Footprint of Financial Crisis in the Media

  • Autors:Rita Ruduša, József Péter Martin, Roberto Belicanec, Irina Chebotayeva, Peter Javurek, Daniela Šeferovic
  • Organizācija:OSI
  • Gads:2010
  • Valoda:angļu

Pētījumā skatīts, kā finašu krīze ietekmējusi mediju darbu un ziņu piegādi cilvēkiem 18 Centrāl, Austrumeitorpas un NVS valstīs.

Iesaki citiem:

Globālā ekonomikas lejupslīde reģionā ietekmējusi daudzus uzņēmumus, piespiežot tos pazemināt cenas, atlaist darbiniekus, samazināt ražošanu. Mediju bizness nav izņēmums, taču trieciens skar ne tikai apgrozījumu, bet arī to svarīgāko funkciju - ziņu sniegšanu iedzīvotājiem.

Pētījumā aplūkots mediju sniegums 2009.gadā salīdzinājumā ar trim iepriekšējiem gadiem, pētīts, kādus taupības rīkus piemēro nozīmīgi ziņu nesēji un kāda ir šo mehānismu ietekme uz apgrozījumu, satura plašumu un dziļumu, izmeklējošās žurnālistikas vērienu un atklātu publisku debašu iespējām.

Footprint of Financial Crisis in the Media

Latvia country report

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

PĒTĪJUMS: Kā mediji atspoguļoja krīzi? Autors:Vita Dreijere

Pētījums: Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos 12 Autors:Jānis Buholcs

Ziņas sabiedriskajā televīzijā: paaudžu un etnisko grupu mediju izvēles Latvijā 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Mapping Digital Media: Latvia 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member States - Towards a Risk-Based Approach 1 Autors:Eiropas Komisija Izpildītājs: Katholieke Universiteit Leuven – ICRI, Central European University – CMCS and Jönköping International Business School – MMTC, together with a consultancy firm, Ernst & Young Belgium.

Slēptā reklāma Latvijas mediju saturā: cēloņi, redakciju stratēģijas un reklāmdevēju prakse 12 Autors:Anda Rožukalne

Citi autora darbi