Pētījums

Bilingvālās izglītības ieviešanas izpēte. Skolotāju darbs 2000-2001


Gads:
2002
Organizācija:
LR Izglītības un zinātnes ministrija


Autori

Providus


Izglītības un zinātnes ministrijas 2000. –2001. gada valsts pasūtītā pētījuma mērķis bija novērtēt mazākumtautību izglītības reformas procesu.

Šis pētījums apkopo un analizē skolotāju lomu bilingvālās izglītības ieviešanā. Tika aptaujāti ap 1500 skolotāju un skolu direktoru visos Latvijas novados un visu līmeņu skolās. Pētījuma autori norāda uz dziļakas datu analīzes nepieciešamību un atzīmē, ka joprojām ir nepieciešama skolotāju metodiskās meistarības pilnveidošana tālākiglītības kursos, jāturpina nodrošināt bilingvālais mācību process ar atbilstošajiem metodiskajiem materiāliem un jāpilnveido iedzīvotāju izpratne par bilingvālo izglītību.

Bilingvālās izglītības ieviešanas izpēte. Skolotāju darbs 2000-2001

(latviski, PDF, 352 KB)


Saturs, kurš šajā mājaslapā publicēts 2014.gadā un agrāk, bija daļa no sabiedriskās politikas portāla politika.lv. Šajā portālā tika publicēti dažādi pētijumi, analīzes, viedokļraksti un blogi, kuru saturs ne vienmēr sakrīt ar politika.lv redakcionālās komandas vai Providus pozīciju.

Creative commons licence ļauj rakstu pārpublicēt bez maksas, atsaucoties uz autoru un portālu providus.lv, taču publikāciju nedrīkst labot vai papildināt. Aicinām atbalstīt providus.lv ar ziedojumu!