Atslēgvārdi:

Jaunās Audiovizuālo plašsaziņas līdzekļu pakalpojumu direktīvas reklāmas noteikumi un to ietekme

  • Autors:Kern European Affairs (KEA)
  • Organizācija:Eiropas Parlaments
  • Gads:2009
  • Valoda:angļu

Šis pētījums, ko veica „KEA Eiropas lietas”, sniedz pārskatu par vairākiem jautājumiem, kas saistīti ar jaunu reklāmas un it īpaši produktu izvietošanas regulējumu. Tajā ir novērtēts patreizējais AVMS direktīvas transponēšanas statuss dalībvalstīs saistībā ar noteikumiem, kas ir saistīti ar produktu izvietošanu, un tas sniedz ieskatu iespējamajā Eiropas produktu izvietošanas tirgus attīstībā.

Iesaki citiem:

Pētījumā arī tiek apskatīta reklāmas ietekme uz bērniem, un tajā ir novērtēta iespējamā pašregulācijas pasākumu (rīcības kodeksi) efektivitāte attiecībā uz bērniem domātu reklāmu.

Advertising Rules and Their Effects under the New Audiovisual Media Services Directive

Pētījuma kopsavilkums: Jaunās Audiovizuālo plašsaziņas līdzekļu pakalpojumu direktīvas reklāmas noteikumi un to ietekme



Ja nedarbojas saite, lūdzu ziņojiet admin@politika.lv

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

Discrimination of Migrant Workers at the Workplace 2 Autors:Jacque Mallender, Mirja Gutheil, Aurélie Heetman, Daniel Griffiths, Malin Carlberg, Rachel Marangozov

Migration in the 21st century – an opportunity or a threat 1 Autors:Providus.lv

Between Apathy and Anger: Challenges to the Union from the 2014 Elections to the EP Autors:red. Sonia Piedrafita, Anne Lauenroth

Eiropas politiskie izaicinājumi EP vēlēšanu un Latvijas prezidentūras kontekstā Autors:Providus.lv

Latvija pēc 10 gadiem Eiropas Savienībā – cita Latvija? 1 Autors:Providus.lv

Latvijas intereses Eiropas Savienībā 2014/1 5 Autors:Redaktori: Daunis Auers, Andris Gobiņš, Mindaugas Jurkynas, Anna Marija Legloaneka, Žaneta Ozoliņa, Fabricio Tasinari, Bens Tonra

Citi autora darbi