunu, bet tas nav mēnešu vai pat gada jautājums. Šādu specifisku izrunu cilvēki mēģina izlabot gadiem. Un nevar īsti vainot izpildītājus par to, ka viņi cenšas dziedāt angliski. Galu galā, tas ir starptautisks konkurss, un varu teikt par sevi- man nepatīk dzirdēt dziesmu valodā, kuru nesaprotu, jo uzskatu, ka daļu dziesmas sastāda tās jēga, ja jēgu es nespēju uztvert, man nepatiks arī pati dziesma.
Par angļu valodu- uzskatu, ka jūsu komentāros bija daļa patiesības, taču tie noteikti bija pārāk skarbi un nedaudz pārspīlēti. Jo jā, izpildītāji, protams, dziedāja ar akcentu un atsevišķus vārdus nevarēja saprast, bet teikt, ka nevarēja saprast neko, būtu melots. Domāju, ka to pamanīja visi, kas ir draugos ar angļu valodu. :)
Par Krievijas priekšnesumu- man šī Krievijas dziesma ļoti patika. Un nē, neesmu Latvijas krieviete, kā arī nebalsoju par Krieviju tāpēc, ka tā ir mūsu kaimiņvalsts. Šī ir pirmā Krievijas Eirovīzijas dziesma, ka man patika melodijas un satura dēļ, lai gan, jā, tā nav priecīgākā dziesma, kas dzirdēta, taču manās acīs tā bija līmeni augstāk par Dimas Bilana kratīšanos uz skatuves. Un tāds viedoklis bija ne man vienai. Godīgi sakot, biju šokā, ka šī dziesma ieguva tik zemu vietu. Tā kā ne vienmēr visus var bāzt vienā maisā un norakstīt visu un ģeogrāfiju vai kaimiņu attiecībām (kas gan, protams, nenoliedzami arī ir realitāte šai šovā). Un, runājot par ģeogrāfisko balsojumu, vai latvieši necer uz lietuviešu un igauņu balsīm? Un cik reizes nav bijuši komentāri, ka "vismaz kaimiņi kādus punktus mums iedos"? Protams, nevienam ģeogrāfiskais balsojums nepatīk, bet tad, kad tas tiek likts lietā uz savu valsti, visi uz to cer.. Ģeogrāfiskais balsojums ir šī konkursa realitāte un pastāvēs, kamēr cilvēki balsos par kaimiņiem. To dara gan Balkānu valstis, gan rietumnieki, to dara arī latvieši. Domāju, ja tas tik ļoti nepatīk, tad jāignorē šis pasākums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Skatītājs 01.06.2010 18:36
Paštaisns, jūsmīgs žurnālists, kurš nekritiski sāk izturēties pret avotiem un beigās vispār vairs neinterēsjams par avotiem un secinājumus izdara uz pieņēmumu bāzes, pārstāj būt par žurnālistu. Vīņš kļūst par pliku propogandistu. Tā ir ābeces patiesība, tāpat kā tā, ka pats savu lodi nedzird. Tu Kārli, esi lielisks tulkotājs un tavai latviešu valodai nav ne vainas. Vaina ir tavā domāšanas sistēmā. Nav tev analītiskas domāšanas. Pietrūkst kreativitātes. Tāds vecu patiesību atgromotājs. Bet neuztraucies. Ar taviem talantiem un darbaspējām badā tev nebūs jāmirst.:)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


