Atslēgvārdi:

Does The Media Matter?A Field Experiment Measuring the Effect of Newspapers on Voting Behavior and Political Opinions

  • Autors:Alan Gerber, Dean Karlan, Daniel Bergan
  • Organizācija:Yale University
  • Gads:2006
  • Valoda:angļu

Pētījumā mērīta mediju ietekme uz lasītāju politisko uzvedību un viedokļu viedošanos. Autori veica sabiedriskās domas pētījumu pēc 2005.gada ASV Virdžīnijas štata gubernatora vēlēšanām, skatot ASV konservatīvo laikrakstu The Washington Times un liberālo The Washington Post abonentu balsojumu. Pētījuma rezultāti liecina, ka The Washington Post lasītāji par astoņiem proncetiem vairāk sliecas balsot par Demokrātu partijas kandidātu. Pētījumā autori atklāja līdzīgus, bet vājākus pierādījumus tam, ka mediji ietekmē vēlētāju viedokļu un attieksmju veidošanos.

Iesaki citiem:

Atslēgvārdi: mediji, laikraksti, vēlēšanas, informācija, sabiedriskā doma, lauka eksperiments

(Does The Media Matter?A Field Experiment Measuring the Effect of Newspapers onVoting Behavior and Political Opinionspdf)

Iesaki citiem:

Vēl šajā tēmā

PĒTĪJUMS: Kā mediji atspoguļoja krīzi? Autors:Vita Dreijere

Pētījums: Indivīdu attiecības tiešsaistes sociālajos tīklos 12 Autors:Jānis Buholcs

Ziņas sabiedriskajā televīzijā: paaudžu un etnisko grupu mediju izvēles Latvijā 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Mapping Digital Media: Latvia 2 Autors:Jānis Juzefovičs

Independent Study on Indicators for Media Pluralism in the Member States - Towards a Risk-Based Approach 1 Autors:Eiropas Komisija Izpildītājs: Katholieke Universiteit Leuven – ICRI, Central European University – CMCS and Jönköping International Business School – MMTC, together with a consultancy firm, Ernst & Young Belgium.

Slēptā reklāma Latvijas mediju saturā: cēloņi, redakciju stratēģijas un reklāmdevēju prakse 12 Autors:Anda Rožukalne

Citi autora darbi