Atslēgvārdi:

Atklāti par medijiem

Šonedēļ projekta Atklāti par 8.Saeimas priekšvēlēšanu kampaņas finansēm ietvaros sāksies priekšvēlēšanu analīze par «iespējamo slēpto reklāmu» 17 nacionālos laikrakstos, 41 reģionālā laikrakstā, 8 radio un 5 TV kanālos.

Iesaki citiem:
Logo fons

Neviens nevar noliegt, ka slēptā reklāma — raksti un sižeti, par kuriem partijas maksā, bet kuri maskējas kā ikdienišķi redakcijas materiāli — Latvijā ir reāla problēma, taču vienpusīgi un nekritiski glaimojoši raksti var būt arī slinkuma vai neprofesionalitātes rezultāts. Tāpēc, sadarbojoties ar dažādu mediju pārstāvjiem, projekta grupa ir izveidojusi kritēriju kopumu, pēc kura var identificēt aizdomīgus materiālus. Šādā veidā identificētie materiāli tiks apkopoti un nodoti apspriešanai.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!