anglosaxis 01.06.2010 18:21
Protams, Streipa kungs, jūs nenolaidīsieties līdz manai niecībai un nelasīsiet manu komentāru Dienā 8 lapā, tāpēc šo, to pateikšu šeit. Pirmkārt, uzskatu Jūs par lielisku tulku un tulkotāju. Otrkārt, esmu pārliecināts, ka Jūs esat absolūti godīgs cilvēks un sakāt tiešām to, ko domājat, un nekādus pasūtījumus nepildāt. Treškart, es tomēr šaubos, ka šis raksts Dienā ir kāda īpaši pret Jums vērsta sazvērestība. Ceturtkārt, es Jums vēlu tikai labu, un man nav naida pret Jums. Nepatika reizēm gan Kāpēc? Man liekas, ka dažas lietas Jums nodara ļaunu. Bija Jūsu leksikā termins "zirgu dakteris". Ir visai zemiski apsaukāt Jums netīkamu ministru, minot apvainojošā nozīmē viņa iepriekšējo profesiju. "Banda" - labi, bet tad jau tā varētu saukt gluži vai katru partiju. Par šo tēmu lieliski vakar vakarā pateica mācītajs Rubenis, kad kāds zvanītājs nosauca baznīcu par bandu. Viņš atzina, ka baznīca ir tikai cilvēki. Uz šīs zemes neviens nav bez grēka, dažam vairāk, dažam mazāk. Jūsu apsaukātā "Atkarīgā". Kā Jūs varat skatīties acīs Anitai Daukštei, kad uzaicināt viņu savā raidījumā? Pie tam, tur Jūs šo avīzi nekad nesaucat par "atkarīgo". Ja tā tada ir, tad esat konsekvents līdz galam. Un visbeidzot - Jūs ļoti slimīgi uztverat kritiku vai oponēšanu Jūsu viedoklim. Vai varat atcerēties kaut vienu gadījumu, kad būtu Jūs ruji apsaukājis? Vēl vairāk, es reizēm esmu Jūs aizstavējis, tomēr mani komentari ir dzēsti regulāri, sākot ar Dienu, tad Jūsu blogu, un reiz jau pamēģinājāt arī šeit, politika.lv, tajā pat laikā atstājot tādus komentārus, kurus tiešām vajadzētu dzēst. Un ja Jūs beidzot nejauktu asu žurnālistiku ar nepieklājību, ja Jūs reiz sāktu toleranti izturēties pret tiem, kuri ne vienmēr piekrīt Jusu viedoklim, Jūs tiešām būtu viens no Latvijas labākajiem Zurnālistiem. Vēlu Jums visu labu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

skats no malas> Kārlim 01.06.2010 18:20
Protams neesmu pierakstījis cik reizes un kad. Agrāk Avotu ielā dzīvoju. Vismaz kādas 3X tiešām pēc grādīgā vēl bridi uz veikalu Marijas un Avotu ielas stūrī. Kārli nothing personal :)

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

ārlis Streips > Skatītājam 01.06.2010 18:11
Jums tas pats jautājums, kā Skatam -- ko Jūs zināt par to, kur es esmu vai neesmu bijis?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Skatītājs 01.06.2010 17:58
Protams, ka Kārlis kā jau neiedomājami paštaisns cilvēks, kurš nekad neatzīs savas kļūdas, sevi mierina,ka uzbrukumi viņam ir saistīti ar 2. oktobra vēlēšanām. Iespējams, ka šie uzbrukumi patiesi ir vēlēšanu iniciēti, bet lieta jau no tā nemainās. Streips jau gadiem nav redzēts piedalāmies nevienā politiski nozīmīgā pasākumā. Viņš jau gadiem ne reizi nav bijis Saeimā, nevienā partiju kongresā un informāciju iegūst no laikraksta Diena, TV Panorāmas, Nekā personīga, Ir un līdzīgiem pastarpinātiem avotiem. Vai žurnālistikas pasniedzējs Streips saviem studentiem varētu stāstīt, ka kāds var profesionāli spriest par politiku, ja pats nepiedalās procesos un negūst informāciju no pirmavotiem? Jā, bezkaislīgs raidījuma moderators vēl varbūt varētu būt tik mazinformēts cilvēks, bet Streips nav tikai modeerators. Viņš diezgan agresīvi uzspiež raidījumā savu viedokli. Tāpēc viņam no LTV jāaiziet un līgums ar viņu pagarināts netiks.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > skatam 01.06.2010 17:58
Kad Jūs mani esat redzējis Čaka ielā ar "piepampušu purnu"? Par manu alkohola patēriņu Jūs nezināt absolūti neko.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


skats no malas 01.06.2010 17:54
Vienkārši Kārlis, lai neapvainojas ir ieslīdzis alhakolismā. lai neņem ļaunā, bet aizraušanās ar zaļo pūķi ne pie kā laba neved. Cik bieži nav redzēts ar piepampušu purnu pa Čaka ielu steberējam. Lai arī saka, ka talantu nenodzersi. Es tam personīgi īsti neticu. Profesionālā līmenī piekrītu palicis pliekanāks. Un nevajag pieņem, ka tavi domu graudi Kārli ir vienmēr zelts. Bieži neesmu ar tevi vienisprātis skatoties raidījumu. Lai veicas!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Владимир 01.06.2010 17:18
Акцент у Карлиса ужасный, но это ставить это ему в вину нельзя. Просто даже невежливо.

А то, что не знает историю латышской музыкальной культуры и ее связь с русской культурой (интересно, чье влияние тут больше? Чайковского на Паулса, или Паулса на Налича ?)- это нормально! Он же иностранец, чего вы от него хотите? В США наберется миллион таких "латышей", большинство из которых о Латвии ничего не слышало. Истинные ПИЛСОНИСЫ!

