Meklējam sociālos uzņēmējus! 4

Sabiedriskās politikas centrs PROVIDUS aicina Jūsu organizāciju piedalīties aptaujā, kuras ietvaros tiks apzināti sociālie uzņēmumi Latvijā, kā arī noskaidrotas to darbības jomas un mērogi.

Iesaki citiem:
Window
Foto:Björn

Aptaujas dati tiks izmantoti pētījumā, kura tiks aprakstīta un apskatīta sociālo uzņēmumu daudzveidība Latvijā, kā arī nodoti Labklājības ministrijai, gatavojot normatīvo ietvaru sociālu uzņēmumu darbības nodrosināšanai.


Lūgums anketu aizpildīt tikai tiem sociāliem uzņēmumiem, kuru juridiskais statuss ir biedrība vai nodibinājums!





Aptaujas termiņš 2014.gada 15.septembris.

Neskaidrību vai jautājumu gadījumā lūdzu sazināties ar projekta vadītāju - agnese.lesinska@providus.lv


Aptauja tiek veikta projekta "PROVIDUS – valsts partneris politikas plānošanas unveidošanas procesā” ietvaros. Projektu finansiāli atbalsta Islande, Lihtenšteina un Norvēģija NVO darbības atbalsta programmas ietvaros. NVO darbības atbalsta programma tiek finansēta ar Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Latvijas valsts finansiālu atbalstu.

Iesaki citiem:
Creative commons c6ae3e51884b139b45a669ce829ac99646bf0ceb328fc95963f1703a58a032d0 CREATIVE COMMONS LICENCE ĻAUJ RAKSTU PĀRPUBLICĒT BEZ MAKSAS, ATSAUCOTIES UZ AUTORU UN PORTĀLU PROVIDUS.LV, TAČU PUBLIKĀCIJU NEDRĪKST LABOT VAI PAPILDINĀT. AICINĀM ATBALSTĪT PROVIDUS.LV AR ZIEDOJUMU!

Komentāri (4) secība: augoša / dilstoša

Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
Ilze

Anketas jautājumi ir pretrunā ar 5 pazīmem, kuras norādītas anketas sākumā. Jautājumi vairak attiecināmi uz NVO nevis komercdarbību....kādu ainu parādīs atbildes?!

Agnese profilam
Agnese Lešinska

Anektas mērķis ir aptaujāt tos sociālos uzņēmumus, kas šobrīd strādā, izmantojot biedrības un nodibinājuma juridisko formu. Komersantus jau aptaujāja citi - šeit info par sociālajiem uzņēmumiem, kas darbojas kā komersanti - http://www.chamber.lv/doc_images/SOC_UZN_buklets.pdf

Tmp author bdd174d29c18893f8040d1ca0cd30c40b76ac587432bcc3f16557adc2b366733
konteinments

Kārtējā mitoloģija.Uzņēmējam pirmais un galvenais būs viņa uzņēmuma izdzīvošana un peļņa.Labdarība var būt tikai blakusprodukts.Augstas klases profesionāļi ir aizņemti ar kāda jauna produkta radīšanu un izplatīšanu.Produkciju kura ir morāli novecojusi,vai kurai beidzas derīguma termiņš var atdot trūcīgajiem.Socialā uzņēmējdarbība nenes peļņu tātad tā nav uzņēmējdarbība.

Agnese profilam
Agnese Lešinska

Sociālā uzņēmējdarbība ir viens no veidiem kā inovatīvi risināt sabiedrībai svarīgas problēmas. Dažreiz, lai palīdzētu kādam, pietiek iedot tam zivi, citreiz - labāk iemācīt kā to noķert pašam. Latvijā ir lieliski sociālie uzņēmumi, kuru primārais mērķis nav gūt peļņu tā īpašniekiem, bet dot risinājumu kādam sasāpējušam jautājumam - piemēram, Lude - uzņēmums, kurā nodarbinātas sievietes, kas ir pensijā un apguvušas jaunas prasmes - auž ļooti glītus paklājus. Ja nebūtu Ludes, šīs aktīvās sievietes sēdētu mājās. Lude ir viņu iespēja! Juuhuu ir uzņēmums, kur cilvēki ar garīgās attīstības traucējumiem ražo skaistas keramikas krūzes. Un ir vēl citi!

Citi autora darbi