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ieva 01.06.2010 17:14
Es gan vēl vakar domāju, ka varbūt vajadzēja uztaisīt konkursu, bet pieļauju, ka sanāks kā ar Kanta it kā tulkojumu- vienkāršajiem cilvēkiem ir sava izpratne (izpratnes), profesionāliem sava (pieļauju, ka arī vairākas), turklāt tie vienkāršie tos profesionālus iespējams....Un, protams, sava vaina ir tādu cilvēku, kas teorētiski varētu tulkot Eirovīziju un vadīt diskusiju raidījumus, pārprodukcijā....

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Avo 01.06.2010 17:11
Karlis Strips ir viens no tiem, kas ceļ žunālistikas latiņu stipri virs vidējā. Tiešām nožēlojami, ka pret argumentētu kritiku cīnās ar šādām zemiskām metodēm. Viena no demagoģijas aksiomām ir: kad nevari oponentu apstrīdēt ar argumentiem pēc substances, tad apšaubi viņa autoritāti. Streipa kungam šī kampaņa ir jāuztver kā viņa profesionalitātes apliecinājums.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ieva 01.06.2010 17:09
Nē, ideāls tas Eirovīzijas tulkojums nebija, no otras puses, šāda veida pasākumu tulkojums cita cilvēka (vairs neatceros, kura) izpildījumā bija vēl baisāks, bet skats- tā vienīgais reālais trūkums ir īsums...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Jānis 01.06.2010 16:48
Tagad pirmsvēlēšanu laikā ies raitāk un raibāk, karstāk un trakāk ar katru nedēļu, cīņā par vēlētāju sirdīm, cerībām un balsīm.. Interesanti, kā īleni sāk līst no maisiem ārā gandrīz kā vilkti ar milzīgu magnetu ... labums ir, ka atmaskošanās kļūst skaidrāka ... Liekas gan netaisnīgi, ka pretinieki tik labi finansēti, ja ne organizēti un vēl prasās pēc zelta podiem otrā pusē lai lietas kaut cik lidzsvarotu, vai pat pavisam apgrieztu otrādi, labvēlīgā virzienā.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Astrīda- 01.06.2010 16:38
Neskatos ne Eirovīziju, ne klausos komentārus citās TV, ko komentā Streips. Man nav nekādi iebildumi pret Jūsu uzstāšanos "'Skats no malas."' Un "'Krustpunktos."' man arī patika Jūsu personīgā attieksme pret jebkuru izrunāto tematu. Tas, ka kādreiz pamēdījāties- tikai mans pozitīvs Jūsu vērtējums. Tā, ka esmu Jūsu fane, pilnīgi droši. Nevar taču locīties un klanīties tad, kad ir jārāda attieksme. Paldies.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Kārlis Streips > Ilga 01.06.2010 16:27
Kādam Havelam? Vienīgais Havels, kuru zinu, ir bijušais Čehijas prezidents un viņu, šķiet, nekad neesmu intervējis, kur nu vēl viņam muti ciet cirtis. Un par izrunu es tomēr varu tikai atkārtot to, kas ir rakstīts blogā. Aizrādījums par to no televīzijas un radio speciālistiem nav bijis. Un neticu, ka tas ir bijis smalkjūtības dēļ.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


MB 01.06.2010 15:59
Ironijas ir tā, ka Streipu kritizēt un vērtēt metušies Kleckins un Kots. Abi divi ir cieši saistīti ar galīgi stulbo un pazmojošo gadījumu, kad vārda brīvība tika piesmieta aizliedzot rādīt LTV Putinu kritizējošu filmu.
Kaut kāds āsksts bija iedomājies, ka kaut kāda viduvēja franču filmiņa, rādīt LTV, kuru tāpat skatās viens vai abi krievu skatītāji spēs ietekmēt vēlēšanu rezultātus Krievijā.
Kāds no Kremļa par to bija iebrēcies, visdrīzākais, ka no vietējās vēstniecības un mūsējie varas vīri saldā iztapībā piesmēja demokrātiskās vērtības Latvijā.
Tagad viņi sāks vērtēt Streipu, kura retorika, salīdzinot ar Rietumos dzirdamo, ir bezgala pieklājīga.
Šajā gadījumā patiešām nav jāmin no kurienes "dūmi pūš". Jaunās paaudzes demagogs no TP uzņēmies Šķēles taurētāja lomu.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Ilga 01.06.2010 15:58
Sorry: par visiem LTV, LNT un TV3.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Ilga 01.06.2010 15:57
Tolerances Streipam pamaz, latv.izruna kliba, bet ne jau visi latv.cilv. ir perfekta izruna. Krieviskais akcents ar nav jauks, vai ne? Savulaik Streips aizcirta muti ciet Havelam, tad gan man bija dusmas... Bet Latvijas TV ir zem katras kritikas, un Streips ir galvas tiesu augstks ar visiem LTV, LNT un TV3...

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

Inga 01.06.2010 15:52
Nezinu, kā ir ar raidījumu "Skats", jo TV skatos maz, bet par Eirovīziju jāatzīst, ka cien. komentētājs delikāti, bet brīžiem ne ļoti, apzināti vai arī neapzināti centās piedāvāt savu viedokli un redzējumu, it kā neviļus mēģinot ietekmēt skatītāju domas.
Bet nu par LTV raidījumiem (bet ja tā pavisam godīgi,tad arī visi citi Latvijas telekanāli)- ārpuskritikas, tā vien šķiet, ka Jaunais laiks ar visu savu "Vienotību" ir tīri, balti un pūkaini. Bet visi citi, nelabojami korumpanti, pro-Kremlieši un kas tik vēl ne.
Man jau šķiet,ka labam žurnālistam jāprot pasniegt savu ideju tā, lai nevienam nešķistu,ka viņš ir kāda propogandētājs.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


user 01.06.2010 15:48
Ir jau ok, sliecos vairak atbalstit Streipa viedokli. Man tie TPJOisti tiesam ir apnikusi - te vini miinjaa karogus ar kaajaam, te vinji citaa gadaa sevi identificee ar Kargina un Krasovicka biznesa partneru finanseto projektu "Par labu Latviju" un teelo patriotus.
Tagad vinji atkal taisa traci par Eiroviziju. Manupraat, vispaar, sii Skeeles kabatas organizaacija ja turpinaas saadaa garaa, tad peec dazjaam paziimeem kljuus salidzinaama ar Hitlera Jaunatnes organizaaciju, kas kljuva slavena ar to, ka lojaali un akli atbalstiija jebkuru Hitlera leemumu. Nu piemeram, taapat kaa Hitler Jugend organizaacijas jauniesu aciis Hitlers bija vienmer varens, nekljudigs taapat arii TPJO jauniesu aciis Skeele ir nekljudigs, labu griboshs, veeloshs, vieds un vissvarigaakaa persona uz pasaules.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


jumors 01.06.2010 15:48
Domāju, Streipa kungam būs vien jāsaprot, ka mūžam viena un tā pati balss pie pasākuma, kas sāk tracināt, arī iegūst tracinošu pieskaņu. Galu galā- paies gads, un šie s--i būs aizmirsušies. Bet varbūt der atcerēties, ka daudzi raidījumi maina vadītajus vienkārši tāpat, lai būtu citādi.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

pensionārs Durbē 01.06.2010 15:36
Es varbūt arī kādreiz nepiekrītu Streipa uzskatiem, tomēr Skats no malas man ir viens no svarīgākajiem raidījumiem. Tieša valoda un nesaudzīga ironijas deva, dažreiz arī spēcīgāki vārdi tik ļoti der pareizajiem svētuļiem darītājiem.

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs

cha-cha 01.06.2010 15:33
Un "narodņiku" vaimanām "buldozeristi" vēl nav pievienojušies? Jeb tagad, "guļot vienā gultā" viņi šķiet esam viena dvēsele un viena miesa? Un tāpēc viena izteikumi ir jāsaprot kā abu vēstījums?

5278633172 71b63f7fe4
Komentētājs


Lietussargs 01.06.2010 15:17
Lai arī teikšu, ka "tautpartiju", šleseristus, lembergistus nepārstāvu, tāpat tam nedz autors nedz citi ticēs.
Bet vienalga bildīšu, ka Kārli Streipu par žurnālistikas guru būtu, maigi sakot, velti uzskatīt. Drīzāk es viņu minētu kā diezgan labu demagogu, kas zem tolerances un demokrātijas lozunga cenšas citiem uzspiest heterofobus, rusofobus u.c. "demokrātiskus" uzskatus.
===============================================
Pie viena atļaušos bilst, ka nesen parādījusies "Lietussargu biedrībai" nav ne mazākā sakara ar manu, nu jau gadu lietoto nickname.

Citi autora darbi
Streips 165x152

Skumja pašdarbība 16 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Grimstošais kuģis 3 Autors:Kārlis Streips

Streips 165x152

Privātpersona Nils 1 Autors:Kārlis Streips